j0int kirjoitti:se on kyl aika jännä et ikää kasvates monil on painajaiset harventuneet.. oiskoha se selitys ku lapsil o kovempi mielikuvitus jne?

ridikulous kirjoitti:Lennättekö usein unissa? Höpöttelin tästä jonkin verran jo viime foorumilla, mutta mikäs kun aihe kiinnostaa...
 Siinä sitten vain yritin piilotella isältäni.
  Siinä sitten vain yritin piilotella isältäni.Obake kirjoitti:ridikulous kirjoitti:Lennättekö usein unissa? Höpöttelin tästä jonkin verran jo viime foorumilla, mutta mikäs kun aihe kiinnostaa...
Itse en kovin usein lentele. Mutta kerran unessani muutuin korpiksi ja en meinannut päästä lentoon. Ja siinä rytäkässä isäni yritti ampua aivoni pihalle.Siinä sitten vain yritin piilotella isältäni.
 Olin menossa bussipysäkille kun näin että taivaalle ilmesty semmonen ufo, mutta se ei ollut mikään lentävä lautanen vaan se oli yksityiskohtainen erittäin pitkä avaruusalus joka oli täynnä kaikenlaisia härveleitä ja sen keulassa oli uloke, aivan kuin toinen telakoitunut avaruusalus.
 Olin menossa bussipysäkille kun näin että taivaalle ilmesty semmonen ufo, mutta se ei ollut mikään lentävä lautanen vaan se oli yksityiskohtainen erittäin pitkä avaruusalus joka oli täynnä kaikenlaisia härveleitä ja sen keulassa oli uloke, aivan kuin toinen telakoitunut avaruusalus. 

näin unta: kävelin suden kanssa tietä pitkin asfaltoitua muuten oli mettää ympärillä mutta ainoastaan tie asfaltoitu ja meidän perässä tuli sellainen tumma väkijoukko talikoiden ja soihtujen kanssa. sitten uni siirtyi äkkiä minuun ja suteen katsoin sutta hymyilin sille ja sitten katsoin täyttäkuuta ja uni loppu.
  näin unta: kävelin suden kanssa tietä pitkin asfaltoitua muuten oli mettää ympärillä mutta ainoastaan tie asfaltoitu ja meidän perässä tuli sellainen tumma väkijoukko talikoiden ja soihtujen kanssa. sitten uni siirtyi äkkiä minuun ja suteen katsoin sutta hymyilin sille ja sitten katsoin täyttäkuuta ja uni loppu.
 itse luen unikirjoja ja mitä symboolit meinaa toisinaan olen myöskin itse päätellyt eri juttuja jos tietty uni toistuu koko ajan..
  itse luen unikirjoja ja mitä symboolit meinaa toisinaan olen myöskin itse päätellyt eri juttuja jos tietty uni toistuu koko ajan..
aavenainen kirjoitti:kuinka moni on selvittänyt yleensäkkään mitä uni tahtoo sanoa?

Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa