Mikä johtaa Ihmeparantumisiin

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Mikä johtaa Ihmeparantumisiin

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 16 Maalis 2023, 08:51

Aion selvittää mekanismin mikä johtaa ihmeparanemisiin, miten pysytään terveenä. Tässä on muutamia kimmokkeita tapahtunut lähiaikoina ja yksi kokemus muutamia vuosia sitten. Myös selvää johdatusta, muutosta.

Muutamia vuosia sitten olin eräässä pienessä yksityisessä sanotaanko itsenäisesti ajattelevien tilaisuudessa, ei niin unessa olevia ja sinne saapui myöhässä nainen joka veti omaa henkistä ryhmää, eli enempi toisenlaisessa energiassa ja tervehti ja samantien pyysi puhdistamaan ilmapiirin, no en osannut kuin meditoida ja tuskin pääsin siihen kun jouduin tilaan jossa näin vaimoni, ihminen joka on purkanut minuun kaiken sen pahan mitä hän tuntee, näin liukuhihnalta vuosien vihan minkä hän oli kaatanut päälleni, siis minuutissa koko sen vihan liukuhihnalta ja käsitin minuutissa koko sen valtavan ajan ja sitä oli päivittäin kestäen vuosia, mutta sitten kuin näin vuoren johon se viha osui, eikä se vaurioitunut, kaikki viha iskeytyi siihen kuin tyhjään hajoten, seurasin kuin sivusta valtavan tyyneyden vallitessa, eli armo ja tajusin että tuo vuori olin tietysti minä, mutten silloin tajunnut että se oli yliminä, joka ei vaurioitunut vihasta vaan minun minäni ainoastaan saa kolauksen, tässä ensimmäinen vihje. Kokemus oli siis syvääkin syvempi henkinen kokemus, tuo nainen jolla on ihmeparanemisia takana sai sen jotenkin aikaan, tai hänen mukana kulkeva henki.

Arvatkaa jäikö tämä kokemus vaivaamaan ja viime keväänä näin uudelleen tuon naisen ja kysyin miten sinne teidän ryhmään pääsee ja siitä se alkoi, aluksi sairastelin, kuin jonkin negatiivisen voiman yrittäessä estää sinne pääsyä, se oli outoa ja jopa tunsin oloni ajoittain vaikeaksi ryhmässä, demonismi mikä jokaiseen on tarttunut mm. medioiden kautta laittoi vastaan korkealle hengelle, mutta toisaalta syvä henkisyys veti ja tiesin että olen myös sitä, ennustajat oli nähneet minut aiemmassa elämässä hyvin henkisenä kiertävänä maanmiehenä jossain intiassa päin, mutta älkää uskoko kaikkia ennustajia, yksi jonka tiedän on riivattu ja näkee jopa tahallaan ikävää jos hän on liian hyvä ihminen, tiedän sen eräistä näissä piireissä olleista tapahtumista joissa olen ollut lähes keskipisteessä, itse seuraamassa. Muuten sekin että en ole itse mennyt ennustajille, jopa neljä eri ennustajaa on halunnut katsoa minulle näissä kokoontumisissa.

Minulle on kehittynyt jonkinlainen näkökyky tunnistaa demonit entisten henkisten elämieni kautta, varmaan monilla muillakin on muttei kaikilla, monet ei erota pahuutta esim. Marinista. Sitten haluan tuoda poikkeavan mielipiteeni siihen että muukalaiset on hyviä, taivaalta tulevat on hyviä. 2006 kohtasin metsässä taivaalta laskeutuvia muukalaisia kuten raamatussa niitä on kuvailtu laskeutuviksi, en lue edes raamattua, kuin mitä nyt kuullut näistä ufomaisista tapahtumista tietenkin, ilman alusta laskeutuivat, näin kuitenkin heidät läpi ja miehen jalat kääntyi polvinivelistä väärinpäin, joku toinen ei olisi ehkä samanlailla nähnyt, tutkin asiaa ja vastaavia on nähty Briteissä ja se on jopa siellä kansantarustoissa ja pidetään demonina ja käveli kuin armeijan upseeri tyköni mutta oli hyvin asiallinen ja nainen sähkönsinisessä turkissa, turhamainen lumikuningatar, niitäkin on nähty. Tapaukseen liittyy aikakato, ilta pimeni hetkessä kun poistuivat eli sieppauksiin yleensä sisältyy aikakato, mutta nämä ihmisen kaltaiset oli demonisoituneita, ei näin taivaalta tulevat muukalaiset ole välttämättä enkeleitä, ei todellakaan, enkä suinkaan ole ainoa joka tunnistaa muukalaiset ihmistä demonisoituneemmaksi.

Mutta palataan tähän henkiseen ryhmään josta niitä enkeleitä paremmin löytyy kuin taivaalta tulevista muukalaisista ja aloin puhdistumaan ryhmässä pahimmista negoista ja pieniä ihmeitä alkoi tapahtumaan heti ensi käyntien jälkeen, siellä neuvottiin kuinka voi pyytää terveyttä tai mitä tahansa pyytää. No lapsellisena pyysin terkkariin mennessä että ei olisi jonoa ja minut ohjattiin korvatulehduksen takia käytävälle jossa ei ollut ketään muita, ei siis mitään jonoa, korvatulehdus lienee tullut vaimon huudosta ja se tulehtui koska olin muuttunut tuolla ryhmässä. Näin se menee ja tässä jo toinen vinkki mistä on kysymys terveydessä.

Kokeilin pyytämistä myös bensaasemalle ja toivoin ettei tarvi jonottaa kaupungin halvimpaan mittariin ja meni niin että en jonottanut ja taakseni kertyi jono jo tankatessani. Ajoitus ja mikä esti muita? jotkut kutsuu tätä hyväksi tuuriksi, se ei ole niin yksinkertaista, siihen on kaava.

Mutta selvät merkit tuli jouluna, kun tytön perhe tuli kauempaa käymään ja olivat kovassa taudissa varsinkin tyttöni, eivät ole rokottautuneet ettei tässä ollut kyse immuniteetti vajeesta minkä rokote aiheuttaa vaan äkäisestä flunssasta. Keksin antaa C pore patukan joululahjaksi ja pitää neuvon kuinka ennen estettiin flunssia vahvalla C poreella, tietysti laitoin mukaan mielessäni opetetun pyynnön että he paranevat, ihme oli se kun tulivat seuraavana päivänä ja olivat ottaneet tabletin kukin ja hengittäneet höyryä mikä nousee C poreesta ja olivat täydessä kunnossa, ihme.
Meni muutama päivä ja äkänen tauti oli yöllä tulossa minulle ja tein saman itselleni yöllä ja tautia ei tullut aamulla, ei ollenkaan. Tässä yksi aurinkoinen päivä innostuin pitkästä aikaa kävelemään suolle, sinne oli pitkä matka ja tietysti luupiikki iski jalkapohjaan, koska noin pitkää kävelyä en ollut tehnyt vuoteen, vuosia sitten minulle tuli luupiikki ja sen paraneminen kesti puoli vuotta, mutta nyt se parani kolmessa päivässä, vaimon käytöksen takia minulla oli lieviä ongelmia pitää mieli positiivisen puolella, tila mikä parantaa, tässä kolmas vihje.

Koska mielessäni halusin tietää tarkemmin mistä on kysymys, ryhmässä sanottiin ettei aleta analysoimaan, vaan tehdään kuten on opetettu, sokeaa uskoa, mikä toimii osalla, ei kaikilla, mutta koska haluan selvittää tarkemmin, yritän tehdä sen. Siitä on apua myös niille joilla pelkkä usko ei toimi. No tietysti tulee johdatusta etsimäänikin, etsin iltaluettavaa kirjakokoelmistani, päädyin kirjaan jota en saanut koskaan loppuun. Paul Brunton Meditaatio ja karma. No ei siinä ollut meditaatiosta ja sain luettua vain karma osan lähes loppuun aikoinaan, mutta sen jälkeen tuli tietoa armosta, mistä löysin vastauksen sekä kokemukseni mistä kerroin alussa, mikä oli yliminä kokemus joka oli kuin vuori ja siihen ei vaikuta toisten vihat, ihmettelin miksen ollut tätä ennen lukenut, mikä esti ennen? Tietysti olen muuttunut tuossa henkisessä ryhmässä sen verran.

Laitan pienen pätkän joka vavahdutti lähes uneen vaipuvan lukijan.
"Armo on mystistä energiaa. Yliminän aktiivinen periaate,joka voi tuottaa positiivisiä muutoksia niin ihmisen ajatuksissa, tunteissa kuin fyysisellä tasolla. Armo voi myös muuntaa tai poistaa KARMAN negatiivisiä vaikutuksia. Se on kosmisen tahdon ilmaus, ei vain hurskas toive tai kaunis ajatus ja se voi suorittaa aitoja IHMEITÄ omien tuntemattomien lakiensa mukaisesti. Niin suuri on sen dynaaminen mahti että se voi suoda syvän ymmärryksen korkeammasta todellisuudesta." Eli kokemus minkä näin, mistä kerroin alussa oli yliminän armo kokemus.
Jatkan Bruntonilla mihin yliminän armo voi myös pystyä. "yhtä helposti armo voi palauttaa kuolevan ihmisen elämään tai välittömästi antaa raajarikolle takaisin kyvyn kävellä." Tämäkin vielä, paranin kolmessa päivässä luupiikistä. Mutta ei nämä ole vielä todellisia äkkiparanemisia tai sellaisia että paranemattomaksi luokiteltu paranee, toki pieniä ihmeitä, mikä on jo erittäin paljon, ajatelkaa armo antoi anteeksi puoli vuotta linkuttamatta! Tämä täytyy selvittää mistä on kysymys, olen siis henkiparannus ryhmässä ja alkanut tapahtumaan.

Nyt pitäisi sitten alkaa pohtimaan miten tähän päästään, todennäköisesti käytän Bruntonin kirjaa apuna, mutta koska osuus armosta on kymmeniä sivuja yritän löytää syiden ja seurausten ketjun, missä olosuhteissa paranee ja mikä voisi laukaista jopa ihmeparantumisia. Tiesittekö että minut oli kuin pakotettu kirjoittamaan tämä, aioin siirtää ja siirtää tätä, kunnes tiedän enempi mutta se olisi ehkä silloin jäänyt kokonaan kirjoittamatta. en tiedä tuleeko tähän jatkoa, mutta pyrin siihen.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Mikä johtaa Ihmeparantumisiin

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 18 Maalis 2023, 07:01

No niin minulla on nyt kaksi lähdettä, tämä henkiparannus ryhmässä opittu, sekä Paul Bruntonin kirja meditaatio ja karma joka perehtyy syvemmin mistä on kysymys niin hyvässä onnessa kuin tuurissa kuin terveydessä kuin ihme parantumisissa, joita Brunton kutsuu armoksi. Karmaa en käsittele sen enempää kuin sen että karma vaikuttaa minän, persoonan kautta. Paras esimerkki lääketieteestä löytyy henkilöstä jolla on kaksi persoonaa ja toisella persoonalla on sairauksia jopa parantumattomia ja kun toinen persoona astuu tilalle on hän täysin terve näistä ns. parantumattomista sairauksistakin, ne ovat täysin poissa, eli ihme. neljäs vihje tässä. Muuta persoonasi, muutat sairautesi, miten se onnistuu? Selvitän alempana.

Sitten yliminän armo, siihen ei vaikuta persoonan, minän tilat, kuten omassa esimerkissäni, vaimoni viha oli voimaton yliminän kallioon joka oli tilassa suunnaton rauha, kerroin tuon esimerkin edellisessä kirjoituksessa ylempänä. Eli negatiiviset persoonat luo karmaa maan päälle, sairastuttavat niin itseään kuin muita.

Kysymys siirtyykö karma seuraavaan elämään? Näin käy jos persoona siirtyy? Persoona on kuitenkin etupäässä tässä elämässä opittua, hyvä esimerkki esim. Aikoinani nuorempana ollessa oli juppi kulttuuri, se oli kuin muoti, se oli opittu elämän tyyli jota tavoiteltiin ja loi tiettyä persoonan tyyppiä, mutta se ei ole mitenkään yliminään vaikuttamassa.

Eli on minä joka on altis kaikelle ulkopuoliselle ja sanotaanko saastuu negatiivisesta ympäristöstä ja sairastuu.
Sitten on henkinen minä joka on yliminä Paul Bruntonin termein ja sen energiaa hän kutsuu armoksi.

Miten saada enempi yliminä yhteyttä? Jos palaan itseeni, esimerkkiin, olen selvästi kokenut liityttyäni henkiparannus ryhmään enempi yliminän yhteyttä, armoa. Nyt tiedän miksi minulla tämä toimii luettuani Bruntonia, käytän intuitiotani, jopa tämä kirjoitus tulee intuition kautta, olen luova henkilö, luovuus tulee Gurdjieffinkin mukaan korkeammista energioista. Tässä syy yksi. Intuitio on samaa kuin yliminä yhteyttä, paitsi että se tulee oman minän suodattimien läpi, se ei ole silti puhdasta yliminää, mutta se luo siis yhteyttä, mitä tarvitaan.
Toinen syy on meditaatio mitä ole harrastanut kolmisenkymmentä vuotta, meditaation mitä käytän opettelin rajayogasta. Brunton kutsuu sitä sisäänpäin kääntyneeksi meditaatioksi, eli pyritään olematta ajatelematta mitään, ajatusten virran katkaisu, hiljaisuus missä harjoitat, selällään makuuasento on minulle paras.

Sitten niille joilla ei ole juurikaan intuitiota tai luovuutta tai ei osaa meditoida, se ei ole ongelma, tapoja on muitakin, kerron ne aikanaan. Mutta noista on hyötyä yliminäyhteyteen, sen saavuttamiseen, intuition jatkuvasta käytöstä ja säännöllisestä meditaatiosta joissa katkaistaan jatkuva ajatusten tulva, se käy tyypillisesti oum sanaa toistamalla, mutta itse toistan hyviä sanoja kuten rauha, vain perinteinen meditaatio luo yliminä yhteyttä, ajatusten katkaisu, et ajattele mitään, et todennäköisesti pääse siihen, mutta toistat samaa sanaa ja ei siihen väliin mahdu ajatuksia, idea on siinä, myöhemmin voit päästä lähelle ajattelemattomuutta.

Moni on huomannut nyt että perinteinen koulutus ei edesauttanut intuitioon, nykyisin sitä opetetaan enempi kouluissa, muttei minun aikana. Työpaikat paitsi luovat vihaavat intuitiota, sinun pitää olla koneen jatkona tai opeteltu litannia tehokkuuden nostamiseksi, työ maistuu siksi puulta. Länsimainen yhteiskunta ei suosi meditaatiota tai intuitiota, joten meillä ei yleensä ole yliminä yhteyttä juurikaan. Ympäristön painostus ei suosi henkimaailman juttuja, mutta niistä onkin enempi hyötyä terveydelle ja hyvälle onnelle kuin voisi arvatakkaan, hyvä kysymys, mitä teet valtavalla kasalla rahaa jonka ansaitsit miten sattuitkaan ansaitsemaan, yleensä intuitiolla, mutta osa myös koulutuksen kautta, mitä teet rahalla jos sinulta uupuu yliminä yhteys?

Sitten yksin puurtajille, mitä itsekkin olin, siitä on hyötyä, mutta varsinainen muutos alkoi tuohon ryhmään tulon jälkeen, se energia mikä on henkisten ihmisten keskuudessa, sitä ei pysty saavuttamaan yksin. Etänä se ei toimi, vaivut omiin kuvioihin. Eli ympäristö joko parantaa tai sairastuttaa joitain poikkeus henkilöitä lukuun ottamatta, tässä vihje viisi. On puhuttu henkiparantajista maailmalla jotka on tehneet ihmeitä, heillä sanotaanko loistaa heidän läpi yliminän armo maalliselle puolelle, se energia. Pitää päästä valoon on vanha sanonta, mitä enempi valoa sitä enempi hyvyyttä luot ympärille.

Miten valoon päästään, toin jo esiin ajatusten tulvan katkaisevan meditaation. Toinen on intuition käyttö mikä on suoraan yliminä energiaa minän suodattimen läpi. Suodatin pitää vaihtaa harvempaan jotta valo lisääntyy. Miten se onnistuu?

Rakkaus on parasta mitä voimme antaa. Itsekkyys minimiin.
Monet ei voi sietää, jopa vihaavat tiettyjä ihmisiä, se inho, viha täytyy poistaa koska se luo suodattimia lisää yliminän energian vapaalle virtaukselle, elä vihaa elä luo karmaa, sairautta itsellesi, jos toinen ihminen on vaikea rukoile hänen puolesta, luo valoa, hänkin saa sitä ja on mukavampi, jos ei onnistu ota eroa häneen, elä tuhoa itseä hänen piirissä, et ole niin vahva jottet luisuisi negativioihin negatiivisen seurassa, mutta kokeile ensin valoa.

Brunton sanoo että "egon täysi nöyrtyminen saa palkkiokseen yliminän pyhän armon, ihminen saa anteeksi synkimmän menneensä ja syntinsä täysin." En epäile, tärkeämpää olisi kuitenkin pyrkiä eroon negatiivisista ajatuksista, poistaa epäitsekkyys siihen asti mitä voi, täytyy kuitenkin huolehtia myös itsensä toimeentulosta, rakkaus mitä se onkaan. Luoda positiivisuutta ympärille. Elä kanna mukana negatiivisiä ajatuksia vaan positiivisia, se on sama kuin valo, sen lisääminen.

Brunton sanoo että on luotava yhteys yliminän välille, pitää ymmärtää ettei se virtaa jos et ole kuin yliminä, tai virtaa mutta heikosti jos olet muuta, sitä enempi virtaa parantavaakin energiaa mitä lähemmäs valoa pääset. Yliminä on ulkona karmasta mikä on hyvä ja suuri pelastus ihmiskunnalle sanoo Brunton, tällöin myös negativioista täysin vapaa, oman kokemukseni mukaan siellä vallitsi täydellinen rauha vaikka näin vuosien vihan vaimoltani kuin liukuhihnalta tulevaksi. Sanotaan että joogien teot on vapaana karmasta, joogit on henkisiä guruja, puhutaan rajayogasta tällöin, he ovat vapaana karmasta koska heidän minä on yhtä yliminän kanssa, heillä ei ole enään minän suodattimia välissä, he pystyvät myös ihmeisiin jos haluavat. Levitaatiot, materialisaatiot on yleisiä, oman kehon täydellinen hallinta, miten tällainen voi sairastua. Pystyvät kuolemaan ja herättämään itsensä henkiin, myös muita herättämään henkiin. Mutta ehkä tässä oli jo ratkaistu mistä on kyse ihmeparantumisissa, sen kaava oli tässä.

Ihmeparantumisen voi tuoda hyvin henkinen ihminen joka on yllämainitun jogin tasolla, sen voi tuoda itselleen jos on joogi, en ole, mutta voin pystyä pieniin ihmeisiin tälläkin tasolla, todennäköisesti pysyen terveempänä ja vaimosta eroaminen kuulostaisi hyvältä, mutta voin nyt tuoda valoa tämän henkiparannus ryhmän opin mukaisesti ja se muuttaa ympäristöäni, jos se ei auta, niin eroa. Brunton sanoo niille että armon lait ovat käsittämättömiä ja ihmeitä voi lisäksi tapahtua ohi yllämainitun tiedon, tyhjästä tulla armon ihme ilman selvää vaikuttajaa. Älä unohda iloa.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Mikä johtaa Ihmeparantumisiin

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 21 Maalis 2023, 19:58

Joe Cockerilta hieno live esitys vuosien takaa jolloin henkisten ihmisten keskuudessa nousee se henki mistä ylempänä puhuin. https://www.youtube.com/watch?v=oL1JyDTq3Qc
Viimeksi muokannut A MAN OF A TIME STORM, 28 Syys 2023, 06:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Mikä johtaa Ihmeparantumisiin

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 22 Maalis 2023, 09:12

Näin oudon kulkijan ilta taivaalla, se kulki aivan liian hitaasti ollakseen lentokone, siinä oli kolme punaista valoa päällekkäin, myös horisontissa valot oli edelleen päällekkäin. Tästä tulee mieleen Pekka Ervastin taivaalliset vartijat, vartijat ne vartioi vähintään tai tarkkailee kaikkea henkistä mikä ylittää sallitun jottemme kehittyisi liikaa, emme ylittäisi heidän sallimia rajoja tai vain tarkkailevat ylityksiä, yliminä yhteyksiä. Olin kerran mökillä ja sinne tuli myös nunnaluostarissa ollut nainen ja sen mukana, tai houkuttelemana valopallo kiertämään mökin pihaa syyspimeällä illalla, pallo oli selvästi ohjattu, lähinnä energiapallo joka valaisi ympäristöä, siinä ihan muutaman metrin päässä lähimpänä, kesti myös sen verran kauan ettei se ollut pallosalama, se tuli vain spontaanisti järven yli ja tutki mökin ympäristön, nousi sitten pystysuoraa ylös ja puiden latvusten ylitettyä lähti jatkamaan sisämaahan päin. Sitten paikallinen luonnonlapsi samalta järveltä, Otermalta, aikuinen mies joka samoili rantoja pitkin kertoi myöhemmin minulle nähneen saman pallon useita kertoja, mutta hiukan erillaisena, hän piti niitä piruina tai Venäläisten tiedustelulaitteina, mitä ne ei todellakaan ole. Mutta pallo ei tullut koskaan lähelleni kun olin yksin, joskus näin järven toisella puolen oudon valon liikkuvan ilmassa, no en ollut läheskään sitä henkistä tasoa kuten nämä kaksi palloja kiinnostavaa olivat ainakaan niin luonnollisesti. Heissä on eri energia, mutta onhan minullakin lähiyhteyksiä, mutta sitä luonnonlapsi energiaa, luonnollista yliminä yhteyttä ei löydy, se on enempi minulla meditaatioiden aukaisemana.

Myös keskiajan tauluissa pyhien henkilöiden yhteyteen on maalattu selviä ufoja, monesti säteineen. Pistää miettimään, että mistä on kysymys? luonnonlapset kun on monesti hyvin henkisiä omalla tavallaan, pitkälti irti materiaalisesta kulttuuristamme, yliminä yhteys hyvin vahvana, siksikö yhteys myös ufoihin? Pitää muistaa myös Adamskin tapaamat olennot autiomaassa ja heidän piti poistua, he olivat hyviä olentoja Adamskin mukaan, heitäkin näin olisi, he sanoivat Adamskille että heidän jälkeen tulevat eivät ole niin hyviä. Monenlaista tietoa löytyy, mutten usko silti heidän, muukalaisten hyvyyteen kuten monet nyt uskoo, ennemminkin nollaajia nämä tänne viimeksi tulleet, yhden maailmanjärjestyksen takana, EU:n takana, se kuitenkin miksi pyhien henkilöiden yhteyteen kuvattu keskiajalla ufoja? uskonnollamme on näin yhteys ehkä toiseen henkisempään muukalaisryhmän.

No aamulla herätessä näin paljaissa jaloissa auran lattiaa vasten, en ole nähnyt sitä aikoihin, ihan ihmettelin sen palaamista juuri nyt, selvästi olo myös terveempi, flunssa taittui eilisillan tapahtumissa ja toistaiseksi on hyvässä laskusuunnassa. Vetäjämme kysyi myös eilen saammeko pyytää sinulle hyvää voimaa, olet kohta terve, että näin, ei voi kuin ihmetellä hyvän energian merkitystä ja myös pahuuden läsnäoloa, mikä esti minua jälleen menemästä henkiparantajien ryhmään?

Haluan tuoda näitä esiin koska maailma ei todellakaan ole se mitä meidän annetaan ymmärtää, nyt on lisäksi voimia jotka ajaa vain minän olemusta ja siinäkin hyvin negatiivistä linjaa, minä on se mikä sairastuu, taas hyvällä yliminä yhteydellä pysyt terveempänä, joten paikalla olisi nostaa henkisiä puolia myös esiin vastavoimiksi, valo voittaa pimeyden, valaisee sen.
Viimeksi muokannut A MAN OF A TIME STORM, 28 Syys 2023, 06:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Mikä johtaa Ihmeparantumisiin

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 03 Huhti 2023, 08:42

Myytinkertojilla video jossa puidaan mm. meditaatiota ja intuitiota ja koko järjestelmää ja muutosta johon osa ihmisistä on jo siirtymässä tavalla tai toisella ja myös niitä eri tapoja tulee esiin.
Ihmeparantumisiin johti yliminän armo, yliminän armon läpi tulemiseen johti mm. meditaatio monessa muodossa sekä intuition omaaminen minkä koulutuslaitos pyrkii pyyhkimään pois vaivuttaen meidät samalla uneen, unitila on orja tila tietämättä että olen orja, kun tajuaa mitä unitila on on herännyt, heräämisen tasoja on useita, herääminen paransi myös yhteyttä yliminään. Videossa pohditaan näin ihmeparantumisiin liittyviä tekijöitä vaikkei ihmeparantumisia mainita, se kuitenkin jos joku unessa oleva ihmeparanee, se yleensä johtuu henkiparantajien vaikutuksesta, mutta yhteyden varmistamiseksi kannattaa pyrkiä meditaatioon, Samuli kertoo miten se ei ole vaikeaa ja lisätä omaa intuitiota. Ne johti terveyteen ja hyvään onneen sekä selviytymiseen vaikean ajan yli. Videossa on valtavasti asiaa mikä kannattaa huomioida.

Suuri Työ | He Tietävät Mistä He Puhuvat - Samuli Perälä
Myytinkertojat media
https://www.youtube.com/watch?v=UnX4uKt6mKI

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Mikä johtaa Ihmeparantumisiin

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 22 Huhti 2023, 07:11

Sitten ympäristösi parantamisesta.
Olen ollut hyvin rauhaton viime ajat, tiedän syyt ja meditointia en ole saanut käyntiin, olen vain viuhtonut menemään, mutta viime yönä heräsin kolmen jälkeen ja päätin että siirryn meditoimaan olohuoneen sohvalle ja se kesti ja kesti, mutta pääsinpäs antamatta periksi, tuijottaen yhteen pisteeseen silmät kiinni ja mitään lambda, puhdasta rakkauden kuviota en saanut sykkimään, mutta ajatukset katkesi ja jotain valoa sykki ja tiedättekö että keittiöstä kuului isohko paukaus ja hiukan myöhemmin olohuoneesta vastaava ilmasta, ulkona plussa keli ja talo ei pauku kuin meditoidessa ja kolmenkymmenen pakkasilla, nämä äänet ovat poltergeist ääniä ja todistaa kaiken, olet yhtä ympäristösi materian kanssa ja materia muokkautuu henkisen tilasi mukaiseksi ja heijastaa sitä takaisin päivällä, eli pyhä paikka sen mukaan mitä meditatiivisempi olet, toki vaimoni voimakas persoona nollaa paikan harmoniaa. Tämä vastaava voidaan nähdä paikoissa joihin on jäänyt edellisen omistajan henki, kummitteluna tunnettu, eli ympäröivä materia on symbioosissa henkesi kanssa mitä enempi olet sen kanssa yhtä, negatiiviset tapahtumat luo rauhattomutta ja positiivinen, meditatiivinen luo harmoniaa, se näkyy kaikessa materialissa ympärillämme jopa silmille asti.

Tila missä kokoonnumme henkiparannus ryhmän kanssa, siellä on materiassa hyvin meditatiivinen energia ja se on myös muuttanut minua.
Joku voi alkaa ymmärtämään jo kirkkojen merkityksen, mutta saarnat, luoko ne meditatiivisen kentän riippuu papeista, mutta henkiparannus ryhmä voisi luodakkin. Ympäröivä kauneus luo harmoniaa, myös se onko talosi kaunis vai onko se vain tarkoituksellinen, sama autossa, onko se kaunis luomus vai pelkästään tarkoituksellinen, miten pukeudut, luot harmoniaa valinnoillasi tietämättäsi, toki osa tietää joko alitajuntaisesti tai tietoisesti ja etsii kauneutta ympärilleen. Alatte ymmärtämään taideteosten hamuamisen niillä joilla on siihen varaa ja miksi juuri he hakevat kauneutta ja ovat menestyneet, koska ovat harmoonisempia useasti.

Meditoinnista on hyvin paljon tutkimuksia, siinä pyritään tyhjentämään mieli ajatuksista, siirtymään ajatuksettomaan tilaan. Tutkimusten mukaan meditointi parantaa terveyttä, vaikuttaa aivoihin ja lisää myötätuntoa ja aiheuttaa yliluonnollisia ilmiöitä. Tutkimuksissa on havaittu että hyvin pieni määrä yhtä aikaa meditoivia voi parantaa koko kaupungin rikostilastot jos siihen pyritään, meditointi luo aina ympärille harmoniaa mutta rikollisuuden poistamiseen on otettava tavoite meditoitaessa. On puhuttu että jopa prosentin neliöjuuren verran tarvitaan vain yhtäaikaa mediotoijia, eli 32 henkilöä 100000 asukkaan kaupungissa riittää rikollisuuden selvään alenemiseen, näistä on siis lukuisia tutkimuksia. Maailmanrauhan aikaansaamiseksi ei näin tarvita kuin pieniä määriä taitavia meditoijia yhtäaikaisesti meditoimaan jonkin päämäärän eteen.
Suomen tilanteen paranemiseen tarvitaan vain 320 yhtäaikaa meditoivaa henkilöä, hyvinvointi paranisi ja vauraus lisääntyisi, yksi kirkollinen, mutta jos kirkko lähtisi mukaan se estettäisiin kohta vapaamuurarien taholta, eli toiminta pitäisi olla jotenkin muuten kuin valtion organisoimaa. Joko alamme ymmärtämään mistä on kysymys terveydessä, ihmeparanemisissa.
Viimeksi muokannut A MAN OF A TIME STORM, 28 Syys 2023, 06:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Mikä johtaa Ihmeparantumisiin

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 03 Touko 2023, 07:53

Hooponopono menetelmä.
Tämä ikivanha Havaijilainen menetelmä nousi länsimaissa valokeilaan kun Tohtori Joe Vitalen kirjoitti artikelin Maailman oudoimmasta terapeutista. Kyse oli tohtori Ihaleakala Hew Lenin käyttämästä menetelmästä, hän työskenteli Hawaijilla psykologina psykiatrisella osastolla jossa oli vakavia rikoksia tehneitä, joilla oli persoonallisuushäiriöitä sekä mielenterveysongelmia, potilaaat oli myös väkivaltaisia ja hoitohenkilökunta pelkäsi ja sairaalassa oli suuri työntekijöiden vaihtuvuus sekä paljon poissaoloja.

No menetelmä oli perin outo, hän ei tavannut potilaita ollenkaan, yleensähän psykologi keskustelee potilaan kanssa ja tekee sen negatiivisen diagnoosin koska kyse on potilaasta.
Hän ei edes osallistunut henkilökunnan palavereihin. (nehän pitää yllä samaa karmaa). Ei tehnyt diagnooseja, no Suomessa lentäisi ulos tällaisen välinpitämättömältä näyttävästä työtavan johdosta, hän kuitenkin luki potilaiden sairaskertomuksia ja lausui mielessään yliminälle. "Anteeksi, anna anteeksi, kiitos, rakastan sinua." Tietysti sen täytyy tulla sydämmestä ja ymmärtää, ei pelkkä koneellinen toisto.

Kyse olikin tohtorin itsensä vapauttaminen vanhoista muistoista ja opituista ajatusmalleista jotka estää olemasta puhdasta rakkautta, pelkkää valoa, yliminän parantavaa energiaa joka virtaa kohteeseen, henkilöön jonka sairaskertomusta hän luki ja ajatteli. Hän poisti esteet henkiparantamiselta, este oli hänen jumittuneet ajatusmallit ja vanhat muistot, kun ne poistaa valo virtaa kohteeseen ja henkilö paranee tai parantaa itsensä, näin hän toimi etänä henkiparantajana! Varmaan näette jo woodoo rummut ja Hawaijilaisen shamaanin pyörivän kehää rummun ympärillä. Tämä kuitenkin toimii, pitää vain muuttaa itsensä valoksi.

Vastaavan kaltainen idea on Gurdjieffin opissa, jossa opitut ajatusmallit kumotaan aluksi vastakkaisella ajatusmallilla, jos vihaat jotakuta, luo rakkautta, tai jos näet jonkin asian aivan paskana ajattele siitä hyvää, etsi se hyvä, kyllä siinä jotain hyvääkin on, näin jumittuneet ajatusmallit laukeaa ajan kanssa, aivoradat ei toimi enään jarruina alitajuntaisesti toistaen että on vain yksi totuus, vaan on kirjo totuuksia ja näin yliminä yhteys on auki. Eli valitsemalla puolen suljet samalla yliminäyhteyttä, sinusta tulee vanha jäärä jolla on vain yksi näkökanta joka asiaan ja todenäköisesti olet myös hyvin onneton. Maailma on kirjo, ei ole yhtä totuutta kuin politiikassa ja jos vaihdat puoluetta on toinen yksi totuus, hyvin sama uskonnoissa, kaikissa opeissa, niillä menetät vain yliminä yhteyden joka antoi terveyden ja hyvän onnen sekä johdatuksen, elä ole unessa, jolloin olet yliminä yhteydessä.

Jatketaan tohtori Lenin opin vaikutuksista.
Muutamassa kuukaudessa, ei siis heti, vaan kun laiva alkoi kääntymään niin eristyshuoneelle ja kahleille ei ollut enään käyttöä ja potilaille annettiin oikeus vapaaseen työntekoon ja kunnon ylläpitoon. Kolmen vuoden päästä eristyshuoneita ei tarvinnut käyttää enään ollenkaan, väkivaltaisuudet oli harvinaisia, henkilökunnan poissaolot oli hyvin vähäisiä ja potilaiden viettämä aika oasastolla väheni vuosista kuukausiin, elämänlaatu sekä henkilöstöllä että potilailla oli noussut merkittävästi. Kysehän tässäkin oli Ihmeparantumisista jonka lähteenä, välittäjänä toimi tohtori Len, yksin yliminän loputtomalla energialla pystyi parantamaan koko osaston. Tuo yliminän energia on luovaa energiaa ja sitä on loputtomasti, yliminä taas on henkinen yhteys luovaan energiaan.



Käytännön sovellusta:
"Tämän menetelmän mukaan kaikki meidän ongelmamme ovat menneiden muistojen uudelleen elämistä ja näistä muistoista on mahdollista vapautua, jolloin voimme elää ns. ”nollatilassa”, jossa ei ole mitään rajoitteita ja kaikki on mahdollista. Tämä menetelmä puhdistaa siis omia energioitamme, niin että voimme vapautua mielemme kahleilta ja alkaa elää vahvemmin unelmiamme todeksi uudistuneesta olotilasta ja energioista käsin."

"Joe Vitale on kirjoittanut tästä myös kirjoja, joissa on paljon inspiroivia tarinoita menetelmän toimivuudesta (esimerkiksi kirjat: Ei rajoja – takaisin nollatilaan sekä Nollatilassa)."

https://www.valonpolku.com/hoponopono/
Viimeksi muokannut A MAN OF A TIME STORM, 28 Syys 2023, 06:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Mikä johtaa Ihmeparantumisiin

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 09 Touko 2023, 06:25

Seuraavassa videossa mm, eri paikat on energisempia hyvän energian aikaansaamiseksi.


ATOMIstudio: Maria Zavou - Henkikirurgia osa 2
https://www.youtube.com/watch?v=xaECQCZxzSc
Taidemaalari ja hagiografi Kreikkalainen Maria Zavou kertoo Henkikirurgiasta ja tekee suorassa lähetyksessä kaikille halukkaille paikalla oleville henkikirurgisen toimenpiteen. Maria on hengellisyyden edelläkävijä ja saa viestejä meille näkymättömästä maailmasta. Jatkuvalla itsensä kehittämisellä ja meditaatiolla Marialle on annettu lahja nähdä oivaltavasti ihmisten korkeampi minä sekä arkkienkelit. Maria tekee visionäärisiä matkoja viidenteen ulottuvuuteen kanavoinnin kautta ja tuo sieltä tietoa tähän maailmaan. Maria opettaa seminaareissaan kuinka päästään kosketuksiin ja pidetään yhteyttä jokaisen omaan korkeampaan minään ja jumalallisiin energioihin sekä kuinka heihin integroidutaan ja ollaan yhteydessä.
Eleni toimii tulkkina.

Tässäkin meditaatio ja yhteys korkeampaan minään, Bruntonin opin mukaan yliminään, mutta se on tietysti sama asia. Myös itsensä kehittäminen, mikä voidaan tulkita kaksipersoonaisten ihmisten joilla toinen persoona on aivan terve ja toisen astuessa kuvaan tulee parantumattomiksi väitettyjä sairauksia, eli ei mikään ole parantumaton tai mahdotonta, asenne ja positiivisuus, olette sitä mitä uskotte, lähtökohtaisesti ihminen on luotu terveeksi läpi elämän joka korjaa automaattisesti kaikki, kuten haava umpeutuu.
Viimeksi muokannut A MAN OF A TIME STORM, 28 Syys 2023, 06:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Mikä johtaa Ihmeparantumisiin

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 19 Touko 2023, 06:41

Tämä tiedote on lähinnä uskon vahvistamiseksi, Olen nyt meditoinut varsin säännöllisesti parisen kuukautta, sitä ennen oli pitkä tauko ja oli vaikea uudestaan päästä valotilaan jossa valo alkaa sykkimään silmät kiinni, mutta nyt se onnistuu lähes joka kerta ja meditointi on selvästi syvempää kuin aiempina vuosina, uskoisin sen johtuvan negatiivisen materiaalin vähemmästä käsittelystä, ajatukset on positiivisemmassa, vaikka maailman ja omakaan tilani ei ole parhaimmillaan, mieli on kuitenkin positivisoitunut ja yhteydet meditaatiossa parantuneet, kun meditoin, alkaa talo paukkumaan, muutoin se ei pauku kuin vasta 20 ylittävillä pakkasilla, nyt yöllä heräsin ehkä dietin takia ja aloitin meditaation ja vain pari pientä paukausta kuin pakkasella, no jotenkin täysin rentona ajatukset ajautui yhteen vanhaan asiaan, eli keskitettyyn ajatteluun ja vierestä kuului niin valtava pamaus että säikähdin, en siis ollut suinkaan toistamassa aum sanaa tai rauha sanaa, vaan nykyisin riittää kun ajatus ei harhaile, pääsin jopa valotilaan ja erittäin syvään meditaatioon johon olisin mielelläni jäänyt, valtava rauhan olo ympäröi ja sanotaanko että ajatukset oli vain kuin hidastettuja ja pysyi samassa asiassa pitkään, ei tarvitse olla edes ajattelemattomassa tilassa. Mutta lopulta uni voitti ja nukahdin.

Näin henkisestä tieteestä kiinnostuneena, minua tietysti kiinnostaa mikä yhteys ihmisellä on materiaan joka häntä ympäröi, se näyttää olevan vuorovaikutuksessa henkemme kanssa, koska meditaatiossa yliminä yhteys lisääntyy, eli voi olla hyvinkin tärkeää missä ympäristössä elämme, näinpä auttamattomasti päädyn munkkeihin jotka eli luostareissa joissa oli sanotaanko pyhä virtaus ja varmasti pääsivät senkin takia hyvin korkealle henkisyydessä ja kieltämättä tämä nyt kiinnostaa hyvin syvästi. En tietenkään ala munkiksi, vaan miten voisi kohottaa omaa ympäristöä siihen suuntaan.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Mikä johtaa Ihmeparantumisiin

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 28 Syys 2023, 07:49

Eli on minä joka on altis kaikelle ulkopuoliselle ja sanotaanko saastuu negatiivisesta ympäristöstä ja sairastuu.
Sitten on henkinen minä joka on yliminä Paul Bruntonin termein ja sen energiaa hän kutsuu armoksi, siihen ei mikään maallinen pysty vaikuttamaan. Yhteys yliminään on tie parempaan elämään, terveyteen, onnellisuuteen jopa hyvään tuuriin. Intuitio, teet jotain intuition kautta se on yhteyttä yliminään, yhteys luodaan näin tai meditaation kautta.

Brunton sanoi että ne jotka uskovat että ihmisellä on vapaa tahto ovat vain osittain oikeassa ja ne jotka sanovat että kaikki on ennalta määrätty ovat myös vain osittain oikeassa.

Brunton sanoo että elämä on hyvin huolellisesti suunniteltu mahdollisuuksien rakennelma, meillä ei ole mitään valtaa siihen missä järjestyksessä ne tulevat eikä siihen milloin ne tulevat, mutta jokainen on vapaa ottamaan vastaan mahdollisuuksia tai hylkäämään ne. Kullakin valinnalla on seurauksensa, eikä elämä enään tuo eteen täsmälleen samaa mahdollisuutta.

En ole samaa mieltä tästä ja tuskin Bruntonkaan tuota mietti loppuun asti, kirja mitä luen ei ole Bruntonin kirjoittama, vaan se sisältää Bruntonin keräämiä viisauksia ja kirjoitettu Bruntonin kuoleman jälkeen. Nimittäin olen huomannut sen, kun nyt etsin autoa, vaihdan sen lähiaikoina koska minulla on varaa vähemmänkin ajettuun ja ei ole mukava ajaa tunne milloin jokin pettää esim. mökkimatkalla tai hajoaa moottoritielle. No niin, etsin autoa, tiettyjä malleja ja merkkejä vain, hinnat on kovia koska haen yhtä laadukasta taideteosta kuin vanha, mutta se olisi uudempi ja vähemmän ajettu, no kun toivon löytäväni mieluisan, johdattaa jokin intuitio oikeaan aikaan katsomaan oikeasta paikasta ja kappas sinne onkin ilmaantunut jopa parempi kuin ajattelin, mutta emmin ja en yleensä ota sitä, eli meillä on mahdollisuus vaikuttaa kenttään sen mahdollisuuksiin jopa ajallisesti ja järjestyksellisesti kun intuitio yliminään on auki, se tuo myyntiin sen mitä haet ja vielä johdattaa oikeaan osoitteeseen, mutta yleensä hylkään hyvät mahdollisuudet ja ne ei todella toistu samassa muodossa, eli kun yliminä yhteys pelaa sen verran että se vihjaa mistä mikäkin löytyy, ohjaa katsomaan oikeaan paikkaan, sitä kutsutaan hyväksi onneksi, synkroniaksi, ties miksi, se ei ole sattumaa, sitä ihan ihmettelee, mutta se on yliminä yhteyttä, korkeaa henkistä yhteyttä, mutta onneni ei lähde kasvamaan koska arvon ja hylkään mahdollisuudet toinen toisen perään opitun ennakkoluuloni takia. Eli en saavuta tätäkään mahdollisuutta, se johtaa köyhempään elämään, se johtaa vanhuuteen, tiedän sen, en ole nuori joka toimii hetkessä, en heittäydy yliminän vietäväksi, se on järki joka estää, ajan varmaan niin kauan samalla kunnes se hajoaa, säästän, mutta kenelle minä säästän, mutta tämä ei ole elämää, tiedän senkin. Ehkä jotain hyötyä tästäkin jollekulle, ehkä se että ihmiset ymmärtävät että intuitiolla, yliminäyhteydellä saavuttaa enemmän, jos vain myös hyväksyy mahdollisuudet tai osaa valita mahdollisuuksista sen parhaan vielä, ei jää arpomaan kun se tulee kohdalle kun toivot sitä, siksi en ole pääjohtaja koska arvon, mutta olen suht onnellinen tässä mitä olen.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Mikä johtaa Ihmeparantumisiin

ViestiKirjoittaja Andromeda » 28 Syys 2023, 10:07

Kalevi puhuu mieli, henki ja ylipersoonaenergioista. Eli millaisissa energioissa voimme esim. päivän aikana olla. Isoegoiset persoonat eli minä, minä ja sitten on mun vuoro ovat pääosin mielienergioissa. Henkiset immeiset tai asiat juuri löytämässä olevat tavoittavat henkienergioita ja pidemmälle ehtineet tavoittavat myös ylipersoonansa energioita eli ikuinen korkein itse tai yliminä. Tätä on verrattu joissakin yhteyksissä tasoon joissa arkkienkelit myös ovat. Voidaan puhua myös energiatasoista. Näin itse tuon olen oppinut ymmärtämään, joku toinen saattaa nähdä hieman eritavalla mutta jonkinlainen "rautalanka malli" tuo voisi kuitenkin olla. Kinaamaan ei kannata lähteä se pudottaa henkilön vai tuonne mielen (ego) tasolle, eli vuoren huipulta näkee enemmän kuin sen juurelta.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Mikä johtaa Ihmeparantumisiin

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 29 Syys 2023, 05:58

K:n opetuksia en ole ollut kuuntelemassa, johtunee välimatkasta, mutta hänen kirjoja olen kyllä lukenut. Tuon yliminän käyttö juontaa Bruntonin opetuksiin joita olen tuonut tässä ihmeparantumis osiossa esiin, se kuvaa ylempää minää, se ei vaurioidu maallisista, se on kuin kallio ja samalla henkinen ja ajaton ja kaikki muistava, tietävä, kaikkeen yhteydessä. Monia eri nimityksiä käytetään siitä.

Tuohon yliminä yhteyteen pääsee intuitiolla, sen käytöllä, meditoinnilla, henkisyys, korkeat ajatukset nostaa tilaa kuten henkisemmät paikatkin, harmooniset paikat, harmonia yleensä, kauniit esineet, kuten kirkot jopa maallisemmat kauniit esineet, kauneus, positiivinen energia, Brunton puhuu lisäksi yliminän armosta ja karmasta.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Mikä johtaa Ihmeparantumisiin

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 27 Loka 2023, 07:07

Otsikon nimi oli mikä johtaa ihmeparantumisiin, joillekin se voi olla rukoilu, joillekin syvä usko johonkin joka parantaa. Mutta tähän löytyy myös tietoa kuinka kehittää itseään, mutten niinkään saa sitä yhteen lauseeseen kun puhutaan ihmeistä joita todella tapahtuu edelleen ihmisille.

Tiedetään että kyse on armosta mikä tulee yliminältä, mutta ihmiseltä vaaditaan kykyä ottaa se vastaan ja pystyä yhteistyöhön tuon itsensä korkeamman energian kanssa. Vastaanottamiseen egon on nöyrryttävä ja yhteistyöhön vaaditaan egon puhdistumista, näin sanoo Brunton.

Miten se onnistuu? Gurdijeffin opissa puhutaan heräämisestä jossa aletaan nähdä asiat monelta kantilta, eli pyritään näkemään vihaamassa asiassa myös se hyvä ja lopulta koko kirjo ja ymmärtämään että itse luot näkemykesi rajat ja jos halut terveyttä niin näe jatkossa asiat valossa.

Sitten tässä ajattelun muuttamisessa on toinenkin pelastava tekijä, eli aivoradat aktivoituu kun sama asia nähdää monelta kantilta, ei ole yhtä totuutta, nimittäin vasta aivoratojen aktivoituminen luo yhteyden yliminään ja taas se että nähdään asiat monelta kantilta loi egon nöyrtymistä. Tämä luo edellytykset mitä Brunton halusi, muttei vielä välttämättä ihmeparantumista koska kyse on myös armosta, jopa karmasta, muttei menetetä toivoa koska yliminä, siihen saavutettu yhteys poistaa kaiken karman vaikutuksen, omasta kokemuksesta voin sanoa että maailmasi paranee joka suhteessa jo Gurdjieffin opilla, mutta haemme myös syvempää yliminä yhteyttä armon saavuttamiseksi, ihme parantumisiin, eli ylitietoa, ennakoaavistusta myös toimia ennakoidusti, synkronian hyväksikäyttöä johon pystyy vain yliminän tietoisuuden kautta, tietää kolme askelta eteenpäin, ihmeparannuksia, sen kaavaa.

Lähtökohta on kehittää ajatuksia nähdä sama asia monelta eri kantilta, negatiivisesta positiiviseen ja hyväksyä myös eri näkökannat yhtenä, muttei ainoana, mutta pyrkiä myös samalla valoon, koska positiivinen ajattelu luo terveyttä.

Ihmeparantumiset, sen edellytys on yliminä yhteys ja Brunton sanoo että yliminän lainalaisuudet armon suhteen on käsittämättömät, eli ihmeparrus oli hänellekin käsittämätön, tai sen noudattamat lainalaisuudet. Se tulee jos tulee kunhan yhteys ja egon nöyrtyminen on toteutettu.

Mitä karma sitten on, se on pinttyneet tapasi joista et pääse irti, tai et pysty tekemään toisin, et pysty heittäytymään, ajattelemaan ja toimimaan toisin, monesti tässä voisi auttaa ystävän tuki, irtautua karman pyörteestä, minä tein sen ja elämä irtosi vanhalta raiteelta ja olen onnelinen jo siitä että ylitin karman rajan, poistin karmaa, ylitin sen, pitäisi uskaltaa toteuttaa sitä mitä haluaa tietysti omissa rajoissa, mutta sekin rajasi on karmaasi edellisistä teoistasi, varmasti tämä avasi monille karman käsitettä.

Jos ja kunhan Bruntonin teksteistä löytyy vielä viitteitä mitä tässä en tuonut esiin ihmeparantumiseen johtavasta laitan niitä tähän osioon.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Mikä johtaa Ihmeparantumisiin

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 07 Marras 2023, 08:13

Poiketaan hiukan Bruntonista koska yliminän armon ja sen tuoman ihmeparantumisen lopullisia syitä, miksi toinen paranee ja toinen ei, en saa vielä selville kuinka joku voisi omatoimisesti parantaa itsensä noudattamalla vain ohjeita, ne tiedot ovat vielä jumissa, mutta selvitin poltergeistinkin alusta loppuun, miksen joskus tätäkin? Seuraavana otan esiin Bruno Gröningistä oleva dokumenttielokuvan, todistetusti hän sai rammat kävelemään ja paljon vaikeampiakin teki, jonkinlaisen henkienergian avulla. Hän vaikutti Saksassa toisen maailmansodan jälkeen pitäen tilaisuuksia joissa ihmisiä parani spontaanisesti vain läsnäololla, energia on heikennyt tietysti hänen kuoltuaan, mutta on perustettu ympäri maailmaa Bruno Gröningin ystäväpiirejä, joissa hänen oppiaan noudattaen tapahtuu edelleen ihmeparanemisia ainakin osalle, jälleen se yliminän armon valikointi tuntemattomien lainalaisuuksien mukaisesti, tietysti karma on esteenä suurimassa osassa, mutta jos ihminen on saavuttanut syvän yliminäyhteyden, niin karma on mitätöity, mutta silti armo vielä valitsee kohteensa. Brunolla oli jo pienenä yhteys eläimiin jotka tulivat hänen luokseen metsässä, eli hän oli erityinen jo syntyessään.

2-20 minuutin traileri, dokumentti, voit valita pituuden, suosittelen pisimpää, filmissä on suomi tekstit valmiina.
https://bruno-groening-film.org/

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Mikä johtaa Ihmeparantumisiin

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 09 Marras 2023, 08:38

Ihmeitä tapahtuu, kuten tuossa Bruno Göningin esittelyvideossa kerrottiin, tuo ryhmä ei pyri kuitenkaan miettimään mistä se johtuisi, vaan neuvoo enempi kuinka se toteutetaan omilla asenteilla, uskomalla, pyytämällä, ryhmän tuella, jne.

Itse olen enempi tutkija, joten ainakin pohdin hiukan aihetta. Lähden siitä että sairaudet näkyy mm. Kirlian kamerassa ennen kuin ihminen sairastuu, henkisemmät ihmiset saattavat myös nähdä ennen kuin joku sairastuu sen ihmisen kentästä, itse taas aistin oudoista kanssaihmisistä jotka on lähellä hyvin paljon.

Sanotaan että heränneet muuttaa maailman koska eivät enään kulje vanhan median, politikkojen tai valtion määräysten mukaisesti, varsinkin jos ne ovat mielivaltaisia, sitä sanotaan kansalaistottelemattomuudeksi, mutta se on aivan muuta, tätä nähtiinkin jo korona huijauksen aikana, miksi pitää maskia jos tiesi koko agendan olevan huijausta, toki ihmisiä alkoi sairastumaan, mutta vasta piikitysten jälkeen. Heränneet todellakin muuttaa maailman jos heitä on riittävästi. Olkoot tämä lähtökohtana terveydelle.

Mutta miten ihminen muuttaisi oman terveytensä? Moni ei usko tähän, niinpä kerron ihmisistä joilla on kaksi tai useampia persoonaa ja toinen voi olla lääkärien tarkkojen tutkimusten mukaan parantumattomasti sairas ja toisen persoonan esiin tullessa samainen henkilö tai sanotaanko sama keho on täysin terve, hänen kaikki arvonsa mitä mitataan ovat myös hiukan erit, eli sairaus on muualla kuin kehossa, jotenkin Bruno sai ihme parantumisia aikaan muuttamalla mieltä tai henkistä kenttää, tietoisuutta joka ohjaa kehon soluja.

Jos ensin unohdamme Brunon aikanaan tekemät spontaanit parantumiset ja keskitymme siihen mikä vaikuttaa ajan kanssa terveyteen?
Odotuksesi luo kirjaimellisesti elämäsi, mitä odotat se kehittyy, jos uskot tiettyyn terveys diaknoosiin niin se toteutuu, mutta entä ne ihmeparantumiset ilman lääkkeitä? Eli olet unessa kun uskot jokaisen diaknoosin mitä lääkäri kirjoittaa, mutta jos olet unessa, niin se on parempi uskoa lääkäriin ja pillereihin kun ei muuta ole.

Kyllä se näin on, jotkut tarvitsee Brunon johon uskoen parantuvat, toinen tarvitsee jonkin muun mihin uskoo ja parantuu, mutta entä jos lääkäri antaa huonon diaknoosin, olisiko parempi ettei olisi niin unessa ja tajuaisi että odotuksesi luo kirjaimellisesti elämäsi.
Sanotaan että teidän sisäinen maailmanne kääntyy ruumiilliseksi todellisuudeksi. Kyllä se näkyy parhaiten monipersoonaisten ihmisten nopeassa terveyden muutoksessa. Myös joogit pystyvät muuttamaan kehonsa toimia hyvin nopeasti, kaiken huipulla on levitaatiot ja sille läheisenä poltergeist jota henkilö ei tietoisesti hallitse, sanotaan että joku muu hallitsee häntä, asia menee monimutkaisemmaksi koska on myös ihmisestä riippumattomia poltergeistiä.

Onko keho vain jäävuoren huippu?

Meidän on kuitenkin hyvin vaikea käsittää mielen vaikutusta kehoomme koska muutos ei ole yleensä välitön. Kun ajattelemme että olisimme terve, niin kaikki vaivat eivät katoakaan sen samantien meiltä tavallisilta ihmisiltä. Se monesti hyvin pitkä viive joka kokemamme todellisuuden ja omien ajatustemme välillä on, saa meidät tavallisesti hylkäämään koko ajatuksen siitä että mielemme vaikuttaisi terveyteen, mutta Kirlian kamerassa näkyy jo muutos jos olet sairastumassa, negatiivinen sairastuttaa ja pyrkiminen positiivisuuteen luo normaalin tilan joka on terveys.

Meille on luotu viimeiset vuosisadat käsitys materialismista, jotta nämä käsitykset mitä jaan vaatii tuon materialistisen käsityksen venyttämisen henkisten olentojen kohdalla niin että materialstinen näkökanta ei päde koska "henki", tietoisuus on se joka määrää, kuten Kirlian kamera osoittaa olevan, eli tieteellinen väline osoittaa syy seuraussuhteen olevan, ensin vaikuttaa henkinen kenttä joka määrää "materialistisen" kehon tilan, tai tarkemmin, mielesi vaikuttaa ensin henkisen kenttäsi tilaan joka ohjaa kehosi tilaa meillä tavallisilla. Kun henkinen kenttä särkyy, se näkyy ajan kanssa sairautena, huomatkaa viive tässäkin. Mutta kasipersoonaisilla ei ole viivettä eikä Brunon henkiparannuksessa eikä joogien ihmeteoissa jossa muuttavat keskittymällä kehon toimintoja, monet taikurit tekee ihmeitä tämän avulla, osa on synnynnäisiä joogeja ja nyt on syntynyt näitä ihmelapsia huomattavia määriä esim. Kiinaan, osa pystyy nopeuttamaan kukkien aukeamista ja sen suuntaista, vaikuttamaan ainakin henkiseen materiaan mielensä kautta, kukat on samoin henkisiä, niillä on samat Kirlian kamerassa näkyvät kentät kuin ihmisillä.

Tietoisuus on kaikessa, ihmisen kohdalla jopa soluissa jotka ajattelevat itsenäisesti, Ne ovat myös riippuvaisia henkisestä ihmisen kentästä ja noudattavat sen ohjeita jopa muodostaessaan syöpäsoluja. Negatiivinen voi muodostaa syöpäsoluja, toki muitakin ulkopuolisia vaikuttajia on monia syövän synnylle, mutta negatiivinen mieliala herkistää saamaan syövän näiltä syövän vaikuttajilta.

Itse tietoisuudella olisi solumuoto, solut olisi tietoisuuden ominaisuuksia, itse käsitän niin että ihmisen kenttä/tietoisuus ohjaa solujakin, sanotaan yksilön henkinen kenttä tai tietoisuus. Ihminen on henkisessä tilassa kenttänä, siinä olevat solut on sen henkilön kentän ohjauksessa, mutta ulkopuolinen henkinen kenttä voi yhtä hyvin vaikuttaa soluihin, kuten kaksoispersoonissa käy, poltergeistissä käy tai henkiparantaja Bruno ja näin henkiparannus toimii, se kopioi Brunon terveyden, henkisen kentän/tietoisuuden kautta, kuinka halutaan asioita kutsuttavan ja silloin tapahtuu spontaani muutos fyysisessä tilassa, ihme, henkiparannus.

Eli pitääkö meidän kutsua henkisen kentän, yliminäyhteyden kautta itse terveyden kuvaa ja kopioida se soluihin, eli tämä jos sen itse teet vaatii hyvän yliminäyhteyden ja voimakkaan kutsun, rukoilun puhdasta terveyttä, koska ihmisillä ei monellakaan ole omaa yliminäyhteyttä juuri ollenkaan, niin se vaatii henkisen piirin rukoilun, Brunon piirin, tai hyvin henkisen ihmisen joka elää jatkuvassa yliminässä kuten Bruno eli joka voi parantaa nukkuvan kopioimalla itsensä kentän/tietoisuuden sairaan ihmisen soluihin, tällöin henkilö paranee lähes hetkessä, tai kunnes solut on voimistuneet uuteen kopioituun tilaan, kehittyen päivä päivältä, tapahtuu lääkäreiden diknoosienkin mukaan ihmeparannus. Tämä kuvio on mielestäni selvitetty.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Mikä johtaa Ihmeparantumisiin

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 16 Marras 2023, 07:16

Tuossa aiemmassa viestissä selvisi ihmeparantumisten kaava sekä miten voit itse parantaa itsesi hitaamman kaavan kautta mielesi avulla, mutta jos ryyppäät silti jatkuvasti tai vedät kessua askin päivässä, niin se on sama kuin sinulla olisi negatiivinen mieli joka heikentää ihmisen soluja, mutta vaikutus on vain suorempi kehoosi, oletetaan että kuitenkin pyrit suht terveisiin elämäntapoihin, missä ei kuitenkaan olla absuluutteja, koska absoluutit ei ole silti härkäpäisen mielensä takia tervein.

Suomalaiset on hyvin sairasta kansaa ja sitä pitäisi selvittää mistä se johtuu, tietysti se johtuu elämäntavoista jotka on juurtuneet syvälle perintönä pimeän pohjolan kotielämästä jossa possunliha oli joulun kruunu jota jatketaan jokapäiväisenä ruokana ja maitotuotteita kuluu monessa muodossa runsaasti, mutta nämä molemmat aiheuttaa tulehdusta ihmisten niveliin, tulehtunut nivel on kipeä ja kuluu nopeammin ja tulee monenlaisia nivelvaivoja ennenaikaisesti, eli tämä on sama kuin kittais viinaa puolipulloa joka päivä ja lopulta se johtais johonkin terveysongelmaan.

Norjalaiset kalastajat lienee maailman terveimpiä ja samoin välimeren kulttuurissa elävät, miksei sitten ottaisi niistä mallia ruokatottumuksissa ja jättäisi tulehdusta aiheuttavat ruokatuotteet kauppaan. Seuraavassa videossa nainen jolla oli suuria nivelvaivoja teki juuri näin ja sai paranemaan jopa nivelet jotka olisi vaatineet leikkauksen, eli ihminen on positiivisena itseparantava olento kunhan ei syö kokoajan possunlihaa, makkaraa ja litran maitoa päivässä ja aiheuttaen niillä itselleen jatkuvan tulehdustilan niveliin jotka on sitten kipeitä ja alkaa tulehduksen seurauksena kulumaan, näin tämä nainen väittää ja oli tutkinut paljon lisää mikä poistaa tulehdusta. Hyvä video josta itse otan myös mallia jossainmäärin ja jo muutamassa päivässä olen huomannut monenlaisia positiivisia muutoksia, jopa kasvot on kirkastuneet, nuorentuneet, uni on parempi, lähes kivutonta elämää, vaikka tekisin pitkän päivän askareita, eikä tarvi olla absolutisti, mutta possunlihan suhteen olen, jätin sen pois makkaroineen koska sen voi korvata muilla lihatuotteilla ja samalla vähentää lihan syönnin määrää mikä lähentelee silloin tuota välimeren mallia, maitotuotteita voi vähentää, ei ehkä kannata niissä mennä absolutistiksi, en ainakaan itse mene.

Niin ja kysyin yliminältä että tuo jokin ratkaisu kipeisiin polviin, koko toinen jalka oli jo kipeä kun ryömin päivän auton alla sitä massaten, unen saanti oli jo vaikeaa, no video tuli eteen muistaakseeni seuraavana päivänä ja tajusin heti että tässä on syyt kiputiloihini, ruokatottumukset, jatkuva tulehdustila nivelissä, ihmeelliset johdatukset sanoisin koska en etsinyt ratkaisua netistä. No olen nyt edelleen ryöminyt auton alla massaten toista puolta pohjasta ja ei juuri mitään kipuja, ei sen enempää mitä olisi kolmikymppisenä tullut!


Eroon kiputiloista - Nivelrikon hoito luontaisin keinoin - Raija Kivimetsä
https://www.youtube.com/watch?v=8uPGvcfXbaw

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Mikä johtaa Ihmeparantumisiin

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 17 Marras 2023, 08:05

Ruualla on tietysti merkitystä terveyteen ettei syö tulehdusta aiheuttavia ruokia kuten sianlihaa eikä liialti maitotuotteita kuten edellinen video väitti, ehkä jokin Bruno niitä pystyisi syömään ollen toisessa tilassa jatkuvasti korjaten kehoa paljon nopeamin kuin me tavalliset, mutta ihmelapsia on vielä harvassa ja mitä me tavalliset voisimme tehdä saman saavuttamiseksi?

Seuraava video kertoo CIA:n ja armeijan projektista vuodelta 1983 jossa päästiin pitemmälle kuin mitä vielä olen kertonut, tietysti heidän tarkoitus oli luoda supersotilas, jopa henkilö joka siirtyy ajassa ja paikassa ja pääsivätkin sinne asti teoriassa ainakin, mutta 30 sivuisesta muistiosta poistettiin sivu 25 koska se paljasti että olemme kaikki yhtä ja lopulta veisi pois syyn sotimiseen ja osoitti että uudestisyntyminen on prosessi jonka tarkoitus on oppiminen, tässä videossa on myös tuo sivu 25. Tätä tietoa voi käyttää soveltamalla myös itsensä nopeaan parantamiseen, eli ihmeparantamiseen, emme tarvitse Medbedejä tulevaisuudessa, vaan Gateway prosessin kaltaiset ohjeet ja välineet täydelliseen terveyteen joka on kokonaisvaltaisempi kuin Medbed joka ei poistaa karmaa, syitä sairauteen ja se uusii. Mutta Medbed tulkoon, eihän meillä vielä muuta ole ja monet ei kykene siihen mitä vaaditaan ihmelapseksi tulemiseen.

The Gateway Process: the CIA's Classified Space & Time Travel System That You Can Learn (Really)
https://www.youtube.com/watch?v=Wly9_qN-jZ0

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Mikä johtaa Ihmeparantumisiin

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 25 Joulu 2023, 07:45

Jatkan tieteen puolella joka lähestyy tavallaan Bruntonin oppia, Gurdjieffin oppia, esittäytyy muodossa kuinka todelliset Medbedit rakennetaan maanpäällä sanotaanko nyt alunperin Venäläisen huipputieteen turvin. Kyse on esim. siirtää tieto sairaalle solulle terveeltä solulta valon avulla ja ihminen on enempi näkymätön kenttä, henkiparanus toimii kentän avulla, käsitin aiemmin niin että henkiparantaja on yliminä tilassa ja astuu sairaan yliminän tilaan ja sen jälkeen soluja ohjaava kenttä kopioituu uuteen terveeseen sanotaanko geometriaan, mutta myöhemmin tajusin ettei henkiparantaja muuta yliminää vaan sen alapuolella ohjaavaa kenttää, yliminä on pysyvämpi, lähes muuttumaton minämme. Taas vanha väistyvä tiede perustui vain biologiseen ja kemialliseen näkökulmaan kuten lääketiede, nyt kuitenkin lähes kaikki merkittävät tieteen tekijät ovat jo hyväksyneet uuden alunperin Venäläisten tiedemiesten jo viime vuosisadalla tekemät löydökset, mainittakoon mm. se että tulevaisuus säteilee tietoa, tulevaisuuteen näkeminen on mahdollista tiedemiesten kokeiden perusteella, seuraavassa videossa ei tainnut siitä olla, tämä video perustuu enempi ihmisen tai elävän olemukseen. Sanotaanko näin että se biologinen osuus on se 2% ja siitä 98% on kentässä, valokentässä ja loput jopa ainettomassa nollapistekentässä missä hengen myös täytyy olla. Jätät myös jälkesi missä oletkaan kuukaudeksi mitattavana kenttänä, elä siis pidä yli kuukauden taukoja rakastettuusi, "haju" katoaa.

Usan sotateollisuuden tutkimusorganisaatio Darpa tutkii myös tätä tiedettä, miksi? luovat uutta alistettua rotua mRNA rokotteilla, tutkivat miten vaikuttaa koko maailmaan luoden harmaan muurahaisrodun joilla on yhteinen tietoisuus kytkettynä kuningattareen, parvitietoisuus, tavallaan nukkuvilla on jo luotuna tiedotusvälineiden kautta parvitietoisuus, mutta he pyrkivät täydelliseen muurahaispesä tietoisuuteen, tutkivat lisäksi tekoälyä joka ei ole siviilipuolella nimensä mukainen, tekoäly vaatii ohjelmoinnin edelleen, mutta uuden tieteen turvin kykenevät varsin pian luomaan itsenäisen tekoälyn joka ajattelee itsenäisesti. Myöhemmin luovat tekoäly tietoisuuden ja harmaa epäonnistunut rotu on valmis Darpan toimesta, tuskin tieto leviää siviilipuolelle vuosikymmeniin, Usan sotilasteollisuus DARPA on asevoimien tutkimusorganisaatio. Darpa on mRNA rokotteiden takana, kyse oli biologisesta aseesta, lääkeyhtiöt vain valmisti tuotteen. Koe epäonnistui ja tulevat kokeet epäonnistuu luoda uusi alistettu harmaa rotu. Kanavoinnit menee väitteissään paljon pitemmälle, mutta toin esiin mikä on todennäköinen toiminta nyt Darpalla koska tutkivat tätä tiedettä.

Tutkijoiden mukaan, mm. Gariaevin mukaan DNA:lla on resonanssikytkentä kaikkeuden kaikilla tasoilla sekä DNA toimii antennina että lähettimenä ja vastaanottimena. Tieto DNA:lle kuinka sen on toimittava kuka on maksasoluna ja kuka ihosoluna, jne mikä oli vanhan tieteen kysymysmerkkinä, niin se tieto tulee kentästä joka on elävän olennon ulkopuolella, tieto tallennetaan esim. ihmisessä interferenssikuvioina akustisten ja sähkömangeettisten aaltojen kvanttihologrammiin. Eli geneettinen informaatio ei olekkaan tallennettu DNA:n sisään vaan ulkopuolelle kenttään, ainoa paikka missä miljoona vuotta sitten sukunpuuttoon kuollut alkuperäisen kauran tieto voisi säilyä on nollapistekenttä missä ei ole aikaa ja energia on tilassa jossa se ei liiku. Larsonin teoria joka on kokein toteennäytetty, siinä atomi syö kokoajan energiaa nollapistekentästä ja samalla tämä virtaus nollapistekentästä atomiin luo painovoimakentän, tämä virtaus voidaan estää monin tavoin ja materia lopulta katoaa ja sitä ennen levitoi. Eli ihmisellä on kenttä joka ohjaa koko DNA järjestelmää, kenttä on yhteys miljoonia vuosia vanhaan tietoon, kenttään pääsyllä voidaan parantaa sairauksia kuten jotkut henkiparantajat sen tekee, mutta nyt lähennytään sitä miten jopa teknisesti voitaisiin luoda sama tulos, mutta tässä astuu kuvaan myös karma, jos ihminen ei muutu sairaus uusi helposti, henkiparannus on vielä edelleen pitemmällä.

Gariaevin mukaan nykyinen geenimuunneltu ruoka on jopa vaarallista kun ei ymmärretä kokonaisuuden takana olevaa tietoa, geneettistä koodia holografisena kokonaisuutena, biokemiallinen tieto 2% DNA:ta ei riitä ja mielestäni juuri näin on käynyt myös mRNA rokotteiden kohdalla joko vahingossa että puolitahallaan hämätty tutkijoitakin, koska liioista ihmisistä piti päästä eroon hallittavuuden takia, muuttaisin käsitykseni jos meillä olisi todellinen ongelma liikakansoituksesta. Eli geenimanipuloitu ruoka pitäisi kieltää kunnes ymmärretään riittävästi siitä ja varsinkin rokotteet, mihin tahansa sitä käytetään ja sekin että luonnonmukaisuus on Jumalasta, mitä luonto muuttaa ja rakentaa se toteutuu suuren näkymättömän tietoverkon kautta aina valiten oikeimman vaihtoehdon, taas eliitin DNA puaskarointia voidaan pitää demonisena, luonnonvastaisena, suuren järjestelmän vastaisena.

Video on varsin kaukana kansan käsitteestä ja osaltaan väärää tietoa johtuen tieteestämme joka on perustunut pelkkään materialismiin, tutkijoilla on pohjalla materialistinen käsitys, muutahan ei ole jaettu kouluissa, mutta kokeet osoittaa muuta ja tutkimukset ovat oikeansuuntaisia sekä päättelyt, jos alku on liikaa hyppää 20 minuuttiin josta alkaa ymmärrettäviä kokeita ja niitä esitellään siitä eteenpäin pitkin videota jotka voi mullistaa maailmankäsityksesi ja miksi meillä ei ole Medbedejä, jos niihin panostettaisiin yhtä paljon kuin rokotteisiin, ne olisi jo käytössä, tiede niille on jo löydetty ja se esitellään tässä videossa.

Tulevaisuuden tiede – Aaltogenomi – DNA:n kvanttiholografia Ulrike Granögerin kanssa
https://www.youtube.com/watch?v=VgdyXh4m9Mc

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Mikä johtaa Ihmeparantumisiin

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 29 Tammi 2024, 06:03

Mies joka poistuu kehostaan joka yö, kertoo tilan olevan yhtäkirkas kuin päivätajunta ja muistaa kaiken. Hän kertoo että sinun pitää opetella vain tiettyjen unijaksojen hallinta kehon sammuessa uneen, sinä pysyt vain tioetoisena tiettyjen unijaksojen yli, niin olet siellä tietoisuudessasi joka kerta. Hän kuvailee myös kuolemanjälkeistä taivastilaa, tapaa ihmisiä, olentoja, se on kerroksittainen, loistavia katedraaleja...laajaa, eri aikoja.

Terveydestä hän sanoo, mitä korkeampi värähtely, toimit sielusi tehtävän mukaan, et ole alistettuna muille ihmisille, niin sitä terveempi olet. Sinun pitää päästä eroon asioita, ihmisistä jotka aiheuttavat sinulle sairauksia. Myös jos olet poissa harmoniasta, niin se luo dissonanssisairauden ja stimuloituu fyysisen kehon terveyteen.
ANCIENT BEINGS Reveal to Man THE FUTURE of MANKIND & Our COSMIC Hologram! | Darius J. Wright
https://www.youtube.com/watch?v=JOF_1O93inM

Samoin henkiparannus toimisi joka parantaisi ensin sielusi tietoisuudessa, mennen henkiparantajan sielulla tietoisuuden tilaan ja kopioiden oman terveyden, harmonian sieluusi, vaikutus alkaisi siten että alkaisit paranemaan. Näin päättelen ja eräs tuttu tähän hologrammiseen tieteeseen perehtyneenä sanoi että päätelmäni vaikuttaa lupaavalta, eli miten henkiparanus mahdollisesti toimisi.

Seuraava on aika selvää mutta puidaan sitä, jos olet vaikka töissä henkilöiden kanssa jotka puhuu jatkuvasti murhista, jne. se laskee värähtelyäsi, itse huomaan sen, tämän videonkin mukaan nämä henkilöt voivat sairastuttaa ympäristöä. Taas jos menet henkiseen ryhmään se jopa poistaa viikon vihan minkä sain vaimoltani, sen olen huomannut. Tämän videon ohjeen mukaan siirrän siis keskustelun muualle murhista ja otan eron vaimosta koska hän ei muuta ilkeyttään, enkä pysty muuttamaan häntä, mutta maailma ei ole niin yksinkertainen ja olen huonossa liitossa varmasti vuodenkin päästä, mutta se laskee terveyttäni!

Todennäköisesti seuraavan kumppanin kanssa minulla olisi ajan kanssa edessä samat ongelmat, eli valikoidun yleensä, en aina tietynlaisten seuraan, joten minun pitäisi itse muuttua, eli ongelmien ratkaisu ei ole niin yksinkertaista kuin tässä videossa annettiin kuvata, mutta niihin kannattaa pyrkiä, kyse on selvästi karmasta kohdallani ja taas aiemmin tässä osiossa puhuin armosta mikä poistaa karman. Bruno Gröningin opin mukaan elä ajattele pahaa muista, suhtautuminen ympäristöön heijastuu takaisin itseesi, luo ympärille harmoniaa. Gröning oli henkiparantaja. Karma muodostuu sen hetkisestä ajattelustasi, olet oppinut tietyn ajattelun, mistä ajattelusi juontuu, vuosien opitun takaa, jopa edelliset elämät vaikuttaisi luonteeseesi, jos epäilet, miten joillakin voi olla synnynnäisiä korkeitakin lahjoja kuten on itsellänikin tietylle alalle.


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa