"kummitus"talot, ja muut paikat Suomessa

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
lolthefloodWUT
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 06 Tammi 2015, 23:29

Re: "kummitus"talot, ja muut paikat Suomessa

ViestiKirjoittaja lolthefloodWUT » 24 Tammi 2015, 18:58

Kyllä tietysti ja voin myös jälkeenpäin jos jotain sellaista tallennetta syntyy, että sitä voi tulkita toimittaa tallenteita halukkaille, tietysti pitää ensin päästä paikan päälle ollutvaan niin kylmiä ilmoja että mielummin odottaa vähä lauhempaa ei nimittäin oo minkäänlaisia lämmityslaitteita talossa toiminnassa :mrgreen:
Naglfar-laiva, joka maailman lopussa Hrym-jättiläisen ohjaamana lähtee liikkeelle, on kokoonpantu kuolleitten kynsistä.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: "kummitus"talot, ja muut paikat Suomessa

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 22 Joulu 2015, 12:27

Itse olen ollut 10-vuotias tuolloin. Ja Nastola on kyllä tuttu paikka ja nykyinen talomme sijaitsee max. 20 km tuosta paikasta. Mutta ekan kerran kuulen tästä tapauksesta, tosin ei vanhemmat varmaan olisi mitään halunneet kertoakkaan 10-vuotiaalle tällaisesta tapauksesta. Anoppi asuu edelleen Nastolassa ja kesämökkimme on myös Nastolan kunnassa vielä Joulukuun loppuun asti kunnes Nastola liitetään Lahteen v.2016 alussa.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: "kummitus"talot, ja muut paikat Suomessa

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 28 Joulu 2015, 12:07

Vera kirjoitti:Mahtaakohan tää topicci olla enään hengissä?

Jos joku tunnistaa paikan, voisi ehkä infota minuakin hieman. Rakas velipoika taas hävinnyt kun tuhkatuuleen[ei mitään paranormaalia,ufoihin liittyvää tai muutakaan. Se vain harrastaa sitä aina välillä]

Isoveljen kanssa seikkaillaan useinkin hylätyissä taloissa, ja pitää mainita tässä että omistan todella rikkaan mielikuvituksen. Oikeasti. No, isoveli päätti viedä minut sitten Lappeenrannassa olevaan hylättyyn sairaalaan. Oikeasti en ole ihan varma mikä vanha sairaala se on. Mutta tiedän, että sillä on ollut rikas historia. Velipoika selitti, että paikka olisi ollut ensin hotelli/kylpylä, sen jälkeen se olisi ollut sairaala[ainakin toisen maailmansodan aikaan!] Mutta lopusta ei ole tietoa. Paikka näytti, että se olisi vain hylätty ja tavarat jätetty sinne. Muumuassa sänkyjä lojui käytävillä,punaisen ristin paketteja oli siellä täällä. Erinäisiä välineitä ja sanomalehtiä oli pitkin poikin. Pelottavuutta lisäsi sitten nurkkiin mytyksi heitetyt veriset lakanat. Liekö hoitohenkilökunta kiireessä nakellut ne vain pois käsistään? Sanomalehdet olivat toisen maailmansodan aikaisia. Löydettiin muumuassa linnun luuranko. Sillä oli muutama höyhen vielä päässä, mutta muuten se oli vain luuta. Joka tapauksessa, kiitos rakkaan isoveljeni kävin ihan ylikierroksilla koko päivän, pienikin rasahdus sai minut hyppäämään kattoon ja lähes kirkumaan. Tunsin muutenkin olevani melkoinen nössö ja hannaaja kun ensiksi kärkyin ja kärkyin päästä käymään sairaalassa, ja sitten kun pääsin hannasin koko ajan vastaan ja halusin pois.

Joka tapauksessa, sairaala saattoi hyvinkin kummitella. En usko, että jokainen sotilas joka sinne tuotiin lähti hengissä pois. En siis osaa oikein sanoa mitään tästä, koska isoveljeni oli kertonut ties millaisia kummitus-tarinoita koko matkan sinne. Joten kuten sanottu, pienikin rasahdus[mitä esim hiiret, kärpäset kun napsuvat ikkunaan jne tuottavat] sai minut haluamaan entistä enemmän pois. Paikka varmasti olisi erittäin pelottava yöllä, mutta me kävimme siellä auringonvalossa. Tiedä sitten mahtoiko siellä olla pulsuja/narkkareita myös. Ei ainakaan sillä kertaa tullut vastaan. Pelottava paikka, jopa auringon valossa. Vähän harmittaa, tosin ei edes niin vähääkään, etten kerinnyt käymään paikassa toista kertaa :(

Valitettavasti lisäinfot sairaalasta eivät oikein auta, kun kyseistä rakennus ollaan purkamassa ja siihen tulee hotelli. Kuitenkin jos paikka kummittelee mahtaa hotellivierailla olla mahtavia öitä tulossa :)


Lappeenrannassa on myös muutama hylätty vanha mökki, joissa veli on käynyt. Tosin auringonvalossa/auringonlaskiessa eikä ollut huomannut mitään erikoista. Sinne olen itsekkin menossa veljen kanssa muutaman viikon päästä. Sijaitsevat jossakin siellä rannan tuntumassa? Eivätkä ole mitenkään laudoitettuja tai muuta vastaavaa. Veljen mukaan ei edes mitään pelottavaa liity niihin, mutta autiotaloissa on aina se oma tunnelmansa.


Rauhan sairaalalta tuo sinun mainitsema paikka vaikuttaa, jotkut paikassa käyneet ovat havainneet kaikkea outoa, yksi henkilö oli nähnyt "irrallaan olevan käden" liikkuvan portaikossa (piti ilmeisesti kiinni kaiteesta). Missä päin Lappeenrantaa nuo hylätyt mökit on? Lappeenrannan lähistöllä Lemillä on myös autiotaloja joissa on tapahtunut kaikkea outoa.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

NGE
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 01 Helmi 2016, 05:17
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: "kummitus"talot, ja muut paikat Suomessa

ViestiKirjoittaja NGE » 01 Helmi 2016, 05:26

Tulipa nyt itsekkin rekisteröidyttyä, foorumia tullut sillon tällön kyllä seurattua ihan mielenkiinnosta.

Nyt mielenkiinto on ruvennu lisääntyyn ja alkanut tekeen mieli kiertää hieman näitä "aavemaisia" paikkoja parin kaverin kera. Eli olisko jollain mielenkiintoo hieman listata paikkoja n.200km säteellä Tampereelta? Vaikka yv:näkin voi laittaa! Netistä kyllä löytyy paljon näitä mutta kun monet keskustelut jo +5v vanhoja niin tuppaa useesti noi autiotalot ym purettu jo tai vastaavaa!

Seikkailija
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 07 Huhti 2016, 13:46

Re: "kummitus"talot, ja muut paikat Suomessa

ViestiKirjoittaja Seikkailija » 07 Huhti 2016, 13:50

heartyhug kirjoitti:
Micco kirjoitti:Laitan nyt tähän ton saman minkä oon joskus sinne toiseen threadiin kirjoittanut.

Joskus ollut puhetta joittenkin kans että tuolla Alastaron suunnalla (tarkkaa sijaintia en tiedä) olis joku melko pelottava kummitustalo. Kuullut että joku kävelykeppien kans kävellyt tyyppi olis yöpynyt siellä ja juossut ulos.. No ainahan näitä juttuja on mutta kummistalon ainakin pitäisi olla olemassa.

Toinen kummitustalo jonka tiedän on Punkalaitumella. Jos joku tietää Särkän tanssilavan niin sinne johtavan tien vieressä olevissa metsissä on jossain kummitustalo. Talolle ei siis johda tietä enkä itse tiedä tämänkään paikan tarkkaa sijaintia vaan se on jossakin metsän keskellä. Muutamia tyyppejä tiedän jotka ovat siellä käyneet. Jollakin pöydällä oli kasa kutsuja hautajaisiin ja toiset tyypit väittivät että seinien tapetit olisivat kahdessa eri huoneessa repeytyneet ihmisen kasvojen muotoon.

:ghost2:


Asun aika lähellä Alastaroa.. ja Punkalaiduntakin. Tosta Alastaron jutusta en olekkaan kuullut ennen mitään. Voisi vaikka käydä sieläkin katsomassa. :)
Punkalaitumesta oon kuullut tosi paljon juttua. Sisko kertoi, että joku on käynyt sielä manaamassa niitä henkiä ja sen jälkeen paikka on kuulemma vähän rauhoittunut. Kaveri oli sielä joskus tukioppilasryhmän kanssa ja olivat yötäkin. Ei kuulemma ollut mikään mukava yö.

Käytiin parin kaverin kanssa joskus Toijalan vanhalla juna-asemalla. Semmonen vanha harmaa aika iso hökkeli keskellä "korpea". Sekin on kai aika tunnettu kummitustalo. Ainakin luusin. Piti mennä kavereiden kanssa uudestaankin, mutta kuultiin, että kaikki ovet ja ikkunat on laudotettu uudestaan. Ei siinä varmaan kauvan mene, kunnes joku repii ne laudat taas pois. Tuli nyt mieleen, että nähtiin siinä talon vieressä semmonen kulunut vanhanaikainen lapsen kenkä.
Mua alkaa ihan jännittää kun kirjotan tätä. Sielä oli kans semmonen kellari, minne ois ollu ihan mielenkiintosta mennä, mutta kantti ei kestänyt. Koko talo oli muutenkin ihan pimeä.. entäs se kellari sitten. Isommalla porukalla ei pelottais niin paljon. Sillon kun meitä oli vaan kolme, oli kauhee ongelma, että kuka menee ensin ja kuka on viiminen. :D
Semmosta oon kuullut, että sielä ei kuulemma sähkölaitteet toimi kunnolla ja sielä voi kuulla jotain valitusta.. joku huutaa tai valittaa, että joku on kuollut.




Olen käynyt tuolla alastaron kummitustalossa, ja edellisissä viesteissä puhuttiin siite kepeillä kävelevästä kaverista, tunne hänetkin :) tuosta talosta löytyy youtubesta video ( kummitus kartanon nimellä, ja aiheeseen liittyy kartanolaisuus)
Talona on hiukan creepy :)

Seikkailija
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 07 Huhti 2016, 13:46

Re: "kummitus"talot, ja muut paikat Suomessa

ViestiKirjoittaja Seikkailija » 07 Huhti 2016, 13:57

Availija kirjoitti:Tutkiskelen autiokohteita ja olen törmännyt noin 3 paranormaali tai sinneppäin ilmiöön.
1 On niistä autio tehdas
2 kohde on autio väestönsuoja sota-ajalta
3 On autio sairaala

Kohteessa 1 olemme törmänneet mm tapettuun kettuun ja noin 5 min kuluttua outoja ääniä rupesi kuulumaan kellarista. Pistimme välittömästi juoksua sen kuultua ja noin 50 m kauempana kohteesta olisin nähnyt jonkun olevan ikkunassa tai ovella katsomassa meitä uhkailevasti :o

2 Kohteessa kaverilleni sattui epilepsia kohtaus yllättäen ja eikä hän suostunut poistumaan huoneesta, hän vain tuijotti yhtä kohtaa (Kaveri on kyllä aikaisemminkin sairastellut epilepsiaa)

3 Kohteessa olen kuullut omituisia ääniä ja muihinkin kummalliseen paranormaali ilmiöön olen törmännyt samassa rakennuksessa.
Kun kellariin meni lampuista alkoi pikku hiljaa häipyä virtaa ja palasimme takaisin pois kellarista jonka jälkeen ne taas toimisivat. 2 kerroksesta pysähdyin kaverini kanssa ja olin kuulevani miehen joka huusi kivusta, mutta en tiedä onko mielikuvitus ollut niin luja :D 3 Kerroksessa olen tainnut nähdä haamun joka oli epämääräisen näköinen, mutta päätellen se taisi olla nais hahmo. 3 Kerroksesta myös löytyy jalan jäljet jotka on tehty "paskomalla lattialle"

Nuo kolme kohdetta löytyy Turusta, tosin Sairaala on jo maantasalla. Mutta sairaalasta puhuttiin, että "kun sinne joutuu ei paluuta ole" :?


onkohan tuo väestösuoja vielä olemassa, tuossa tehtaas voi olla et olen käynytkin.

furies187
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 14 Touko 2016, 11:50

Re: "kummitus"talot, ja muut paikat Suomessa

ViestiKirjoittaja furies187 » 14 Touko 2016, 11:59

Meillä kummittelee. Hanat menevät päälle itsestään, televisio menee myös päälle itsekseen, ovet aukeilevat itsestään, valot pätkivät välillä ja joskus huonekalut siirtyvät itsestään. Välillä myös öisin herään ja nään hahmon ovensuussa vaikka olenkin yksin kotona. Haittaa niistä ei ole, sillä ovat ystävällismieleisiä

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: "kummitus"talot, ja muut paikat Suomessa

ViestiKirjoittaja Varjotar » 03 Heinä 2016, 16:19

Mäki haluan kummitustaloon :D
I do not know if you do not know.. :ghost:


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa