Kosminen rukous

Energiahoidot, akupuntiohoito, kansanparannus...
Vallu
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 24 Syys 2018, 21:42
Paikkakunta: Jämsä

Kosminen rukous

ViestiKirjoittaja Vallu » 14 Marras 2020, 13:40

Kuten me kaikki tiedämme, avaruudessa on olemassa meitä vanhemmat sivilisaatiot jotka ovat evoluineet myös henkisesti erittäin korkeasti. Seuraavassa haluaisin tuoda esille planeetta Pikran joka on (Burhat)< Daraal kielellä lausuttuna. Haluaisin tuoda esille heidän energeettinen ja hengellinen viritäytyminen ajtusta sekä sanoja käyttäen. Tämä kosminen viritäytyminen käy hyvin myös maapallo asukkaille. Olen itse kokeillut ja se todellakin toimii mikäli teen sen avoin mieleen. Tämä laajentaa tajunnan sekä täyttää kehon energialla kuten alla olevassa tekstissä voimme todeta.


Kaikkivaltiaan Jumalan nimessä, valon energian nimessä, rakkauden voiman nimessä, joka luo maailmankaikkeuden kaikki maailmat ja suunnitelmat, pyydän (nimi) maan, aurinkokunnan ja galaksin konsulttien ja arhattien valohenkiä auttamaan minua hengellisessä kehityksessä, fyysisen kehon vahvistamisessa ja materiallisessa tuessa, jonka lupaan ohjata omien ja rakkaitani hyväksi. Auta minua olemaan hyvissä ja harmonisissa suhteissa maapallon näkyviin ja näkymättömiin olentojen parissa, auta minua rakastamaan kaikkia ja tiedostamaan rakkaus oikein. Vetoan korkeampaan olemukseeni ja pyydän sitä nostamaan kaikkien fyysisten, energia- ja henkisten rakenteideni värähtelyt tasolle, joka on minulle sallittu henkisen kehitykseni tässä vaiheessa. Pyydän korkeampaa olemustani (korkea minä) nostamaan värähtelyni tasolle, joka on hyödyllinen tietoisuuteni ja ruumiini kehitykselle, kaikkien minua ympäröivien, inkarnoituneiden ja inkarnoitumattomien henkisten olentojen kehityksen eduksi koko avaruuden hyväksi ja Maa planeetan evoluution hyväksi.
Kiitän korkeampaa olemustani ja kaikkia korkeita pyhiä voimia avusta. Pyydän parantamaan kaikki fyysiset, energiset ja henkiset rakenteeni ja täyttämään ne valolla. Avoin sydän hyväksyn tarjotun avun ja kiitän kaikkia maailmankaikkeuden valoa kantavia voimia korkeimmalle olemukselleni annetusta luvasta auttaa minua ja kiitän kaikkia henkisen evoluution polkua seuraavia kokonaisuuksia maailmankaikkeuden kaikkien maailmojen ja suunnitelmien hyväksi. Annan luvan parantua valon ja rakkauden energialla ja lisätä värähtelyni tasoa niin paljon kuin se on minulle sopusointuista. Valon ja rakkauden voimat, olkaa aina kanssani, ajassa sekä ajattomassa. Kiitän teitä avusta ja rakkaudesta! Hyväksyn minulle tapahtuvat muutokset ja ohjaan tietoisesti minun kauttani tulevan Jumalan valon tähän materiaalisen maailmaan. Ja olkoon niin!
Viimeksi muokannut Vallu, 14 Marras 2020, 17:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jokaiseen ihmisen totuus on henkilökohtainen illuusio.
Kaikki tieto voi vapaasti käyttää yhteisen hyvään saavuttamiseksi.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Kosminen rukous

ViestiKirjoittaja Andromeda » 14 Marras 2020, 16:08

Rusminen kokous = Husmista koomuria
Tervehdys Vallu pitkästä aikaa :mrgreen:

Vallu
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 24 Syys 2018, 21:42
Paikkakunta: Jämsä

Re: Kosminen rukous

ViestiKirjoittaja Vallu » 14 Marras 2020, 17:33

Tervehdys Andro, tässä vierähti taas tätä fyysistä aika meidän materialisessa maailmassa. Mukava nähdä että pidit sivuston pystyssä, nimittäin lähiaikoina tätä tullaan tarvitseman. Tässä siunautui sopiva hetki toimia taas valotyötekijänä kuten me kaikki, jotka kirjoittele ja lukee tätä foorumia, sillä tämä ei ole vain pelkkä sattuma. Mukava nähdä että porukka ei anna periksi vaan ajattele ja keskustele asioita avoimesti eikä anna distruktiivisille ajatuksille valtaa jotka voivat viedä melko huomaamatta pimeälle puolelle. Itse tässä viime aikoina lisää opiskellut/työstänyt energetiikka ja siihen liittyvät vaikutukset reali ajassa.
Jokaiseen ihmisen totuus on henkilökohtainen illuusio.
Kaikki tieto voi vapaasti käyttää yhteisen hyvään saavuttamiseksi.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Kosminen rukous

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 14 Marras 2020, 21:45

Tervehdys myös täältä.
Kosmisia rukouksia nyt tarvitaan, ehkä Vallu muistaa minut Fuforan foorumilta jossa kirjoittelin vuodesta 2005 alkaen nimimerkillä Dopermanni. Vaihdoin nimimerkkiä tänne tullessani hämätäkseni maailmaa tuhoavia voimia, jotka on nyt voimakkaana sekä sen takia että tunsin kehittyneeni Dopermannista, nimimerkin olisi voinut vielä vaihtaa lumikuningattareen, joka on henkinen ohjaajani, joka ajoittain tuo esiin itseään, hän on Egyptiläinen aikoja sitten kuollut kaunis tumma nainen jolla on kultainen koriste kolmannen silmän kohdalla. Tämän minulle kertoi eräs näkijä, hän näki tämän naisen, myös itse olen nähnyt hänet dopermannitapauksen yhteydessä missä oli aikakato. Kaikista runsaista kokemisistani huolimatta olen maalaisjärjellä varustettu ja lähdenkin se edellä käsittelemään asiaa kuin asiaa.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Kosminen rukous

ViestiKirjoittaja Andromeda » 15 Marras 2020, 11:20

Egyptissä olen ollut itsekkin tai siis olen koko ajan kun unohdetaan tämä lineaarinen aikakäsitys joka on kaksinaisuuden tunnusmerkki. Jonkinlainen "kolahdus" oli se kun pidemmälle ehtineet kertoivat ettei aika olekkaan lineaarinen tämän kaksinaisuuden ulkopuolella. Kertoivat että oikeasti kaikki tapahtuu nyt. Siis menneisyys, tämä hetki ja tulevaisuus ovat samanaikaisesti läsnä. Tulevaisuutemme kirjoitamme joka hetki uusiksi, se on jatkuvassa muutostilassa.
Ajatuksemme suuntaa energiamme tarkastelemaan esim. "Menneisyyttä" jne.

Egyptissä olen kuulunut ns. papistoon ja leijonien kanssa myös työskennellyt siellä. Kissa kuuluu perheeseen nytkin.
Kun katsotaan Egyptin Faaraoita niin tietyssä kohtaa muuttuu Faaraon kallonmuoto erilaiseksi kuten moni on varmasti huomannutkin. Kyse ei ole taiteilijan tai kuvanveistäjän taiteellisesta vapaudesta kuitenkaan kun erikokokoisia patsaita on veistetty jälkipolvien tarkasteltavaksi.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Kosminen rukous

ViestiKirjoittaja Andromeda » 15 Marras 2020, 11:47

Tässä Kalevi Riikosen Kosminen Isä meidän:

Kosminen Isä meidän

Kaikkiallinen Isä meidän, joka kosmoksessa säteilet

Loistavan Rakkautesi säätelynä, hallintana

Sanoin ilmaisemattoman suurena Viisautena

Voimana, jolle mikään vertaus ei täydellisesti kuvasta sen olemusta

Annat olevaistuneiden ja luotujen elämänvirtojen mahdollisuudet

Olet jokaisessa elämässä pienimmästä suurimpaan mukana aina kaikessa

Lähestyt uskollisten palvelijoittesi kautta voimakkaasti tänäänkin

Sallit uudelleen armostasi yrittää epäonnistumisten jälkeenkin

Sillä Olet ollut ja aina tulet olemaan, Ikuisuutesi olemuksessa

Sinä olet, Minä Olen Läsnäoloni kautta kanssani jokaisessa hetkessäni

Kaikkiallinen mukana vaikuttava ohjaavuutesi vetää Minä Olen Sinuun.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Kosminen rukous

ViestiKirjoittaja Andromeda » 15 Marras 2020, 11:55

SUORAAN SYDÄMESTÄ

Kirjoittanut ja kanavoinut Valerie Donner ( http://www.thegroundcrew.com)
Uutiskirjeestä 29.7.2010
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Valon ja pimeyden välinen taistelu jatkuu. Valotyöntekijöinä teidän on käytettävä erottelukykyä. On kiinnitettävä huomiota ihmisten ja tilanteiden energioihin. Jos jokin ei tunnu oikealta, on lähdettävä pois. Pimeys pelkää valon voimaa ja energiaa. Se tietää päiviensä olevan luetut maan päällä. Se vastustaa valoa. Vaikka olisikin pukeutunut valkoiseen, se ei merkitse, että on valosta. Jos joku puhuu henkistä kieltä, hänen käyttäytymisestään voi aina sanoa, onko hän valosta vai ei. Joitain kriteerejä voisivat olla:

* Onko hän rakastava ja ystävällinen?
* Generoiko hän pelkoa ja vihaa?
* Pystyykö hän katsomaan silmiin?
* Onko hän antelias ja avulias?
* Onko hän egossaan ja toimii palvellen itseään toisten palvelemisen sijasta?
* Haluaako hän energiaasi?
* Manipuloiko ja kontrolloiko hän?
* Käyttääkö hän toisia hyväkseen veloittamalla paljon siitä, mitä hän tekee?
* Onko hän kannustava ja voimaannuttava?
* Toimiiko hän omasta voimasta?
* Saako hän epäilemään itseäsi?
* Tekeekö hän sitä, mitä hän sanoo tekevänsä?
* Onko hän luotettava?
* Yrittääkö hän saada huonoa mainetta?
* Onko hän vakaa?
* Haluaako hän henkilökohtaista etua?
* Tuntuuko hänen lähellään turvalliselta?
* Saako hän sinut tuntemaan itsesi vähäisemmältä tai uhrilta?
* Toimiiko hän niin, että hän on ainoa auktoriteetti tai että hänellä on voimia ja informaatiota, mitä sinulla ei ole?
* Käyttäytyykö hän ikään kuin Ylimmäinen olento?
* Toimiiko hän sydämestään vai mielestään?
* Haluaako hän sinun tulevan riippuvaiseksi itsestään?
* Keitä hän tukee?
* Yrittääkö hän saada sinulta jotain ilmaiseksi?
* Miltä tuntuu olla tämän henkilön lähellä?
* Onko hän itsekeskeinen?
* Välittääkö hän sinusta ja muista aidosti?

Tämä on aikaa erottaa jyvät akanoista. Valitettavasti on haavoittuneita sieluja, jotka eivät ole tehneet sisäistä työtään. On joitain, jotka ovat henkisesti sairaita eli hulluja. Tähän saattaa sisältyä enemmän ihmisiä, kuin kuvittelisi. He voisivat väittää olevansa rakastavia ja ystävällisiä. Henkisellä polulla ei ole helppoa kyytiä. Meitä kaikkia on testattu ja meidän on käytettävä erottelukykyä silloinkin, kun galaktiset ystävämme saapuvat. Tämä on väärien profeettojen aikaa. Silloin kun ego menee tielle, on parasta mennä pois tieltä. Olkaa oma asiantuntijanne.

Jotkut ystävistäni ja asiakkaistani jotka ovat olleet onnettomasti naimisissa vuosia, hakevat eroa. Lisää vauvoja syntyy. Suuria määriä ihmisiä kuolee. Olen kuullut ruumishuoneiden olevan aivan täynnä ja tarvitsevan lisäapua. Paljon uusia valintoja tehdään.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Kosminen rukous

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 15 Marras 2020, 15:10

Aika oudon tarkka lista oli, ettei tulisi lampaita? Itse sanoisin että se riittää kun on puhdas sydän ja näin itse sotilaana taistelen oikeamielisyyden puolesta. Valoa ei anneta, sen eteen on taisteltava, kun valon aika on niin tienraivaajat, indigot siirtyy sivuun tähtilapsien ajassa.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Kosminen rukous

ViestiKirjoittaja Andromeda » 15 Marras 2020, 18:00

Tuo viesti oli heinäkuulta 2010.

"Vaikka olisikin pukeutunut valkoiseen, se ei merkitse, että on valosta. Jos joku puhuu henkistä kieltä, hänen käyttäytymisestään voi aina sanoa, onko hän valosta".

Vallu
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 24 Syys 2018, 21:42
Paikkakunta: Jämsä

Re: Kosminen rukous

ViestiKirjoittaja Vallu » 15 Marras 2020, 20:05

A MAN OF A TIME STORM kirjoitti:Tervehdys myös täältä.
Kosmisia rukouksia nyt tarvitaan, ehkä Vallu muistaa minut Fuforan foorumilta jossa kirjoittelin vuodesta 2005 alkaen nimimerkillä Dopermanni. Vaihdoin nimimerkkiä tänne tullessani hämätäkseni maailmaa tuhoavia voimia, jotka on nyt voimakkaana sekä sen takia että tunsin kehittyneeni Dopermannista, nimimerkin olisi voinut vielä vaihtaa lumikuningattareen, joka on henkinen ohjaajani, joka ajoittain tuo esiin itseään, hän on Egyptiläinen aikoja sitten kuollut kaunis tumma nainen jolla on kultainen koriste kolmannen silmän kohdalla. Tämän minulle kertoi eräs näkijä, hän näki tämän naisen, myös itse olen nähnyt hänet dopermannitapauksen yhteydessä missä oli aikakato. Kaikista runsaista kokemisistani huolimatta olen maalaisjärjellä varustettu ja lähdenkin se edellä käsittelemään asiaa kuin asiaa.


Tervehdys, totta kai muistan Dopermannin ja monia muita Fuforan ajoilta. Se oli sitä aika kun oli enemmän kysymyksiä kuin vastauksia, kaikki toki selviää aikanaan. Hyvä että sait oman tapauksen selvitettyä, joskus täytyy vaan turvautua meedioihin, näkijöihin ym. sitä varten ne ovat täällä olemassa. Onko myös Sen sei täällä?
Jokaiseen ihmisen totuus on henkilökohtainen illuusio.
Kaikki tieto voi vapaasti käyttää yhteisen hyvään saavuttamiseksi.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Kosminen rukous

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 17 Marras 2020, 07:54

Selvännäkijöistä on paljon apua ollut.
Ei oo valitettavasti Senseitä täällä näkynyt. Oma tapaus on pitkälle selvitetty, mutta siihen liittyy myös aikakato jota on vaikeampi selvittää, myös outoa että ilmaantuvat vielä kaksi kertaa paikalle 50-luvun kiiltävällä mersulla, tapaus missä ei ollut mitään virheitä, normaalista poikkeavaa havaittavissa ja tarkkailivat helikopterilennätystäni, myös pukeutuminen oli normaalimpi.
Mutta ei olisi ainoa aikasiirtymä kohdallani.
Mainittakoon, että eivät koskaan aiemmin tai tuon jälkeen käyneet tuolla alueella missä itse kuljin parhaimmillaan päivittäin.

Vallu
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 24 Syys 2018, 21:42
Paikkakunta: Jämsä

Re: Kosminen rukous

ViestiKirjoittaja Vallu » 19 Marras 2020, 20:25

Joo, muistaakseni Sensei kirjoittikin että lopettaa kirjoitukset kun fufora foorumi loppu. Olen tässä törmäilyt RT eeheen, hänellä tällä hetkellä on ollut muita kiireitä. Björn Borg taitaa kirjoitella mufon foormeilla.
Jokaiseen ihmisen totuus on henkilökohtainen illuusio.
Kaikki tieto voi vapaasti käyttää yhteisen hyvään saavuttamiseksi.

Vallu
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 24 Syys 2018, 21:42
Paikkakunta: Jämsä

Re: Kosminen rukous

ViestiKirjoittaja Vallu » 19 Marras 2020, 20:35

Vallu kirjoitti:Kuten me kaikki tiedämme, avaruudessa on olemassa meitä vanhemmat sivilisaatiot jotka ovat evoluineet myös henkisesti erittäin korkeasti. Seuraavassa haluaisin tuoda esille planeetta Pikran joka on (Burhat)< Daraal kielellä lausuttuna. Haluaisin tuoda esille heidän energeettinen ja hengellinen viritäytyminen ajatusta sekä sanoja käyttäen. Tämä kosminen viritäytyminen käy hyvin myös maapallo asukkaille. Olen itse kokeillut ja se todellakin toimii mikäli teen sen avoin mieleen. Tämä laajentaa tajunnan sekä täyttää kehon energialla kuten alla olevassa tekstissä voimme todeta.


Kaikkivaltiaan Jumalan nimessä, valon energian nimessä, rakkauden voiman nimessä, joka luo maailmankaikkeuden kaikki maailmat ja suunnitelmat, pyydän (nimi) maan, aurinkokunnan ja galaksin konsulttien ja arhattien valohenkiä auttamaan minua hengellisessä kehityksessä, fyysisen kehon vahvistamisessa ja materiallisessa tuessa, jonka lupaan ohjata omien ja rakkaitani hyväksi. Auta minua olemaan hyvissä ja harmonisissa suhteissa maapallon näkyviin ja näkymättömiin olentojen parissa, auta minua rakastamaan kaikkia ja tiedostamaan rakkaus oikein. Vetoan korkeampaan olemukseeni ja pyydän sitä nostamaan kaikkien fyysisten, energia- ja henkisten rakenteideni värähtelyt tasolle, joka on minulle sallittu henkisen kehitykseni tässä vaiheessa. Pyydän korkeampaa olemustani (korkea minä) nostamaan värähtelyni tasolle, joka on hyödyllinen tietoisuuteni ja ruumiini kehitykselle, kaikkien minua ympäröivien, inkarnoituneiden ja inkarnoitumattomien henkisten olentojen kehityksen eduksi koko avaruuden hyväksi ja Maa planeetan evoluution hyväksi.
Kiitän korkeampaa olemustani ja kaikkia korkeita pyhiä voimia avusta. Pyydän parantamaan kaikki fyysiset, energiset ja henkiset rakenteeni ja täyttämään ne valolla. Avoin sydän hyväksyn tarjotun avun ja kiitän kaikkia maailmankaikkeuden valoa kantavia voimia korkeimmalle olemukselleni annetusta luvasta auttaa minua ja kiitän kaikkia henkisen evoluution polkua seuraavia kokonaisuuksia maailmankaikkeuden kaikkien maailmojen ja suunnitelmien hyväksi. Annan luvan parantua valon ja rakkauden energialla ja lisätä värähtelyni tasoa niin paljon kuin se on minulle sopusointuista. Valon ja rakkauden voimat, olkaa aina kanssani, ajassa sekä ajattomassa. Kiitän teitä avusta ja rakkaudesta! Hyväksyn minulle tapahtuvat muutokset ja ohjaan tietoisesti minun kauttani tulevan Jumalan valon tähän materiaalisen maailmaan. Ja olkoon niin!




Tässä olisi yksi hyvä ja lyhyempi viritäytyminen. Voi lausua aina kun on tukalat oltavat tai siltä tuntuu..

Olen maailmankaikkeus, maailmankaikkeus on minä. Universumin voima on minun voima, ja minun henkeni on osa kaikkien maailmojen luojan olemassaolon virtaa. Hänen voimansa suunnataan kaikkien olentojen hyväksi, kaikissa tarkoitetuissa maailmoissa ja olemassaolon tasoissa. Todellisuus pysyy totuudessa ja valhe havainnon illuusiossa katoaa ikuisesti.
Jokaiseen ihmisen totuus on henkilökohtainen illuusio.
Kaikki tieto voi vapaasti käyttää yhteisen hyvään saavuttamiseksi.


Palaa sivulle “Vaihtoehtoiset hoitomuodot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa