Positiivisen energian läsnäolo

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Positiivisen energian läsnäolo

ViestiKirjoittaja Wespa » 17 Syys 2008, 02:56

On sellainen olo, että oli pakko perustaa tämä aihe.

Mainitsin jo tuolla unet alueella, että olen lähipäivinä kokenut positiivisia tuntemuksia. Tunnen, että ulkopuolelta jostain on tullut positiivista energiaa ja tullut minuun. Normaalisti olen todella neutraali (joku voisi sanoa tunteeton), hieman sisäänpäin suuntautunut ja välillä hieman masentunut. Lähipäivinä oloni on kuitenkin ollut normaalia rauhallisempi ja olen itkenyt ilosta, sekä hymyillyt entistä enemmän.

Keskustelin Messengerissä erään netissä tapaamani henkilön kanssa ja hänellä on ollut viime perjantaista asti samanlaisia kokemuksia. Tapasin myös tällaista kokeneita ihmisiä tässä radioblogiaiheessa. Suoritin myös tämän keskustelun lopussa olevan valomeditaation, josta sain todella positiiviset vibat ja olo on nyt todella energinen.

Tämän takia päätinkin perustaa tämän ketjun, jotta voisimme jakaa kokemuksiamme.

Oletko lähipäivinä tuntenut positiivisen energian läsnäoloa? Onko sinulla ollut energisempi ja positiivisempi olo? Oletko itkenyt ilosta? Oletko nähnyt outoja unia?
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Positiivisen energian läsnäolo

ViestiKirjoittaja Exitium » 17 Syys 2008, 08:10

Itse en kerää itseeni juurikaan positiivista energiaa sillä se olisi vastoin uskomuksiani ja toisaalta minusta tuntuu että positiivinen energia saisi minut voimaan pahoin ja masentumaan enemmän...
Telecvovim!

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Positiivisen energian läsnäolo

ViestiKirjoittaja Zipuli » 17 Syys 2008, 15:54

Minulla itseasiassa ollut täysin päinvastainen... En ole halunnut herätä, olen maannut omassa sängyssä, kuunnellut surullista musiikkia, enkä pahemmin ole nauranut sellaisille asioille, joille yleensä nauraisin.
Syysmasennusta sen en usko olevan, sillä en ole siitä ikinä ennen kärsinyt....

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Positiivisen energian läsnäolo

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 17 Syys 2008, 16:12

Wespa vaikka sinä itse olisit hyvällä päällä ei se tarkoita että jotain olisi globaalisesti muuttunut (by the way kun on hyvällä päällä muutkin ihmiset vaikuttavat iloisemmilta)
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Positiivisen energian läsnäolo

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 17 Syys 2008, 17:15

Perus masennus, stressi ja huokailut kuuluvat nykyään mielialaskaalaani aika tukevasti...
Positiivista energiaa... saattaa olla mahdollistakin, mutta tässä luottaisin enemmän psykologiaan.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

WM_

Re: Positiivisen energian läsnäolo

ViestiKirjoittaja WM_ » 17 Syys 2008, 17:29

Tunnen hyviä viboja lähes joka päivä ja itken onnesta suht helposti, mutta aivan viime viikolla ja nyt tänäänkin, olen meinannu alkaa itkemään onnesta vaan kun olen katsonut tyttöystävääni :shock: Otin puheeks ja ihmeteltiin moista :D Ei voi sit tietää.. Kai tuo ufojen lähestyminen (tosin, ei niillä siihen kauaa menis mutta kunhan sanon) vaikuttaa jotenki? :D

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Positiivisen energian läsnäolo

ViestiKirjoittaja Wespa » 17 Syys 2008, 22:24

Korvapuikko kirjoitti:Wespa vaikka sinä itse olisit hyvällä päällä ei se tarkoita että jotain olisi globaalisesti muuttunut (by the way kun on hyvällä päällä muutkin ihmiset vaikuttavat iloisemmilta)

Ei tarkoitakkaan ja siksi perustinkin tämän ketjun ottaakseni selville, että onko näin käynyt vai ei.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Positiivisen energian läsnäolo

ViestiKirjoittaja ridikulous » 17 Syys 2008, 22:35

Itsellä on myös käynyt lähinnä päinvastoin. Itse asiassa sairastuin maanantaina, ja on tällainen ihmeen heikko ja tunkkainen olo vieläkin. Tuskinpa se mihinkään sen ihmeellisempään liittyy, mutta mainitsinpa vain.
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Positiivisen energian läsnäolo

ViestiKirjoittaja tuputhy » 17 Syys 2008, 23:06

Minullakin on joskus semmoisia euforian tunteita, että kaikki on ihanaa. Se on hienoa! Silloin tuntee olevansa tosi onnellinen. Joku aamu, kun poljin pyörällä töihin viiden jälkeen aamulla, oli niin ihana olo, että toivoin matkan kestävän ikuisesti! Aurinko nousi ja oli niin kaunista ja tunsin olevani yhtä luonnon kanssa/kaikkien kanssa )On se hyvä, että näitä onnentunteitakin kokee, mutta sitten palataan taas "maan pinnalle". Kaikkihan riippuu ihan omasta asenteesta; jos haluaa rypeä itsesäälissä esimerkiksi, niin kyllähän siinä saat rypeä, mutta pitemmän päälle se alkaa rasittaa.
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Twisted
Kummitus
Viestit: 99
Liittynyt: 06 Touko 2008, 22:09

Re: Positiivisen energian läsnäolo

ViestiKirjoittaja Twisted » 17 Syys 2008, 23:45

Korvapuikko kirjoitti:(by the way kun on hyvällä päällä muutkin ihmiset vaikuttavat iloisemmilta)


Tuo ei kyllä pidä paikkansa, ainakaan omalla kohdalla. Jos olen hilpeällä tuulella ja menen juttelemaan toiselle, jonka olotila ei vastaakkaan omaani ja vaikka murahtaa vain vastaukseksi, kyllä siinä minullekkin huomattavan nopeasti alkaa tatti otsaan kasvaa.

Ja mitä itse aiheeseen; en ole kyllä huomannut olevani mitenkään erityisen hurmoksen alaisena.. mitä nyt normaalit iloisuus/surullisuus/ahdistuneisuus/innostuneisuus vuoristoradat per päivä. Itsellä kun ei satu olemaan mitenkään tasapaksua tunnemeininkiä, enkä myöskään millään tavalla tunne olevani henkisesti epätasapainossa.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Positiivisen energian läsnäolo

ViestiKirjoittaja tuputhy » 17 Syys 2008, 23:52

Niin, on se kummaa, että vaikka itse olisi kuinka hyvällä tuulella, niin enemmänkin itseen tarttuu se huono tuuli, mikä toisilla on! Miksi se oma hyvä olo ei tartu toisiin niin helposti?
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Positiivisen energian läsnäolo

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 17 Syys 2008, 23:53

Twisted kirjoitti:
Korvapuikko kirjoitti:(by the way kun on hyvällä päällä muutkin ihmiset vaikuttavat iloisemmilta)


Tuo ei kyllä pidä paikkansa, ainakaan omalla kohdalla. Jos olen hilpeällä tuulella ja menen juttelemaan toiselle, jonka olotila ei vastaakkaan omaani ja vaikka murahtaa vain vastaukseksi, kyllä siinä minullekkin huomattavan nopeasti alkaa tatti otsaan kasvaa.

Tuokin on totta mutta hain ehkä jotenkin että kun vaikka tietää jonkun ihmisen joka ei välttämättä niin pidä itsestä niin kun on onnellinen niin ei välitä siitä silloin niin paljoa
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Positiivisen energian läsnäolo

ViestiKirjoittaja Wespa » 18 Syys 2008, 00:09

Ajattelin, että tämä sopii varmaan paremmin tänne seminormaalin puolelle. Anteeksi siitä aiheutuneesta sekaannuksesta. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Positiivisen energian läsnäolo

ViestiKirjoittaja Hartsa » 18 Syys 2008, 00:50

Itsekin olen lähinnä sitä mieltä, että jos itse on huonolla tuulella ja joku muu on yltiöiloinen, niin se ärsyttää vaan lisää. Värähtelyt on niin kaukana toisistaan (tai sanotaan vaikka aaltopituus kun korvis ei tykkää värähtelyistä), että sitä työntää vastakohtaa kun samannapaista magneettia pois.. mutta toisinpäin taas toimii mainiosti kummassakin ääripäässä. Misery loves company...

Itse aiheeseen vastaten sitten. En ole itse vastaavaa ilmiötä huomannut. Mutta on minulla ollut muutaman kerran elämässä sellainen spontaani herkistyminen. (En paremminkaan osaa kuvata), jolloin on onnellinen ja ennenkaikkea kiitollinen kaikesta. Joskus koulusta kotiin kävellessäni nuorena, ensi kertaa iski tällainen fiilis yhtä-äkkiä ja muistan kun hämmästelin kylmällä ilmalla miltä poskea vasten puhaltava tuuli tuntui. Oli kuin ensimmäistä kertaa olisi tuntenut minkäänlaisen tuntemuksen.. ja se tuntui niin hienolta ja kauniilta että kyyneleet tuli silmiin.

Kuulostaa ehkä typerältä, mutta tuota on varmaan mahdoton kuvitella jossei ole omalle kohdalle sattunut.. ikävä kyllä kyseinen hetki oli ohimenevä ja kesti minuutin, tai 2. Mutta olivatpa kyllä hienoja minuutteja.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Positiivisen energian läsnäolo

ViestiKirjoittaja tuputhy » 18 Syys 2008, 01:00

Juuri tuota tarkoitin! Osasit tiivistää sen todella hyvin!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Positiivisen energian läsnäolo

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 18 Syys 2008, 15:51

Minulta saa ylimääräistä negatiivista energiaa, jos siitä on puutetta.

Avatar
HenkiMaailma
Valaistunut
Viestit: 34
Liittynyt: 15 Joulu 2008, 04:46

Re: Positiivisen energian läsnäolo

ViestiKirjoittaja HenkiMaailma » 20 Helmi 2009, 19:03

Tässä muutama päivä sitten oli samanlainen olo. Kaikki tuntui vaan niin kauniilta, puhtaalta ja täynnä rakkautta olevalta. Jopa taloani vastapäätä oleva lamppu, joka hohti niin kaunista valoa oli kauneinta sillä hetkellä mitä voi olla. Suuri syy tälle tuntemukselle oli se kun teki sitä mitä rakastaa ja olin koko päivän inspiraatio ja rakkausvirrassa.

Tehkää sitä mistä tykkäätte, tarratkaa siihen tunteeseen kiinni ja nauttikaa. Antakaa sen jatkua vähintään koko päivän. Tulette hämmästymään. :)

Avatar
Tintti
Valaistunut
Viestit: 43
Liittynyt: 28 Loka 2008, 21:58

Re: Positiivisen energian läsnäolo

ViestiKirjoittaja Tintti » 02 Touko 2009, 13:06

Onnellisuus tarttuu. Eli en ihmettele jos joku on hyvällä tuulella ja sinäkin tulet. Tästä aiheesta on myös tiede.fi sivulla mutta nyt en jaksanut etsiä sitä artikkelia.

Ziblomax
Kummitus
Viestit: 62
Liittynyt: 07 Joulu 2015, 21:57

Re: Positiivisen energian läsnäolo

ViestiKirjoittaja Ziblomax » 20 Joulu 2015, 23:45

Tunsin viimeksi kunnolla positiivisen energian läsnäolon noin kuukausi takaperin. Pysähdyttiin vaimon kanssa Kymen paviljonkiin pitkän automatkan päätteeksi syömään ja kahville. Syömisen jälkeen vaimo meni Pentikin tehtaanmyymälään astioita katselemaan ja minä jäin ravintolan puolelle juomaan kahvia. Vaihdoin pöytää ja istuin juomaan kahvia. Minulle tuli heti todella hyvä ja miellyttävä olo syystä, jota en osaa selittää.

En ole kovinkaan herkkä henkimaailmakokemuksille, mutta tuntui todella siltä kuin jokin voima olisi koskettanut minua.

Tällaisia sattuu joskus, mutta valitettavan harvoin. Tilanteesta teki erikoisen se, ettei ympäristössä ollut tuollakaan kerralla mitään yllykettä tai laukaisevaa tekijää.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Positiivisen energian läsnäolo

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 02 Tammi 2016, 14:17

Tänään on tuntunut positiivisen energian läsnäolo muutaman kerran, lieneekö kauniin päivän heijastamaa. Omat fiilikset kun on hyvät niin se tuntuu vetävän hyviä energioita puoleensa.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron