Kaukohoito

Energiahoidot, akupuntiohoito, kansanparannus...
MaSa1
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 13 Maalis 2016, 22:50

Re: Kaukohoito

ViestiKirjoittaja MaSa1 » 13 Maalis 2016, 22:54

Vieläkö joku tätä tekee? Saisko tätä kautta kaukohoitoa pitkäaikaiseen masennukseen?

Andromedan Council
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 20 Helmi 2016, 18:44

Re: Kaukohoito

ViestiKirjoittaja Andromedan Council » 14 Maalis 2016, 11:10

MaSa1 kirjoitti:Vieläkö joku tätä tekee? Saisko tätä kautta kaukohoitoa pitkäaikaiseen masennukseen?

Saahan sitä. "Lähihoitoakin" voit ihan itse itsellesi hankkia. Vain mielikuvitus on tässä rajana. Tee asioita joista saat hyvän fiiliksen, sen verran rajaan tätä että pysytään ihan laillisissa jutuissa. Ei siis niin että kun äiti jättää lapsensa päiväkotiin tai ekaluokkalaisen kouluun, niin sanoo sitten lapselle että Isis tulee hakemaan sitten illalla (kosmista huumoria). Kuuntele musiikkia josta pidät, lue kirjoja joista pidät, lähde ulos vaikka kävelemään tms. Rytminen musiikki muuten maadoittaa energioitasi hyvin ja jos yhdistät tähän tuon liikunnan, niin maadotukset on varmasti kunnossa. Meitsi maadoittuu täällä netissä, toki ulkona pyrin ainakin pienen kävelylenkin tekemään aina mahdollisuuksien mukaan kun en enää urheilua niin paljoa harrasta kuin nuorempana. Itse viihdyn paremmin lenkillä vaikka jossakin metsikössä kuin vaikka kaupungin katuja kävellen. Itse kuuntelen musiikkia aika paljon Spotify:sta. Näitä on toki muitakin. Välillä meditatiivista kuten green sun ja biisi the first birth tai jotain sinnepäin, Constance Demby:n tuotantoa, Steven Halpern, Deutzer, Aeoliah, Liquid Mind, Enya ja monia muitakin jotka ei juuri nyt ponnahda tajuntaan. Kaukolähetyksen lupaan laittaa tulemaan nukkumaan käydessä, sitä kun ollaan tuolloin jo aika lailla lähellä taajuuksia, eiks je!


Palaa sivulle “Vaihtoehtoiset hoitomuodot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa