Hallusinaatiot

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
kummo
Kummitus
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Helmi 2010, 13:58

Re: Hallusinaatiot

ViestiKirjoittaja kummo » 25 Helmi 2010, 17:12

Intis oli p-kauden loppupuolella nää rynnäkkö ja syöksyharjoitukset. Yöt oli semikylmiä vai päiväl saattoi olla +24 astetta ja miul oli kiirees jääny poolopaita päälle. Sitten kuuskakkoset sen päällä ja noil lämpötiloil ku juostii ni vaik tankkas nestettä aina välil ni otti voimille.

Tehtiin varmaan 2km suuntaansa noit syöksyi ja kiivettii aina lopuks yks mäki ylös ja luti ei ollu tyytyväinen paril ekal kerral et noit eestaas reissui tuli sen 3kpl.. voitte kuvitella mite siin heltees väsyy.. hiekka oli kuuma ja aurinko paistoi korkeimillaan.

Silloin se iski, viimeises syöksyharjoituskerrassa.. näin miten hiekasta nousi kuumuus kun olin maissa, katsoin viereeni kaveria joka turvasi toisen etenemistä.. vaik tiesin kuka se kaveri oli ni j*malauta sen kasvot näytti ihan pirulta!

Ihan punaiset ja vaik oli kaverin kasvonpiirteet tunnistettavis ni oli vähä erilaiset.. sit sen pää heilui kuten nykykauhuleffois (esim Silenthillis) sille nytkähdellen, lisäks sil oli torahampaat ja sen kieli oli ulkona ja se kieli kieppui sillee jännästi. taustakin (oikeasti kuivia, ruskeita puita, muuten mustikkamaapohja mut paikoin just noita hiekkasärkkiä) näytti tummemmalt, punasemmalt, hämärämmält (puiden vihreää väriä en nähny, ne oli mustat ja vaik oikeesti näin auringon puiden takaa hyvin ni hallun aikana ikäänku aurinkoa ei ois ollu..silti hallu oli kirkas.. pilviä ei ollu taivaal) ja tausta näytti vähä sumusemmalta.

Vaik se kesti vain ehkä 4 sekuntia (yritä siin nyt laskea aikaa ku huomaat näkeväsi vakavaa hallua ja miettiväs omaa järjentilaas) ni kyl se pelästytti jonkuverran. En siit inttikavereille tai ylemmille kehannu kertoa.. ois passittanneet psykologille joka ois määränny lomalle (eiku helevetti, just ton takia ois pitäny :mrgreen: ).. oli se jännä kokemus näin jälkeenpäin aateltuna :)

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Hallusinaatiot

ViestiKirjoittaja Jaarno » 08 Maalis 2010, 21:08

Kuulostaa kyllä todella hienolta omalla tavallaan. :)
Itse en ole kovin kummoisia loppunen lopuksi nähnyt. Ainakaan mieleen ei tule. Vain unihalvauksien yhteyksissä.

Tosin kerran Dosereita kuunnellessa kuulin melko mielenkiintosia ääniä. Mm. todella ison kärpäsen. Siis oikeasti ison. Arviolta tuommoisen vanhan tietokoneen putkinäytön. :)

Avatar
heartyhug
Kummitus
Viestit: 59
Liittynyt: 22 Helmi 2010, 14:33
Paikkakunta: varsinais-suomi

Re: Hallusinaatiot

ViestiKirjoittaja heartyhug » 26 Maalis 2010, 22:23

Näin yks yö samantapaisia hallusinaatioita kuin joskus aikasemminkin. Heräsin yöllä ja näin katossa jotain kummajaisia. Varmaan jotain unikuvia.. kun kerran olin juuri herännyt, mutta en kuitenkaan täysin hereillä. ^^

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hallusinaatiot

ViestiKirjoittaja Shakaali » 03 Touko 2010, 10:49

On noita joskus tullut nähtyä sekä aineiden vaikutuksen alaisena ja ilman. Varhaisin näistä oli kun pienenä kuumeessa painin peiton kanssa luullen sitä käärmeeksi. Itse en tapausta muista, vaan äippä on kertonut.

Myöhemmin olen mm. unilääkkeitä otettua nähnyt peikon istumassa nojatuolissa ja ruskeita olioita kiipeilemässä seinillä. Varsinaisiksi halluiksi en laske lääkkeen takia. Ehkä enemmänkin puoliksi unissa hourailuksi. En kuitenkaan nähnyt niitä sängystä, vaan ihan esim. tietokoneella istuessa ja puhelimeen puhuessa.

Kerran metsässä satuin vilkaisemaan olkani yli, jolloin näin lippalakkipäisen miehen kävelevän itseäni kohti. Hetken kuluttua kuulin askeleita ja näin tyypin varjon. Kun käännyin katsomaan uudelleen, ei missään näkynyt eikä kuulunut ketään.


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa