Enneunet

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
lilanna
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 15 Maalis 2012, 00:23

Välillä unohdan näkeväni niitä!

ViestiKirjoittaja lilanna » 15 Maalis 2012, 22:25

Olen nähnyt pienestä pitäen enneunia, useimmiten kuolemasta. Väliin menee aikaa niin että unohdan moiset hömpötykset, mutta sitte taas kolahtaa liian sopivasti yhteen.
Olen seissyt unessa hautakiven ääressä ja lukenut siitä nimen ja syntymä- ja kuolinajan, tästä unesta en onneksi muistanut herätessäni mitä siinä luki..
Näin unta että olin hautajaisissa joissa haudattiin joku samansukuniminen, isäni täti kuoli muutamaa päivää myöhemmin. Pari vuotta sitten jossain unessa taistelin kuoleman kanssa, kuolema oli siivekäs suuri olento jolla oli nuoliviini ja jousi, kuten minullakin, ammuin kaikki nuoleni ja kuolema nauroi ja veti viinestään vielä ainakin kolme nuolta, olin erittäin pettynyt ja surullinen. Heräsin ja muutaman päivän kuluttua paikallinen sympaattinen ihana hassu vanha mies, joka ajeli pyörällä kylänraitilla, kuoli sairaskohtaukseen.
Nuorempana eräässä unessa eräs tuttu nainen selitti minulle vakavana keskoskaksosistaan, että "Make ei ole enää "make, "make on nyt "Kille. Kun kerroin seuraavana kouluaamuna asiasta kouluautossa hänen pikkusiskolleen tämä purskahti itkuun ja sanoi että se on ajankohtaista, "make kuoli. Niskavillat nousi kyllä pystyyn tuolloin.
Olen nähnyt teininä kaverini hevosesta unta, että se seisoi jalat veressä pellolla, kerroin naureskellen unen kaverilleni, että kuinka oikein hoidat eläimiä kun näin tämmöstä unta, hevonen olikin telonut koheltaessaan etusensa verille!
Lisäksi näin unta kadoksissa olevasta miehestä, että hänet oli käärittiin oranssiin pressuun ja kuljetettiin paikkaan joka näytti soramontulta, jossa oli reunan kaivannon alle menevä onkalo, jossa oli nyrkin kokoisia ja suurempia kiviä. Luin sitten sanomalehdestä myöhemmin, että katoamiseen saattaa liittyä pressu. Karmivaa.
(Näen paljon unia, joten en rekisteröi niistä puoliakaan, enkä jaksa niitä ruveta miettimään sen enempää. Kai sitä löytyisi mitä ihmeellisempiä tulkintoja, kun oikein alkaa mielikuvitus lentää :D Mitä väsyneempi olen, sitä utopistisempia unetkin ovat :D Lentelen unissani, katselen itseäni ylhäältä päin jne. Puolivalveilla näkee hahmoja, viimeksi näin hauskan kalsariasuisen papparaisen nykyisessä talossani, ja kun kunnolla silmät aukeaa, tajuaa uneksi.)

ninja
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 07 Maalis 2011, 21:21
Paikkakunta: Kuopio

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja ninja » 18 Huhti 2012, 21:46

Näin juuri toissayönä unen, että meille saapui tiedot ensi syksyn TET-jaksosta, jonka osa koulustamme pääsee suorittamaan ulkomailla, mm. minä. Tietolapussa luki kaksi asiaa: tuleva TET-paikkani ja perhe, jossa majoittuisin matkan ajan. Minun oli tarkoitus mennä perheeseen, jossa olin jo viime vuonna. Unessa heidän nimensä ja osoitteensa oli kuitenkin ruksattu yli ja yläpuolelle oli kirjoitettu uuden perheen nimet ja tiedot. Ei selityksiä, miksi näin.

Eilen sitten sain perheen pojalta viestin, etten valitettavasti voikaan tulla heidän luokseen, sillä hänen äitinsä on poissa kotoa silloin.

Ei ole ainoa kerta tuo, mutta ihan äsken ja viimeisimmäksi tapahtunut.
a single rose left to remember
a single tear falls from her eye
another cold day in December
a year from the day she said goodbye

Avatar
InVenereVeritas
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 19:39

Enteeni.. Sattumia, vai onko minulla lahja?

ViestiKirjoittaja InVenereVeritas » 01 Heinä 2012, 20:55

Terppa!
Olen 20v. nainen ja olen pienestä pitäen ollut kiinnostunut kaikenlaisista yliluonnollisista asioista ja kuunnellut kummitustarinoita korvat höröllä Useamman vuoden ajan olen pistänyt merkille, että näen toistuvasti unia, joissa näen jonkun asian tulevasta. Tätä tapahtuu myös hereillä ollessani, saatan ennustaa asioita, esim. joku tietty lause alkaa pyörimään päässäni, ja sitten hetken päästä kuulen, kun joku sanoo sen.. Olen huomannut, että mitä enemmän ikää tulee, sitä useammin näitä ''sattumia'' tapahtuu.

Keräsimpä siis listan näistä asioista, joita on tapahtunut lähivuosina (valitettavasti en muista läheskään kaikkia enteitäni, ne pitäisi kyllä aina kirjoittaa ylös, kun semmoinen sattuu kohdalle..)


Enneuneni:

1. Ennen kun edes tiesin, että kotipaikkakunnalleni avataan pizzeria entisen kahvion tilalle, niin näin monesti unta, että siinä oli pizzeria..

2. Tämä tapahtui yli 2 v. sitten. Juuri ennen kun heräsin, näin unta delfiineistä. Noustuani ylös pistin tv:n päälle ja sieltä tuli ohjelmaa delfiineistä.

3. 30. kesäkuuta näin unta, että puolisoni bändikaverit olivat menneet treenikämpälle ilman häntä. Puolisoni sanoi vielä unessa, että ''siellä ne on nyt soittelemassa ilman mua''. Sitten kun puolisoni soittaa illalla bänditoverilleen, niin bändikaveri sanoo, että he olivat olleet treenikämpällä ilman puolisoani ja tehneet uuden biisin.

4. Sitähän sanotaan, että jos näkee unta hampaista (varsinkin huonokuntoisista), niin se tietää kuolemaa..
Kerran näin unta vastaavasta asiasta ja puolisoni tulee herättämään mut kesken unien, ja sanoo, että Osama Bin Laden on kuollut .....?!

5. Tämä ei ole enne (kai?), mutta olen nähnyt parin vuoden ajan ihan älyttömän USEIN unta laivasta (yleensä risteilyaluksesta) ja yleensä uni on
päättynyt johonkin huonoon asiaan, esim. laiva on uponnut. Kerran näin 3 krt/viikko tämmöistä unta...
Mitä tämä voi tarkoittaa? Muutenkin näen paljon unta vedestä..

Muut enteet:

1. Perjantaina 29.kesäkuuta töistä päästyäni mulla alkoi soimaan päässä Pinkin 'So What'. Se soi ainakin parin tunnin ajan päässäni ja se alkoi jo raivostuttamaan! Sitten kun menin ystävälleni kylään ja aloin lukemaan Cosmoa, siellä oli juttua Pinkistä, ja silmäni osuivat
juuri siihen tekstiin.. ''Pink- Suosituin hitti: So what''!

2. Tämä tapahtui kanssa lähiaikoina, ja myöskin töistä päästyäni.. Kun olin pakkailemassa kamoja ja lähdössä pyöräilemään kotiin päin työpaikalta, niin Anssi Kelan biisit alkoivat soimaan päässäni, ja eritoten 'Mikan faijan BMW'. Minun piti käydä vielä toimistolla ennen kotiin menemistä ja kun olin tullut paikan päälle ja jutellut pomon kanssa hetken aikaa, radiosta alkoi soimaan yllätysyllätys 'Mikan faijan BMW'...

Että semmosta...
‎"Älä välitä siitä, mitä ihmiset sinusta sanovat. Eiväthän he puhu sinusta, vaan siitä, millaisena sinut näkevät."

Avatar
Zharg
Kummitus
Viestit: 59
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 23:49

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Zharg » 08 Tammi 2013, 05:05

Näin yhen kerran jonkinsortin enneunen, siinä ajettiin broidin kanssa autolla ja tien reunassa oli numerokylttejä, joista osa oli tahrittu verellä. Ja niitä tahrittuja merkkejä mietittiin porukalla, että mitä se meinaa. Tultiin siihen lopputulokseen, että päivämäärää tietenkin. En muista noita numeroita, mut otetaan esim, 19 ja 7. Nuo numerot jotka unessani oli, ja sattui se päivämäärä kohille, niin broidin syntymättömältä lapselta oli poksahtanu suoli pihalle. Broidi kuitenki soitti mulle heti siitä ja pienmuotonen panikointi siitä tuli, kun se uni oli jokseenki järkyttävä, mut nou probleemo kuitenkaa, lapsi on syntyny ja pienimuotonen leikkaus. Kaikki ollaan ilosia. Mun vaari näki kans aikanaa enneunen kun oli VR:n hommissa, että sovitti hautajaispukua, Aamusella oli tullu puhelu, että on tapahtunu onnettomuus ja työkavereita kuollu, niin sitten tosissaan sovittelemaan pukua kuoppajaisiin.
Kauhea loppu on parempi, kuin kauhu ilman loppua.

Avatar
Johanness86
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 27 Maalis 2016, 20:36
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Johanness86 » 27 Maalis 2016, 20:52

Tästä on jo aikaa, kun näin tämän hyvin mystisen ja minua hetkuttaneen unen. Uni alkoi pienellä "polulla", jossa kävelin läpi uskontojen, mysteerien, pyramiidien ja muiden mystisten asutusten ympäröimänä, kunnes saavuin alueelle joka täyttyi munkkisotureista ja häkennyin ja ahdistuin tässä vaiheessa, kunnes sieluni paikka vaihtui samalla kun munkit jakautuivat vihreisiin ja oransseihin vastakkain toisiaan, keihäät kädessä. Minun asemani muuttui samalla hetken päästä näin sekavan lapseni (minulle ei ole vielä lapsia, mutta aistin kyseessä olleen minun ensimmäinen poikani, jolle jätän perintöni) Minä seisoin alttarin päällä molemmissa käsissäni pyhää sanomaa, kirjoja, jotka olivat minun käsi-alaani ja poikani katsoi minua täysin häkeentyen siitä kaikesta mitä siinä unessa tapahtui hänen ja minun ympärilläni.

Olen yrittänyt ymmärtää untani, sillä se jäi hyvin muistiini. Polku jota kuljin unessa on tämä nykyisin kulkemani polku mysteerien maailmassa ja kun saavuin ymmällään olevaan lapseen joka häkeentyi munkeista, jotka olivat valmiita sotimaan toisiaan vastaan, mietin, että oliko se viisauden sotaa, vaiko oikeaa sotaa, johon nämä munkit olivat ryhtymässä. Samalla herätessäni ymmärsin olevani se pienoinen ja hieman ymmällään oleva lapsi... Viisas ja parrakas minä osoittautui antamaan perintönsä kaikesta oppimastaan pojalle, joka ei pienellä päällään ympyröivää maailmaa ja ihmiskuntaa tajunnut mihin oli syntynyt. Tämä uni sai minut miettimään omaa elämääni ja sitä mitä todella tahdon ojentaa lapsilleni ja lapsenlapsilleni, kunhan heitä tulee... Viisautta ja ymmärrystä... Elämäni ei ollut kovin kummoista ennen polulle lähtöä ja olen samankaltaisia unia nähnyt usein...

Olen myös lennellyt unissani erinlaisten ihmisten seuraan ja huomannut, että jotkut heistä jopa puhuvat minulle unissani, eräskin yritti herättää minua tajuamaan unissa lentelyn toisten luokse ja sen mitä kaikkea me voimme välittää toisillemme unien avuin... Unitelepatia??? voisiko se olla sitä??? Tosin joissakin unissa tunnun olevan unen kulun orja, enkä pysty valitsemaan tai tietoisesti ohjaamaan itseäni, mutta joissakin unissa toisin...

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Varjotar » 14 Maalis 2019, 08:46

Eipä nyt mitää sen suurempia enneunia, mutta tietounena, että tämä säätila jne levottomuudet ovat kyllä Varjohallituksen puuhasteluita.
I do not know if you do not know.. :ghost:

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Andromeda » 14 Maalis 2019, 10:09

Säätä on muokattu HAARP:lla ja Usan laajat metsäpalot taas saatiin aikaan toisenlaisella tekniikalla.

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Varjotar » 14 Maalis 2019, 18:52

No nyt ollaan syvällä ku uskotaan tommosiin.
I do not know if you do not know.. :ghost:

Vallu
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 24 Syys 2018, 21:42
Paikkakunta: Jämsä

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Vallu » 10 Marras 2021, 19:21

Juuri sopivasti löytyi tämä topikki. Aika osuvasti tässä Henkiset asiat osiossa, joku siis tiesi ainakin alitajunnssa tai miksi ei oikeasti, tämä on todella henkisien asioiden paikka.

Laitoinkin jo selvityksen Ennusteet osioon mitä on ennen uni. Tosin siinä ei ole käytetty kyseistä termiä vaan lähinnä selitetty teknisesti miten ennustus toimii.

Tässä haluaisin vielä lisätä, että monesti kun nähdään ennen unia joka siis jokainen ihmisen oikeus. Sen kyvyn voi treenata ja lopputuloksena voi selkeästi nähdä tulevan kun tekee sen unessa tässä tapauksessa astraali tilassa Tietoisesti.
Jokaiseen ihmisen totuus on henkilökohtainen illuusio.
Kaikki tieto voi vapaasti käyttää yhteisen hyvään saavuttamiseksi.


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa