okkulttiset ja pakana yhdistykset

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
tutkija9
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 28 Huhti 2019, 10:53

okkulttiset ja pakana yhdistykset

ViestiKirjoittaja tutkija9 » 28 Huhti 2019, 11:08

En ole varma kuuluuko tämä tänne, mutta etsin nyt erilaisia ainakin suomeksi ja Suomessa toimivia okulttisia ja pakana yhdistyksiä, järjestöjä. Mitä kaikkea on olemassa ja toimivat nykyään aktiivisesti, olemassaolevia? Olen näistä kiinnostunut, koska olen itse näiden asioiden harrastaja, tai oikeasti sanottuna harjoittaja v.2002 lähtien. Olen ollut yksin, ja nyt haluan verkostoutua ja mahdollisesti liittyä johonkin noista, kunhan ensin tutustun millaista suuntausta edustavat.
Tiedän joidenkin olemassaolon, mutta jos foorumin jäsenet voivat listata myös sellaisia mitä en jo tiedä.
Voisi tänne laittaa listaa niistä ja myös linkkejä¨niihin. Kiitos!!!

Ja minuun saa ottaa myös suoraan yhteyttä, jos ei halua julkisesti linkkiä ja nimeä laittaa. Onhan osa noista niin salaisia, tai salaseuroja, etteivät halua julkisesti kaikelle kansalle niistä tietoa levittää, vaan todella asianharjoittajille.

Voitte laittaa niistä tietoa minulle sähkikseen: wisedragon999@hotmail.com

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: okkulttiset ja pakana yhdistykset

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 28 Huhti 2019, 17:53

Vapaamuurarit, voit aloittaa niistä, tosin niihin ei liitytä, vaan kutsutaan kun vähintään kaksi vapaamuuraria suosittelee sinua, mutta nykyisin järjestö on mammonan perässä ja erittäin oikeistopoliittinen ja ohjaa Suomea.

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: okkulttiset ja pakana yhdistykset

ViestiKirjoittaja Varjotar » 07 Marras 2019, 21:02

Pakanaverkko vois auttaa
I do not know if you do not know.. :ghost:

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: okkulttiset ja pakana yhdistykset

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 12 Marras 2019, 20:57

Sanoisin että suomen tunnetuin okkultistinen "taho" on Teosofinen seura. Pakanayhdistyksiä löytyy useita esim. "Lehto – Suomen Luonnonuskontojen yhdistys ry" on sellainen. Wicca ry:kin on ollut olemassa, en tiedä onko se enää aktiivinen. Muut ovatkin maininneet Pakanaverkon ja Taivaannaulan.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa