Law Of Attraction (En tiedä suomalaista nimeä)

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
Dezil
Kummitus
Viestit: 84
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 16:35

Law Of Attraction (En tiedä suomalaista nimeä)

ViestiKirjoittaja Dezil » 10 Heinä 2008, 21:09

Elii kyseinen Law Of Attraction tarkottaa sellasta et... en osaa selittää Kattokaa tää video siin kerrotaa siitä. Ainoo mitä osaan sanoo on että jos ajattelet positiivisesti vaikka ''Haluan tuon auton'' Niin saat sen tavalla tai toisella <.< en paremmin osaa selittää mut se o joku Galaxin laki.
tässä se video joka selittää sen.http://www.youtube.com/watch?v=_b1GKGWJbE8

Ps. Oprah käytti tuota lakia ja kuulemma sen ansiosta se rikastui..Mun mielestä HUUHAATA...

Avatar
Werttinen
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 15:18
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: Law Of Attraction (En tiedä suomalaista nimeä)

ViestiKirjoittaja Werttinen » 10 Heinä 2008, 21:40

Miten tuon nyt ottaa ei opettanu mitään uutta. Eiköhän joka ihminen tiedä suunnilleen miten saa haluamansa :)
Viimeksi muokannut Werttinen, 10 Heinä 2008, 22:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eksyin kerran viisauden valtatielle.

Avatar
Stinttunen
Alieni
Viestit: 122
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 21:03
Paikkakunta: Ranua
Viesti:

Re: Law Of Attraction (En tiedä suomalaista nimeä)

ViestiKirjoittaja Stinttunen » 10 Heinä 2008, 21:43

Hmmm.. No voishan tuota kokeilla ja alkaa toivomaan vaikka mitä. Jotenki en usko tommoseen.
Elämässä ei ole voittajia, on vain selviytyjiä.

Avatar
Dezil
Kummitus
Viestit: 84
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 16:35

Re: Law Of Attraction (En tiedä suomalaista nimeä)

ViestiKirjoittaja Dezil » 10 Heinä 2008, 21:47

En mäkää usko toho mut kaikki väittää suunnillee et toi toimii...

Avatar
Twisted
Kummitus
Viestit: 99
Liittynyt: 06 Touko 2008, 22:09

Re: Law Of Attraction (En tiedä suomalaista nimeä)

ViestiKirjoittaja Twisted » 10 Heinä 2008, 23:15

Minulle tuo oli vähintäänkin mielenkiintoinen videopätkä..
Uskon, että tuossa ei tarkoitettu että kun ajattelet "haluan auton" niin se putkahtaa edeesi. Tuossahan puhuttiin siitä delay-efektistä, ettei kaikki toiveet tule kerralla. Saattaahan olla että huomenna et enää haluasikaan sitä autoa..

Silti, en pitänyt siitä, kuinka tuossa houkuteltiin rikkauksilla sun muilla materioilla. Pidin eritysesti siitä, kun kerrottiin kuinka saat paremman päivän ja tunnet olosi mahtavaksi. :)

Itse olen ainakin varma että mielellä on voimaa. Muisteleppas, kun olet joskus ollut tosi hyvällä päällä. Sitten tapaat kaverin, tai äitisi/isäsi/random, joka on todella huonolla päällä. Siis hänen ei tarvitse huutaa ja itkupotkuraivota, sen vaan huomaa. Ja katso, huomaat itsekkin olevasi huonolla tuulella, vaikka hetki sitten oli hymy herkässä. Minulle on ainakin tapahtunut useasti näin... :O

Anthrapos
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:21

Re: Law Of Attraction (En tiedä suomalaista nimeä)

ViestiKirjoittaja Anthrapos » 11 Heinä 2008, 00:26

Mielestäni kokeilemisen arvoinen asia :D
Ainakin kun videon alussa ajattelin: "en halua kaataa limsapulloa" ja hoin
tuota pari kertaa mielessäni, niin videon lopussa en muistanut asiaa ja kaadoinhan minä sitten sen :D ja se ei edes ollut missään semmoisessa paikassa missä se todennäköisesti kaatuisi :D

Hauska sattuma vai oliko? :alien:

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Law Of Attraction (En tiedä suomalaista nimeä)

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 11 Heinä 2008, 22:29

Tässä sama juju kuin rukouksissa.
Esim.
Dear God, My grandmother has been very ill. She has an unidentified sickness, and she's too tired for exams. Please help my grandmother to get well. Lucy. Amen.

Sivulla, Christianitydotcom, on selitys kristityille, miten rukous toimii.
"Kun rukoilet, Jumala voi vastata 3 tapaa. Kyllä, Ei ja Odota."
Tämähän kuulostaa järkevältä, mutta tässä kohtaa teitä puijataan. Jos Jumala vastaisi Kyllä, Lucyn mummo parantuisi ehkä jo tänään. Jos Jumala vastaisi Ei, Lucyn mummo ei parantuisi. Jos Jumala vastaisi Odota, Lucyn mummo saattaa parantua humoenna viikon päästä, tai vaihtoehtoisesti 3 vuoden päästä.
Saman tuloksen voisi saada vaikkapa rukoilemalla pöytälamppua. Joko mummo parantuu heti, myöhemmin, tai ei koskaan. Ja Jumala voittaa aina uskon puolelleen.


Eli, sama juttu Law of attractionissa. Se joko toimii, toimii myöhemmin, tai ei tomi. Ja näin ihmiset uskovat siihen.

Precis juttu.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Law Of Attraction (En tiedä suomalaista nimeä)

ViestiKirjoittaja Wespa » 15 Heinä 2008, 16:53

Näihän se yleensä menee, että negatiivisen ihmisen negatiivinen asennoituminen ja ajattelu eri asioihin tuottaa negatiivisia asioita, kun taas positiivinen ihminen kerää positiivisuutta. Näin se toimii ainakin sosiaalisessa elämässä, mutta en tiedä auttaako se sitten jonkun auton saamiseen. Jokainen ihminen kuitenkin luo omaa elämäänsä ja omia kokemuksiaan oman ajattelun ja käyttäytymisen perusteella, jotenka hyvin voi olla mahdollista, että tämä voisi toimia sitten jonkun autonkin saamiseen. Itse katsoin kyseisen dokumentin (The Secret) n. 4-6 kuukautta sitten ja olen tehnyt pientä kokeilua tuota varten. Olen ajatellut aina silloin tällöin, että menen pankkiautomaatille ja automaatti näyttää tilillä kaksi miljoonaa euroa ja aina välillä toistelen itselleni tyyliin "jee mulla on 2 miljoonaa euroa rahaa", jotta saisin hyvän toimeentulon loppuelämäksi itselleni ja perheelleni, mutta ei ole ainakaan vielä tuottanut tulosta.

Ajattelin myös itselleni uutta tietokonetta, jossa on litteä näyttö ja paljon tehoa ja tämä toive onnistui aika "ihmeelliselläkin" tavalla. Sain nimittäin soiton kaveriltani, että onko minulla vielä se anha kannettava ja olisinko halukas vaihtamaan sitä pöytäkoneeseen + LCD-näyttöön. Kävin sitten paikan päällä ja kaverin pikkuveli tarvitsi laneille kannettavaa, sillä ei jaksanut raahata pöytäkonettaan. Tein sitten siinä ainakin 600 euron voiton vaihtamalla vähän vajaa kolme vuotta vanhan kannettavani tähän uuteen koneeseen + näyttöön jonka sain. Tietokone ja näyttö jota siis vieläkin käytän oli n. kuukauden vanha ostaessani ja olen vaihtanut siihen pelkästään uuden näytönohjaimen.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Law Of Attraction (En tiedä suomalaista nimeä)

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 16 Heinä 2008, 02:22

Twisted kirjoitti:Minulle tuo oli vähintäänkin mielenkiintoinen videopätkä..
Uskon, että tuossa ei tarkoitettu että kun ajattelet "haluan auton" niin se putkahtaa edeesi. Tuossahan puhuttiin siitä delay-efektistä, ettei kaikki toiveet tule kerralla. Saattaahan olla että huomenna et enää haluasikaan sitä autoa..

Silti, en pitänyt siitä, kuinka tuossa houkuteltiin rikkauksilla sun muilla materioilla. Pidin eritysesti siitä, kun kerrottiin kuinka saat paremman päivän ja tunnet olosi mahtavaksi. :)

Itse olen ainakin varma että mielellä on voimaa. Muisteleppas, kun olet joskus ollut tosi hyvällä päällä. Sitten tapaat kaverin, tai äitisi/isäsi/random, joka on todella huonolla päällä. Siis hänen ei tarvitse huutaa ja itkupotkuraivota, sen vaan huomaa. Ja katso, huomaat itsekkin olevasi huonolla tuulella, vaikka hetki sitten oli hymy herkässä. Minulle on ainakin tapahtunut useasti näin... :O

Mitäh??? ooksä tyhmä tai jotain tuo tarkoitttaa vain että ihminen on vaikutuksille altis. Tuo ei ollut mikään todiste mielen voimasta
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Law Of Attraction (En tiedä suomalaista nimeä)

ViestiKirjoittaja ninjani » 06 Elo 2008, 16:22

En usko. Elämä olisi liian helppoa, jos tämä toimisi.
Niinkuin Pen ja Teller sanoisi tässä vaihteessa: Bullshit!
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Law Of Attraction (En tiedä suomalaista nimeä)

ViestiKirjoittaja Wespa » 07 Elo 2008, 16:53

ninjani kirjoitti:En usko. Elämä olisi liian helppoa, jos tämä toimisi.
Niinkuin Pen ja Teller sanoisi tässä vaihteessa: Bullshit!

Tuon teorian mukaan se ei ole niin helppoa. Asiaa pitää todella haluta ja ajatella päivittäin (ja visualisoida). Monestihan ihmiset ajattelevat negatiivisesti ja ajattelevat pahinta ja monesti sitten niin käy, kun taas positiivisesti ajattelevilla ihmisillä näyttää menevän paremmin.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Twisted
Kummitus
Viestit: 99
Liittynyt: 06 Touko 2008, 22:09

Re: Law Of Attraction (En tiedä suomalaista nimeä)

ViestiKirjoittaja Twisted » 10 Elo 2008, 23:45

Mitäh??? ooksä tyhmä tai jotain

No tuo oli aika rumasti sanottu.
tuo tarkoitttaa vain että ihminen on vaikutuksille altis.

Nimenomaan. : )

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Law Of Attraction (En tiedä suomalaista nimeä)

ViestiKirjoittaja tuputhy » 10 Elo 2008, 23:56

Ajattelen Wespan tavoin myös tässä asiassa: Kyllähän ainakin oma olo on parempi, jos ajattelee, että esim. tämä vaikea elämänvaihe muuttuu paremmaksi jne. Kyllähän se on niin, että sitä, mitä pelkää, saa. Johtuneeko sitten omasta käytöksestä sen asian suhteen, vai mistä, sitä on minun koulutuksella vaikea mennä arvioimaan. Kuitenkin, kun ajattelee elämää taaksepäin, niin kyllä sitä on todella onnellinen, ettei silloin tiennyt tulevaisuuttaan..olisi kyllä ollut aika ankeaa elää. Ainahan sitä toivoo, että huominen olisi parempi ja sehän on hyvä.
Jalat maassa, pää pilvissä

WM_

Re: Law Of Attraction (En tiedä suomalaista nimeä)

ViestiKirjoittaja WM_ » 04 Tammi 2009, 11:47

Vetovoimanlaki. Siitä on kamalasti kirjallisuutta, esim The Secret on kokonaan siitä kertova.
Vetovoimanlaki meinaa siis alitajunnan ja ajatusten käyttöä luovina. Ajatukset, sanat ja teot luo ja tuo luoksesi mitä haluat (paitsi jos jotain haluat, halu vain tulee luoksesi :P)

Chioy
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 07 Heinä 2009, 22:16

Re: Law Of Attraction (En tiedä suomalaista nimeä)

ViestiKirjoittaja Chioy » 07 Heinä 2009, 22:24

Pelkkä haluaminen tai asian ajatteleminen ei riitä. Sinun pitää saada se tunne kuin halusi kohde olisi jo tapahtunut!
Näin vedät puoleesi sellaisia energioita, joita haluat. Kirjoitin artikkelinkin aiheesta:
http://henkimaailma.wordpress.com/2009/ ... ta-tunnet/

Rakkaudella,
Chioy

Avatar
riki sorsan veli
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 02 Heinä 2009, 16:20

Re: Law Of Attraction (En tiedä suomalaista nimeä)

ViestiKirjoittaja riki sorsan veli » 11 Heinä 2009, 16:31

niinhän se on. jos jotain haluaa ja ajattelee sitä usein, niin kyllä sen silloin saa todennäköisemmin.esim. jos haluat päästä jonnekin ulkomaille matkalle, puhut siitä muille, ja muistutat itseäsi siitä usein ("niin, se matka, pistämpä taas pari euroa säästöön sitä varten") niin kyllä ne matkarahat siitä kerääntyvät. tai vaikka joku tuttu älyää antaa sen matkan lahjaksi.
mitä jos maailma onkin vain harhaa...

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Law Of Attraction (En tiedä suomalaista nimeä)

ViestiKirjoittaja Zrud » 11 Heinä 2009, 16:37

Mutta toivomalla/tukoilemamma itsessään ei saavuteta hevo helvettiä.

Hommaha o menny ja tulee ainamenemään niin että jos jotain haluat.
Niin sun o tehtävä töitä sen etee.
Feel the LOVE

Avatar
Sanniwiuh
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Heinä 2009, 09:47
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Law Of Attraction (En tiedä suomalaista nimeä)

ViestiKirjoittaja Sanniwiuh » 11 Heinä 2009, 17:52

Voisiko joku englannin taitava ihminen selventää mulle koska itse en noista wikipedian sönkötyksistä ymmärrä mtn :I
NOTHING LASTS FOREVER

WM_

Re: Law Of Attraction (En tiedä suomalaista nimeä)

ViestiKirjoittaja WM_ » 11 Heinä 2009, 20:06

ninjani kirjoitti:En usko. Elämä olisi liian helppoa, jos tämä toimisi.
Niinkuin Pen ja Teller sanoisi tässä vaihteessa: Bullshit!


Miten niin? Omasta mielestäni ainakin on hemmetin vaikeaa olla kokoajan positiivinen AJATUKSILTAAN. Olenhan minä sanoiltani muille ihmisille mutta onneksi ajatuksia eivät osaa lukea! Ja sinä sanot helpoksi!
Helppoa ei ole visualisointi, ei etukäteen luottaminen ja kiitollisuuden tunteen luonti tyhjästä. Ei myöskään varmuus asian toimivuudesta. Oman mielensä herruudesta.. NOT.

Avatar
kummo
Kummitus
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Helmi 2010, 13:58

Re: Law Of Attraction (En tiedä suomalaista nimeä)

ViestiKirjoittaja kummo » 17 Helmi 2010, 20:41

Tämä kirja löytyy suomeksi nimellä "Vetovoiman Laki".. jos kyse siis oli M. Losierin kirjasta

The Secret tosiaan käsittelee melkeimpä tasan saman asian mutta tässä kirjassa on "harjoituksia" ja on muutenkin kirjoitettu ihmisläheiseksi.

Itse uskon tähän vetovoimanlakiin.. Ne teistä ketkä ei usko tähän niin ette tuu saamaan sitä mitä haluatte.. ette tuu saamaan rahoja ettekä esim elämänkumppania.. jos ei tiedä mitä haluaa tai pitää haluamaansa asiaa epärealistisena ni teidän eteen tulee "satunnaisia asioita" niinkuin suurimmalle osalle ihmisistä.. hyviä ja huonoja.. voi ola että löydätte hyvän kumppanin tai kelvolliset tulot mutta elämänkumppanista ja miljoonista on vähän turha haaveilla jos ei ole kunnianhimoa ja tarkkoja kriteerejä.. sekä tilaa suhteelle ja rahasummalle :roll:

Mie oon muilla sivuilla puhunut tästä paljon ja kertonut mm siitä miten löysin yhden parhaista kavereista junamatkalta vvain koska olin päättänyt sinäaamuna että törmään sinä päivänä johonkuhun fiksuun, luotettavaan tyyppiin jolla on samanlainen ajattelutapa ku miula.. Yllätys sinänsä että hän ol lukenut samat kirjat kuin minä ja The Secret oli menossa juuri siinä kappaleessa missä puhuttiin siitä miten positiiviset ihmiset vetävät samanlaisia ihmisiä puoleensa.

Wespan esimerkki tietokoneesta on myös osoitus tästä "voimasta".. se toimii, uskoi siihen tai ei :roll: (So why not use it as well)

PS: Jos adminit ja ylläpitäjät pitävät tätä jotenkin "yleisöä kiihottavana" tai muuten "käännyttävänä" viestinä niin älkää poistako tätä, sensuroikaa ja laittakaa yksityisviestinä tieto jos ootte muokannut, kiitos :mrgreen:


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa