Yleinen Uniaihe

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Aurelia » 19 Huhti 2009, 11:23

Toissayönä seikkailin Vaasassa ja viime yönä Parkanossa. Ihme maakuntamatkailukierros menossa öisin. :lol:
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Trauma » 19 Huhti 2009, 11:58

Aurelia kirjoitti:Toissayönä seikkailin Vaasassa ja viime yönä Parkanossa. Ihme maakuntamatkailukierros menossa öisin. :lol:

Hahah, täältä tuskin löysit mitään mielenkiintoista. :lol:

Avatar
riki sorsan veli
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 02 Heinä 2009, 16:20

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja riki sorsan veli » 11 Heinä 2009, 16:39

minä olen jonkin aikaa yrittänyt pitää unipäiväkirjaa. harmi kun jos ei aukaise silmiään tarpeeksi aikaisin, niin unohtaa unensa
Viimeksi muokannut riki sorsan veli, 11 Heinä 2009, 16:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mitä jos maailma onkin vain harhaa...

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Zrud » 11 Heinä 2009, 16:43

mä nään yhä useammin ja useammin unta siitä et seison mun kerrostalo huoneessa ikkunan edessä, ja kauempana horisontissa kossahtaa atomipommi. sit vaa nään ku maisema lakastaa maan taasalle ja sit vaa palan tuhkaks sekunnis. ja uni loppuu....
Feel the LOVE

Avatar
riki sorsan veli
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 02 Heinä 2009, 16:20

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja riki sorsan veli » 11 Heinä 2009, 16:46

niin ja näen aika usein vampyyreista unta. aina ihan erilaisista, mutta aina tiedän, että ne ovat vampyyreja
mitä jos maailma onkin vain harhaa...

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Jaarno » 11 Heinä 2009, 16:51

Zrud kirjoitti:mä nään yhä useammin ja useammin unta siitä et seison mun kerrostalo huoneessa ikkunan edessä, ja kauempana horisontissa kossahtaa atomipommi. sit vaa nään ku maisema lakastaa maan taasalle ja sit vaa palan tuhkaks sekunnis. ja uni loppuu....


Itse näin pienempänä samanlaisia unia melko useasti. Muistan kun lensin lopuksi sellaisessa tulipaineaallosa (mahtava kuvaus, eh?) ja sitten heräsin.

Avatar
Sanniwiuh
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Heinä 2009, 09:47
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Sanniwiuh » 11 Heinä 2009, 17:02

Jaarno kirjoitti:
Zrud kirjoitti:mä nään yhä useammin ja useammin unta siitä et seison mun kerrostalo huoneessa ikkunan edessä, ja kauempana horisontissa kossahtaa atomipommi. sit vaa nään ku maisema lakastaa maan taasalle ja sit vaa palan tuhkaks sekunnis. ja uni loppuu....


Itse näin pienempänä samanlaisia unia melko useasti. Muistan kun lensin lopuksi sellaisessa tulipaineaallosa (mahtava kuvaus, eh?) ja sitten heräsin.


Tollassia räjähdys unia on minullekkin suotu pari, en kyllä kaipaa niitä takaisin .)
NOTHING LASTS FOREVER

Avatar
Anzkuuuuuh
Valaistunut
Viestit: 34
Liittynyt: 06 Heinä 2009, 09:57

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Anzkuuuuuh » 31 Heinä 2009, 15:07

Ensimmäinen uneni (ehkä 4v?) Jonka muistan,oli sellainen että sukulaiseni juttelivatjonkun kielekkeen reunalla,yhtäkkiä osa,missä minä olin,mureni. Sain onneksi kielekkeestä kuitenkin kiinni,ja huusin vanhempia auttamaan,mutta ketään ei kuullut,ne vaan pölisi. Sitten tipuin laavaan. :/
No totta hemmetissä mä olen oikeassa!

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 31 Heinä 2009, 22:52

Sanniwiuh kirjoitti:
Jaarno kirjoitti:
Zrud kirjoitti:mä nään yhä useammin ja useammin unta siitä et seison mun kerrostalo huoneessa ikkunan edessä, ja kauempana horisontissa kossahtaa atomipommi. sit vaa nään ku maisema lakastaa maan taasalle ja sit vaa palan tuhkaks sekunnis. ja uni loppuu....


Itse näin pienempänä samanlaisia unia melko useasti. Muistan kun lensin lopuksi sellaisessa tulipaineaallosa (mahtava kuvaus, eh?) ja sitten heräsin.


Tollassia räjähdys unia on minullekkin suotu pari, en kyllä kaipaa niitä takaisin .)


Samoin täällä. Itse näen kyllä niitä valitettavan usein..
Muistan yhdenkin unen, jossa oli jokin voimalaitos mikä räjähteli aina vähän väliä ja ihmiset olivat sellaisessa rautapunkkerissa (tmv). Se punkkeri kuitenkin hajosi yhä enemmän ja enemmän aina kun tuli uusi paineaalto, ja minun piti pitää vielä huoli jostain pikkulapsesta, jonka äiti oli jäänyt rakenteiden alle... Enempää en sitten muista.
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Trauma » 14 Elo 2009, 11:24

Viime yönä näin sellaisen unen, että Wespa oli 35-vuotias. En siis tajua, unessa ei ollut mitään järkeä, enkä edes muista miten se liittyi mihinkään. :roll: Minulle vain ilmestyi tämä tieto Wespan iästä. :lol:

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Wespa » 15 Elo 2009, 03:57

Kivaa. Olisi kiva tietää unestasi lisää... Mitä muuta minusta kerrottiin? :D
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Dala » 23 Elo 2009, 12:27

Minä näin unta että toinen kissani puhui minulle telepaattisesti.

Edit// Hupsis, typo korjattu! :mrgreen:
Viimeksi muokannut Dala, 23 Elo 2009, 18:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Zrud » 23 Elo 2009, 15:27

Ai että ihan oikein Tekepaattisesti.... se o kyl aika milenekiintosta
Feel the LOVE

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 23 Elo 2009, 22:15

Zrud kirjoitti:Ai että ihan oikein Tekepaattisesti.... se o kyl aika milenekiintosta

Äläpäs ala kumminkaan Exitiumia matkimaan :\
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Trauma » 23 Elo 2009, 22:30

Wespa kirjoitti:Kivaa. Olisi kiva tietää unestasi lisää... Mitä muuta minusta kerrottiin? :D

Oho, mennyt tämä viesti vähän ohi. :lol:

Eniveis, yksinkertaisesti siinä ei kerrottu mitään. Se liittyi jotenkin parablogin miittiin, mutta tarkempaa muistikuvaa ei ole. :P

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Wespa » 23 Elo 2009, 23:02

Juups. Itse näin ihan mielenkiintoista unta, jossa olimme Espanjassa korkeassa talossa, joka heilui puoleta toiselle ja koitin tasapainotella painollani ettei talo kaadu. No sitten menimme juttelemaan jollekkin tyypille jossa samaan aikaan selvisi, että tuota taloa olimme testanneet asumistarkoituksessa muutaman kuukauden. Sitten minä tai äitini tokaisikin, että emme hanki kyseistä taloa tms. Samassa unessa oli myös läheisyyttä kahden naisen kanssa. Toinen oli vähän nenäkäs ja kiinnostui minusta vain sen takia, koska olin toisesta naisesta kiinnostunut. Silti tämä nenäkäs nainen kiinnosti enemmän mm. ulkonäöllisesti...

Toisessa unessa taas olin jonkun tehtaan pihalla, jossa joku huumediileri laittoi suuhuni jotain lehtiä. Niillä oli kiva vaikutus. Kaikki näytti muuten normaalilta, mutta maa vilkkui sinisenä. Aika hauska efekti. Harmi ettei tuo kestänyt unessakaan kun jonkin aikaa, jolloin mainitsinkin jollekkin tyypille, että ihan kivoja ovat, mutta kestävät vain muutaman minuutin. :D

Kolmannessa unessa istuin isäni takana krossipyörässä. Isä hyppäsi aidan yli jollekkin alueelle, josta olisi päässyt tehtaalle jos olisi mennyt vielä toisen aidan yli. Vartijat kuitenkin sanoivat, että sinne ei saa mennä... Ajoimme pois ja myöhemmin selitin äidilleni, että siellä tehdään varmaan eläinkokeita tai jotain muuta hämärää/laitonta. :D
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Jaarno » 27 Elo 2009, 07:31

Eilen oli ihan mielenkiintoinen alkuyö.
Ei siinä meinannut unta tulla oikein. Päätin sitte että nytpä voisi taas treenailla tuota OOBE:n pääsyä. Alkoin rentoutumisharjoituksia yms. tekemään siinä. (Pitää nyt tiivistää kun kouluun kiire)

Alkoi sitten sitä pientä kohinaa jo kuulumaan ja hypnagogiset kuvat olivat melko hienoja. Kohta sitten alkoi vaimenemaan kaikki äänet ja sitten välähti. (Heh heh, ei kyllä älyllisesti ikävä kyllä.) Sellainen outo sininen välähdys ikään kuin nenän yläpäästä/otsasta. Näkyi siis silmät kiinni ja tuli "tuolta ylhäältä päin" jos tajusitte. Vähäksi aikaa se valaisi koko paikan. Silmät kiinni siis vieläkin. Koittakaa tajuta. Myös kaikki äänet hävisivät ja alkoi näkymään outoja kuvioita taas.

Kohta olin taas tuossa normaalissa kohina/hypnagogiset kuvat kohdassa ja koitin jatkaa eteenpäin mutta luovutin sitten tiettävästi melko pitkän ajan päästä koska aamulla piti herätä. Mutta tuo sininen välähdys jäi kyllä ihmetyttämään.
Kenellekään muulle käynyt noin tai tietääkö mihin se voisi liittyä/mistä se johtuu? :)

Tulipas sekavaa tekstiä näin aamulla. Katsoa jos tuota korjailisi kun koulusta tulee.
Viimeksi muokannut Jaarno, 27 Elo 2009, 16:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Zrud » 27 Elo 2009, 08:21

ite näin jotai iha skitsoo unta.... mä taisin mennä se mu naisen perheen luokse ja sit se paikka kuhis hämähäkkei josta ne ei välittäny mut ne kaikki hyökkäs mun kimppuu... ja sit heräsin siin unessa riehumasta jossai hullujenhuoneella pehmustetus huonees.
Feel the LOVE

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 27 Elo 2009, 20:25

Taas muutamana yönä aivan kamalia unia. Kaikissa niissä olen ollut kidutettuna aika rajulla tavalla.
Yhdessä unessa minulta katkaistiin kädet kyynärpäistä ja jalkaterät nilkoista, niin että raajani olivat pelkät tyngät. Hyih. Mitä lie meinaa.

Enkä edes ole kauhuleffoja katsellut aikoihin, ei johdu niistä.
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Wespa » 27 Elo 2009, 21:57

Nyt viime yönä näin unta, jossa kuljin tietä eteen päin. Olin jollain lenkillä joidenkin (tuntemattomien) kavereiden kanssa. Tiellä tuli sitten vastaan kaunis nainen, jonka silmiin kiinnitin huomion. Käännyin heti ja katsoin tätä kaunista naista/tyttöä, sitten tyttö sanoi jotain tyyliin "mennäänkö teille kahdestaan" ja tuli hyvä olo. :)

Tuossa näin samalla ihan samanlaisen toisen tytön vähän matkan päässä tästä johon ihastuin enemmän, mutta lähdin kuitenkin tämän ensimmäisen mukaan. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa