ViestiKirjoittaja MikGo » 23 Heinä 2009, 04:46
Eräs minulle läheinen henkilö koki vähän samanlaisen jutun. Itse en ollut paikalla kun kohtaus tapahtui, mutta olen kuullut sekä kohtauksen uhrilta ja silminnäkijöiltä tarkan kuvauksen. Päiväunilta herättyään kyseinen henkilö menee keittiöön ja puhelee jotain kummia. Muut istuvat keittiön pöydän ääressä ja ihmettelevät mitä hänellä on asiaa. Sitten hän hyppää pöydälle, ottaa lasisen astian pöydältä ja puree sitä palasiksi.
Muut säikähtävät ja koittavat rauhoittaa häntä. Mutta tämä ei rauhoitu vaan raivostuu enemmän, potkii ja hakkaa vastaan kun häntä yritetään pistää aisoihin. Vähän ajan päästä henkilö havahtuu ja kysyy, mitä on tapahtunut ja ei kai tehnyt mitään pahaa. Lisättyään vielä, ettei voi asialle mitään, kohtaus jatkuu. Meno jatkuu samanlaisena, välillä raivon vallassa huutaen ja riehuen, välillä säikähtäneenä kysellen tapahtuneesta. Kun tilanne loppuu hän jää röhnöttämään nojatuoliin elottoman näköisenä, niin kuin ketään ei olisi kotona.
Lopulta tilanne päättyy niin, että poliisit soitetaan paikalle, ja he vievät henkilön sairaalaan psykologiselle osastolle. Siellä hänelle tehdään tutkimuksia, mutta mitään ei löydy. Lääkärit eivät osanneet sanoa oikein mitään.
Myöhemmin kyselin henkilöltä tapahtuneesta. Hän sanoi, että niin kuin joku muu olisi ollut hänen sisällään ja ohjannut häntä. Hän ei myöskään muistanut tilanteesta muuta kuin ne kohdat, joissa oli tavallaan itse ollut paikalla. Tapahtuman aikana hän tunsi kuulemma myös painoa rinnan kohdalla.
Kohtauksesta on jo aikaa, eikä sitä ennen tai sen jälkeen ole tapahtunut moista.