Miten suojautua pahalta/negatiiviselta energialta?

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Chioy
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 07 Heinä 2009, 22:16

Re: Miten suojautua pahalta/negatiiviselta energialta?

ViestiKirjoittaja Chioy » 07 Heinä 2009, 22:22

1.Käsittele pelkosi ja uskomuksesi, mitkä eivät ole sinulle hyödyksi
2.Ymmärrä, että sinulla on aina vapaus valita, minkälaisia energioita haluat vastaanottaa
3.Aktivoi kurkku chakrasi

Rakkaudella,
Chioy

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten suojautua pahalta/negatiiviselta energialta?

ViestiKirjoittaja Verninia » 08 Loka 2010, 23:25

Hyviä pointteja ihmiset täällä jakaneet. On tosiaan hyvä muistaa, että "tavallisista"(kin) negaatioista kärsii kaikki tähän maailmaan luodut ihmiset. Oma valoisa asennoituminen vie pitkälle, toisen asian jonka olen kokenut tärkeäksi on luottaminen. On jokin johon luottaa, että kaikki tulee menemään hyvin. Minulle se on kristinusko, tukeudun siihen ja pyydän siunausta, mutta jollekin ei-kristitylle se voi olla jokin muu voima, johon luo ajatuksensa valosta.

Olen lukenut, että heti kun kielteiset ajatukset täyttävät tajunnan, muistaa, ettei anna niille valtaa, koska on itse vahvempi sitä negatiivista energiaa. Pitäisi osoittaa etusormella sitä kohtaa otsasta, joka on kulmakarvojen välissä noin neljän sentin päässä kulmakarvojen yläpuolella, kuvitella siihen "poista"- näppäin, painaa tätä "näppäintä", ja toivottaa negatiiviset ajatukset matkalle kohti valoa. Kuulostan ällösiirappiselta, mutta rakkaus sen kaikissa muodoissa on vahvempi voima kun mikään paha. Siksi pitäisi oppia rakastamaan itseään, ja pyrkiä ajatuksineen kohti valoa.

Usein iltaisin pelkään tyhjässä talossa, ja olen huomannut hyväksi keinoksi ennen makuuhuoneen oven sulkemista seisoa oviaukossa ja toivottaa taloon hyvää yötä, valoa, rauhaa ja siunausta. Oli kyse mistä tahansa, mutta kun uskon siihen, mielikin rauhoittuu ja hyvät unet saavat minusta otteen.
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Miten suojautua pahalta/negatiiviselta energialta?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 10 Loka 2010, 18:25

Regendos kirjoitti:
lala kirjoitti:Väristä en ole tietoinen, auran käsitteenä tiedän kyllä :) Pitäis olla joku joka auroja näkee, ois ihan mielenkiintonen..

Asia ei mua hirveesti haittaa, olen sen hyväksynyt. Kuitenkin ajattellen pitemmän päälle että se on mulle kehitysasia ja mun juttu ottaa hallintaan. Jatkuvan ikävien tilanteiden ja/tai ihmisten välttely ei kuulosta kovin toimivalta. Tuntuu, että mitä enemmän huomaa tilanteessa omat reaktiot ja koko tilanteen eli mitä enemmän etäisyyttä saa tilanteesta niin sitä paremmin voi vaikuttaa ja huomaa uusia asioita.


Voisi olla ihan mielenkiintoista piipahtaa jollain reiki-hoitajalla tai vastaavalla ja kuunnella mitä sanottavaa heillä on


Minä pystyn näkemään auroja jos haluan, mutta tietynlaista pintaa vasten. Eron tekeekin se, että tiedän silmieni tekevän sen eikä asiaan liity mitään tavallisesta poikkeavaa. En tiedä onko mahdollista nähdä auroja, mutta minä näen niitä ja ne ovat silmieni temppuilua

Jos auran näkijät näkevät auran samalla tavalla kuin minä on se silloin silkkaa huijausta. Voi olla hyvinkin mahdollista, että he pitävät tälläistä silmän temppua kykynä.

Plasebo on vahva vaikutus.

Annan vinkin, älä maksa hoidoistasi. Jos saat ne ilmaiseksi, ei hätää, mutta maksun veloittaminen moisesta olisi silkkaa perosta. Ymmärrät kai, että kuka tahansa voisi ryhtyä tuohon puuhaan pelkän plasebon turvin.


Vastaväriefektiäkö tarkoitat, millaista pintaa vasten?
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Miten suojautua pahalta/negatiiviselta energialta?

ViestiKirjoittaja Koalani » 16 Marras 2010, 02:27

Arkkienkeli Mikaelin kuvat auttavat myös. Sehän on vastuussa pahan taistelua vastaan. Sä voit löytää kuvia hänestä netistä ja tulostaa niitä, ja sit laittaa niitä seinälle. Yksi joka huoneessa on hyvää suojelua.

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten suojautua pahalta/negatiiviselta energialta?

ViestiKirjoittaja Verninia » 09 Kesä 2012, 21:36

Avunpyyntö Arkkienkeli Mikaelille on myös hyvä turva! Aina olen saanut apua!
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Miten suojautua pahalta/negatiiviselta energialta?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 11 Kesä 2012, 19:17

Kun arkkienkeli Mikaelista ruvettiin kirjoittamaan niin alla hänen suojeludekree.


"Pyhä Mikael edessä, Pyhä Mikael takana,
Pyhä Mikael oikealla, Pyhä Mikael vasemmalla,
Pyhä Mikael ylhäällä, Pyhä Mikael alhaalla,
Pyhä Mikael, Pyhä Mikael minne menenkin!

MINÄ OLEN hänen rakkautensa suojaamassa tässä!
MINÄ OLEN hänen rakkautensa suojaamassa tässä!
MINÄ OLEN hänen rakkautensa suojaamassa tässä!"
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Miten suojautua pahalta/negatiiviselta energialta?

ViestiKirjoittaja Koalani » 11 Kesä 2012, 23:46

Juuri tätä rukousta mun työtoveri käyttää!

Tässä vielä lista muistakin suojelutavoista:

http://www.spiritualinsight.gr/en/prote ... hic-attack

Täytyy sanoa, et ihmisillä, jotka kokee usein tämmöisiä hyökkyksiä, on henkisesti avoimia. Sä voit tehdä visuaalisaation kuvitetellen tsakrojesi sulkeutuvan kuten lootuskukat, niin imet vähemmän negatiivista energiaa. Toisaalta sä oot ehkä kadottanut sielupalasia, mikä tekee sut vielä avoimemmaksi. Traumaattisissa kokemuksissa me menetetään sielupalasia, joihin osa negatiivisia tunteita turvautuvat, niin että me voidaan jatkaa elämisen suht normaalisti. Jos sun ongelma on se, sielupalautusterapia ratkaisisi ongelmasi.

elamanoppilas
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 28 Kesä 2012, 00:26
Paikkakunta: Maapallo
Viesti:

Re: Miten suojautua pahalta/negatiiviselta energialta?

ViestiKirjoittaja elamanoppilas » 29 Kesä 2012, 00:16

Älkää luoko itsellenne mieleenne asetusta, että olisi uhkia ja pimeyksiä, joita vastaan täytyy suojautua. Se muuttaa "randomeita" negatiivisia energioita, ajatuksia ja tunteita ympäristöstämme meihin kohdistuviksi negaatioiksi. Eli siis, mitä ajattelet / pelkäät, niin asiat tulet kohtaamaan.
Henkisen ihmisen tulisi ymmärtää se, että sisäinen valo on riittävän voimakas valaistakseen ympäristön. Ei tarvitse joutua "pimeän" kohteeksi. Koska se kärventyy jos tulee liian lähelle liekkiä, joka olet SINÄ. Valo voittaa aina pimeyden. Hyvin yksinkertaista, se vaatii ainoastaan sen, että ihminen antautuu omalle voimalleen, valolleen tai miksi sitä sanookaan.

Työkavereista, ilkimyksistä jne lähtöisin olevat pahat silmät ja sellaiset, ne voi kokea ja tuntea tuntemuksina, mutta niille ei tarvitse antautua. Tässäkin sama, sinun valosi voittaa työkaverin pimeyden. Rakkautta elävä ihminen muuttaa tai neutraloi häneen kohdistuvan pahan, parhaassa tapauksessa sinkoaa lähettäjälleen hyvänä sen minkä hän lähetti pahana. Useinhan nämä "lähettäjät" eivät edes tiedä että he aiheuttavat monella tasolla värähtelyä ympärilleen. Ja koska he eivät edes tiedä, eivät ole heränneet ajattelemaan, ovat he tavallaan heikompia kuin se joka on herännyt. Siksi heränneen ei tarvitse nähdä vaivaa suojautumiseen, koska hän voi vain tiedostamalla asian mitätöidä sen.
On harhaa, että meidän täytyisi kamppailla pimeän kanssa. Meissä kaikissa on myös se pimeä tai salainen puoli, mutta voimme sen hyväksyä ja valita valon työn. Varsin yksinkertaista.

Jos tuon asian sisäistää, voi aivan hyvin käyttää valitsemiaan rimpsuja tai mantroja, vahvistamaan sitä omaa kokemusta omasta voimasta. Eihän ne rimpsut tai valomielikuvat mitään aiheuta itsessään, se voima lähtee ihmisestä itsestään. Siksi muotoa ei tarvita, ainoastaan sisältö l. tieto.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Miten suojautua pahalta/negatiiviselta energialta?

ViestiKirjoittaja Andromeda » 31 Tammi 2018, 14:03

Suojauksia on erilaisia kuten on meitä ihmisiäkin. Itse olen oppinut tekemään tuon Kalevin opettaman kolmivaihe-energisoinnin. 1.Puhdistus 2.Kohotus 3.Voimistus
Lyhyesti sanoen puhdistetaan oma energia, kohotetaan oma energia, lopuksi voimistetaan tämä oma energia. Tuo toimii myös ryhmän energioille. Tästä varmaan tarkemmin Kalevin sivuilla:
http://www.tahtitieto.fi
https://tahtitieto.fi/valosuojaus/

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: Miten suojautua pahalta/negatiiviselta energialta?

ViestiKirjoittaja Varjotar » 28 Helmi 2019, 14:57

Yksinkertaisesti voidaan suojauksiin käyttää montaakin menetelmää, mutta lähtökohta pitäis olla aina omien, sisäisten voimien tunteminen ja käyttö, jonka tueksi voidaan ottaa sitten suolaa, kiviä ja muita. Yksinään kivet, suola jne ovat vain rekvisiittaa, kuin teatterissa.

Muiden tekemät suojaukset eivät nekään pelasta, sillä niidenkin toiminnassa on jälleen kyse siitä, miten sinä käytät itseäsi ja voimiasi.Niiden yli ja ali kun ei mikään mene.
I do not know if you do not know.. :ghost:


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija