Koin pelon ja rakkauden

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Koin pelon ja rakkauden

ViestiKirjoittaja Wespa » 04 Helmi 2010, 13:01

Tuossa eilen nukkumaan mennessä makoilin sängyssä ja olin pienessä meditatiivisessa tilassa. Pohdiskelin elämää ja sen vaikeuksia.

Tiedän, että todellisuuteni on itseni luoma ja ympäröivä maailma heijastaa sisäistä maailmaani, omia uskomuksia ja omia toiveita yms; mutta mitkä mieleni osaset ovat itseäni? Alitajunta, ego, korkein minä, mikä niistä? Halusin porautua syvemmin omaan tajuntaani ja kohdata ne pelot, jotka estävät minua olemasta se mikä minä haluan olla.

Sain kummallisen kokemuksen. Minut täytti suuri pelko (en pelännyt mitään asiaa tms. vaan pelkkä tunne tuli tajuntaani puhtaana itsenään). Se oli käsin kosketeltavaa, mutta samalla sanoin, että haluan kohdata sen ja se muuttui. Se muuttui rakkaudeksi ja se oli maailman paras tunne. Tuo tunne oli vähän kuin pelkoa ja rakkautta samaan aikaan, mutta rakkaus siinä oli niin suuri, että se pelko itsessään ei haitannut ollenkaan.

Tuo tunne oli vähän samanlainen jonka koin aikoinani myös nukkumaan mennessä, silloin koin kuin olisin täyttynyt valosta. Muistikuvat siitä ovat hämäriä, mutta muistan kuinka koin itseni hohtavan valoa ja minulla oli suuri rakkauden tunne. Tällä kertaa tuo rakkauden tunne oli vaan jotenkin enemmän lempeämpi, viimeksi pelkäsin tuota itse rakkautta, kun se oli niin uusi ja outo tunne. Tällä kertaa aloitin pelolla ja siirryin siitä rakkauteen. :)

Tämä kokemus oli taas yksi pieni ihme matkallani kohti omaa itseäni. Lähivuosina näitä on alkanut tulemaan entistä enemmän eri muodoissa. :)

Tuo kokemus sisälsi myös itselleni suuren opin:
Hyväksy pelko, niin se muuttuu rakkaudeksi. Kohtaa pelkosi, niin voit olla täysin oma itsesi. Älä anna pelkojesi pitää sinua taka-alalla, vaan paina niiden läpi ja nauti matkasta. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Koin pelon ja rakkauden

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 04 Helmi 2010, 17:36

Hieno kokemus...
Minäkin olen kokenut vähän samanlaisia tunteita juuri nukkumaan käydessä.

Kerran muistan saavuttaneeni äärimmäisen rauhan tunteen, joka oli ihan käsinkosketeltavaa... Ruumis tuntui niin raskaalta, mutta minulla oli äärimmäisen kevyt olo. Aivan kuin kaikki ongelmat olisivat jääneet ruumiiseeni. Muistan miettineeni että tämäkö on onnellisuutta. :)
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Koin pelon ja rakkauden

ViestiKirjoittaja Jopelius » 13 Heinä 2010, 20:21

"Fear is the path to the Dark Side, fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to... suffering.."
- Yoda

Heh, oli pakko laittaa lainaus tähän kun luin tämän.
Hyväksymisen lisäksi koko pelko asia pitää unohtaa, silloin on voittamaton missä tilanteessa tahansa.
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Koin pelon ja rakkauden

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 14 Heinä 2010, 02:10

Jopelius kirjoitti:"Fear is the path to the Dark Side, fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to... suffering.."
- Yoda

Heh, oli pakko laittaa lainaus tähän kun luin tämän.
Hyväksymisen lisäksi koko pelko asia pitää unohtaa, silloin on voittamaton missä tilanteessa tahansa.

Still, thou shalt remember:

Courage is not absence of fear, courage is mastery of fear.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa