Viesti Jeesuksen sydämeltä

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
Rabiljus
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 08 Touko 2009, 17:33
Viesti:

Viesti Jeesuksen sydämeltä

ViestiKirjoittaja Rabiljus » 25 Joulu 2011, 01:18

Rakkaani,jääthän hetkeksi jalkojeni juureen

-kuuntelemaan

-kuuntelemaan


sydämelläsi näkemään

Sillä minä olen elämän ikuinen virta ja sinä olet pisara rakkauteni valtameressä sillä loin sinut omaksi kuvakseni,minä loin sinun säteilemään minun rakkauttani ja pyhyyttäni.

Sydämessäsi on portti taivaisiin sillä minä hallitsen korkeudessa ja minä voin yhtyä henkesi ikuiseen virtaan ja saat ammentaa läsnäolostani,saat tulla valtaistuimeni eteen.

Sillä sinut olit minun jo ennenkuin maailmankaikkeutta oli ja sinä olet minun ainiaan.

Ainoa asia mitä et voi koskaan käsittää on rakkauteni sinua kohtaan mutta silti saat sen aivan ilmaiseksi sillä minä olen ylösnousemus.

Kun minä saan yhtyä henkeesi niin sinun janosi sammuu ja kaikki tarpeesi tulevat täytetyiksi.

Sinä et voi minua ymmärrykselläsi tavoittaa sillä rakkauteni on ylempänä kaikkea ja varjelee sinun henkesi ja ruumiisi ikuiseen elämään.

Sinä saat olla koko ikuisuuden minun kanssasi sillä henkesi on ikuinen ja koska henkesi on rajoittamaton niin kaikki mitä minulla on sinä saat sen omaksesi.

Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa