Raivo

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
Dezil
Kummitus
Viestit: 84
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 16:35

Raivo

ViestiKirjoittaja Dezil » 22 Syys 2008, 21:16

Joo eli siis onko teistä kukaan kokenut tällätteita omituisia tuntemuksia ja näkyjä sillonkun olette olleet raivostunut jollekkin?
Itse tänäänkin raivostuin melkopahasti ku yks idiootti tuli vaan ja löi nenään..Sitte se lähti karkuu ja samal ku juoksin ottamaan kiinni mielessäni en nähny muutaku pimeetä .. En osaa selittää sitä oikei mut ihanku jokin olis ottanu mut haltuu? En muista ikinä noista hetkistä paljoo mitään, vain sen että näin aina pimeetä ja kaikkee mitkä ärsytti mua...
Jos jollai on omia kokemuksia niin kertokaa :D
PS: Korvapuikko saa*ana nyt ei tartte kommata tähä topikkiin yhtään mitään ku tiedän et sieltä jtn pas*aa kuitenki tulee!
Viimeksi muokannut Dezil, 07 Touko 2010, 22:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Raivon tilat?

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 22 Syys 2008, 23:55

Ahaa heti vaan tulee lokaa niskaan. Oon huomannu saman jutun, minä en helponti suutu mutta jos suutun niin en kyllä välttämättä hallitse itseäni, onneks on kuitenkin pitkä pinna
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Raivon tilat?

ViestiKirjoittaja Exitium » 23 Syys 2008, 06:51

Itse sairastin impulsiivisuus häiriötä. Eli olen törmännyt silmittömään raivoon sillä en kohtauksien jälkeen ole muistanut yleensä mitään.
Telecvovim!

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Raivon tilat?

ViestiKirjoittaja tuputhy » 23 Syys 2008, 19:46

Miten parannuit siitä? (Oletan, että parannuit, koska kirjoitit: "sairastin..")
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Raivon tilat?

ViestiKirjoittaja Hartsa » 23 Syys 2008, 22:46

Mahtaakohan voimakas adrenaliiniannos tehdä tällaisen näön häviämisreaktion? Monesti olen kolhinut hermopisteitäni moniin kulmiin, mutta vain kerran on hämärtynyt näkö sen seurauksena. Voisi sanoa että näin hetken punaista, ja sitten tummeni koko näkökenttä pois hetkeksi kun pingistä pelatessa pamautin täysiä ja napakymppiin kyynärpääni hermopisteen pöydän kulmaan. Näkö palautui ihan sekunnin päästä, ja kyllähän siinä teki mieli riehua vaikka mihin suuntaan kun adrenaliini pumppasi suonissa.

Joskus nuorempana myös pimeni vintissä niin sanoakseni, kun kimppuuni käytiin fyysisesti (homma alkoi ilmeisesti siitä että joku löi takaapäin päähän jollain) ja tokenin sitten (en tiedä kauanko olin poissa ohjaimista) myöhemmin siihen että olin kyseisen kaverin taltuttanut. En tiedä olinko mitä hänelle tehnyt, mutta en ilmeisesti mitään hyvin vakavaa (onneksi) kun tyyppi siitä sitten nousi vähän pötköteltyään. Tässä tapauksessa oli tosin alkoholillakin sormensa pelissä niin en pysty arvioimaan sen vaikutusta tapahtumiin.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
-Lucifer-
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 14 Heinä 2008, 13:04

Re: Raivon tilat?

ViestiKirjoittaja -Lucifer- » 23 Syys 2008, 22:55

Jotenkin tuttu homma. Yleensä kun hermostun ja teen jotain ei sitä jälkeenpäin muista mitä ja miksi teki niin.

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Raivon tilat?

ViestiKirjoittaja Exitium » 24 Syys 2008, 07:04

tuputhy kirjoitti:Miten parannuit siitä? (Oletan, että parannuit, koska kirjoitit: "sairastin..")


Söin hetken aikaa hyvin, hyvin vahvoja rauhoittavia sellaisia ettei edes jaksanut nousta sängystä. Nyt se on vaan jäänyt taakse.
Telecvovim!

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Raivon tilat?

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 24 Syys 2008, 11:35

Tuossa taannoin raivostuin niin, että näin mustia pisteitä. Tämä johtui siitä, että parkkiruutuuni oli pysäköity tuntematon auto, jonka omistajaa en saanut kiinni. Poliisi ei suostunut hinaamaan autoa pois kuin vasta seuraavana päivänä. Viiden tunnin päästä se typerä eukko suvaitsi saapua takaisin kyläreissultaan, eikä ollut edes aidosti pahoillaan. Jouduin kurkkimaan ikkunasta ja pitämään autoani sakkopaikalla koko ajan. Lämpötolpat on selvästi merkitty vuokratuiksi paikoiksi. En muista, milloin viimeksi olisin saanut sellaisen raivarin, poltin kolme tupakkia putkeen eikä sekään rauhoittanut hermoja.
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Raivon tilat?

ViestiKirjoittaja aavenainen » 24 Syys 2008, 12:22

itse olen joskus ollut niin hiilenä että näin ihmiset mustina hahmoina edessäni sitten siskoni tuli vastaan ja hyppäsi eteeni kaukaisesti kuulin hänen huhuilevan minua mutta en tajunnut sen olevan hän. ajattelin sillä hetkellä että "keleen akka saat kohta kyytiä" :evil: mutta havahduin sitten tilastani.. ja tajusin että hups hups!!

mutta ennen suuttumustani joka oli joskus teini-iässä.. eräs läheinen jorisi ja haukkui ihan päissään kun peikonpoikanen minut.. tästä viha ja sitä ennen enkä sen jälkeen ole niin vihainen ollut :D
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Raivon tilat?

ViestiKirjoittaja Riikervo » 24 Syys 2008, 18:33

Minä olen oppinut hallitsemaan vihani. Ärähdän nykyään vain kissalle kun se tekee pahojaan. Niin ja joskus koulussa yhdelle ärsyttävälle tyypille, jos alkaa aukomaan päätään. :lol:
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Raivon tilat?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 25 Syys 2008, 18:13

mullakin "raivo" pysyy yleensä aika kauan aisoissa, ja se tulee ulos yleensä pikkuhiljaa "vit**iluna" tai jollain muulla tavalla... pinna venyy ja paukkuu todella pitkään, mutta sit kun se menee niin voisin sanoa, että kannattaa pysyä turvavälin päässä :D .. nämä hetket kuitenkin todella harvassa.. onneksi
I believe..

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Raivon tilat?

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 25 Syys 2008, 18:16

Tunhhu kirjoitti:mullakin "raivo" pysyy yleensä aika kauan aisoissa, ja se tulee ulos yleensä pikkuhiljaa "vit**iluna" tai jollain muulla tavalla... pinna venyy ja paukkuu todella pitkään, mutta sit kun se menee niin voisin sanoa, että kannattaa pysyä turvavälin päässä :D .. nämä hetket kuitenkin todella harvassa.. onneksi

Sama täällä.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Raivon tilat?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 25 Syys 2008, 21:23

Raivon tilat.
Olen aina uskonut, että en hallitse raivoani. Onkohan todella näin?

Aina kun suutun pikkuhiljaa, se ilmenee huomattavana kireytenä.
Sitten tarvitaan pieni laukasin. Ihan pienen pieni sana, ele tai ilme.
Alan raivota, raivota niin että en välitä yhtään ympäröivästä tilanteesta, vaan keskityn raivon purkuun. Kirosanoja säästelemättä.
Purkauksen loputtua, käteni tärisevät, on kylmä ja tajuan lopulta, että kaikki tuijottavat.

Että näin. Voiman tunne sisältyy myös vahvasti raivooni. Kukaan ei voi voittaa minua silloin kun suutun.

(Siis tältä siis vain TUNTUU... älkää alkako vinettää parista yksityiskohdasta.)
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Raivon tilat?

ViestiKirjoittaja Phantom » 25 Loka 2008, 19:20

Dezil kirjoitti:Joo eli siis onko teistä kukaan kokenut tällätteita omituisia tuntemuksia ja näkyjä sillonkun olette olleet raivostunut jollekkin?
Itse tänäänkin raivostuin melkopahasti ku yks idiootti tuli vaan ja löi nenään..Sitte se lähti karkuu ja samal ku juoksin ottamaan kiinni mielessäni en nähny muutaku pimeetä .. En osaa selittää sitä oikei mut ihanku jokin olis ottanu mut haltuu? En muista ikinä noista hetkistä paljoo mitään, vain sen että näin aina pimeetä ja kaikkee mitkä ärsytti mua...
Jos jollai on omia kokemuksia niin kertokaa :D
PS: Korvapuikko saa*ana nyt ei tartte kommata tähä topikkiin yhtään mitään ku tiedän et sieltä jtn pas*aa kuitenki tulee!

Noi on niitä tiloja minkä jälkeen tarvitaan pahimmassatapauksessa ruumisautoa ja poliisia. Itsellä ei ole näitä tiloja ollut. Ehkä en ole suuttunut vielä niin paljon. Osaan mielestäni hillitä raivoni todella hyvin ja kestän vittuilua tooooodella pitkään. Älkää nyt ajatelko että tässä teitä tuomitsen/arvostelen jotenkin. Jokainen meistä on erinlainen. if u havent noticed ;)
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Raivon tilat?

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 25 Loka 2008, 20:01

Aqua vitae kirjoitti:Raivon tilat.
Olen aina uskonut, että en hallitse raivoani. Onkohan todella näin?

Aina kun suutun pikkuhiljaa, se ilmenee huomattavana kireytenä.
Sitten tarvitaan pieni laukasin. Ihan pienen pieni sana, ele tai ilme.
Alan raivota, raivota niin että en välitä yhtään ympäröivästä tilanteesta, vaan keskityn raivon purkuun. Kirosanoja säästelemättä.
Purkauksen loputtua, käteni tärisevät, on kylmä ja tajuan lopulta, että kaikki tuijottavat.

Että näin. Voiman tunne sisältyy myös vahvasti raivooni. Kukaan ei voi voittaa minua silloin kun suutun.

(Siis tältä siis vain TUNTUU... älkää alkako vinettää parista yksityiskohdasta.)

Itselläni on vähän sama homma, en kuitenkaan raivostu "kunnolla" melkein ikinä. Viimeksi raivostuin kunnolla kai 3 vuotta sitten.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Raivon tilat?

ViestiKirjoittaja Jaarno » 01 Marras 2008, 19:43

Itse en kovin "raivoa" ikinä. Raivo vaan purkaantuu pikkuhiljaa vitutuksena tai kun oikein vituttaa ja hakkaan seinää niin kauan että tajuan lopettaa. :?

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Raivon tilat?

ViestiKirjoittaja viltsu » 01 Marras 2008, 20:04

Raivoan aika usein, mutta kun kunnolla raivoostun tavaroita lentelee. Kerranki tiputin telkkarinkin lattialle ja heitin lampun seinään. :demoni:
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Raivon tilat?

ViestiKirjoittaja Aurelia » 02 Marras 2008, 14:22

Elin aikoinaan väkivaltaisen miehen kanssa ja kerran kun hän iski päähäni lasisen jälkiruokakulhon rikki, raivostuin sillä tavalla, että voimani moninkertaistuivat. Pyyhkäisin kevyellä yhden käden heilautuksella keittiönpöydän häntä kohti niin, että pöytä hajosi ja seinään osuessaan lohkaisi seinästä kunnon palan. Kumpikin oli todella hämmentynyt tilanteesta.

Muistan myös lapsena kun kaksi koulukiusaajaani kiusasivat minua koulun jälkeen kun olin menossa pysäkille ja silloin suutuin silmittömästi ja nostin molemmat minua paljon isommat tytöt yhtäaikaa seinälle ja kolautin heidän päänsä kiviseinään. Eivät kiusanneet sen jälkeen, mutta itse kärsin omantunnontuskista sillä olen aina ollut vahvasti väkivaltaa vastaan ja pyrkinyt hillitsemään omia huonoja impulssejani.
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Atomipommi
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 18 Syys 2008, 18:46

Re: Raivon tilat?

ViestiKirjoittaja Atomipommi » 07 Marras 2008, 19:49

Jaarno kirjoitti:Itse en kovin "raivoa" ikinä. Raivo vaan purkaantuu pikkuhiljaa vitutuksena tai kun oikein vituttaa ja hakkaan seinää niin kauan että tajuan lopettaa. :?

Aikalailla sama täällä. Toisaalta sanotaan, että viha pitäisi purkaa, eikä antaa patoutua, mutta itselleni ei ainakaan ole ollut juurikaan kai haittaa siitä, etten ikinä totaalisesti raivoa.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Raivon tilat?

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 08 Marras 2008, 13:02

Siis mitä ihmettä? Mistä lähtien "foorumin" tarkoitus on heti keskustelun alussa sanoa, että joku ei saa ilmaista mielipidettään jos se on eroava? Mistä lähtien asioista ei ole saanut olla eri mieltä? Tuntuu ylläpitäjälläkin olevan sama lapsellinen ja älytön linja, tuntuu vaan että ainoat jotka tajuaa sen on ne joilla on eroavia mielipiteitä..

Mutta itselläni on varsin pitkä pinna, osaan suhtautua vittuiluun päin kasvoa ihan hyvin, eli toisinsanoen toisesta korvasta sisään toisesta ulos.

Jos joku saa sappeni kiehumaan, täytyy sen jonkun olla tehnyt jotain aika vakavaa/ärsyttävää/loukkaavaa.


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija

cron