Lucidunet

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
yenn
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 19 Kesä 2011, 12:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja yenn » 26 Elo 2011, 15:11

Yugata kirjoitti:Toivottavasti ei ole hyvän maun vastaista kirjoittaa tällaista, mutta koittakaapas lucid- unessa harrastaa seksiä.
Vastapuolen kun saa kokonaan päättää itse ja muokata sellaiseksi kun haluaa. Se on aika mahtavaa se.


Aivan loistavaa, kiitos päivän piristyksestä. :peukku: :mrgreen:
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja Shakaali » 03 Syys 2011, 19:24

Yugata kirjoitti:Toivottavasti ei ole hyvän maun vastaista kirjoittaa tällaista, mutta koittakaapas lucid- unessa harrastaa seksiä.
Vastapuolen kun saa kokonaan päättää itse ja muokata sellaiseksi kun haluaa. Se on aika mahtavaa se.


Koitettu on. Harmi, että kyseessä oli lucid jota ei voinut hallita kunnolla. Aihe on kuitenkin lucidin sattuessa ykkösenä listalla.

Kuitenkin parhaat seksiunet ei ole lucideja. Niissä on enemmän fiilistä sillä tavalla. Viimeksi näin unta lähikaupan kassa"tädistä".

Avatar
yuma
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 30 Heinä 2011, 17:34

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja yuma » 14 Syys 2011, 15:01

mä olen nähnyt _pelkästään_ lusidiunia sen jälkeen kun sairastuin narkolepsiaan Pandremix-rokotteesta. painotan sanaa pelkästään, koska mä en oikeasti oo nähny mitään unta missä en olis ollut täysin hereillä ja hallinnut tilanteita täysin. sen lisäks et pystyn kontrolloimaan kaikkea tekemistäni ja ympäristöö unessa niin voin kans herätä siitä millon huvittaa, mikä on erittäin hyödyllistä jos uni rupee enemmänki muuttuu painajaiseksi :?

Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja WM_ » 14 Syys 2011, 16:08

Enpä ole ennen tuollaisesta kuullut. Tosin jos nukahtaa tuon vaikutuksesta niin nukahtaa suoraan REM-uneen, eli univaiheeseen jossa unia nähdään. (Wiki)

Paremmin en tuosta tiedä että miten on hoidettavissa, mutta toivotan vilpittömästi kaikkea hyvää :angel:
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Avatar
yuma
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 30 Heinä 2011, 17:34

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja yuma » 14 Syys 2011, 20:33

WM_ kirjoitti:Enpä ole ennen tuollaisesta kuullut. Tosin jos nukahtaa tuon vaikutuksesta niin nukahtaa suoraan REM-uneen, eli univaiheeseen jossa unia nähdään. (Wiki)

Paremmin en tuosta tiedä että miten on hoidettavissa, mutta toivotan vilpittömästi kaikkea hyvää :angel:

mitäpä tuota korjailemaan, unissa tunteiden purku on kuitenkin suotavampaa kuin todellisuudessa. :mrgreen:

pystyisiköhän lucidunissa matkustamaan alitajuntaansa tai kulkemaan muissa kehon osissa? voisi ruveta pitämään jonkinasteista unipäiväkirjaa mitä mulle on aikaisemminkin suositeltu (lääkityksen vuoksi). mitä nyt aikaisempien kokemusten perusteella kun oon yrittänyt unessani jotain tällaista tehdä, oon ahdistunut niin paljon ja tulee sellanen tunne että nyt on pakko herätä nyt on pakko, mut en oo koskaan jääny katsomaan mitä tapahtuisi jos jäisin sittenkin uneen koska mulla on huonoja kokemuksia painajaisista, missä se herääminen on jäänyt puolitiehen ja muuttunut unihalvaukseksi ja pelottavien asioiden kuulemiseksi ja näkemiseksi huoneessani.

mut onko tällainen itsensätutkistelu unissa sitten vaan unta...

Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja WM_ » 15 Syys 2011, 05:41

Uni on aina unta ja tapahtuu omassa päässäsi. TIetysti jos teet jotain järkyttävää niin voit järkyttää itseäsi. Tyyliin keksit jotain aivan sairasta, vaikka kidutat jonkun jollain kauhealla tavalla tai jtn.. Mutta ohjakset on siis itselläsi.
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Avatar
Renkku
Valaistunut
Viestit: 35
Liittynyt: 04 Touko 2011, 23:17
Paikkakunta: Oulu

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja Renkku » 17 Syys 2011, 19:03

En oikeastaan tiedä voiko tätä ihan luciduneksi sanoa, mutta sinne päin. Näin toissayönä unta, että olin kaverini kotona salaa, kaverinkaan tietämättä, ja katsoin kun hän nukkui siinä sängyssään. En ollut aivan varma, uskaltaako halata häntä, jos hän vaikka herää&säikähtää, joten jätin halaamatta ja uni loppui. Tekstasin unesta seuraavana päivänä kaverilleni ja hän sanoi että oisit halannu vaan. Viime yönä sitten oikein päätin ennen nukkumaan menoa, että tänäyönä minä sitä halaan, ja kas, näinkin hänestä uudelleen unta ja tällä kertaa halasin. Eli tavallaan vielä hereillä ollessani onnistuin päättämään millaista unta näin.

Avatar
borntolose
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 30 Huhti 2013, 01:56

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja borntolose » 02 Touko 2013, 15:47

Eikös Aleisteir Crowleyn perustamassa Thelema-suuntauksessa kerrota et kun ihminen nukkuu ni sen sielu/henki on astraalitilassa ja kun pystyy hallitsemaan itseään unessa ni pystyy myös kommunikoimaan eri maailmoissa ja kulkemaan niiden välillä?
P.s.Jos täällä sattuis olemaan ketään thelemiittiä ni pyytäisin ottamaan yhteyttä s-postilla koska kyseinen suuntaus kiinnostaa kovasti! borntolose@suomi24.fi

Avatar
Heartagram
Valaistunut
Viestit: 33
Liittynyt: 14 Marras 2012, 14:13

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja Heartagram » 09 Elo 2013, 19:24

Pari kertaa olen nähnyt. Lapsena, jotain 6-7v. Olin unessa lapsuudenkodissani kun katsoin ikkunasta ulos ja näin valtavan, auton kokoisen varpusen pihalla. Unessa sitten tajusin että hei, tämähän on unta ja mietin siinä että en kyllä halua tällaista unta nähdä kun se lintu oli niin outo ja taidampa herättää itseni. Päätin sitten että nipistämpä itseäni vatsaan että heräsin ja siihen heräsinkin kun masuani ihan oikeasti nipistin :)

Toinen kerta oli pari vuotta myöhemmin. Sillä kertaa päätin nauttia kaikin siemauksin tunteesta että voin tehdä mitä vain,joten lähdin lentoon ja ilmojen halki liihottelin uneni loppuun, kunnes herätyskello piipitti että aika lähteä koulutielle.
Älä tee pimeässä mitään sellaista, mitä et voi päivänvalossa tunnustaa.

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja Tenkku » 22 Syys 2013, 10:48

Nykyään nään melkein aina ns. "puoli lucidunia", lääkityksesä johtuen. Mutta ne on aika jänniä kun tajuan että tämä on nyt unta, ja jos haluan muuttaa jotain mitä tapahtuu, täytyy joskus oikein pinnistellä ja käyttää tahdonvoimaa että saa unen hallintaan. Yleensä saan ainakin jonkun verran hallintaan unen, toisinaan en juuri lainkaan.
Fabulous babe

Ziblomax
Kummitus
Viestit: 62
Liittynyt: 07 Joulu 2015, 21:57

Re: Lucidunet

ViestiKirjoittaja Ziblomax » 20 Joulu 2015, 17:41

Näin joskus lucidunia. Unissa esiintyi aina joku vaalea nainen. Uni oli niin hyvä ollakseen totta, että tunnistin unessani näkeväni unta. Viimeisin pari kuukautta sitten näkemässäni lucidunessa osasin lentää. Olin jossain isossa valkoisessa palatsissa, jossa lentonopeuteni oli jotain 10m/s luokkaa.
Uni kesti tiedostamisesta huolimatta riittävän pitkään ja otin tuosta uudesta taidostani kaiken irti.


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa