Lucidunet

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Jehabi
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 07 Heinä 2009, 16:43

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja Jehabi » 24 Heinä 2009, 21:11

Olen nähnyt, yleensä lentämistä taikka matrix tyyliin slowmotion hyppimistä tai jotain muuta absurbia kerran rakastelin mutta hauskempaa se rentoutuminen unessa joka tuntuu ruumiissa. 8-)

Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 26 Heinä 2009, 21:05

Nykyään olen oppinut heräämään unesta. Ummistan silmät ja sitten herään. EN vain saa unta enää sen jälkeen :)
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

WM_

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja WM_ » 26 Heinä 2009, 21:26

slipknotrulez kirjoitti:Nykyään olen oppinut heräämään unesta. Ummistan silmät ja sitten herään. EN vain saa unta enää sen jälkeen :)


Miksi heräät unesta? Mitä ennen heräämistä tapahtuu? Voitko tehdä toisin kuin herätä? :P

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja Wespa » 26 Heinä 2009, 21:46

Näin viimeyönä Lucidia. Olin jossain rakennuksessa ja päätin manifestoida itselleni kauniin naisen (tiedätte varmaan mitä varten :D) ja kokeilin yhtä neuvoa, jonka olin saanut videosta. Videossa neuvotaan, että kannattaa katsoa ovea ja keskittyä siihen mitä haluaa luoda ja sitten avatessa tämä toteutuu. No katselin jotain ovea ja ajattelin millainen nainen sieltä ilmestyy, mutta oven avatessa ei tullut sellaista kuin halusin. Vähän ajan päästä upposin taas uneen, mutta vähän ajan päästä taas muistin kokeilla manifestoimista: katselin ovea, jossa oli paljon jotain kuvia ja lappuja. Aloin repimään niitä pois ovesta, jotta ei olisi niin paljon muuta häiritsevää visuaalia (helpottaisi manifestointia). Sitten taas kokeilin manifestoida itselleni naista, mutta ei taaskaan onnistunut haluamallani tavalla ja upposin taas normaaliin uneen... Vähän ajan päästä lentelin jossain lelukaupassa ja menin jonnekkin laatikoiden keskelle (jotka muodostivat tilan), täällä yritin taas manifestoida siinä onnistumatta.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

WM_

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja WM_ » 26 Heinä 2009, 23:40

Wespa, onnea! Ja kyllä se siitä vielä, eiköhän se joskus sieltä ovesta ilmesty ;)

Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 27 Heinä 2009, 18:52

WM_ kirjoitti:
slipknotrulez kirjoitti:Nykyään olen oppinut heräämään unesta. Ummistan silmät ja sitten herään. EN vain saa unta enää sen jälkeen :)


Miksi heräät unesta? Mitä ennen heräämistä tapahtuu? Voitko tehdä toisin kuin herätä? :P

MItä haet tuolla?
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

WM_

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja WM_ » 27 Heinä 2009, 19:51

slipknotrulez kirjoitti:
WM_ kirjoitti:
slipknotrulez kirjoitti:Nykyään olen oppinut heräämään unesta. Ummistan silmät ja sitten herään. EN vain saa unta enää sen jälkeen :)


Miksi heräät unesta? Mitä ennen heräämistä tapahtuu? Voitko tehdä toisin kuin herätä? :P

MItä haet tuolla?


Että haluatko herätä? Voitko siis tehdä muunkin ratkaisun? Itse olisi kiva osata tuon verran, siitä olisi kenties helppo lähteä unta muokkaamaan!

Ulwoja
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 10 Huhti 2009, 16:01
Paikkakunta: Haamulandia

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja Ulwoja » 10 Elo 2009, 00:11

Näin vasta unen jossa olin joittenki kanssa niityllä ja edessäni oli metsä. Näin siellä suuret silmät ja sanoin: "Tuolla on hirviö." Muut ei uskoneet ja lähtivät jotakin hakemaan ja mä jäin yksin ja tuijotin hirviötä koska tiesin sen olevan unta annoin sen tehdä mitä tahansa. Se tuli ja näin koko ajan itseni hieman kauempaa että näin mitä itselleni tapahtui enkä nähnyt niinkuin itse oikeasti ihminen näkee. Se laittoi lonkeronsa suuni eteen ja siitä tuli niinku jotain mustetta ja hirviö puhui kauniilla naisen äänellä: "Mitä sinulle keksin. Keksin aika vähän." (Sanat ei menneet ihan tolleen, mutta tarkemmin en muista. Sitten aloin nähdä silmilläni, mutta ensin luullakseni kaaduin maahan ja luulen että minut tehtiin liikuntakyvyttömäksi paitsi unessa varmaan olisin voinut liikkua, mutta jatketaan: näin siis omilla silmilläni jotkin rumat kasvot ja niiden omistaja varmaan tappoi minut ja sitten näin kaiken kauempaa taas ja näin ystäväni jotka surivat kauempana hirviöstä ja heräsin sitten.
Kun tunnet käden olkapäälläsi, tiedä että minä olen turvanasi.

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 02 Syys 2009, 20:31

En tiedä ovatko ne lucid-unia mitä olen nähnyt, mutta esim. viime yönä tajusin näkeväni unta ja aloin vain keksimään itselleni uutta, mukavampaa uniympäristöä. Siinä vaiheessa tuntui kuin olisin tavallaan ollut tajuissani tai jopa hereillä, mutta en kuitenkaan ollut koska uni sitten jatkui siitä eteenpäin.
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja Wespa » 03 Syys 2009, 13:08

Näin Lucidin, jossa taas tapasin henkioppaani. Tosin menin pilaamaan homman ja heräämään. :D

Näin aluksi normaalia unta, jossa minulla oli valkoiset kengät, jotka olivat kadonneet (oikeassakin elämässä minulla on nämä kengät) joita etsin.

Sitten jossain vaiheessa tajusin homman olevan unta ja sujahdin galaksin keskipisteeseen (vähän kuin tämä, mutta ruskeampi, enemmän tätä väriä siis), jossa tapasin henkioppaani (en nähnyt, mutta tiesin, että hän on siinä). No kysyin sitten, että "missä nämä kengät ovat" ja sain vastaukseksi, että eivät ole oikeasti kateissa. Oppaani kysyi, että "haluatko herätä", johon vastasin, että "en". Sitten taas kyselin kengistä ja sanoin, että haluan nähdä missä ne ovat --> heräsin ja tuollahan ne kengät ovat normalissa paikassaan eteisessä. Ensi kerralla saa olla herättämättä minua kesken Lucidin. Ei tartte kenkien takia herättää, olen vähän vihainen. Hitsin kengät. :D

Haaveenani olisi lucidin aikana käydä auringossa, mutta ei ole vielä onnistunut. Ehkä ensi unessa muistan. :)

PS. Ostin noi valkoset kengät joskus unen takia, jossa mulla oli valkoset kengät. :D
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

WM_

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja WM_ » 03 Syys 2009, 21:59

Wespa kirjoitti:Haaveenani olisi lucidin aikana käydä auringossa, mutta ei ole vielä onnistunut. Ehkä ensi unessa muistan. :)

PS. Ostin noi valkoset kengät joskus unen takia, jossa mulla oli valkoset kengät. :D


Hieno haave muuten.. Olla auringon keskipisteessä ja tuntea kaikki se energia..
Minä ostin kerran nahkatakin kun unessakin tein niin :D

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 03 Syys 2009, 23:02

WM_ kirjoitti:
Wespa kirjoitti:Haaveenani olisi lucidin aikana käydä auringossa, mutta ei ole vielä onnistunut. Ehkä ensi unessa muistan. :)

PS. Ostin noi valkoset kengät joskus unen takia, jossa mulla oli valkoset kengät. :D


Hieno haave muuten.. Olla auringon keskipisteessä ja tuntea kaikki se energia..
Minä ostin kerran nahkatakin kun unessakin tein niin :D

Minä purin kerran käteni verille, kun unessanikin kissat tekivät niin.
Try to beat that.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja Wespa » 08 Syys 2009, 20:00

Dodiin.

Nyt sitten pääsin käymään auringossa.

Aluksi näytti kuin osa informaatiosta olisi puuttunut ja näin auringon vain osittain (palasia puuttui välistä sieltä täältä, ihan kuin tietoa olisi prosessoitu), mutta pikkuhiljaa aloin näkemään aurinkoa paremmin (olin siis avaruudessa auringon edessä aika lähellä). Sitten ajattelin, että haluan sukeltaa aurinkoon sisälle ja aloin näkemään sumu/höyry/savukerroksia (joita ilmeisesti on auringossa tai sen päällä?). Tässä vaiheessa kuitenkin tuli joku alitajuinen pelko ja tämän johdosta minut palautettiin takaisin normaaliin uneen.

Muistaakseni näin jotain muutakin lucidia (tai sen alkua) ennen tuota aurinkoon menemistäni. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

WM_

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja WM_ » 08 Syys 2009, 21:50

Auringon edessä.. Tunnelma varmaan sama millainen tuo kappale tuossa 4.08 kohdassa..

Avatar
Perkala
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 07 Syys 2009, 13:02

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja Perkala » 08 Syys 2009, 22:06

Kieltämättä pysäyttävä kappale. Voisi jopa sanoa, että se pitää otteessaan.

Muutaman kerran on olen havahtunut, että näen unta ja ottanut sitten ohjat omiin käsiin. Siltikin koin unen ohjailun vaikeaksi: Se eteen kuviteltu hehkeä kaunotar olisi voinut nätimpi ja käteen luotu AK-47 olisi voinut omata hieman enemmän tulivoimaa, kun nuo takaa-ajavat ökömököt on noin isoja...

Toisaalta omat ohjaamani Luci-unet ovat tuntuneet aika vaisuilta. Siispä vannon niiden unien nimeen, joita en pysty ohjaamaan (vaikka haluaisin, kun sadistiset puna-armeijalaiset käyvät ahdistelemaan unissa) :alienownage:

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja Wespa » 09 Syys 2009, 01:26

Wespa kirjoitti:Dodiin.

Nyt sitten pääsin käymään auringossa.

Aluksi näytti kuin osa informaatiosta olisi puuttunut ja näin auringon vain osittain (palasia puuttui välistä sieltä täältä, ihan kuin tietoa olisi prosessoitu), mutta pikkuhiljaa aloin näkemään aurinkoa paremmin (olin siis avaruudessa auringon edessä aika lähellä). Sitten ajattelin, että haluan sukeltaa aurinkoon sisälle ja aloin näkemään sumu/höyry/savukerroksia (joita ilmeisesti on auringossa tai sen päällä?). Tässä vaiheessa kuitenkin tuli joku alitajuinen pelko ja tämän johdosta minut palautettiin takaisin normaaliin uneen.

Muistaakseni näin jotain muutakin lucidia (tai sen alkua) ennen tuota aurinkoon menemistäni. :)


Tältä se aikalailla näytti:
http://www.uusisuomi.fi/files/imagecach ... urinko.jpg

Tuossa näyttää näkyvän sitä "savuakin" jonkin verran. Aika jännää, kun en ole ennen edes asiaa miettinyt/tiedostanut tietoisesti, että tosiaan on tuollaista savua tms. auringon läheisyydessä/auringossa itsessään.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
thebel
Muumio
Viestit: 298
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 19:28
Paikkakunta: Kokkola

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja thebel » 10 Syys 2009, 23:45

Aattelin tähän väliin muistuttaa, että se "savu" on plasmaa, eli ionisoitunutta, korkeassa lämpötilassa olevaa ainetta. Mutta olikos tuo aurinko pilkuton vai näkyikö pilkkuja. Jos ei näkynyt pilkkuja niin koit jonkinlaisen reaaliaikaisen astraalimatkan, nythän on auringon syvin minimi sataan vuoteen, 201 pilkutonta päivää vuoden alusta.
There are no eternal facts, as there are no absolute truths
- Friedrich Nietzsche

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja Wespa » 26 Syys 2009, 17:06

Selkounessa taas seikkailin.

Alussa tietenkin tein sitä mitä varmaan 99% miehistä tekisi. Siitä nautinkin paljon. Sitten halusinkin kokea jotain muuta ja taas henkioppaani opastuksella pääsin seikkailemaan erilaisissa maailmoissa, joista osaa pelkäsin. Vedenalainen maailma oli jostain syystä pelottava vaikka siitäkin aluksi nautin (suuret öttiäiset pelotti). Erilaisten maailmojen kautta sitten jossain vaiheessa sain jonkinlaisen tietoisuuslatauksen ja näin mm. maailman, jossa oli mustia kärventyneitä kapeita puita ylösalaisin ja ne paloivat alaosasta, vaikka tuo jännitti/pelotti hieman, niin silti rupesin nauramaan... Mm. pelkojani poistettiin...

Lopussa olinkin sitten joessa olevassa veneessä jossa syliini hyppäsi musta pantteri joka muuttui leopardiksi. Tämä laittoi naamansa ihan naamani eteen, mutta rohkeana päätin pussata/suudella tätä, joka sitten saikin tämän kissan rauhoittumaan. Leopardin suusta tuli boakäärme suuhuni ja meni syvälle mahaani niin, että osa käärmeestä oli vielä leopardin suussa.

Vahvat eläimet (mm. leopardi ja pantteri) ovat vahvuuden symboleja (+ naisenergiaa) ja käärmeet kuvaavat tietoisuutta ja DNA:ta. Hyvinkin mielenkiinoinen uni. Saapi nyt nähdä minkälaista latausta sitä on tullut saatua. :)

Niin ja herääminen oli taas aika ironinen... Lopuksi minulle kerrottiin, että lataus on nyt valmis, mutta pyysin vielä kahta kivaa kokemusta ja sitten heräsinkin: ensin toinen silmä auki ja sitten toinen. Siinä oli ne kaksi kivaa kokemusta ja tämä tuttu ihmistodellisuus, mutta ehkä hiukan modifioituna. XD

PS. Herättyäni katsoin kelloa yhdessä vaiheessa, joka näyttikin sopivasti 11:11. :peukku:
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja Jaarno » 26 Syys 2009, 17:49

Eilen pääsin pitkästä aikaa taas lucidiin. Tai noh, toodella lyhyeksi aikaa enkä mitään kerennyt tehdä kun innostuin taas liikaa. :roll:

Juttu meni siis näin. Olin jossain järven rannalla jossa oli paljon ihmisiä. Yhtäkkiä sinne järvelle alkoi tulla todella mustia ja isoja pilviä ja ukkonenhan siitä tuli. Olin siinä rannalla vedessä ja minuunhan se salama sitten osui. Oli kyllä jännän näköistä kun salama tulee todella hidastettuna ja uppoaa päähäni. Tuntui muuten älyttömän kuumalta sillä hetkellä. :)
Kohta sitten heräsin sairaalasta jatkaen huutoa jonka tuossa salaman iskiessä aloitin. Näin tosin itseni kauempaa, ikään kuin seinältä. Olin kokonaan palanut ja aivan luurangon näköinen. Siinä sitten tajusin että "p*rkele eihän tää voi olla totta"
Kirkas valkoinen valo tuli ja seisoskelin siinä sitten ja tajusin että "Heei oon lucidissa"
Kerksin siinä sitten jonkinmoiseen paikkaan mennä mutta kerkesin sinne vain hetkeksi kun sitten heräsin oikeasti. :|

Avatar
Anzkuuuuuh
Valaistunut
Viestit: 34
Liittynyt: 06 Heinä 2009, 09:57

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja Anzkuuuuuh » 04 Marras 2009, 11:53

Erittäin, erittäin pienenä (ehkä 5 v?) näin unen, että joku luuranko jolla oli toinen silmämuna ja hieman lihaa vielä tallella, jahtasi minua. Juoksin kauan pöydän ympärillä, kunnes tajusin, että noita ei ole olemassakaan. Siksi heittäydyin vatsalleni maahan, laitoin kädet pään suojaksi ja käperryin sikiöasentoon. Siinä makasin hetken aikaa, kunnes heräsin. Sen jälkeen noita ei ole tullut nähtyä.
No totta hemmetissä mä olen oikeassa!


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron