Yleinen Uniaihe

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Eob » 04 Maalis 2008, 11:56

Se etten nuku enää selällään on vähentäny ainaskin mun ahistavia painajaisunia.
Unet on yhäkin outoja, mutta ei oo sitä kauheeta tunnelmaa.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja ridikulous » 04 Maalis 2008, 12:08

Johtuiskohan tuo painajaisunien näkeminen selällään nukkuessa siitä, että se on turvattomin asento missä ihminen voi olla :|
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Eob » 04 Maalis 2008, 12:26

Niin, jos joku hyökkää, niin ihminenhän aika usein menee maahan mahalleen eikä selälleen, jolloin kasvot ovat näkyvissä.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
998
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 16 Helmi 2008, 18:07
Viesti:

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja 998 » 05 Maalis 2008, 16:06

Mulla tuli semoinen tosi pelottava uni kun olin jotain 6-7 vuotias. Olin olohuoneessa katsomassa telkkaria kun äkkiä sähköt katkesi. Otin pöydältä taskulampun ja kun sytytin sen niin mun kasvojen edessä oli punaiset silmät ja virnistävä suu sitten aloin hahmottaa oliota joka oli edessäni se näytti jotenkin tutulta kuvittelin siinä unessa ja sitten heräsin ja muistin kuka oli se
punasilmäinen otus oli se oli mun isä! Kattokaas kun kerran mun iskä oli pudonnut meiän talon katolta ja kun katoin sen kasvoja sen suu irvisti ja silmät ihan veressä. Mun isä kuoli siihen ja olin silloin 5 vuotta. Parin uoden päästä näin tämän unen.

ropsoni
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 14 Helmi 2008, 18:31

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja ropsoni » 06 Maalis 2008, 17:32

...............
Viimeksi muokannut ropsoni, 24 Tammi 2011, 16:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Trauma » 06 Maalis 2008, 21:09

ropsoni kirjoitti:Onko teille käynyt niin, että te kaipaatte jotain ihmistä paljon ja se tulee uniinne?

On monestikin. Tyttöystäväni on unissani harva se päivä, ja muitakin esimerkkejä löytyy. Se ei ole aina kovin yleistä, mutta ainakin se on silloin hyvin selitettävissä.

pazernus
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 17:46

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja pazernus » 06 Maalis 2008, 23:04

itelle unet vähä randomii ollu..eka uni jonka muistan on jos lenteli päitä, sii sit heräsin itkien "pelkkä pää" ja faija iha ihmeissään :P

sit viel ollu parii toistuvaa unta joist toine painajainen joka aina loppuu eri tavalla. mut alkaa et oon jossain paikassa, sit kävelen jonki mäkise alueen läpi parin pihan ja sit oonki yhtäkkii rakennukses jonkla oon päätelly olevan jonkin sortin koulu. no siel sit oon käytäväs joka vie ruokalaan ja sit tuntuu outo olo takana, katon siel ei oo ketää katon etee sii menee hahmo jonka oon aatellu olevan kummitus koska sii unes meen tos paniikkiin. sii sit unest riippuen on loppunu eri tavalla.

toine mikä on itseasiassa ärsyttävä tilanne unessa on, kun tiedät että se on menossa painajaiseksi mutta et voi tehdä sille mitään oikeen, voiku pelätä et koht sielt tulee se p***** halvaus :P

kuten 1 yleinen uni jota näin pari kertaa 1 vaihees, sii perjaattees tiiän et 1 kellari on kummittelun kohde ja silti meen sinne yksi ja aina siel pääsee joku örrimörri tulee ja "BOO!" xD

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Eob » 09 Maalis 2008, 14:15

Itsellä taas ei meinaa millään ne henkilöt joita uniin haluaisin, niin ilmaantua.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
DisposableTeen
Valaistunut
Viestit: 40
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 12:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja DisposableTeen » 19 Maalis 2008, 17:09

onko teillä koskaan käynyt ns. puoliunessa tai, kun laitatte nukkumaan, että näette asioita? oon kysellyt tätä samaa kavereiltani ja sukulaisiltani, mut he eivät kuulemma näe mitään koskaan :o ite nimittäin hyvin usein nään jotain. vaikka tiedän, mistä se johtuu, nää kerrat on aina tosi tosi pelottavia, koska sillä hetkellä ne tuntuu todelta. viime yönäki just ennen nukahtamista "näin" mun olohuoneessa tosi ison rottweilerin :shock: muistan aatelleeni, et mikähän helvetin koira tuokin on :mrgreen: sit se meni maahan makaamaan ja siinä vaiheessa, kun sytytin valot, huomasin sen olevan vaan lattialla olevan vaatekasan :D
If you're strange,then you're one of us!

