Etsintäkuulutus

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Etsintäkuulutus

ViestiKirjoittaja Aurelia » 10 Elo 2009, 00:45

Etsin nimenomaan henkilöä jolla itsellään on kaulassa jokin riipus tms ja olettaisin että ihan jatkuvasti. Ja edelleen koen että kyseessä on ennemminkin mies. En tiedä onko sillä merkitystä, että viesti tuli englanniksi. Ja tosiaan tässä on se huono puoli etten tiedä varmaksi olivatko JK nimenomaan nimikirjaimet vai muulla tapaa merkittävät. Ne näkyivät sellaisina kullan tahi tulenhohtoisina ja tulkitsin asian järkeni kautta niin, että ne ovat sellainen oleellinen tieto, mikä yleensä on se mikä aiheuttaa vastaanottajalle varman tunteen siitä, että hän on kyseessä.

Ja ei, en näe kasvoja. Ylipäätään näkemisessä on se huono puoli, että yksityiskohdat ulkonäöllisesti voivat mennä hyvinkin metsikköön. Taisin tuossa kuukausia sitten kirjoitella tännekin johonkin ketjuun siitä kun näin painajaista jossa olin mieheni ja poikani kanssa mökillä missä oli anoppini miehineen ja jotain kamalaa oli sattunut. Katselin järveä ja halusin kovasti suojella ettei poikani joutuisi veteen ja hukkuisi. Mieheni sulkeutui täysin ja makasi pikkumökissä seinän vieressä ja makasin hänen vieressään suuren ahdistuksen vallassa ja itkin. No unta selittäessäni sitten mies hämmentyneenä totesi, että kyseessä oli hänen vanhempieen mökki. Osasin sijoittaa rakennukset oikeaan järjestykseen vedestä nähden. MUTTA rakennusten väri oli ihan päin prinkkalaa. Näin rakennukset muuten melkolailla sellaisina mitä ne ovat, mutta ne oli maalattu unessani vihreissä mitä ne eivät todellisuudessa ole eivätkä ole koskaan olleet. Oli kuitenkin aika kitkuttavaa viikko sitten maata siinä aittarakennuksessa tismalleen samoissa asemissa ja tunnelmissa kuin unessakin. Mieheni veli hukkui onnettomuudessa minkä vuoksi lähdimme tuolle mökille jota en siis aiemmin ollut nähnyt missään muualla kuin unessani.

Zrud ihmetteli, että kaikkeen ihmiset uskovatkin. Sinun asenteesi on aika lähellä sitä mitä luulen viestin vastaanottajan käyvän läpi. :D Kukin uskokoon mihin haluaa. Muistuttaisin kumminkin, että olen vasta näin tämän ja vähän viime vuoden puolella lähtenyt kuuntelemaan ja kertomaan kokemuksiani ja näkyjäni. Minut on kasvatettu skeptikoksi ja olen käyttänyt elämäni kokemieni asioiden kieltämiseen ja järkiselitysten etsimiseen. Totuutta en tiedä, eikä järkiselityksiä ole. Olen kokematon näkijänä ja tulkitsijana ja tulee viemään melkoisesti aikaa ennenkuin opin näihin asioihin kunnolla. Olen kuitenkin nyt viimein tehnyt sen ratkaisun, että suostun itseäni kokeneempien ohjattavaksi, vaikka pelkäänkin henkilökohtaisen maineeni, läheisteni reaktioiden ja tulevien tulkittavieni puolesta. Vaikeinta tuntuu olevan objektiivisuus...jos näen punaisen sukan se tuntuu mielestäni tyhmältä, enkä haluaisi sellaista sanoa kenellekään..."joo, sulle joku henkimaailmasta haluaa näyttää tämmöstä punaista sukkaa..." mutta kuten on tullut huomattua, ihan absurdilta tuntuva asia voikin olla juuri se vahvistus jota haetaan. Ihmiset saattavat pyytää poistuneilta läheisiltään näitä lähettämään jonkin viestin jota kukaan ei voi säkällä arvata oikein ja voitte kuvitella millainen reaktio on jos kohde on pyytänyt vaikka ystäväänsä kertomaan, että mikä oli viimeinen esine mikä tältä jäi ystävän asunnolle ennen kuolemaa ja sitten minä tulen kuuppa punaisena sanomaan, että kuule, en nyt saa mielenrauhaa kun näen aina vain tällaisen punaisen parittoman sukan kun katson sinuun...

...mutta...jatketaan arvailua. Näyttää siltä ettei niitä kohteita sitten kuitenkaan tällä foorumilla ole paljoa, vaikka voisi kuvitella että näinkin epämääräiset yksityiskohdat voisi yhdistää keneen vaan. ;) Luotan siihen, että oikea henkilö itse tulee siihen tulokseen ettei muita vaihtoehtoja ole kuin hän itse ja viesti menee perille.

Kiitos wespa innokkuudestasi puolustaa, sellainen tuo aina hymyn huulille. Minun ei tarvitse vakuuttaa ketään muita kuin itseni ja se jolle jotakin tahdotaan kertoa, muiden mielipiteillä ei ole merkitystä. Olisihan se toki mukavaa, että moni uskoisi tai edes jollain tasolla arvostaisi mutta aika epärealistinen tilanne. Ja istuinhan itsekin palttiarallaa vuosi sitten meediotilaisuudessa ajatuksenani kerätä todisteita siitä kuinka se huijaaminen toteutetaan. Toisin kävi.
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: Etsintäkuulutus

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 11 Elo 2009, 18:23

Jos olisi ollut JH niin sitten olisi löytynyt :) NYtkin enon antama kaulakoru kaulassa.
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Etsintäkuulutus

ViestiKirjoittaja aavenainen » 11 Elo 2009, 20:37

kannattaa aurelia luottaa vaan omiin näkemyksiin ja fiiliksiin viis siitä vaikka muut pitäs minä :D sinulla näyttää olevan paaalllljjooonnn kykyjä tuollaiseen :) itse olen miettinyt asiat niin että hei se on oma henk koht asia jos jotakin näen koen tunnen jne.. kunhan itse tietää missä menee:)
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Etsintäkuulutus

ViestiKirjoittaja ridikulous » 12 Elo 2009, 01:00

Aurelia, minkä ikäistä miestä etsit? Aloitusviestissä lukee "et ole kovin nuori". Tulee nimittäin mieleen poikaystäväni. Hän juuri osti itselleen kaulakorun, jossa on taottu karhunkynsi, viettää paljon aikaa tietokoneella pelaten ja menetti n. kuukausi-pari sitten sukulaismiehen, jonka nimikirjaimet ovat JK.

Tämä sukulainen oli pari viikkoa ennen kuolemaansa nähnyt erittäin todentuntuisen unen/näyn, jossa poikaystäväni oli tullut häntä katsomaan sairaalaan. Mies oli antanut unessa hänelle rannekorun. Todellisuudessa poikaystäväni ei ollut käynyt sairaalassa, vaan menimme sukulaistaan katsomaan vasta n. viikko näyn jälkeen. Eikä hänellä ollut antaa rannekorua. Itse asiassa koko koruasia jäi vähän kesken.

edit: Laitoin Aurelialle yksityisviestiä asiasta.
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Etsintäkuulutus

ViestiKirjoittaja Aurelia » 15 Elo 2009, 18:51

ridikulous kirjoitti:Aurelia, minkä ikäistä miestä etsit? Aloitusviestissä lukee "et ole kovin nuori". Tulee nimittäin mieleen poikaystäväni. Hän juuri osti itselleen kaulakorun, jossa on taottu karhunkynsi, viettää paljon aikaa tietokoneella pelaten ja menetti n. kuukausi-pari sitten sukulaismiehen, jonka nimikirjaimet ovat JK.

Tämä sukulainen oli pari viikkoa ennen kuolemaansa nähnyt erittäin todentuntuisen unen/näyn, jossa poikaystäväni oli tullut häntä katsomaan sairaalaan. Mies oli antanut unessa hänelle rannekorun. Todellisuudessa poikaystäväni ei ollut käynyt sairaalassa, vaan menimme sukulaistaan katsomaan vasta n. viikko näyn jälkeen. Eikä hänellä ollut antaa rannekorua. Itse asiassa koko koruasia jäi vähän kesken.

edit: Laitoin Aurelialle yksityisviestiä asiasta.

Muille tiedoksi, että kyselin lisää yksityiskohtia ja laitoin vähän täydennystä tuntemuksiini yms liittyen. En tähän selitä kaikkea, sillä ei ole tapana esim toisten terveyteen liittyviä asioita iskeä todistamismielessä pöytään, mutta hyvältä kuulostaa. Katsotaan mitä sanoo itse kohde. ;)
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa