Olen itse tässä pähkäillyt jo pitemmän aikaa.
Kun ennenmuinoin uskonnot luotiin esim selittämään juurikin asioita joita emme sinä aikana selittämään omin neuvoin kyenneet.
Mutta nykyään tiede on vastannut ja tulee vastaamaan niihin mihin vain on mahdollista uskonnon sijaan.
Islamistit ja muslimistit tai jotkut ujeltaa että se uskonto leviää ja ne tulevat johtamaan maapalloamme...
Mekkoja aletaan pystyttään rakkaamme Suomi kotommekin kamaralle, vain siksi että meidän pitää kunnioittaa
tuhoontuomittua yritystä tehdä Suomesta monikulttuurinen valtio. ( Kattokaa mite menee Sakssa ja Englannissa. )
Joka ei näillä puhein ole toiminut missään kunnolla / oletetusti. ( kysykää vaikka Amerikan intiaaneilta )
Joten itse olettaisin että ihmisten tarve tuudittautua autuaaseen mielikuvitys-ystävien huomaan tulee vähenemään
ajan kuluessa. Mutta tuskin katoamaan ollenkaan.
( Koska hulluutta nyt tulee aina olemaan halusi sen kuinka parantaa tai ei)
Ja Tähän väliin isken aiheeseen sopivan videon uskontojen mielenvikaisuudesta:
[Youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AcO4TnrskE0&feature=g-vrec[/Youtube]
Itselle tuo nyt ei kovin paljon mitään uutta tuonut. Mutta video kiteisti hyvin sen miten olen uskontoihin / uskovaisiin
aina suhtautunut.
Ennenmuinoin Roomassa esim homoseksuaalisuus oli niin hyväksytty juttu että keisarit ynnä muut suurmiehet
harrastivat sitä avoimesti.
Sitten se impperiumi nyt pääsi vähän romahtamaan ja uuteen johto asemaan Uskonnon saralla tuli Jesse.
Ja nykyään suur-osa ihmisistä tuomitsee homouden ja ei koe homoseksuaaleja ihmisarvojen arvoisina olentoina.
Itse koen Ateismin leviämisen vain hyvänä asiana,
koska se vapauttaa sinut tuosta idioottimaisuudesta jota uskonnoksi kutsun.
Mutta niinkuin otsikkokin sanoo. Onko täällä muita jotka voisivat kuvitella samaa ?
Vai liekö uskovat vastakohtaan että Uskonnott tulevat vain leviämään vielä yhteiskunnassamme ?