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja viltsu » 19 Maalis 2008, 17:13

ei ole käynyt
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja joni » 19 Maalis 2008, 17:14

mää näin pienenä usein sellasta unta että mää olin mun tutun luona ja sit me mentiin pihalle ja oltiin siellä hetki kunnes se juoksi äkkii kotiin eikä päästäny mua sisälle ja sitten näin jonkun vaalean kummituksen lentelevän yhen tehtaan savupiipun päällä hyrr...
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Eob » 29 Maalis 2008, 12:46

Näin inhottavaa unta.
Velloin jossain mustassa nesteessä, ja painuin hitaasti pinnan alle. Pakokauhu oli aivan kamala.
Sitten plumpsahdin sinne pinnan alle, ja tuli sellainen epätoivoinen tukehtumisen tunne, jonka jälkeen sellainen outo, tuudittava tunne, kun tukehduin ja heräsin.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Sorrow
Kummitus
Viestit: 77
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 17:49

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Sorrow » 30 Maalis 2008, 20:05

Näin kerran unta että menin pimeään varaastoon joskus kesällä ja ilta. Sitten minulla oli vain taskulamppu mukana ja nurkan takana oli laatikko, jossa oli kuva tytöstä ja sitte siellä oli nukke. Sitten alkoi kuulumaan kolinaa ja lähdin pois. Sitten menin autoon ja näin sen tytön tiellä ja väistöin ja lensin jonnekin satamaan. Sitten kun menin pois autosta aloin nähä mustia hahmoja ja juoksin pois. Keskustassa oli paljon väkeä jotkut oli verisiä zombeja ja jotkut tavallisia. Näin siellä kaverini ja tyttöystäväni jotka antoivat minulle aseen. Sitten ammuttiin ja mentiin bussiin ja lähettiin pois. Sitten menimme vanhalle hylätylle talolle, menimme sisään ja siellä oli tooosi hiljaista. Sitten näimme kuinka örkkejä ja zombeja tulvi. Eräs mörkö otti kaverin paidasta kiinni ja veti hänet pimeyteen. Toinen kavereistani taas ampui ittensä epätoivossa. Ja eräs vedettiin hautaan mukaan. Sitten kun kaverit oli kuollut niin minä ja tyttöystäväni oltiin lukittu ittemme huoneeseen. Sitten tyttöystäväni oli antamassa viimeistä suudelmaa ja uni loppui. Voiko joku selittää tuosta jotakin????
The Bible is fiction and God is a lie

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja ridikulous » 30 Maalis 2008, 22:19

Sorrow kirjoitti:Voiko joku selittää tuosta jotakin????

Pelaat paljon räiskintäpelejä?
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Eob » 31 Maalis 2008, 07:59

Tai katsot kauhuelokuvia?
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja viltsu » 31 Maalis 2008, 13:46

Enne uni? :D
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

ropsoni
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 14 Helmi 2008, 18:31

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja ropsoni » 02 Huhti 2008, 19:46

..............
Viimeksi muokannut ropsoni, 24 Tammi 2011, 15:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Pätsi
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 23:36

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Pätsi » 02 Huhti 2008, 22:24

Tässä aika vasta oli mulla aika mielen kiintonen uni.... olin porukoitten mökillä ja olin kävelemässä saunalta mökkiin puolessa välissä näin kun mökin ympärillä oli hevosia.. no jatkoin tallustelua mökille kunnes huomasin jotain kummaa hevosissa... ei ne olleet elossa vaan jotakin zombeja.. no siinä sitten käännyin takasin saunalle päin puolessa välissä matkaa käännyin ympäri ja lähdin takasin mökille en tiedä miksi vaikka pelotti mennä.. mökin ovelle päästyä käännyin ympäri ja katsoin kun yks hevosista tuli kohti yhtäkkiä se purasi ranteesta riuhtasin käden irti sen suusta.. nykäsin kai aika kovasti kun hampaat jäivät ranteeseen kiinni.. suljin oven kun pääsin sisälle niin siellä istui mummuni (kuoli 2005) no en sitä siinä ajatellu istuin sohvelle katsellen pihalle... sitten kun olin kääntymässä mummua päin niin huomasin että hän haihtu ilmaan katsoin pihalle ja hevosekkin olivat kadonneet nousin ylös ja lähdin pihalle.. pihalle päästyäni huomasin että ovelta lähti 3 polkua.. yksi niistä oli valoista toinen taas pimiä kolmas oli valosa sekä pimiä mutta erittäin kapia... no sitten kello soikin ja herään miettien noin 20min unta... eniten jäi miettimään että mitä nämä kolme polkua oli...

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja joni » 03 Huhti 2008, 19:28

Aika jännä kumpa näkisit ton joskus uudestaan niin voisit ottaa selvää mitä poluissa on.
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Pätsi
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 23:36

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Pätsi » 03 Huhti 2008, 19:46

niinpä... koitin keksiä selitykset niille...

Jos ne ois jotakin ennustusta

polut:
1. Pelkkää onnea ja iloa
2. Yksinäisyyttä ja mietiskelyä eli synkässä eloa
3. Pelkkää valo mutta jos epäonnistuu jossakin elämästä tulee täyttä helvettiä
Viimeksi muokannut Pätsi, 03 Huhti 2008, 19:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa