Hassu uni

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
tomaatti
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 13 Kesä 2011, 02:10

Hassu uni

ViestiKirjoittaja tomaatti » 13 Kesä 2011, 02:27

Tuossa kello 22 aikoihin menin nukkumaan ja nukahdin tutun pyörimisen päätteeksi. Kulautin kurkkuuni ennen koisimaan menoa mietoja nukahtamis-unilääkkeitä. Unessa olin jossain rakennuksessa nukkumassa pimeässä ja luulin että joku oli tulossa yllättämään. Tilanne oli sen verran ahdistava, että aloin tosiaan heräämään. Tasaiset, voimakkaat askeleet saattoivat tulla rappukäytävästä, mikäli joku asteli todella painavasti ja nämä äänet olivat totta, eikä unta. Sain silmäni auki jotenkin osittain kai unessa vielä. Sänkyni yli oli kumartuneena hahmo, joka löi minua leukaan. Olin osittain vielä unessa, mutta tunsin leuassa osuman tunteen ja en saanut muuta kroppaa liikutettua, mutta jollian tapaa olin hereillä, koska naulitsin katseeni selvästi uutta iskua antamaan valmistautuvan hahmon nyrkkiin ja hahmoon. 2 kertaa hahmo meinasi lyödä, mutta ilmeisesti tajusi minun olevan jollain tapaa hereillä. Kolmannella väistin rajusti ja aloin kampeamaan itseäni ylös. Hahmo oli kadonnut. Askeleita ei kuulunut. Leuassa oli pieni jomotus, joka katosi hetken päästä. Kumma juttu. Koin jotain tämän kaltaista viimeksi lapsena. Hahmo oli erittäin todellinen hämärässä. En saanut enää unta ja harhailin tänne sivuillenne.
Kieltämättä kun uni on noinkin todellinen, niin se on pelottava.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Hassu uni

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 13 Kesä 2011, 09:31

Tän viestin olisi voinut pistää tuohon Yleiseen uniaiheeseen viewtopic.php?f=39&t=4&start=240 oman aiheen sijasta.

Joka tapauksessa, jonkun näköinen unihalvaus varmaan oli. Ellei joku tuttusi käy öisin mäiskimässä sinua leukaan.
"There's something out there and it ain't no man"

tomaatti
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 13 Kesä 2011, 02:10

Re: Hassu uni

ViestiKirjoittaja tomaatti » 13 Kesä 2011, 10:37

Kaaosjumala kirjoitti:Tän viestin olisi voinut pistää tuohon Yleiseen uniaiheeseen viewtopic.php?f=39&t=4&start=240 oman aiheen sijasta.

Joka tapauksessa, jonkun näköinen unihalvaus varmaan oli. Ellei joku tuttusi käy öisin mäiskimässä sinua leukaan.

Aivan totta. Tämän voisi siirtää unihalvauksiin tai yleiseen. Pyydän anteeksi tottumattomuuttani tällä foorumilla. Mutta tosiaan tuo unihalvaus ja sen määritelmät sopi hyvin. Sain itseni liikkumaan, kun odotin sitä toista osumaa nyrkistä, eli keskityin siihen nyrkin iskuun ja sen väistämiseen. Onnistuin mielestäni väistämään sen, enkä tuntenut osumaa. Noustessani ylös kuin hidastetussa elokuvassa odotin uusia iskuja, mutta se lopetti ja katosi. Tunsin ja näin liikkeistä määrätietoisuuden ja vihan, mutten pelännyt. Ehkä ilmiö on sama kuin joskus pari kertaa auto-onnettomuuden lähestyessä. Kytkeydyn jotenkin vain ottamaan vastaan tulevaa täysin tyynesti kaikki aistit valppaina, vaikka varsinaisissa uhkaavissa tilanteissa minua jännittää yleensä paljon, kun puhutaan esimerkiksi siitä, että joku tahtoisi oikeasti mäiskiä minua. Tuolla unihalvauspuolella viitattiin siihen mahdollisuuteen, että mäiskijäni olisi ollut "astraaliminä", tms. osa minua. Hassua kyllä, tuo hahmo ja sen liikkeet muistuttivat minua ja siinä oli jotain tuttua. Pystyin samaistumaan jollain tapaa siihen? Kuin minä nuorempana? Tosin aivan yhtä hyvin se voisi olla joku vittuuntunut henkiolentokin? En myöskään varsinaisesti pelännyt missään vaiheessa. Vilkuilin toki enkä saanut heti unta joten tulin pläräämään nettiä.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Hassu uni

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 13 Kesä 2011, 13:35

Astraaliministä ja hengistä en sano mitään näin unijuttujen lomassa, mutta itse kyllä uskoisin että se vain on ollut perinteinen unihalvaus ja se että isku tuntui leuassa heräämisen jälkeen luultavasti johtui vain aivojen sekoilusta. Jos tämä tapahtuu uudelleen niin kannattaa yrittää kiinnittää huomiota siihen että tapahtuuko se täsmälleen samalla tavalla vai onko siinä eroja. Jos se tapahtuu samalla tavalla niin kyseessä voi olla vain pieni pelko joka on jäänyt ensimmäisestä kerrasta joka ilmentyy toistamalla saman halvauksen/unen. Samalla tavalla kun joskus voi nähdä saman painajaisen monta kertaa.
Mutta jos se toistuu erilaisesti useammin, kyseessä voisi olla jotain muutakin, varsinkin jos sinulla on ollut elämässäsi muitakin paranormaaleja kokemuksia, varsinkin siinä talossa.
"There's something out there and it ain't no man"

tomaatti
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 13 Kesä 2011, 02:10

Re: Hassu uni

ViestiKirjoittaja tomaatti » 09 Heinä 2012, 01:52

Viikko sitten tapasin tämän "unikaverin" jälleen. Tunsin että hän on tulossa luokseni. En osaa selittää sitä. Olin kasvot seinään päin. Vilkuilin taakseni ja sitten nukahdin ja heräsin siihen, että se kumartui ylitseni ja yritti ehkä halata tai sitten jotain muuta, mutten tuntenut pelkoa. Yritin napata sitä sormista kiinni. Sitten sekavaa ja ravistin itseni hereille. Se oli poissa. Sanoin sille, että on kunnolla.
Eilen tapahtui jänniä. Ajattelin sitä kummaa olentoa ja puhuin sille. 3 kertaa jääkaapissa oleva rypsiöljypullon korkki hyppäsi itsestään pois paikaltaan... Ei kyllä selvinny tarkoitus ainakaan mulle? Korkit ei kuitenkaan hypi itekseen pois paikaltaan.

Mutmut... Tostapa huomaankin, miten kauan siitä viime tapaamisesta onkin jo.

Jokatapauksessa minusta tuntuu, että asunnossani on henkiolento. Ajattelen, että jos se aikoo vittuilla mun kanssa, niin sitten vittuilee. Kaikelle on syynsä ja tuo viime tapahtuma jotenkin vahvisti asiaa, koska olin hereillä ja tein leipää. Sitä ei kyllä selitellä enää unilla. Sen verran konkreettiselta tuntuu kaivaa korkkia lattialta, koska se ei lentänyt edes ihan lähelle.

tomaatti
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 13 Kesä 2011, 02:10

Re: Hassu uni

ViestiKirjoittaja tomaatti » 09 Heinä 2012, 02:06

Kaaosjumala kirjoitti:Astraaliministä ja hengistä en sano mitään näin unijuttujen lomassa, mutta itse kyllä uskoisin että se vain on ollut perinteinen unihalvaus ja se että isku tuntui leuassa heräämisen jälkeen luultavasti johtui vain aivojen sekoilusta. Jos tämä tapahtuu uudelleen niin kannattaa yrittää kiinnittää huomiota siihen että tapahtuuko se täsmälleen samalla tavalla vai onko siinä eroja. Jos se tapahtuu samalla tavalla niin kyseessä voi olla vain pieni pelko joka on jäänyt ensimmäisestä kerrasta joka ilmentyy toistamalla saman halvauksen/unen. Samalla tavalla kun joskus voi nähdä saman painajaisen monta kertaa.
Mutta jos se toistuu erilaisesti useammin, kyseessä voisi olla jotain muutakin, varsinkin jos sinulla on ollut elämässäsi muitakin paranormaaleja kokemuksia, varsinkin siinä talossa.

Ei tässä talossa, mutta muistan lapsena, että tapahtui jotain todella outoa. Sain erään ystävän luona muiston tuosta, kun kuulin juoksuaskelia talossa, vaikka muita kuin minä ja naiseni ei ollut... Sanoin siitä ja nainen meni valkoiseksi kuin lakana. Kuulemma hänen luonaan olleet lapset olivat nähneet kummituksen, pelkäsivät ja kuvaukseni osui... En viitsi näistä enempiä puhua. Aletaan pitämään kummana. Mutta minä olen törmännyt paranormaaleihin ilmiöihin aika usein. Olen jopa uhmannut kaikkia todennäköisyyksiä tavalla, joka saattaisi aiheuttaa ihmetystä. Minä vaan pystyn todistamaan niitä kanssakokijan kanssa...

Tämä ei nyt unta ole, mutta tuli vaan mieleen, että mulla on videolla iso läjä ufoja. Tosin kamera on 5M ja kun en ole sitä ladannu koneelle, niin en tiedä miltä näyttää. Kuitenkin siinä "pitäisi" näkyä lentäviä valokiekkoja, jotka ei vastaa mitään lentokonetta tai helikopteria liikkeiltään. Tosin mitäpä se mitään muuttaa. Samanlaisia videoita löytyy varmaan paljon.

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Hassu uni

ViestiKirjoittaja Hartsa » 09 Heinä 2012, 04:19

Omalta kantilta kuulostaa ensimmäinen kokemus joltain astraalivierailijalta, itselleni on vastaavaa käynyt ja toki meistä jokainen selittää asiat omilla eväillään. Minä monesti astraalihommien kantilta kun sieltä päin on omia kokemuksia. Sikäli kuin käsitän niin unihalvaus tapahtuu kyllä ihan samallalailla "normaalisti" nukkuessa kuin irrotessa. Toisin sanoen jokainen käsittääkseni irtoaa joka yö, mutta ei yleensä muista eikä hallitse tapahtumia. Tästä tietysti pääsisi juttelemaan syvällisiä siitä mikä uni on todellisuudessa tai onko astraalihommat vain aivojen tuotosta, mutta nämä juttelut on täällä joskus muinoin jo intelty tuloksetta joten sivuutan nyt asian vain sanomalla, että nämä asiat ovat itselleni tosia siinä missä kaikki muukin aivojen kautta käsiteltävä todellisuus.

Palatakseni itse asiaan, olen itse havahtunut muutamia kertoja "hyökkäyksen" alla ollessani. En sen tarkemmin ole itsekään ymmärtänyt mikä noissa tapauksissa on taka-ajatuksena. Ainoastaan tulisi mieleeni, että jotkut entiteetit eivät halua että ihmiset valveutuisivat tiettyjen asioiden suhteen ja koittavat näitä hätistellä kiinostumasta enempiä pelottelemalla sekä kenties sotkemalla ihmistä energeettisesti. Tämä toki on täysin oma spekulointia. Mutta eräässäkin tapauksessa tämä vainoaja silminnähden hätääntyi ja pakeni paikalta heti kun huomasi että minä pystyn näkemään sen.

Tuo on tietysti omista kokemuksistani poikkeavaa, mitä kerroit nuista korkkien lennoista. Itsellänikin on muutaman kerran tavaroita lennellyt randomisti ihan hereillä ollessa, mutta en ole näiden tapahtumien kokenut olevan missään liitoksissa aiemmin puhuttuihin kokemuksiin. Mikä tai kuka tämä kiusaaja sitten on, jos tätä kutsumalla tapahtuu asioita päivälläkin, on aika hankala mennä arvioimaan. Hienoa, ja pääasia, että sinua ei tunnu tilanne pelottavan. Mikäli homma vaivaa, voi ilmoille heitellä muutamia siunauksia ja kysellä vaikkapa arkkienkeli Mikaelia kaveriksi hätistelemään mokomaa pois.
"I reject your reality and substitute my own"

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Hassu uni

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 05 Elo 2012, 21:38

Voisi olla kyseessä myös suojelijahengen tai ehkä jopa henkioppaan lähentymisyritykset. Ehkäpä hän on kumartuneena yllesi muuttaakseen huonoa asentoasi tai suojaamassa kasvojasi, jottet murtaisi leukaluuta sitä sänkyyn tai seinään hakatessasi (todennäköisesti nukut levottomasti liikehtien, voit jopa lyödä itseäsi) ja vain yhdistät hänen läsnäolonsa väärällä tavalla. Voi olla, että hän on enemmänkin, useamminkin läsnä, mutta unilääke voi poistaa joitain estojasi ja koet hänet vahvemmin. Toisaalta unilääkkeet voivat myös vääristää kokemuksiasi.

Jos haluat tuosta rakentaa jotain voisit opetella kysymään häneltä kuka hän on. Voit ennen nukkumaan laittamista sanoa ääneen, että laitat nyt nukkumaan ja jos sinä hahmo, joka olet unissani ollut olet vielä tulossa, voisitko kertoa kuka olet ja mikä tehtäväsi on suhteeni. :)

Tiesittekö muuten, että ajatuksianne eivät kuule henkioppaat, jos ette ole antaneet siihen lupaa? He voivat yrittää ymmärtää niitä siitä, mitä näkevät teidän tekevän, sanovan jne. mutta jos joskus tuntuu, että opas vain ohjaa väärin ja sekoittaa teitä niin kokeilkaapas antaa hälle lupa, ääneen tietysti, lukea ajatuksenne. Luvan voi antaa vain yhtä kertaa varten tai pysyvästi. Helpottaa kummasti kommunikointia! ;)


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa