Enneunet

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Laura
Valaistunut
Viestit: 45
Liittynyt: 18 Huhti 2010, 21:35

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Laura » 29 Elo 2010, 13:50

Kerro vaan jos haluat :)
Mun "enneunet" on ollu yleensä hyvin lyhyitä pätkiä, eikä edes kovinkaan merkittäviä useimmiten. Ykskin kerta näin että olin H&M:ssä kun liike oli suljettuna, muutamien muiden tyttöjen kanssa sovittamassa vaatteita jotain tapahtumaa varten. Sitten näin erikoisen mallisen topin jota kovasti halusin kokeilla, mutta en ehtinyt sovittaa sitä unessa. Seuraavana päivänä päätin mennä keskustassa ollessani H&M:ään pyörähtämään ja kappas vaan siellä oli näkyvälle paikalle (samoille kohdille, missä unessanikin olin ollut) tullut ihan uneani vastaava toppi, erivärisenä vain. Kokeilin sitä,eikä edes ollu kiva päällä :D Ois ihan jees, jos näkis jostain vähän tärkeemmistä asioista unia tai jotain...

Avatar
Demoni
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 07 Elo 2010, 13:52
Paikkakunta: eura,finland
Viesti:

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Demoni » 04 Syys 2010, 18:54

Laura kirjoitti:Kerro vaan jos haluat :)
Mun "enneunet" on ollu yleensä hyvin lyhyitä pätkiä, eikä edes kovinkaan merkittäviä useimmiten. Ykskin kerta näin että olin H&M:ssä kun liike oli suljettuna, muutamien muiden tyttöjen kanssa sovittamassa vaatteita jotain tapahtumaa varten. Sitten näin erikoisen mallisen topin jota kovasti halusin kokeilla, mutta en ehtinyt sovittaa sitä unessa. Seuraavana päivänä päätin mennä keskustassa ollessani H&M:ään pyörähtämään ja kappas vaan siellä oli näkyvälle paikalle (samoille kohdille, missä unessanikin olin ollut) tullut ihan uneani vastaava toppi, erivärisenä vain. Kokeilin sitä,eikä edes ollu kiva päällä :D Ois ihan jees, jos näkis jostain vähän tärkeemmistä asioista unia tai jotain...


OLen nähnyt unia jotka ovat toteutuneet, esim läheisten kuolemia ja sitten ilisempiakin asioita kuten omaa elämää kohdanneet ilot.Olet varmaan sama Laura joka kuuluu haamujengiin, tulehan sivuille on paljon uutta
LOL

Wildspirite
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 09 Syys 2010, 20:23

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Wildspirite » 16 Syys 2010, 17:37

Hyrr... Pelkään nähneeni enneunta... Kissani on minulle kaikki kaikessa, niin näin unta että pelasin velipuolieni ja kaverini kanssa mustaa metsää joka jatkui hippaleikkinä. Jahtasin velipuoliani siinä unessa ja toinen heistä juoksi huoneeseeni ja menin perässä mutten sisälle huoneeseeni ja yritin laittaa valoja päälle, mutta ne ei mennyt. kurkistin sisälle huoneeseeni mutta en nähnyt mitään ja rupesin kiljumaan ja heräsin siihen. Mikään ei voisi järkyttää minua enemmän kuin se että kissalleni sattuisi jotakin.

Seuraavana yönä näin jotakin unta jota en muista. Mutta sen tiedän että se oli painajaista. Kun heräsin rupesin ihan hädissäni etsimään kissaani.

En tiedä liittyykö nämä juttuun, mutta lisäsin silti :)

Laura
Valaistunut
Viestit: 45
Liittynyt: 18 Huhti 2010, 21:35

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Laura » 16 Syys 2010, 21:28

En mä kyllä mihinkään haamujengiin kuulu...? Mikäs se sellain on? :D

Näin eilen päikkäreil unta (yleensä en nuku koskaan päikkäreitä) tai oikeestaan en muuta nähnytkään kun unia unien perään,vaikka välillä heräsinkin. Luulin et olin nukkunu jo monen monta tuntia vaikka se todellisuudessa oli n.1-2h. Mikä onkin yleensä unissa aina sama juttu, et niissä tapahtuu lyhyessä ajassa vaikka mitä. Yks unista oli että koirallani oli tullut toinen punkki oikealle puolelle kasvoja, enkä tykännyt tietenkään yhtään asiasta, ötöiköitä kun kammoan :D :S saati että sellanen pitäis poistaa. Olin toissa iltana yhen punkin ottanut pois jo kuvotuksen/heikotuksen vallassa. Joten aattelin et siitä se sit uneenkin oli tullut. No ei. Eilen illalla sitten huomasin kun nostin koiran syliin rapsutellakseni sitä, että eikai sillä oikeesti oo toinen punkki. Olihan sillä, ihan tismalleen samassa kohdassa kuin unessa. Yööök...

Muuten oon huomannu viime aikoina, vaikka paljon unia näänkin, lähes joka yö. Niin niiden muistaminen on jotenkin mennyt vaikeaksi tai muistan vain pätkiä. Ärsyttävää kun tietää että uni jatkui ja unessa oli muutakin, mutta en saa mieleeni mitä kaikkea niissä on ollut, vaikka yritän kuinka muistella. Joko muistan heti herätessäni jotain lyhyitä kohtia tai sitten keskellä päivää muistuu joku pätkä mieleen, mutta ei koko unta :<

Avatar
Merey Celeste
Alieni
Viestit: 114
Liittynyt: 14 Tammi 2011, 13:42
Paikkakunta: Jossain Pohjois-pohjanmaan perukoilla

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Merey Celeste » 19 Tammi 2011, 17:45

Mun anoppi on nähnyt enne unia. yksi josta kerto oli että musta pitkä musta auto oli ajanut niiden pihaan ja sieltä oli häne poikansa noussut, aamulla kun anoppi heräs hänen miehensä kuoli. eli auto tuli hakeen appiukkoa
http://www.kotinet.com/tiina.kemi.
Bibo eisen enempää tai vähempää

bella
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 20 Tammi 2011, 01:51

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja bella » 21 Tammi 2011, 00:14

-
Viimeksi muokannut bella, 30 Tammi 2011, 16:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elämä on jakso kahden ikuisuuden välissä.

Avatar
Yochanan
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 20 Tammi 2011, 22:52
Paikkakunta: Tampere

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Yochanan » 21 Tammi 2011, 11:47

noni, aloitetaampas oma viestintä enneunista :

tästä on nyt vuosi-pari aikaa kun näin voimakkaan enneunen vanhempieni 1800-luvun lopulla rakennetusta talosta
(talo ei ole missään vaiheessa aikaisemmin kuulunut suvullemme,olemme vissiin kolmannet omistajat)..

unessa ennaltanähty tapahtuma: -talossa sattui tulipalo (tietämämme mukaan historiansa toinen..ja ensimmäinen,
meidän aikanamme toivottavasti Ainoaksi jäävä). näin siis unen tapahtumasta joitakin viikkoja (korkeintaan 3-4 kuukautta)
aikaisemmin jossa tämä vanhempieni kaunis puutalo roihusi ilmiliekeissä.. onneksi onnettomuudessa jäi kuitenkin se, ettei
tuli vaurioittanut kuin sisäsaunaa ja kolmen alakerran tilan lattioita..-eikä henkilövahinkoja/hengenmenetyksiä tullut;palo oli
kaikeksi onneksi jäänyt pieneksi. ketään ei ollut kotona.. paitsi pihallamme ollut nyt jo edesmennyt koiraparkamme, joka joutui paniikkiin !

(tietysti tapaus oli traumaattinen meille kaikille -eikä vähiten koirallemme, joka eli jo tuolloin vanhuuttaan..naapureilla ja palokunnalla oli täysi työ saada koira pihalta kauemmaksi-ja rahouittumaan)

varsin ikävä aloitus foorumilla,mutta tämä on lähiaikojeni voimakkain enneuni.. joka ei sitten onneksi toteutunutkaan
kaikessa unessa nähdyssä voimakkuudessaan, mutta toteutui silti :(

en sitten osaa sanoa paljonko merkitystä on alitajuisella tiedolla talon edellisten omistajien aikaisilla tulipaloilla näkemääni
uneen,mutta mulle tuli heti semmoinen olo, kun olin saanut tiedon palosta, että "tämänhän juuri näin unessani".
:o


tämän unen lisäksi oon kokenut erilaisia ja eriasteisia de-ja vu-tyyppisiä unesta todellisuuteen - kokemuksia..
on näkynyt tilanteita ja ihmisiä unessa joita en ole koskaan kokenut / tavannut, mutta jotka valvemaailmassa
ovat heti tunnistettavissa tavalla tai toisella näkemästäni unesta -hieman vain varioituina mutta kuitenkin tapahtuen
juuri kuin nähtynä..että on tullut ihan selvä ja tunnistettava de-ja vu - tunne.
-people tell me that it couldn´t be possible..not real.
i challenge your point:why couldn´t it be possible aswell
i don´t belong in the mainstream.i listen to the
silence, i´m learning from the unseen -experience throught the intuition;travel without passports
as an astral-being at speed of light-without a fright

Avatar
Yochanan
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 20 Tammi 2011, 22:52
Paikkakunta: Tampere

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Yochanan » 22 Tammi 2011, 09:33

... aini, jäi edellisestä postauksesta mainittematta että näin nelisen vuatta sitte semmotteenki unen
jossa oli maisemista&ilmapiiristä päätellen ollu iso nuke-war / iso ydinkatastrofi..kaikki oli vaa harmaata;
santaa,tuhkaa,ruasteen/verenkirjavia mutalätäkköjä,, siälätäälä muutama mustunu, känkkyräine pystyyn kuallu puu..
ilmassa leiju tuhkahitusia & helvetin pahoja hajuja/kaasuja... taivaalta sato niljasta tihkua (wipii,ydinlaskeuma tms)

mää seisoin siinä keskellä ei-mitää..sitte mun kehoni/ruumiini vaa hajos, varisi hiljallee tuulen mukana atomeiksi muitten
hiukkasten joukkoo. mutta! : jäljelle jäi semmone pauttiarallaa torson (/kaulasta vyätäröön ulottuva) kokone soikee, kirkas
valo-enerkiapallo joka säteili ja oli lämmin..

muistan senhetkisen tuntemuksen unen läpi / siinä unessa.. tuntu kevyeltä, tuntu lämpöseltä, vapaalta, seesteiseltä..
tuntu suaraasanottuna Mahtavalta - ei ollu mitää vyysisiä ropleemeja, ei kehon/lihan rajotuksia, ei surettanu eikä suutut-
tanu :) mää (siis tää valo-energiapallo) kohosin ylemmäs taivaalle ja ampasin at the speed of light siittä johonki valtaval-
la vauhtienergialla - ja siihe se mun uni sitte päättyki..

heräsin siittä tosi seesteisenä, miäli kirkkaana & ilosena :) ton unen jälkee en o enää pelänny kuolemaa/kuolemista :D
(enemmänki, kuten nin monet muutki, pelkään mahrollisia kipuja mitä joutuu ehkä kestään Ennen kualemista (riippuen
millätavoin se lähtö tulee..) ja eniten sitä että mitä jos tän elämän jälkee ei kertakaikkiaa ole mitää.. ei eres minkääasteis-
ta siulullista tietosuutta.. semmone asettaa ainaski mulle ajatuksia että jos ei o mitää tietosuutta tän elämän jälkee ni
kuoleminen/kuolemahan (ja näiollen myös melkopitkälle koko elämä, IMHO) olis ikäänku ollu turhaa..

mutta juu,anyway.. back to topic; mää Toivon syvästi & hartaasti että toi mun unessa esiintyny tapahtuma olis sinänsä
enteelline, että ku mun maalline vaellukseni päättyy, ni musta jäis nimenomaa jäljelle toi kertomani valo-enerkiapallo..
tietosuus & ajatukset jäis jollaki tavalla jäljelle tän elämän jälkeen :)
-people tell me that it couldn´t be possible..not real.
i challenge your point:why couldn´t it be possible aswell
i don´t belong in the mainstream.i listen to the
silence, i´m learning from the unseen -experience throught the intuition;travel without passports
as an astral-being at speed of light-without a fright

Laura
Valaistunut
Viestit: 45
Liittynyt: 18 Huhti 2010, 21:35

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Laura » 15 Maalis 2011, 19:47

Tässä joku aika sitten ainakin osittain toteutunut uni. Näin reilu vuos sitten että entinen oli uuden blondin naisen kanssa yhtäkkiä yhdessä, vaikka ei halunnut seurustella. Kaikenlisäks ne oli muuttanu unessa yhteen vaikka tää mies tykkää asua omineen. Ja kaiken huippuna oli,että ne yritti tehdä lasta! Siin vaihees olin jo et ei voi olla totta, ei tosta mitään tuu. Niin mies vaan selitti et joo no kohan nyt huvin vuoks tehää näin. Olin kauheen vihanen unessa miehelle. Menin vessaan ja näin roskapöntössä kuolleen vauvanalun. (wc:ssä ei todellisuudessa ole roskista). Oli aika karsee näky.Unessa ainakin luulin että se oli keskenmeno.
Sehän siis alkoi seurustelemaan n.puol vuotta sitten blondin kanssa ja sitä kesti jotain pari kk. jonka jälkeen satunnaista friends with benefits-menoa. Joku aika sitten kuulin et tää nainen on tullu uutenavuonna paksuks. Ja vasta jokin aika sitten kävi abortin tekemässä, viimeks kun kysyin asiasta, niin ei ollu ees ihan varma että onnistuko abortti :O wtf...

Ja sit on ollu joitain outoja numerounia, häiritsevää kun en tiiä mitä ne meinaa.. Joitain viikkoja sitten näin että maaliskuun päivät 2-9 oli kokonaan kadonneet kännykän kalenterista,eli yksi viikko. ja muutenkin kaikki seuraavien kuukausien päivät oli ihan sekaisin, niitä oli liikaa tai liian vähän kuukaudessa.
Ja vielä päivämäärä 2.9 on hämärän peitossa. näin sen viime vuoden loppupuolella, eli varmaan tänä vuonna jotain tapahtuu. Unessa kirjotin omin käsin numerot kuulakärkikynällä vanhan kuolleen miehen tyynylle, Se kohtaus unessa oli hyvin selvä, vahvistin vielä toiseen kertaan numerot. Selkeästi sillä päivällä yritetään jotain viestittää mulle.
Eilen yöllä tuli mieleen että sehän sopis lapsen syntymäpäiväks hyvin.. :D kun uutenavuonna raskaaks tullu. Mut sehän ei vissiin synny..
Muutenkin unissa missä numeroita on ollu, niin kakkosia ja ysejä tähän asti näkyny vaan :O


Ja vasta viime pe. näin unessa miehen jota en ollu nähny ikuisuuksiin livenä kuin unissakaan. Oli unessa kyl paljon muitakin ihmisisä mut se oli selkeiten. Vilkutti mulle heipat kun lähdin liikuntasalista pois. Ja jotain pehmosia puhu tai tunnusti tunteitaan unessa, joihin en uskonut. Ajattelin et en kai kumminkaan sitä nyt missään lauantaina nää.. Vaikka usein niin käy kun joku tulee uniin josta ei ikuisuuksiiin oo kuullu, ni sen jälkee se ottaa yhteyttä tai muuta vastaavaa.... No yöllä töistä tulin kotiin ja joku huus mun nimen ja morjesti. Aattelin eka et jotain kännisiä vaan, mut katoin uudestaa niin siinähän Se oli -__-

veeruska
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 25 Huhti 2011, 12:52

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja veeruska » 25 Huhti 2011, 14:18

Meillä karkasi koira pihalta, kun olin aika pieni. Sitä etsittiin jonkun aikaa, muttta ei löydetty. Näin unta, että missä se on ja mitä sille on käynyt ja sen vammat. Totta kai kerroin heti vanhemmilleni tästä, että ei ole ihan omaa muistelua "sinnepäin". Oli jäänyt junan alle. Että näin!

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 09 Touko 2011, 10:46

Onhan noita enneunia tullut nähtyä jonkin verran, tosin kaikki on ollut merkityksettömiä ja lyhyitä. Esim. kolmannella luokalla näin unta kun olin keittiössä ja kasasin jotain muovista ja pientä pöydän ääressä, tarkemmin en saanut selvää. Siinä sitten samana vuonna pääsiäisen aikaan kasasin juuri syödyn Kinder-munan yllätystä ja tajusin että tästä järisyttävästä hetkestähän se uni oli kertonut. Usein enneunet itsellä on sellaisia missä teen vain jotain normaalia ja katselen samalla ympärilleni
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
Lare
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 29 Loka 2011, 19:53
Paikkakunta: Kouvola

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Lare » 02 Marras 2011, 17:09

Viimme yönä näin jonkin moisen pienen enneunen. Olen ollut nyt tetissä pari päivää ja siellä työpaikaalla on kuunneltu NRJ radiokanavaa kokoajan. Unessani näin että kanava käännetiinkin radio rockille. Aamulla työpaikalle saapuessani huomasin että siellä ei soinnutkaan NRJ vaan radiorock. Oli aika jännä kokemus.
En se minä ollut, sitäpaitsi se oli vahinko.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 03 Marras 2011, 10:04

Lare kirjoitti:Viimme yönä näin jonkin moisen pienen enneunen. Olen ollut nyt tetissä pari päivää ja siellä työpaikaalla on kuunneltu NRJ radiokanavaa kokoajan. Unessani näin että kanava käännetiinkin radio rockille. Aamulla työpaikalle saapuessani huomasin että siellä ei soinnutkaan NRJ vaan radiorock. Oli aika jännä kokemus.

Kumarran sinua, oi 2000-luvun Nostradamus
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
yenn
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 19 Kesä 2011, 12:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja yenn » 25 Joulu 2011, 21:57

Näin pari viikkoa sitten todella oudon unen, ja olin jo aamulla sen nähtyäni varma että siinä oli jotain erilaista kuin normaalisti.
Se oli to-pe yö jolloinka unen näin. Ja sanon jo nyt etten missään vaiheessa pelännyt poikaystäväni pettävän minua tms, ainakaan naapurinsa kanssa. En tiennyt edes tälläisen naapurin olemassaolosta!

Näin unta että menin poikaystäväni luokse, tai siis hänen taloonsa mutta johonkin toiseen asuntoon.. menin unessa "poikaystäväni" vessaan, ja löysin lattialta vieraan naisen alushousut ja positiivisen raskaustestin. Tässä vaiheessa poikaystäväni tuli vessaan, ja aloin riehua että mitä hittoa se on pettänyt minua ja vielä naapurinsa kanssa... olin unessa jotenkin todella shokissa ja sekavassa mielentilassa. Kun hätkähdin unesta hereille itkin ja olin jotenkin aivan paniikissa edelleen. Aamulla kerroin unesta ystävälleni, ja pohdittiin että mitä se voisi tarkoittaa, kun en tosiaan ole ajatellut että minua petettäisiin.

No mutta kuinkas kävi...
Pari päivää unen jälkeen poikaystäväni petti minua. Naapurinsa kanssa. En ollut todellakaan ajatellut kyseistä ihmistä minulle uhkana, en edes tiennyt kyseisen ihmisen olemassa olosta kuten tuossa ylempänä jo sanoinkin...

Että sellaista täällä. Ensimmäinen tälläinen unikokemukseni, ja tästä on aikaa nyt 2viikkoa.
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

Avatar
yenn
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 19 Kesä 2011, 12:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja yenn » 26 Joulu 2011, 00:14

Tosiaan siis sanon nyt viel että ennen en oo mitään enneunia nähny (ainakaan sellaisia jotka oisin tajunnu), mutta muuta outoa on kyllä tapahtunu, niistä on enempi tuolla muissa aihealueissa.

Tuo oli jotenkin vaan niin suora, että itekin ihan säikähdin.

En tullu aiemmin kirjoittamaan siitä kun jotenki oli sellainen olo etten halua puida koko asiaa, mutta nyt alkaa olemaan sellainen olo et ton voi jo "jakaakin" muiden kanssa.

Pettäminen osui nappiin, ja tosiaan henkilön kanssa joka asuu samassa talossa... toivotaan ettei tuo raskaus nyt osu nappiin. :D
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 27 Joulu 2011, 09:22

Vaikka sanot ettet ollut asiaa edes ajatellut että poikaystäväsi pettäisi, niin ehkäpä olit kuitenkin pistänyt merkille jotain asioita hänen käytöksessään mikä olisi viitannut pettämiseen mutta ohitit vain nämä pienet muutokset ajattelematta niitä enempää, jolloin pääsi sitten nukkuessaan käsittelivät ne ja päätyivät tähän lopputulokseen. Ajankohta puolestaan oli kyllä mielenkiintoisen lähellä
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
yenn
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 19 Kesä 2011, 12:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja yenn » 28 Joulu 2011, 00:37

Tilannetta on vaikea selittää, mutta oikeastaan mikään ei viestinyt että tuollaista olisi tulossa, ainakaan tosiaan en tietoisesti huomannut mitään. Mut liekö sit joku naisenvaisto tässä asialla... ;)
Torstaina oli sellainen "perusriita", ja sit samana yönä näin sen unen.. mulla tuli vaan heti aamulla sellanen olo et siinä on nyt jotain hämärää. Annoin ukon olla rauhassa sitte vkl ajan ja mennä omia menojaan, sunnuntaina kysyin suoraan et onkohan tapahtunu jotain mistä pitäis tietää.. Ja sit tulikin myöntävä vastaus. Kyllähän se pommina tuli, mut olin jotenki niin varma vastauksesta ettei ois tarvinnu ees kysyä, niin se raivo kesti noin 5minuuttia, ja sen jälkeen mua vaan nauratti..tottakai ukko kuuli enempi kun kunniansa, mut mulla tuli vaan helpottunu olo. Soitin kaverille että p**kele, se kävi toteen ja sit naurattiki taas. :mrgreen:

Nyt en jaksa enää ees ajatella koko asiaa, mut ens kerralla jos joku uni tuntuu jotenkin "erilaiselta", niin tarkkailen kyl ympäristööni enempi siinä vaiheessa.

Mut ei aiheesta enempiä, ettei tästä tuu mitään parisuhteen puintia... :mrgreen:
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 28 Joulu 2011, 19:33

No tuossahan voisi ajatella olevan kyseessä myös tiedostamaton auran lukeminen. Auraa ei aina koeta visuaalisesti.

Avatar
Clover
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 28 Tammi 2012, 09:39

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Clover » 31 Tammi 2012, 15:51

Olen nähnyt vahvoja enneunia viimeksi lapsena. Ne ovat jääneet mieleeni hyvin kirkkaina, koska oli yhdeksän vuotiaalle lapselle aikamoinen shokki, kun huomasin että unessa tapahtunut onnettomuus olisi oikeasti tapahtunut, jos en olisi mennyt väliin.

Unessa näin, kuinka naapureiden vasta kävelemään oppinut lapsi tipahti liukumäen portaita hyvin traagisesti alas ja kuoli. Lapsen vanhemmat olivat täysin murtuneet ja lapsen äiti oli lähes hysteerinen. Muistan herätessäni vielä tuon tunne tilan, pohjattoman surun tunteen ja olin hieman omissa oloissani koko sen päivän. Lähdin kuitenkin leikkimään kavereitteni kanssa pihalle, samaiseen liukumäkeen josta näin unta. Sitten tapahtumat alkoivat menemään täsmälleen niinkuin unessani. Nuori pari tuli lapsensa kanssa myös pihalle ja liukumäelle. Lapsen noustessa portaat ylös ja horjuessaan viimeisellä askeleella, muistin uneni ja kävin hakemassa lapsen pois. En uskaltanut jäädä odottamaan olisiko käynyt samalla tavalla kuin unessani. Siihen asti jokainen sana ja liike oli kuin suora kopio unestani.

Olen myös nähnyt paljon unia ihmisistä, joita en ole koskaan nähnyt, mutta unen jälkeen he saattavat kävellä vastaan julkisella paikalla. Muistan elävästi ensimmäisen tämänkaltaisen unen. Olin juuri menossa seuraavana päivänä uuteen kouluun ja minua jännitti kamalasti. Unessa olin keiju ja seikkailin ihmeellisessä maailmassa, jossa kukat olivat uskomattoman isoja ja värikkäitä. Tuolla kukkaisviidakossa tutustuin hentoon, vaalea tukkaiseen keijutyttöön. Muistan hänen kasvon piirteet erittäin hyvin. Herätessäni aamulla, mieleni oli kirkas ja innokas aloittamaan uuden koulun. Ja ensimmäinen ihminen, joka tuli minua vastaan, oli tämä uneni tyttö. Täsmälleen samanlainen ruumiinrakenne ja kasvon piirteet sekä vaaleat hiukset. Tapahtuma oli hyvin hämmentävä yhdeksän vuotiaalle tytölle. : D

Nykyään näen harvemmin enneunia, enemmänkin olen yhteydessä muihin ihmisiin unieni kautta. Joskus jopa tiedostan ettei uni ole omani. Näen unissani yleensä minulle läheisiä ihmisiä ja tunnitan heidän tunteitaan ja ajatuksiaan. Omanlaisia enneunia siis. : )
One Love <3

Avatar
Renkku
Valaistunut
Viestit: 35
Liittynyt: 04 Touko 2011, 23:17
Paikkakunta: Oulu

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Renkku » 08 Maalis 2012, 22:25

Enneunia näen tosi harvoin, mutta ainakin yhden lähes enneunen muistan selkeästi. Minulla on paljon kavereita netin kautta, niin että olen saattanut nähdä henkilön ehkä kerran tai kahdesti mutten koskaan käynyt hänen luonaan kylässä. Näin sitten kerran unta jossa kävin yhden tällaisen kaverini luona. Juoni unessa meni suunnin piirtein niin että mieleeni tuli vierailla tämän kaverini luona ja ilmestyin hänen huoneensa kynnykselle. Hän ei kuitenkaan tiennyt tulostani eikä huomannut minua, koska seisoin aivan hiljaa ja hän oli selin minuun. Katselin ympärilleni huoneessa mutta en tervehtinyt kaveriani tai muutoinkaan ilmoittanut tulostani koska pelkäsin hänen hermostuvan siitä että sillä lailla vain tupsahdin käymään ja pelkäsin siis olevani tungetteleva jos sanoisin mitään. Tähän uni loppui.
Pari kuukautta unen jälkeen pääsin oikeasti vierailemaan kyseisen henkilön luona kylässä. Huone oli juuri samanlainen kuin unessakin ja tästä yllätyin hieman tai ajatus oli sellainen "kappas olisihan pitänyt arvata" :D Mittasuhteet unissani heittelevät usein rajusti mutta muutoin huone oli samanlainen; saman muotoinen, ikkuna ja ovi samassa paikassa, huonekalut samoilla paikoilla jne. Kaverini tästä hiukan hämmentyi mutta nauroimme silti jutulle.


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa