Unihalvaus

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: Unihalvaus

ViestiKirjoittaja Varjotar » 28 Helmi 2019, 21:07

Eipä oo unihalvauksia ollu ikinä.
I do not know if you do not know.. :ghost:

Unihalvaus
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 27 Huhti 2019, 13:11

Re: Unihalvaus

ViestiKirjoittaja Unihalvaus » 27 Huhti 2019, 13:53

Tämmöstä mulle nyt tapahtunut parin viime kuun aikana:

Kärsin siis unihalvauksista joka yö lähestulkoon. Kärsinyt viimeiset 5-6 vuotta. Nyt parin viimekuun aikana on tapahtunut jotain todella ihmeellistä näiden unihalvausten yhteydessä:

Olen siis tottunut täysin näihin edellisen tyylisiin unihalvauksiin jossa en vaik pysty liikkumaan ja outo tunne valtaa koko kropan. Opin tykkäämään näistä koska pääsen siinä unenkaltaiseen tilaan jossa pystyn lentelemään ympäriinsä. Pari kuukautta sitten tapahtui jotain todella outoa ja pelottavaa. Eräs yö unihalvaus tuli ja se kesti pidempään kun normaalisti ja siitä oli todella vaikea herätä, siis oikeasti oli vaikea saada raajat liikkumaan uudestaan. Tästä kun heräsin niin näin näkökentässäni pyörteen. Samantyylinen kun vikka katot aurinkoon liian kauvan ja näkökenttään jää "valopiste". Tämä näkyi varmaan 15 minuuttia näkökentässäni ennenkuin haihtui. Seuraavana yönä sama sattui taas. Tälläkertaa näin näkökentässäni jo jenkkien dollarista kuuluisan pyramidinmuotoisen kaikennäkevän silmän, ja se pyöri samanlailla näkökentässä kun tuo edellisenä yönä näkynyt pyörre. Aina kun räpsäytin silmiäni niin tunnistin tuon pyörivän kuvion kaikennäkeväksi silmäksi. Siitä sitten hetki eteenpäin tyttöystäväni lähti pois luotani ja kun yksinäni nukuin niin taas tuli todella pahanlaatuinen unihalvaus. Tässä vaiheessa homma alkaa menemään oikeasti pelottavksi. Unihalvaus kun tulee minulla niin olen tietynlaisessa unitilassa missä saatan nähdä huoneen missä nukun mutta vähän erinlaisena kun se oikeasti on, se ei ole relevanttia tässä vaan se minkä näin parvekkeen ikkunasta minu katsovan tuon unitilan aikana. Katsoin parvekkeen ikkunaan niin siihen ilmestyi yhtäkkiä valkoiset kasvot. Säikähdin sitä niin kovin että kävin kiljumaan kun tyttö ja se unihalvaus loppui siihen. Nyt viime yönä taas tapahtui kuumottavia juttuja. Odottelin siinä nukkumaankäydessäni jo unihalvauksen alkua mutta nyt kävi niinpäin että aloin uneksimaan ennen unihalvausta. Näin unta missä olin sillalla kaverini kanssa ja kiipesin sillan alkupäässä olevaan torniin. Kaverini lähti kävelemään siltaa pitkin eteenpäin ja koitin kiivetä tornista alas mutta en uskaltanut sillä huomasin että torni johon kiipesin on todella hutera. Nojasin torninseinämään koska alkoi tuulemaan ja pelkäsin että tipun, torni kuitenkin kellahti minun painosta ja tipuin. Tässä kohtaa heräsin. Koitin jatkaa unia ja nyt se unihalvaus tuli ja nyt eteeni tuli unihalvauksen aikana mustavalkoinen hahmo jota pelkäsin niin helvetisti. Herääminen oli helvetin vaikeaa tälläkin kertaa ja sitten kun sain herätettyä itseni, Näin näkökentässä monia pyörteitä ja sen olennon silmät. Nää tapahtumat on siis täyttä totta eikä mitään näistä ole keksitty. En löydä netistä mitään järkevää vastausta noille näkkökentässä oleville näyille.

Jos joku on perehtynyt Unihalvauksiin enemmän niin voisiko joku kertoa että onko noi juuri "oireita" Incubuksesta tai Sukkubuksesta. Mainittakoon vielä että monesti unihalvauksen jälkee mulla on hirvee stondis herätessäni ja monesti on märät lentäny juuri unihalvauksen aikana.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Unihalvaus

ViestiKirjoittaja Koalani » 27 Huhti 2019, 23:03

Kuulostaa siitä, että sulla on vaarallinen rinnakkaiselämä, joka on Illuminati-järjestössä ja varastelee energiaa sulta. Sillä on sopimus alienin kanssa, joka vuorostaan varastelee siemennestettä sulta. Sano tää rukous n.40 kertaa päivässä, se tulee auttamaan:

*Jumalaa, pyydän sinua neutralisoimaan punaisten rinnakkaiselämieni pimeän toiminnan*.

Pyydä myös suojelua itseäsi ja ADN:ääsi varten ennen kuin menet nukkumaan.


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa