Nukuin ihan normaalisti kotonani. Heräsin ja näin, kun nojatuolistani (joka on sängyn vieressä) nousi outoa savun tapaista ainetta ja minulle tuli hyvin pelottava olo, kunnes heräsin oikeasti ja samalla näin nojatuolin täsmälleen samassa kohtaa. Toisella kertaa näin, että kirjahyllyn reunasta muodostui kasvot, kunnes heräsin ja näin kirjahyllyn herätessäni samassa kohtaa ihan kuin olisin ollut hereillä. Kolmannella kertaa näin, että vieressäni olevat verhot heiluivat ja samalla minulle tuli outo väsynyt olo, en pystynyt liikkumaan ja väsytti kamalasti, jotenka nyrkkeilin ilmaa, jotta saisin voimia. Samantien sitten heräsin ja taas näin huoneeni samasta kohtaa ja tällä kertaa olin siis verhoihin päin. Luulen, että olen ollut unessa, mutta silmäni ovat olleet ainakin osittain auki ja tämän takia ympäristö ja uneni ovat sekoittuneet keskenään. Luultavasti ovat olleet jonkin asteisia valveunia.
Werttinen kirjoitti:Menin eilen nukkumaan aika myöhään ja olin pirun väsynyt ja nukahinkin aika nopeesti no sit yhtääkkiä ovi pamahti auki ja ulkoa kuulu hirveä jyrinä niiku siel ois ollu myrsky tai jotain ja sen jälkee menin kattomaan sitä siis unessa ja sit vessan ovi aukes sillon säikähin oikeen kunnolla ja sit heräsin kesti vähä aikaa relata että mitä ihmettä tapahtu sitten menin kattomaan mitä se oli mutta ovet oli kii ja kaikki oli ihan rauhallista ja fiilikset oli sellanet et en tienny oliko tää enää unta vai ei
Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa