Kaukohoito

Energiahoidot, akupuntiohoito, kansanparannus...

Kaukohoito

ViestiKirjoittaja Pia » 23 Touko 2012, 08:29

Välitän sinulle pyytäessäsi eheyttävää ja voimaannuttavaa energiaa, myös eläimille!
Pia
n00b

Re: Kaukohoito

ViestiKirjoittaja Toveri » 27 Touko 2012, 00:38

Saisiko pikaisen parannuksen akuuttiin oksennustautiin?
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.
Toveri
Maahinen

ViestiKirjoittaja Pia » 27 Touko 2012, 21:15

Täältä tulee... tosin akuutti vaihe taitaa olla jo ohi... hyvää vointia kuintenkin sulle!
Pia
n00b

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 31 Touko 2012, 17:11

Itse haluaisin yli 1,5 vuotta kestäneeseen lääkärin mukaan parissa kuukaudessa itsestään paranevaan silmätautiin parannuksen, kiitos. Jos ei parane niin haastan oikeuteen turhan toivon elättämisestä
"There's something out there and it ain't no man"
Kaaosjumala
Maahinen

ViestiKirjoittaja elamanoppilas » 29 Kesä 2012, 09:43

Itse teen myös kaukohoitoja. Yleensä on joku aina "listoilla". Tosin kaukohoito toimii parhaiten ihan kontaktihoidon lisäksi tukena, mutta koska tämä ei ole aina mahdollista, myös pelkkiä lähetyksiä ihmiselle teen. Koska erilaiset ongelmat vaativat eri määrän energiaa, on lähi- / kontaktihoidon etuna se, että ihminen "alistuu" hoidolle konkreettisemmin ja pidemmäksi aikaa, jotta energia voi syvemmin alkaa työtään tekemään. Siihen lisänä kaukohoito on mainio boosti.
Sovituissa kaukohoidoissa toimin yleensä niin, että sovimme päivän / päiviä, ei välttämättä kellonaikaa. Vastaanottaja ehkä haluaa rauhoittua kuulostelemaan oloaan ja tuntemuksiaan, tällöin voi ajastakin sopia, se ei kuitenkaan ole tarpeellista. Tietynlainen odotus ja itsen tarkkailu voi myös itsessään aikaansaada tuntemuksia, joka ei ole se mitä tässä haetaan. Ainoastaan se, että muutosta suotuisampaan tapahtuu. Kuten aiemmillakin kirjoittajilla, mitä tarkemmat tiedot minulla on, sen suoremmin lähetys tavoittaa, se on kuin osoitteen kirjoittaisi kirjeeseen. Tosin jo pelkkä linkki mikä muodostuu asiasta sovittaessa, vaikka virtuaalisesti, on riittävä. Tiedot ja niiden kautta lähettäminen on enemmän minulle kohdentamisen avuksi, kuin energian toimimisen ehto.
Jos siltä tuntuu niin saa pyytää, joko tässä tai yksityisviestillä.
elamanoppilas
Jäsen

Paluu Vaihtoehtoiset hoitomuodot