Enneunet

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 04 Marras 2008, 14:35

Näin unta, että mummini leipoi sen oman reseptin munkkeja ja katsoi vain kohti ja hymyili muttei sanonut mitään, otin häntä kädestä kiinni ja käsi oli aivan kylmä. Seuraavana päivänä mummini kuoli. Uni oli silti mukava eikä mitenkään ahdistava. Muutenkin näen enne unia aina silloin tällöin.
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
Doc
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 03 Marras 2008, 16:23

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Doc » 04 Marras 2008, 15:37

viewtopic.php?f=11&t=447
Sieltä mun ketju.
Kerran näin, että mummoni oli sairaalassa, ja lähdin menemään taaksepäin huoneesta kuin jonkun vetämä vaikka kuinka koitin silloin mennä eteenpäin. Mummo joutui minun kanssani sairaalaan, tosin minä siitä että olin unissa kävellyt rappusista alas, pahoin seurauksin.
Kuva
Uskokoon ken tahtokoon

lollipop
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 31 Loka 2008, 23:12

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja lollipop » 22 Marras 2008, 11:40

Oon nähnyt enneunia, mutten sellaisia, että tapahtumat menevät täysin samalla tavalla kuin unessa. Lähinnä vain paikoista, esineistä ja ihmisistä. Esim. kerran pienenä näin unta, että hammasrautani menivät rikki ja parin päivän päästä niin kävikin :D

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Zrud » 06 Joulu 2008, 00:15

Tänäyönä taisin nähdä ensimmaisen enne unen minkä muistan.
näin unta että olin omassa asunnossani tietokoneella. kuulin ovikellon soivan.
menin avaamaan ja ovella seiso minun tätini ja kysyi että voisinko palauttaa yhdet astiat mitkä hän minulle kerran lainasi... sitten uni vaihtui toiseen uneen jota en juuri nyt muista.
mutta sitten tänään aijemmin noin 15.30 olin istumassa koneella... (joka ei ole yllättävää)
ja ovikello soi. ja zädäm, oven takana seisoi tätini ja pyysi palauttamaan ne astiat jotka hän minulle lainasi... olen vähän aikaa sillee o_o' Deja'Vu?
ja astait palautin ja senkin jälkeen oli vähän sillee o_O wtf olo.
Feel the LOVE

Avatar
Nemesis
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 04 Joulu 2008, 18:49

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Nemesis » 11 Joulu 2008, 18:44

no määpä näin kerran unta että minä + mun isi ja äiti (mun pikkuveljeä ei sillon ollu olemassakaan, ja mäki olin vaa about 4?) et lähettii pihalle (majakkasaarelle?) käveleskelemään talvella ja sit muutaman päivän päästä mentiinki! tämmönen muistikuva mun ÿber hienosta enneunesta on jäänny, luutavasti sain kakarana jonku vaikutelman et näin tommosen unen vaikken nähnykkään :'D mut aika maagista eiköss?
We're Bleeding Well In Hell

Avatar
Nemesis
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 04 Joulu 2008, 18:49

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Nemesis » 11 Joulu 2008, 18:45

ps:tyhmille tiedoks. en ihan tosissani tuota enneunena ottannu..
We're Bleeding Well In Hell

Avatar
akba
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 15 Loka 2008, 17:10

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja akba » 04 Tammi 2009, 12:38

Olen kyllä sellaisen enneunen nähnyt että unessani tietokonetuolistani meni jalka poikki ja ostimme sitten uuden, tämä tapahtui 2 viikko myöhemmin unestani. Eli sain uuden tuolin tilalle, paitsi se ei ollut uus, koska emme ostaneet sitä vaan otimme varastosta sitten sen tuolin. Tämä tapahtui vuosia sitten.
Maailmassa on tuhansia mielenkiintoisia asioita, joista kaikista voi oppia.

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Tenkku » 05 Tammi 2009, 12:26

Minä olen nähnyt usein enneunia, kaikki kolmos-kuutos-luokilla (jolloin tapahtui paljon muutakin mahdollisesti paranormaalia) mutta muistan niistä vain yhden. Unessa oli joku puliukko kerrostalomme käytävässä ja yritimme sitä estää tulemasta meille. No ylläri ylläri n. kahden viikon kuluttua yläkerramme mummeli tuli meille hädissään turvaan kun kännissä oleva mies (hänen poikansa?) pahoinpiteli häntä. Soitimme sitten poliisit ja yritimme rauhoitella mummelia ja näin siitä selvittiin.
Kuten jo tuossa lukeekin olen nähnyt muitakin unia, mutta tämä on ainoa jonka muistan.
Fabulous babe

amntz
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 07 Loka 2008, 18:56

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja amntz » 05 Tammi 2009, 19:18

Laiton toissa iltana youtubeen videon.Näin yöllä unta että siihen on tullut neljä viidentähden arvostelua.Menin sitten aamulla hetin katsomaan, niin kas kummaa siellä oli sama 4 viidentähden arvostelua :mrgreen:

blood
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 13 Tammi 2009, 16:22

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja blood » 13 Tammi 2009, 16:42

hmm.. olen nyt nähnyt kolme yötä peräkkäin unta, että olen jonkun bändin keikalla. Toivottavasti toteutuu.

Avatar
Mercs
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 14 Helmi 2009, 06:15
Paikkakunta: Rauma

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Mercs » 14 Helmi 2009, 06:59

Itse olen nähnyt jo vuosien ajan todella bizarreja unia kesämökistämme ja siellä tapahtuvista oudoista asioista. Joitakin enneuniakin olen nähnyt, mutta eniten kaikista olen nähnyt unia joissa on käärmeitä. Viimeisin pari yötä sitten. Selostan hieman:

Unessa olin pitkähäntäveneessä Mekongin tyyppisellä joella kiskomassa hedelmää palmusta joka oli joen keskellä. Kun minä ja naisseuralaiseni aloimme soutaa poispäin, huomasin violetin värisen, paksun liaanin tarttuneen hänen kaulansa ympärille. Kun se lopulta irtosi, huomasin että kyseessä oli paksu violetin värinen anakondaa muistuttava käärme joka veteen pudottuaan alkoi uida kohti. Kun heräsin, olin lamaantunut kauhusta.

Tälläisia unia näen joka viikko. Käärmeitä tulee kivien koloista, puista jne. Niin kauan kuin muistan, olen käärmeitä nähnyt unissa. Ensimmäisen kerran varmaan viiden vanhana. Mitä se sitten tarkoittaakin, en osaa sanoa.

Hienoin uni jonka olen nähnyt oli sellainen, jossa mökkimme läheisen pellon yllä lensi satoja erilaisia ilma-aluksia. Samassa unessa oli myös ydintuho ja meteoriitin putoaminen.
"Come to me, son of Jor-El! Kneel before Zod! Snootchie Bootchies!"

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Wespa » 15 Helmi 2009, 04:04

Mercs tuolla on tuo yleinenkin uniaihe, johon voi normaaleista unista kirjoittaa.Tämä ketju on tarkoitettu enneunille. Muistathan jatkossa. :)

Itse näin unta, jossa minulla oli valkoiset kengät jalassa ja muistaaksen siinä unessa sitten juttelin yhden mukavan tytön kanssa. Edellispäivänä sitten menin ostamaan kenkiä ja minulla oli kaksi vaihtoehtoa, joko mustat tai valoiset kengät. Valitsin sitten valkoiset kengät, koska ne ovat jotenkin mukavemmat, eikä liian synkät ja ehkä hieman unenikin vaikuttamana. Tämä oli siis jokseenkin enneuni ja ainakin tapahtui, sillä minulla on nyt sitten valkoiset kengät käytössä (vielä samanmuotoiset sporttiset kuin unessakin). Ehkä tämä johtaa tämän tytönkin tapaamiseen. :)

PS. Käärmeet voivat kuvata esim. pelkoa (jos normaalielämässä ne ovat itsellesi jotenkin merkittävän pelottavia), mutta ne voivat kuvata myös jotain muutakin (kannattaa miettiä mitä ne omassa elämssäsi edustavat).
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Friikkipupu
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 27 Helmi 2009, 16:17
Paikkakunta: Oulu

Enneunet

ViestiKirjoittaja Friikkipupu » 28 Maalis 2009, 17:44

Sori jos tällainen aihe on jo, ajattelin vaan aloittaa tällaisen topicin. Itse olen kaksi kertaa nähnyt enneunta.
Eka kerta oli, kun pitkään toisessa kaupungissa asunut kaverini otti minuun eräänä iltana yhteyttä, ja käyttäytyi vähän oudosti. :) No, sitten sinä yönä näin unta, jossa tämä kaveri tulee käymään. Seuraavana päivänä kaverini imoittaa, että on tulossa käymään. :?
Toinen kerta oli, kun olin jo piiiitkään ja harrrrrrrrrrtaasti etsinyt yhtä elokuvaa. Näin sitten unen, jossa saan ko. elokuvan käsiini. Ylätys yllätys: Seuraavana päivänä teemme yllättäen mutkan kaupungilla, ja löydän sen elokuvan. :roll:
Viimeksi muokannut Wespa, 13 Touko 2009, 23:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Viestiketjut yhdistetty :)
Jos hulluus olisi viisautta, olisin Einstein.

Avatar
Salezi
Valaistunut
Viestit: 41
Liittynyt: 06 Huhti 2009, 18:11
Paikkakunta: Southern Finland

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Salezi » 08 Huhti 2009, 22:45

Enneuni vasta onkin hämmästyttävä tapaus, itse uskoisin kuitenkin että kyse on pelkästä sattumasta, tosin suattapi kyse olla aivan jostain muusta, jos 'oikeassa elämässä' tapahtuu tismalleen samalla tavalla kuin unessa.

Noh, itselle ei unista ennustamista ole onneksi tapahtunut, mutta joskus ajattelen mielessäni jotain, ja seuraavana päivänä (tai lähiaikoina) näin tapahtuukin ilman että minä mitenkään siihen vaikutan - näin on tapahtunut minulle useasti ja välillä en olisi halunnut näin tapahtuvan. :roll:
Eipä kovin huvita täällä käydä, lähinnä johtuu siitä ettei juttuja oteta tosissaan.. ainakaan IRCin puolella, joten tuskinpa täälläkään.

Demon-slayer
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 08 Huhti 2009, 16:07
Paikkakunta: Polvijärvi

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Demon-slayer » 09 Huhti 2009, 18:36

Mun sukulaisella on kyky tai miksikä sitä nyt haluu kuttuukkaan... se näkee läheisten kuoleman muutamaa päivää ennen kuolemaa

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Phantom » 09 Huhti 2009, 20:06

Demon-slayer kirjoitti:Mun sukulaisella on kyky tai miksikä sitä nyt haluu kuttuukkaan... se näkee läheisten kuoleman muutamaa päivää ennen kuolemaa

Piristää tunnelmaa varmasti sukujuhlissa kivasti kun lohkasee jollekin että, näin muuten tossa unen että sä delaat 2 päivän päästä. Saa taas pappi kahvia juodakseen :lol: .
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 13 Touko 2009, 19:11

Olen nähnyt kaksi. Eka oli kun näin koeen joka meillä oli sillä viikolla... Ja toinen oli semmonen että katsoin kalenteria (siis siinä unessa) ja siinä luki "heinäkuu, 2009" alla oli pieni testi "uusi koira" aamulla ajattelin että kyllä mäkin olen ihan seko. Ja arvatkaa mitä sitten heinäkuu 2009 tapahtui?
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Tenkku » 13 Touko 2009, 20:30

Minäkin olen kokenut näitä jänniä unia. Kolme, tosin muistan tarkalleen vain yhden. Asuimme silloin kerrostalossa, ja unessa sinne kerrostalon käytävään tuli joku mies, joka löi äitiäni useaan kertaan. Ei mennyt kauaakaan, ehkä viikko, kun ovikelloamme soitettiin ja siellä oli hätääntynyt nainen joka sanoi että hänen veljensä on käytävällä, ja että tämä veli oli lyönyt heidän äitiään moneen kertaan. Poliisihan sinne sitten soitettiin viemään se miekkonen putkaan rauhoittumaan.
Fabulous babe

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Wespa » 07 Heinä 2009, 17:49

Viime yönä näin ensimmäisen enneuneni:

Heräsin yöllä ääneen "Vesa". Kysyin ihmeissäni, että mitä ja sain viestin "nyt on tärkeää kirjoittaa unet ylös". No en miettinyt asiaa sen kummemmin vaan jatkoin unia ja kirjoitinkin herätessäni unen ylös.

Näin unta, että olin Intiassa matkalla. Menin johonkin hotelliin, jossa suutelin itseäni vanhempaa naista, jonka suutelusta en paljoa tykännyt, vaikka se olikin ihan ok. Olin sitten lähdössä pois ja tämä nainen soitti lisäaikaa, koska halusi olla kauemmin kanssani. (tämän siis kirjoitin ylös ja jatkoin unia)

Heräsin ja minulle soittaa yksi thaimaalainen nainen, joka on itsestäni hieman vanhempi ja pyytää tapaamista (lisäaikaa). Tätä samaa naista aikoinaan suutelin, mutta mielestäni hän oli kohtuullisen huono suutelija (vähän kuin unessakin).

Unen ja tosielämän korrelaatio:
Intia - Keskinkertainen/huono suutelu - Minua vanhempi nainen - Lisäaikaa
Thaimaalainen (mnee aika samaan kastiin Intian kanssa) - Keskinkertainen/huono suutelu - Minua vanhempi nainen - Soitti lisäaikaa (tapaaminen)

Jännä, että heti aamulla osui kohdalleen uni, jonka näin yöllä. Jännä oli myös tuo kehotus, joka tuli selvänä äänenä. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Wespa » 08 Heinä 2009, 18:28

Wespa kirjoitti:Viime yönä näin ensimmäisen enneuneni:

Heräsin yöllä ääneen "Vesa". Kysyin ihmeissäni, että mitä ja sain viestin "nyt on tärkeää kirjoittaa unet ylös". No en miettinyt asiaa sen kummemmin vaan jatkoin unia ja kirjoitinkin herätessäni unen ylös.

Näin unta, että olin Intiassa matkalla. Menin johonkin hotelliin, jossa suutelin itseäni vanhempaa naista, jonka suutelusta en paljoa tykännyt, vaikka se olikin ihan ok. Olin sitten lähdössä pois ja tämä nainen soitti lisäaikaa, koska halusi olla kauemmin kanssani. (tämän siis kirjoitin ylös ja jatkoin unia)

Heräsin ja minulle soittaa yksi thaimaalainen nainen, joka on itsestäni hieman vanhempi ja pyytää tapaamista (lisäaikaa). Tätä samaa naista aikoinaan suutelin, mutta mielestäni hän oli kohtuullisen huono suutelija (vähän kuin unessakin).

Unen ja tosielämän korrelaatio:
Intia - Keskinkertainen/huono suutelu - Minua vanhempi nainen - Lisäaikaa
Thaimaalainen (mene aika samaan kastiin Intian kanssa) - Keskinkertainen/huono suutelu - Minua vanhempi nainen - Soitti lisäaikaa (tapaaminen)

Jännä, että heti aamulla osui kohdalleen uni, jonka näin yöllä. Jännä oli myös tuo kehotus, joka tuli selvänä äänenä. :)


Ihmeen hiljaista. Eikö kenelläkään ole mitään kommentoitavaa kokemukseeni?
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa