Unessa ilmaantuu pyhä henki

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Unessa ilmaantuu pyhä henki

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 01 Marras 2020, 06:14

En muista aivan unen alkua, mutta muistan että olin auttamassa lastaamaan kuormaautoon jonkun tuntemattoman naisen muuttokuormaa kun olin sinä kohdalla ollut ja joku puolituttu kysyi minua apuun, nostimme maasta tavaroita lavalle ja auto lähti. Sen jälkeen muistan kun olin kävelemässä tietä pitkin jossain Oulun eteläpuoleisessa kiviniemessä ja huomasin että sama nainen ja hänen vanha äitinsä tuli vastaan muistamatta minua ja keskustelivat että olisi edes joku vahva mies nyt apuna, kävelin vähän eteenpäin ja mitä ihmettä, sama muuttokuorma oli jätetty tien varteen kohtaan missä ei ollut yhtään taloa, tajusin että aika kauas talosta on jätetty. Kävelin eteenpäin ja ajattelin ettei se minulle enään kuulu. Olin jo kävellyt kilometrin ja asia vaivasi ja mietin että olen niin huonossa kunnossa onnettomuuden jäljiltä yksin noita kantamaan noin pitkästi ja sitten jotenkin voimistuin ja päätin että minähän menen apuun ja siinä saa liikuntaa ja lihaksetkin voimistuu takaisin.

Käännyin pikkutielle oikaistakseni takaisin ja siinä tuli toinen tie sivusta josta käveli minua kohti viisi tuntematonta Kiviniemeläistä parikymppistä poikaa ja olivat jotenkin outoja. Kysyin että mitä nyt, johon he, ensin katsoivat minua ja että näimme juuri ihmeen, minä että minkä ihmeen, yksi heistä, että juuri ennen kuin tulit siihen paikalla oli ilmassa kohdallani valkoisiin pukeutunut Jeesus hahmo ja luulimme sinua jotenkin häneksi, näin mielessäni tapahtuneen ja jatkoin ilman pitempiä jutteluja matkaa ja pojat lähti kuin pillipiiparia seuraamaan ilmeisesti tajuamatta vieläkään mitä siinä tapahtui, kävelin vähän matkaa ja siinä tuli pieni leppämetsä jossa sitten itsekkin näin ihmeen, se oli metsää vasten ilmassa kuin erivärisiä kirkkaita juovia jotka elivät, kaikki katsoimme, sen jälkeen tuli kirkas valo ja sen jälkeen se liikkui eri kohtiin pienessä tienvarsi leppämetsässä valaisten metsää eri kohdista, tätä jatkui ja paikalle kerääntyi muitakin ihmettelemään mistä on kyse, jopa nuoruuden ystävä Ari, jonka kanssa olimme nähneet Oritkarissa 70-luvulla ufon, tunelma oli jotenkin odottava ja aivan ihmeellinen, mitään pelottavaa siinä ei ollut, päinvastoin, vaan valo metsässä joka liikkui oli kuin pillipiipari joka veti kaikkia puoleensa ihmeellisyytensä takia.

Mutta heräsin tänä aamuna 4:29 kesken unen vaikka se ei ollut painajainen, kirjoitin pääpiirteittäin unen heti ylös, koska en ole nähnyt vastaavaa ennen ja unen tunnelma oli sanoinkuvaamattoman odottava tunnelma. Päätin sen julkaista koska siinä on mielestäni pyhän hengen ilmaantuminen tähän pahuuden keskelle mikä maailmassa nyt vallitsee. Jospa tämä jotakuta voimistaisi tilanteessa jossa Yuotube poistaa aivan asiallisia videoita jotta pahuus saisi kasvaa ilman kritiikkiä.

Pienellä avulla ystäviltäni.
Joe Cocker / With a little help from my friends
https://www.youtube.com/watch?v=oL1JyDTq3Qc

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Unessa ilmaantuu pyhä henki

ViestiKirjoittaja Andromeda » 01 Marras 2020, 08:47

Olet voinut nähdä, nythän on sunnuntai :D

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Unessa ilmaantuu pyhä henki

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 01 Marras 2020, 16:05

Ihmettelen vain miksi siihen heräsin, koska se ei ollut painajainen ja olisin halunnut nähdä enempi. Uni vaan lyötiin poikki, ehkei annettu enempää nähdä, muurahaispesä este kollektiivisessa tietoisuudessa, muurahainen ei joko kykene tai estetään ymmärtämästä kehittyneempää maailmaa. Joskus aikoja aikoja sitten näin ufounen, tai samantyypisiä on ollut muutama, ufoja alkaa lentämään taivaalla, ensin vain valoja ja tietysti on ilta, pikkuhiljaa ne yleistyy ja lopulta lentää useita ufoja joissa on muotoa ja eri väriä ja ne lentää jo lähempää ja niiltä täytyy jopa piiloutua koska ne ovat jo peloittavia, nämäkään unet ei katkennet, ainoastaan painajaiset on katkenneet. Toinen samantyyppinen uni on, missä tähdet vain lähtee pyörimään, eli maapallo lähtee pyörimään pois normaalista, tämä jo on pelottava kun sen ymmärtää unessakin mistä se johtuu ja sen muistaa vuosienkin jälkeen.

Ehkä tämänpäiväinen uni liittyy siihen että selvätuntoisuus alkaa lisääntyä, mikä johti kohdallani selvätietoisuuteen, tällöin voisi olettaa että pyhä henki puuttuu maailman tapahtumiin, toki moni pitää unia vain sisäisen oman maailman tapahtumina, mutta kun kyseessä on henkinen uni niin se ei välttämättä käsittelekkään omaa sisäistä tietouttasi, voisi siis hyvinkin pyhä henki laskeutua avuksi maailman tilanteeseen. Vuosi sitten eräs selvännäkijä, jolla oli todella kykyjä nähdä, tiesi kertoa että minulla on selvännäkö jo auennut, näen silmillä asioita ja viime syksynä aukesi selväkuuloisuus, kuulen asioita ja sen jälkeen aukeaisi jossainvaiheessa se että tietäisi tunnetasolla mitä tapahtuu tai tulee käymään, eli selvätuntoisuus. Sen jälkeen kun nuo kolme tietoisuutta aukenee niin tulee selvätietoisuus. Nyt en ole mikään näkijä eikä noin ole vielä tapahtunut, korona on vienyt monia ihmisiä jopa taaksepäin, mutta muurahaispesän esteet saatavat jo rakoilla koska olen alkanut myös keskittymään muun tiedon levittämiseen.

Mutta löysin tähän sattuman johdattamana ratkaisun miksi uni katkesi vaikka se oli hyvä uni. Tiedän että unet on alitajunnan tasolla, toisalta ne ovat pääosin myös tunne ja mielitasolla, henkisiä unia ei yleensä nähdä ja jos nähdään, niin alitajunta ei kykene niitä käsittelemään ja uni katkeaa, tavallaan lukko, kuten tuossa ylempänä aattelinkin. Itselle tämä välähti kun aloin katsomaan Samulin videosarjaa henkinen kasvu ja tietoisuuden muutos nyt illalla. Osa yksi selitti jo tämän kun tiesin millä tasolla ihminen unia käsittelee.
https://www.youtube.com/watch?v=DVKtngyOwmM

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Unessa ilmaantuu pyhä henki

ViestiKirjoittaja Andromeda » 02 Marras 2020, 20:17

Juu-u, Pyhä henki ilmestyy sunnuntaisin, arkisin on vapaalla ( Kosmista huumoria).
Sellainen kirja on kirjoitettu joskus vuosia taaksepäin kuin: Yhdeksän Oivalluksen Tie. Myöhemmin taisi ilmestyä vielä jatko-osa tuolle kirjalle eli: Kymmenes Oivallus.
Palapeli rakentuu, pala kerrallaan ollaan lähempänä sen valmiiksi saamista. Palapeli koostuu siis oivalluksista, kun oivaltaa niin menee eteenpäin.
https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_6895

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_1838


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa