kerran kaverini nukkui vieressäni ja huuteli: mä tuon kyllä ne lääkkeet yms. oli siinä kyllä naurussa pitelemistä
 kerran kaverini nukkui vieressäni ja huuteli: mä tuon kyllä ne lääkkeet yms. oli siinä kyllä naurussa pitelemistä  

.
 .
viltsu kirjoitti:Joo...Olin kuulemma viime yönä kussu uuniin. Äiti oli istunu sohvalla ja kattellu kun teen jotain keittiössä. Äiti oli kuulemma menny kattoon ja olin kussu uuniin. Oli tänään kiva siivous.

onneksi en ollut sanonut mitään että v***** että on hyvä per**
  onneksi en ollut sanonut mitään että v***** että on hyvä per** En edes varmaan nähnyt unia vielä silloin, kun olin vasta nukahtanut. Heräsin itse heti tuon sanottuani.
 En edes varmaan nähnyt unia vielä silloin, kun olin vasta nukahtanut. Heräsin itse heti tuon sanottuani.
 Tosin se ei kestänyt ikinä kauaa kun se jo vaipu mumisten takas uneen.. mutta jännä juttu, ja se selosti aika tarkasti myös niitä unia joita oli justiinsa nähnyt, kun niistä kyselin
  Tosin se ei kestänyt ikinä kauaa kun se jo vaipu mumisten takas uneen.. mutta jännä juttu, ja se selosti aika tarkasti myös niitä unia joita oli justiinsa nähnyt, kun niistä kyselin 
Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa