Henkimaailma unet...

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
monskuliini
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 04 Loka 2011, 19:30

Henkimaailma unet...

ViestiKirjoittaja monskuliini » 19 Loka 2011, 09:58

Olen siis jonkun verran mediaalinen. Omaan selvänäkemisen lahjoja ja pystyn antamaan viestejä henkimaailmasta ja lukemaan aurasta erimuodoissa ja saan esineistä tietoa koskemalla niihin.

Eli näin lyhyesti tiedän, että henkimaailma voi vierailla unissa. Katsoin joskus kauan aikaa sitten sarjaa my ghost stories, jossa olis mies, jolle ilmesty tietty paha demonin henki unessa. Yhtenä yönä kyseinen mies oli nähnyt unta, että oli paininut demonisen hengen kanssa omalla vintillään. Vintin ovi oli ulkoa lukossa joten sinne ei olisi päässyt ketään. Aamulla miehen äiti oli tullut kyselemään tietääkö poika vintissä olevasta sotkusta mitään, että ei sielä viimeksi tuolta näyttänyt. Siinä vaiheessa mies tiesi, että taistelee jotain ns. yliluonnollista vastaan ja oli ollut oikeasti siis sillä vintillä yöllä. Tämä oli siis yksi esimerkki siitä mitä se mies kertoi joten nyt päästään omaan asiaani..

Asia siis on, että minua on viimeaikoina vaivanut unet, jossa henkimaailmasta erilaisia henkiä vierailee luonani. Uni siis saatta olla ihan normaali etten aavista siinä olevan henkiä tai sitten tiedän jo ennalta, että henkiä on koska olen usein sellaisessa paikkaa missä tiedän olevan. Eli siis tavallisesti henget ilmestyvät uneen lähinnä pelottavalla lähestymis tavalla. Saatan nähdä niitä peilistä tai ne kuiskaavat nimeäni takanani ja kun käännyn saatan nähdä niiden menevän ohitseni tai lävitseni. Jossain unissa on tuntunut, että ne ovat yrittäneet päästä ihan minuun ja hallita minua, mutta olen onnistunut välttämään sen onneksi. Viimeinen uneni oli sellainen, jossa meedio naisen silmät muuttuivat yhtäkkiä odottamatta mustaksi ja hän muuttui miespuoliseksi rastapäiseksi mustaksi mieheksi, joka puhui omaa kieltään ja tuntui, että tämä musta mies oli vanha sielu jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Olen pyytänyt suojausta useinkin ja välillä saankin sitä ja hereillä ollessa pystyn hallitsemaan tilanteet jos tulee joitain mistä en pidä ja unessakin pidän kyllä puoleni. Silti kaipaisin selitystä mitä nämä unet mahtavat tarkoittaa? Miksi juuri unimaailma ja en tiedä oikein miten niihin tulisi suhtautua? Kiitos jos joku voi vastata, koska tuntuu, että olen yksin asian kanssa. Jakavia mielipiteitä luo varmasti, mutta näissä unissa on oltava jotain koska ne toistuvat... ?
"..paras suhde on sellainen, jossa rakkautesi toisia kohtaan ylittää omat vaatimuksesi heitä kohtaan.."

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Henkimaailma unet...

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 19 Loka 2011, 10:36

Kuulostaa aika klassisen kliseisiltä kauhuleffoilta nuo unet. Peilin kautta näkeminen, nimien kuiskaileminen, mustasilmäiset rastamiehet. Eli joko katsot liikaa kauhuleffoja joka yhdistyy paranormaaliin uskomiseesi unissasi ja mielikuvituksessasi tai yrität vain trollailla täällä. Jos et trollaile etkä katso kauhuleffoja, pahoittelen ja annan puheenvuoron tyypeille jotka henkiasioista tietävät enemmän
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
monskuliini
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 04 Loka 2011, 19:30

Re: Henkimaailma unet...

ViestiKirjoittaja monskuliini » 19 Loka 2011, 20:43

eikös noi kaikki henkimaailman asiat ole vähän gliseisiä jos niin haluaa ajatella. En katso kauhuleffoja ja ymmärrän sen verran jos niitä katsoo niistä voi nähdä painajaisia tms.. Tajuan sen verran asioita ja en taatusti tänne kirjottaisi jos kyseessä olisi pelkkiä painajaisia. Jokainen ajatelkoon miten tahtoo.
"..paras suhde on sellainen, jossa rakkautesi toisia kohtaan ylittää omat vaatimuksesi heitä kohtaan.."

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Henkimaailma unet...

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 24 Loka 2011, 00:37

Minä näkisin, että kyseessä on jonkinlainen koettelemus. Enkä osaa siihen sanoa muuta neuvoa kuin että hereillä ollessasi alat tietoisesti käyttämään aikaasi käymällä läpi omaa arvomaailmaasi.

Aluksi voit vain ottaa sille aikaa ja pohtia sitä, kävelyllä, soffalla, syödessä tms. Kun jonkinlaista arvomaailmalatausta alkaa muodostua, niin voisit alkaa kerätä paperille jonkinlaista listaa asioista, jotka tiedät omalle eettiselle käsityksellesi vääräksi. Nämä asiat käyt sitten yksi kerrallaan läpi ja ajattelet kunkin kohdalla vahvasti, että tätä et halua etkä ole.

Seuraavaksi voisit listata sellaisia hyviä asioita, joiden voimaan ja olemassaoloon uskot ja joita toivot, itsellesi ja yleisesti ihmisille ja maailmalle. Käyt sitten nekin läpi ja jokaisen kohdalla annat hyvän ajatuksen sulaa itseesi valon ja lämmön kera, hetken aikaa.

Nukkumaan käydessä voit alussa ainakin lausua uskontunnustuksen. Jos et mitenkään kykene tunnustamaan sen sisältöä voit pyytää enkeleitä suojelemaan kaikkea hyvää sinussa ja pyytää heitä torjumaan pahan valta.

Nämä ovat yksinkertaiselta kuulostavia asioita, mutta kun niille alkaa antamaan hetken oikeasti aikaa ja energiaa, niin ne kirkastuvat myös mielessäsi ja alitajuntasikin saa selkeitä viestejä siitä, mitä todella haluat ja mihin ja millaiseen energiaan ja arvoihin uskot. Viikossa pitäisi tulla tuloksia. Jos ei, niin kannattaa jo oikeasti miettiä sitä, minkä asioiden kanssa olet itsesi kanssa jonkinlaisessa ristiriidassa.

Toivottavasti tästä nyt jotain hyötyä oli. Edes iloa. :)

Avatar
yenn
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 19 Kesä 2011, 12:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Henkimaailma unet...

ViestiKirjoittaja yenn » 28 Joulu 2011, 00:57

Tässä tulee nyt vähän toistoa, mutta tosiaan illalla mielen tyhjennys, suojeluksen pyyntö ja se että pyytää "pahaa" poistumaan, voipi auttaa asiaa.
Itellä nyt ei pahemmin kokemusta tälläisestä ole, mutta eihän tuo kivalta kuulosta.
Jossain vaiheessa näin painajaisia yliluonnollisista jutuista (niistä muissa aiheissa), mutta nykyään meen nukkumaan niin väsyneenä etten oikein ajattele mitään (vältän turhaa sängyssä pyörimistä,koska siinä ajatukset harhailee) ja jos on jotenkin epämukava olo nukkumaan mennessä, niin saatan hieman mutista ohimennen että jospa sais olla ens yön rauhassa... :)
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

KatieMicaela

Re: Henkimaailma unet...

ViestiKirjoittaja KatieMicaela » 09 Elo 2012, 18:22

Luin tässä taannoin henkien kirjaa, jossa sanottiin että unessa ollaan lähempänä henkimaailmaa/henkimaailmassa. Voip olla että tuon tiesittekin, mutta toin esille kun muut eivät tuoneet :)

Luulisin kuitenkin ettei koko kaikki unet ole pelkästään tuota yhteydenottoa muihin henkiin, voi olla kai myös pelkästään omaa "keskustelua" itsensä ja päänsä tai oman henkensä kanssa.

Sanon "kai" koska varmaa tietoa ei minulla ole mistään. Elämässäni sattuu ja tapahtuu myös näitä yliaistillisia tapahtumia, mutta silti tosi skeptinen olen. Tietoa etsin aika ajoin ja kriittisesti luen mitä eteen sattuu...

Itselläni on harvinainen unisairaus jonka vuoksi nukun paljon. Unistani en muista tarkalleen paljoakaan, mutta kesken unien havahtuessa muistan kaiken...onhan se joo hassua että heräämisen jälkeen myöhemmin kykenee muistamaan että muisti aiemmin uniaan ja nyt sitten ei. En ole kyllä tehnyt tikkuakaan ristiin unien muistikuvien vahvistamiseksi. Mutta se mutu mikä tuosta unimaailmasta on niin onhan se merkillistä miten siellä käydään läpi sellaista kaikkea erittäin paljon älyllisempää kuin mitä koskaan hereillä ollessa tapahtuu :D


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa