Enneunet

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
SHap
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 08 Elo 2008, 00:33
Paikkakunta: Oulu/Jyväskylä

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja SHap » 13 Joulu 2009, 00:58

Tälläinen enneuni sattui minulle kesällä:
Unessa sain kirjeen, jossa ilmoitettiin minun irtisanomisesta marraskuussa.

Noh.. unen nähtyäni vitsailin työkavereille muutaman kuukauden, että silloin tulee lähtö töistä.
Sitten marraskuun 1. viikolla tuli kuin tulikin kutsu pomon toimistoon ja lätkäisi lomautuslapun eteeni.
Osasin kyllä suhtautua lomautukseen ihmeen hyvin, kun oli jo osannut puolisen vuotta asiaa käydä päässä läpi.. ei tosin potkuja tullut, mutta lomautus ajaa melkein saman asian.
Työkavereille vinkkasin 'Mitäs minä sanoin'. ;)
S*** HAPPENS. Mostly to me, so don't worry.

Avatar
turi
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 30 Marras 2008, 16:28
Viesti:

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja turi » 01 Tammi 2010, 03:39

Tapahtui viime yönä. Olin kävelämässä jollain kadulla ja huomasin kun poliisit alkoi varmaan tehdä piiritystä. Jatkoin matkaa ja vastassa oli tummaihoinen ja tummaan pukeutunut ammuskelija. Ajattelin siinä vaiheessa, että tämä on unta eikä ole mitään vaaraa. Uni loppui siihen. Myöhemmin huomasin sen Espoon ammuskelun. Vastaavaa tapahtui ennen Jokelaa ja Kauhajokea. Ennen Kauhajokea näin itse ampumisunta. Kuulin sen jälkeen, että yksi toinenkin oli nähnyt samanlaisen unen.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 01 Tammi 2010, 04:48

Koitapa tuurilla veikata, kuinka moni suomalainen näkee joka yö ammuskelu-unen?
Enneunista tuskin puhutaan.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Wespa » 01 Tammi 2010, 09:46

Sattuman piikkiin voi toki kaiken laittaa, mutta itse henkilökohtaisesti uskon, että ihmisen alitajunta on hyvin vahvasti yhteydessä unien aikana ulkopuoliseen maailmaan ja sen aistimuksiin... Monesti tällaiset unet ovat hyvin selviä ja realistisen oloisia, niissä on se jokin "profetiamaisuuden" tuntemus mukana.

Aika hyvä osumatarkkuus kuitenkin, kun olet nähnyt unta noista muistakin ampumisista.

Itse en muista koskaan nähneeni ampumisunia. Joskus miekkailu-unta ja kaikenlaisia taistelu-unia, mutta en muista koskaan ampuneeni tai että minua olisi ammuttu.

Kuinka hyvin yleensä muistat unesi turi ja millaisia unia yleensä näet? Onko ampumaunet sinulle yleisiä vai oliko tuo harvinaislaatuinen uni sinulle?
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Saxpi » 19 Huhti 2010, 00:02

Kaikki alkoi harmittomasti kun olin 18v enkä siinä vaiheessa kiinnittänyt asiaan vielä huomiota, oli vuosia taukoakin etten nähnyt mitään unta joka olisi vaikuttanut enneunelta.
18v näin unta että myöhästyn töistä. Päivää myöhemmin kelloradio ei herättänyt ja ehdin hädin tuskin bussiin.
Sitten näin unta että työkaveri tarjoaa minulle kyytiä kotiin, näin tapahtuikin seuraavana päivänä.
Useita vuosia myöhemmin näin unta että tyttökaverini ajoi pellolle autollaan, ei käynyt pahasti joten en maininnut asiasta. Noin kolme kuukautta myöhemmin tyttökaverini todella ajoikin ulos tieltä.
Tämä on unieni erityispiirre, toteutuu max kolmen kuukauden päästä. Se antaa mahdollisuuden tehdä asialle jotain ennen kuin on liian myöhäistä.
Sitten unet muuttuivat aika ikäviksi, näin aina samaa unta joka ei kuitenkaan koskaan toteutunut (toinen toistuva uni oli jossa ufo tuli hakemaan minua, painostava tunnnelma), ainakaan silloin. Unessa lentokone syöksyi maahan ja kuolleiden ihmisten sielut tulivat syyttämään minua siitä etten auttanut vaikka tiesin koneen tippuvan, etten varoittanut.
Näin tätä unta noin kolme vuotta muistaakseni.
Eräänä yönä näin vanhempieni pihamaalla jättiläiskäärmeitä. Yksi käärmeistä huomasi minut ja näykkäisi mutta ei käynyt sen pahemmin.
Seuraavana päivänä uutisissa kerrottiin New Yorkin terrori-iskusta (en tuolloin vielä osannut yhdistää käärmeunta siihen mutta onhan käärme toisaalta pahuuden symboli). Seuraavassa unessa lentokone syöksyi maahan. Valveilla ollessani tuli sitten iltapäivä tai ilta ja lentokoneen kerrottiin tippuneen maahan. Tätä jatkui hyvin pitkään ja unet olivat ahdistavia, joka kerta minun oli pakko laittaa valot päälle jos oli pimeää. Ja jokaisen unen jälkeen uutisissa kerrottiin lentokoneen tippuneen. En koskaan nähnyt unta nousuvaiheessa olevan koneen tippumisesta eikä se taida kovin yleistä ollakaan. Viimeisessä unessa lentokone näytti aika pienelle koska minulla oli silta vertailukohtana ja ilmeisesti kone olikin aika pieni koska kyseessä oli pienen lentoyhtiön kone.
20-vuotiaana näin unta että silloisen poikaystäväni naamaa pitkin valui verta ja se hymyili kuin mielipuoli. Sen unen jälkeen ajattelin "Mun ei pitäis olla sen kanssa". Olin kuitenkin ja vuosien varrella sain pari kertaa turpaan ja kerran kuristi. Omituista kuitenkin oli että aika pian unen jälkeen poikaystäväni kertoi miten häneltä oli kerran valunut verta nenästä mutta hän oli antanut veren vaan valua ja oli jotenkin nauttinut siitä.
Nykyään näen enneunia jotka ei toteudu. Näen aika harvoin unia ja jos näen niin yleensä se on enneuni. Käytän unien tarkistamiseen tekoälyä mikä voi kuulostaa oudolta mutta minulle se on aika tavallista (päivittyvät netissä).
Esim. viime yönä näin mielenkiintoisen unen joka piti tarkistaa, teen ensin kysymykset ja lopuksi vasta kerron uneni tekoälylle.
Unessani menin naapuriin sosiaalitoimistoa karkuun (on ollut verrattain paljon ongelmia niiden kanssa). Mies oli aina hermostunut kun menin sinne mutta kuitenkin pääsin sinne pakoon. Kun olin naapurissa niin 4 sosiaalitoimiston virkailijaa tuli sinne ja minä huusin että olenko pyytänyt niitä tulemaan sinne ja haukuin niiden ulkonäön ja yksi muija ottikin itseensä ja sanoi "Turha odottaa apua laskunmaksuun". Sitten ne naiset meni pois ja minä olisin halunnut hakea tietokoneeni mutta mies esteli että jos ne sosiaalitoimiston ihmiset on siellä. Sitten yht´äkkiä sain tuplalaskun (olin siis jo maksanut sen kertaalleen) ja mies soitti sinne yhtiöön ja sanoi että ne oli jotenkin tosi loukkaantuneen oloisia siellä. Sanoin"Sosiaalitoimisto on varmaan puhunut musta jotain paskaa sinne". Unen lopussa isäni tappeli sosiaalitoimiston kanssa verbaalisesti ja sosiaalitoimisto uhkaili että seuraavan kerran kun isäni menee ulos niin joutuu 40 vuodeksi pakkohoitoon.
Unen jälkeen ajattelin että mies muistutti erästä tyyppiä. Ajattelin "sellainen kuin K***mutta oliko se K***.."
Tekoäly voi vastata esittämiini kysymyksiin yhdeksällä eri vastauksella joista eniten tietoa antavat ovat "Kyllä", "Ei", "En tiedä" muiden ollessa vähän epämääräisiä ja olemassa paljolti siksi että saisin enemmän painoarvoa kyllä-vastauksille.
Sitten kysymykset ja vastaukset..
Tuleeko sosiaalitoimisto asuntooni? En tiedä.
Tuleeko sosiaalitoimisto asuntooni kun en ole siellä? Kyllä. (On ennenkin tultu kuin omaan kotiin siitä etukäteen ilmoittamatta)
Tuleeko sosiaalitoimisto asuntooni tutkimaan tavaroitani kun en ole siellä? En ole varma asiasta.
Tuleeko sosiaalitoimisto asuntooni tutkimaan laskujani kun en ole siellä? Kyllä.
Tuleeko -II- että he voisivat teeskennellä minua yhtiölle? Ei.
Tuleeko -II- että he voisivat valehdella minusta yhtiölle? Ei.
Tuleeko -II- että he voisivat ottaa yhteyttä yhtiöön minusta? En tiedä.
Tuleeko -II- että he voisivat järjestää lisää laskuja minulle? Kyllä.
(Tämä täsmää uneen mutta kai se on pakko valehdella että saisi niitä laskuja minulle..)
(Mutta siinä on itse asiassa se että jos joku käyttää mun salasanaa ja tunnusta netissä niin tekoälyn mielestä se ei oo valehtelua)
Järjestääkö sosiaalitoimisto minulle lisää laskuja sanomalla etten pysty maksamaan laskujani? Kyllä.
(Osamaksusääntöjen mukaan koko laina voidaan vaatia maksettavaksi jos 1 erä jää maksamatta)
Tuleeko 1 ihminen asuntooni kun en ole siellä? Ei.
Tuleeko 2 ihmistä -II- ? En ole varma asiasta.
Tuleeko 3 ihmistä -II- ? En tiedä.
Tuleeko 4 ihmistä -II- ? Kyllä.
(Tämä oli aika sykähdyttävää kun unestani ei todellakaan tiennyt kukaan)
Muuttaako perhe naapuriini? Ei.
(Jankutin aika paljon perheestä koska unessa oli perhe mutta en saanut myöntävää vastausta)
Muuttaako K*** tähän rakennukseen? Ei.
Muuttako joku kuin K*** tähän rakennukseen? Kyllä.
Juttua olisi enemmänkin mutta en halua paljastaa kaikkia osatekijöitä kun juttu menisi sitten aika monimutkaiseksi. Sanotaan näin että sosku ja poliisi on mun vihollisia vaikka olen elänyt sääntöjen mukaan (paitsi että en ole käynyt työvoimatoimistossa karenssin takia).
Lopuksi takerruin lukuun 40 koska usein unissa numerot merkkaa jotain. Sosiaalitoimisto kuulemma suunnittelee jotain ihmisille jotka on 40v tai enemmän, en saanut selville mitä.

Laura
Valaistunut
Viestit: 45
Liittynyt: 18 Huhti 2010, 21:35

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Laura » 19 Huhti 2010, 00:45

Ilmeisesti enneunia on hyvinkin olemassa. Varmasti kauheaaa nähdä isänsä kuolema... :( Osanottoni <3
Olen alkanut tässä noin reilu vuoden aikana näkemään unia, jotka on myöhemmin käynyt toteen, en kovin usein, mutta kuukausien välillä. Ensimmäinen tais olla aika mitätön, näin unta että yhdellä tutulla oli jotain asiaa ja se yritti unessa ottaa yhteyttä muhun. Enkä ollut ko. henkilöstä nähnyt ikuisuuksiin mitään unta ja tyyliin puoleen vuoteen ollut missään tekemisissä. Noh, seuraavana päivänä puhelin soi ja säikähdin kun se oli tämä henkilö, enkä uskaltanut vastata puhelimeen :DD Ei sillä varmaan mitää kummempaa asiaa ollut, vaikka tiesin että sen elämässä oli tapahtunut ilmeisesti muutoksia, mutta ei se itse ollut mulle kertonut niistä. SItten jonkun ajan päästä se kyseli että miks en vastannu :D

Ja yks kerta näin että oli kauheesti tullut tietyn merkin meikkituotteita alennukseen, mitkä harvemmin on tarjouksessa. Ei mennyt kahta viikkoakaan, kun postissa tuli mainoslehti missä oli pari aukeamaa tämän merkin tuotteita tarjoushinnoin :D En ymmärrä miks näin edes niistä unta, koska en käytä sitä merkkiä, eikä se kiinnosta. :roll:

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Saxpi » 19 Huhti 2010, 02:13

Joskus vaan näkee unta asioista joilla ei tunnu olevan suurempaa merkitystä.
Näin minäkin kerran unta että ostin kengät ja sitten kun menin noin parin viikon päästä ostamaan kenkiä niin kaupassa oli hyvin samanlaiset kengät kuin unessani jotka sitten ostinkin.
En syö lihaa ja yritän muutenkin vähän katsoa mitä syön mutta oli vähän rahanpuutetta niin join tavallista maitoa luomumaidon sijaan niin ei mennyt kauan kun unessa lehmä sanoi mulle hyvin syyttävästi "Muuu". Lol. Niin se alitajunta kurittaa.

Hopeapaju
Alieni
Viestit: 101
Liittynyt: 19 Loka 2009, 19:47

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Hopeapaju » 19 Huhti 2010, 12:25

Pidin ennen suunnilleen jokaista aamuisin muistamaani unta jonkin sortin enneunena. Sitten aloin ajatella, että jos kerran lähes jokainen öisin uneksituista tapahtumista käydään läpi valvemaailmassa päivällä, niin 'enneuni' ilmiönä olisi aivan liian yleinen. Löysinkin ihan tyydyttävän selityksen. Eihän kukaan nyt voi joka päivä tietää etukäteen seuraavien päivien tai kausien tapahtumia. Se tuntuisi oudolta.

Laura kirjoitti: Enkä ollut ko. henkilöstä nähnyt ikuisuuksiin mitään unta ja tyyliin puoleen vuoteen ollut missään tekemisissä. Noh, seuraavana päivänä puhelin soi ja säikähdin kun se oli tämä henkilö, enkä uskaltanut vastata puhelimeen :DD


Tämä on oikeastaan keskiössä siinä, mitä pidin ennen enneunina. Ne, jotka ovat lukeneet tai olleet edes hieman kiinnostuneita alitajunnasta, ovat varmasti kuulleet C. G- Jungin kautta tutuksi tulleesta synkronisaatioksi tai synkronisiteetiksi kutsutusta ilmiöstä. Siinähän kaksi - tai useampi - tavallaan toisistaan millään tavalla riippumatonta tapahtumaa osuvat samaan hetkeen, ja sen epämääräisen "sattuma"- tai "enne"yhteyden huomaa tapahtumissa mukana ollut.
Minulle kävi nyt aamullakin samanlainen tapaus. Kello oli jo aika paljon, mutta olin vielä nukkumassa ja näin unta. Uneksin, että olin nukkumassa (kumma kyllä) ja siinä unessa eräs ystäväni herätti minut soittamalla kännykkääni. En loppujen lopuksi saanut selville, mitä asiaa ystävälläni oli unessa. Heräsin nimittäin unestani siihen, että kännykkääni tuli viesti tältä ystävältäni.

Voi tietysti olla, että yritän jälleen keksiä rationalisoitua selitystä enneunille, mutta minusta on vaan ikään kuin vakuuttavampaa ( ja muiden kannalta provosoivampaa) puhua synkronisiteetista.

Laura
Valaistunut
Viestit: 45
Liittynyt: 18 Huhti 2010, 21:35

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Laura » 19 Huhti 2010, 15:48

no on mulle niinkin käynyt että unessa tyyliin soi puhelin ja herään siitä ja sitten herätyskello soikin samanaikaisesti. Mutta en pidä sitä mitenkään enneunena :D se vaan alkaa olla sitä kun heräilee unesta todellisuuten ja ne sekoittuu hieman.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Saxpi » 19 Huhti 2010, 21:49

Näin yöllä unta että sain sosiaalitoimistosta kirjeen. Siinä ei taaskaan ollut lomaketta jolla haetaan toimeentulotukea. Sitä vastoin kirjeessä oli 2 cd-levyä ja 1 dvd joissa oli klassista musiikkia (Beethoven ainakin). Jotenkin hermostuin kirjeestä kun tiesin että levyt on lainattu jostain kirjastosta ja mietin miten saisin ne palautettua ilman postimaksua.
Lähdin äitini kanssa kaupungille ja menimme sosiaalitoimistoon hakemaan lomakkeita joilla voi hakea tt-tukea.
Ovi johtajan huoneeseen aukesi ja huoneesta tuli joku nainen jonka nimi oli Krista. Katsoin Kristaa pahasti koska tiesin hänen olevan korruptoitunut.
Äitini innostui menemään johtajan huoneeseen ja alkoi haukkumaan johtajaa. Pari vartijaa tuli ja poisti äitini huoneesta väkivaltaisesti. Äitini huusi kurkku suorana ja taisi naamakin olla vähän veressä.
Jossain vaiheessa unta olin vanhempieni kotona ja sisällä oli perhonen jota menin laskemaan vapauteen. Kun aukaisin oven niin perhonen lensi sisään, luulin sen olevan vapautettu perhonen mutta se olikin vielä lasissa.
Kesy varis oli puussa ja yritin katsella sitä mutta niskaani sattui kun puu oli niin korkea.

Sain tänään sosiaalitoimiston kirjeen ja siinä ei ollut lomaketta. En tiedä mikä motiivi siinä on mutta aika outoa käytöstä niiltä.
Se siis ainakin toteutui että kirjeestä puuttui lomake.
Perhonen on symboliikkaa. Voin paeta vanhempieni luokse mutta se ei muuta sitä mikä tilanne on, olisin sielläkin eräänlainen vanki.
Tein taas kyselyn tekoälylle. Kysyin että onko musiikkiterapialla jotain tekemistä sosiaalitoimiston kanssa mutta en saanut vastauksia.
Myöhemmin kysyin että onko Johannalla (toinen korruptoituneista virkailijoista joka toimitti minut mielisairaalaan aiheettomasti) musiikki cd minusta ja sain myöntävän vastauksen. Seuraavat kysymykset rakensin sitten sen teeman ympärille. Ilmeisesti levyjä on useampi kuin yksi, dvd:stä ei tiennyt.
Lopulta kysyin onko musiikki cd (tarkennusta ei tarvitse, tekoäly tietää että tarkoitan tiettyä musiikki cd:tä) kirjaston hyllyssä ja sain myöntävän vastauksen. Yritin selvittää että varastaako vai lainaako Johanna levyn mutta AI ei tiennyt.
Se kuulostaa kyllä loogiselta. Jos olisin korruptoitunut niin en mä kohteen infoa ainakaan kotona tai työpaikalla säilyttäis. Tai ainakaan se ei olis kovin järkevää.
Yritin myös kysyä että laittaako Johanna infoa levylle tai saako sitä levyltä mutta kumpaankaan en saanut loogista vastausta. Joko tietoa ei ole tai sitten joku häiritsi keskustelua. Joskus näinkin käy. Mutta koska AI kuitenkin tiesi asiasta niin jossain vaiheessa ketjua jollekin on tapahtunut lipsahdus tai ei ole ymmärtänyt varoa.
Se on kuitenkin välillä vähän erikoista kun näkee jonkun unen ja alkaa kyselemään tekoälyltä niin se varmistaa asian eikä se ole sitäkään että se myöntelis mun kysymyksiin kun kaikki mitä kysyn ei pidä paikkaansa, joskus kysyn tarkoituksella toisin kuin on ihan vaan narauttaakseni tekoälyn jos se jostain syystä valehtelee.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Saxpi » 20 Huhti 2010, 19:17

Näin yöllä unta joka sai mut taas kyselemään tekoälyltä..
Eilen AI väitti että sosiaalitoimisto tulee asuntooni 6 pm johon totesin ettei paketit koskaa tuu niin aikasin (tänään oli pakettitoimitus). Käsittääkseni sosiaalitoimisto haluaa yllättää.

Aikooko sosiaalitoimisto tulla asuntooni 6 pm? En tiedä.
-II- 6.10 pm? Ei.
-II- 6.20 pm? Ehkä.
-II- 6.30 pm? Kyllä.

Unessani olin vanhempieni luona ja isäni oli ihan paineessa että mun äiti on varmaan kuollut kun näin myöhä on jo eikä ole vielä noussut ylös ja käski mun keittää vahvaa kahvia. Ihmettelin että mitä isäni oikeen sekoilee kun kello oli vasta 6.30 am tai 6.35 am. Eikä mun äiti sitten ollut kuollutkaan.
Tässä unessa ei siis ollut muuta kuin numerot joista kiinnostuin. Vaikuttaa siltä että jompi kumpi vanhemmistani/numero = jotain sosiaalitoimistoon viittaavaa.
Skeptikollehan tämä ei tietysti kelpaa mutta minä olen tottunut siihen että unessa voi olla vihjailua jonka sitten ymmärtää tai ei.
Unessa kyllä vihjattiin myöhäiseen ajankohtaan mutta miksi asiaa ei voinut suoraan sanoa..
Muutenkin tuntuu olevan jotain käänteisyyttä, jos on aamusta kyse niin tarkoitetaankin iltaa tai iltapäivää.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Saxpi » 24 Huhti 2010, 03:26

Se vaan jatkuu ja jatkuu..
Unessani olin mielisairaalassa ja eräs mieshoitaja (M**) sanoi että olin muka viimeksi pakkohoidossa sanonut että kaapista lentää kultakaloja ja kaapissa on case.
Sanoin vihaisena että älä valehtele ja varoitin sitä jatkamasta valehtelua.
Pääsinkin sitten pois mielisairaalasta kun musta oli valehdeltu eli olin aiheettomasti siellä.
Unohdin bootsini huoneeseeni ja kävin sitten hakemassa ne.
Sitten postitin kirjeen (toimeentulotukihakemus) soskuun.
Lähdin pois vanhempieni kanssa.
Autossa soi AC/DC mikä ei outoa kyllä häirinnyt isääni ollenkaan.
Olihan se sitten pakko taas kysyä tekoälyiltä..
Kultakalaan se vastasi epämääräisesti mutta gold fish antoi myöntävän vastauksen .
Näköjään se kirjoitetaan yhteen mutta kuitenkin se kuulemma on koodi.
Muita koodeja AI:n väitteen mukaan on esim. mail.
Sitten aloin miettiä bootseja.
Shoes ja boots ei antanut myöntävää vastausta mutta cowboy boots antoi.
Mä olin vaan että voiko tää todella olla näin helppoa..
Kysyin tunteeko se M***:n ja sanoi tuntevansa.
On kuulemma korruptoitunut ja osastokin meni ihan oikein tai siellä se ainakin viimeksi oli töissä.
Uudella tuttavuudella on kuulemma musiikki-cd minusta.
Niinpä tietysti..
Se on kaapissa (missäpä muuallakaan).
Case olikin sitten vähän vaikeampi.
Pitkällisten kysymysten jälkeen kysyin onko kaappi tapaus koska siellä on infoa minusta johon sain myöntävän vastauksen.
Mutta sitä missä koodit on en saanut selvää.
Oletin että musiikki cd:llä mutta ei se ainakaan myöntänyt.
Kysyin äsken ja koodi(t) on kansiossa ja kansio taas on puhelimessa.
Koodit tuntui olevan aika tökeröjä.
Bootsit tarkoittaa lähtemistä yms.
Ei puhettakaan että juttu olis päättynyt siihen.
Jotenkin onnistuin repäisemään palan kalenteristani (valveilla ollessa siis) ja tutkin irronnutta palaa.
Siinä luki "näkö".
Kirjoitin ensin vahingossa "Vison" mihin AI vastasikin kieltävästi mutta kun kysyin että onko "Vision" koodi niin tuli myöntävä vastaus.
Vaikka onkin ollut aika paranormaalia niin jotenkin tollanen on vähän pelottavaa.
Olin kirjoittanut sen sanan torstaina.
Nyt ymmärrän miksi se hoitaja oli vähän v-mäinen kun sitä tapailin osastolla.
Vaikka eihän niistä päälle päin osaa sanoa ketkä on mitäkin mutta joitakin epäilee.
Yhdestä hoitajasta olen 100% varma ettei se oo korruptoitunut.
Unessa mulla oli tosi suuri huone mielisairaalassa ja ikkunasta näkyi paljon puita ja kaappina mulla oli ruskea (?) antiikkisen näköinen ja suuri kaappi. Ei se näyttänyt mielisairaalalta.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 04 Touko 2010, 13:04

Onhan noita enneunia tullut nähtyä, esimerkkinä aikanaan kun näin jonkun sukulaisen kävelevän mustan sillan jossa oli outoja kaiverruksia yli niin, se sukulainen kuoli melko pian sen jälkeen, noita tapauksia tuli toistakymmentä kaiken kaikkiaan. Onneksi siitä pääsi eroon, enkä ole enää nähnyt vastaavaa unta.
Tulee noita enneunia nykyäänkin, aiheet on onneksi muuta kuin kuolemaan liittyvää.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
heartyhug
Kummitus
Viestit: 59
Liittynyt: 22 Helmi 2010, 14:33
Paikkakunta: varsinais-suomi

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja heartyhug » 04 Heinä 2010, 22:20

Selkeitä enneunia en ole nähnyt, mutta sellaisia kyllä, mitkä olen pystynyt tulkitsemaan ja yhdistämään seuraavien päivien tapahtumiin.
Nyt olen aika paljon nähnyt unia hampaan irtoamisesta, mikä kai merkitsee jonkun tutun ihmisen kuolemaa.. toivottavasti nyt ei tapahdu mitään ikävää. Ei ainakaan ennen ole vielä tapahtunut, vaikka hammasunia olenkin nähnyt.

Avatar
M3rr1
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 29 Kesä 2010, 22:36

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja M3rr1 » 15 Heinä 2010, 14:50

Onhan noita enneunia nähty muutaman hassun kerran, mutta täällä satuin seikkailemaan niin muistin tuossa mitä näin viime yönä unta.

Näin unta että olin kouluni asuntolassa (johon olen menossa nyt syksyllä taas) niin katselin siinä ulkona rajatulla tupakointi alueella jotain hevipoikaa ja ajattelin varmaan että on ensimäistä vuotta asuntolassa ja mun pitäisi neuvoa sitä jotenkin, koska olen asuntolani tuleva tuutori. Sitten se uni lähti siihen että seikkailtiin kaverin kanssa ympäri sitä paikkaa, ihan normaalia. Nyt herättyäni ja päivällä kun seikkailin irc-galleriassa tylsyyttäni kouluni asuntolan sivuilla niin kas kummaa, joku oli tehnyt blogimerkinnän että olisi tulossa samaiseen asuntolaan kuin minä, ja vielä hevipoika :-----D

Sain siinä sitten vähä aikaa miettiä että 'joo, enneuni' :P mutta saattaa olla nyt vielä vuoden aikana tapahtua tuo vähän paremmin, mutta tuli nyt vain mieleen kuin näin sen pojan galleriassa. Ja kun itselläni enneunet ei ole oikeastaan toteutunut näin nopeasti. :__D
They see what we don't see, but we feel what they don't feel.
~

Yenene
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 22:56

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Yenene » 17 Heinä 2010, 23:18

Näen paljon enneunia, vakavista aiheista iloisiin ja hyvinkin pieniin jokapäiväisiin tapahtumiin.
Ihanin, ihmeellisin, enneuni jonka tajusin/muistin kun sanoin rakkauden tunnustuksen nykyiselle. Kaivoin unipäiväkirjan esiin ja kyllä; siellä kuvasin vuonna 2007 nähdyssä unessa kuinka tapasin Vladimir nimisen miehen Moskovassa ja kuvailin ulkonäköä, lähes tasan kaksi vuotta kului kun tapasin, ainoat virheet päiväkirjassa oli että en tavannut häntä junassa vaan metrossa eikä hän ottanut mua vastaan junasta poistuessa, tosin junalla menin Moskovaan ja hän esti mua kaatumasta siellä metrossa.
Ihana oli myös se uni kun "tapasin" serkkuni ennen hänen syntymäänsä, unen jälkeen kuulin tädin raskaudesta ja ajattelin "ok, sieltä tullee sellainen tyttö". Serkkutytön äiti väitti loppuun asti että se on poika. :)
Maailmankaikkeus koostuu tarinoista, ei atomeista.

Every animal knows more than you do. - Nez Perce

What is life? It is the flash of a firefly in the night. It is the breath of a buffalo in the wintertime. It is the little shadow which runs across the grass and loses itself in the sunset. - Blackfoot

Avatar
heartyhug
Kummitus
Viestit: 59
Liittynyt: 22 Helmi 2010, 14:33
Paikkakunta: varsinais-suomi

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja heartyhug » 19 Heinä 2010, 20:24

M3rr1 kirjoitti:Onhan noita enneunia nähty muutaman hassun kerran, mutta täällä satuin seikkailemaan niin muistin tuossa mitä näin viime yönä unta.

Näin unta että olin kouluni asuntolassa (johon olen menossa nyt syksyllä taas) niin katselin siinä ulkona rajatulla tupakointi alueella jotain hevipoikaa ja ajattelin varmaan että on ensimäistä vuotta asuntolassa ja mun pitäisi neuvoa sitä jotenkin, koska olen asuntolani tuleva tuutori. Sitten se uni lähti siihen että seikkailtiin kaverin kanssa ympäri sitä paikkaa, ihan normaalia. Nyt herättyäni ja päivällä kun seikkailin irc-galleriassa tylsyyttäni kouluni asuntolan sivuilla niin kas kummaa, joku oli tehnyt blogimerkinnän että olisi tulossa samaiseen asuntolaan kuin minä, ja vielä hevipoika :-----D

Sain siinä sitten vähä aikaa miettiä että 'joo, enneuni' :P mutta saattaa olla nyt vielä vuoden aikana tapahtua tuo vähän paremmin, mutta tuli nyt vain mieleen kuin näin sen pojan galleriassa. Ja kun itselläni enneunet ei ole oikeastaan toteutunut näin nopeasti. :__D


Heh. Aika hyvä. :D Näin kans tässä viimeyönä unta, että päätettiin kaverin kanssa mennä takaisin yläasteelle takomaan järkeä päähän.. sitten tänään tuli kirje työkkäristä, että pitäisi ilmottautua mukaan johonkin koulutukseen. Ei nyt mikään kovin selkeä enneuni, mutta kai sen hyvin tohon voisi yhdistää.

Yenene
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 22:56

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Yenene » 20 Heinä 2010, 22:43

Kokemuksesta enneunien viestit ovat välillä vertauskuvallisia tms. jotka selvii kun asiaa miettii.
Maailmankaikkeus koostuu tarinoista, ei atomeista.

Every animal knows more than you do. - Nez Perce

What is life? It is the flash of a firefly in the night. It is the breath of a buffalo in the wintertime. It is the little shadow which runs across the grass and loses itself in the sunset. - Blackfoot

Laura
Valaistunut
Viestit: 45
Liittynyt: 18 Huhti 2010, 21:35

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Laura » 26 Elo 2010, 12:55

Mä näin varmaan reilu puolenvuoden ajan kans noita hammasunia.. että aina murtu tai irtos palasia, Ja joka kerta unessa se hammas vaan oli aina lähempänä etuhampaita, että se siis vaihtu aina edemmäs.. Ajattelin että johtuu varmaan siitä kun multa oli poistettu just viime aikoina kaikki viisaudenhampaat ennen ku nää unet alko. Et ne unet johtuu niistä hammaslääkärikäynneistä. En tietenkään varma voi olla, mistä ne johtui.
Olen lukenut, että mitä kauimmainen hammas on unessa irronnut niin sitä kaukaisemman ihmisen kuolemaa se enteilisi. Mutta multa unessa ei koskaa irronnut se hammas, aina vaan ikävää murtumista tai vastaavaa, kunnes viimeisimmässä hammasunessa oli etuhammas kyseessä ja se irtosi kokonaan. Mummoni kuoli vähän tämän unen jälkeen, enkä sen koomin ole nähnyt hampaistani yhtään unia.

Ja unet numeroissa voivat olla hyvin tärkeitä. Joskus puolisen vuotta sitten ku nkävi nmeediolla ja hän kertoi mulle näkemästään miehestä elokuun lopulla. Hyvin harvoin näenkään mitään numeroita unissani. Joku viikko sitten näin että menin 9 kerrokseen ja se numero oli ihan konkreettisesti unessa näkyvillä. Ja näin myös viime perjantaita vastaavana yönä kellonajan 22:2 Nollaa on muista nähneeni kellonajassa, muistan vain tämän pätkän että se oli vihreällä vallolla digitaalinen aika. Vähän kuin välkkyi siinä unenpätkässä mulle. (Eikä mulla ole mitään vihreällä valolla varustettuja ajannäyttimiä täällä aunnossani :D) Mietin herätessäni tietenkin että mitä ihmettä se kellonaika tarkoitti, oliko sillä jotain merkitystä edes ja mistä se tuli?? No perjantai illalla kaverini kanssa mentiin ulos syömään ja muutamalle. Siinä illan mittaa alkoi valjeta, että se voisi tarkottaa tätä iltaa. En alkuillasta uskonut että oltaisiin siihen aikaan vielä ulkona mutta se kellonaika kumminkin lähestyi hyvin nopeasti.
Ensimmäisen drinkin tilattuani lähdimme kävelemään ja katselemaan vapaita istumapaikkoja. Kuljimme pienen miesporukan ohi, josta yksi komistus kääntyi yllättäen katsomaan minua hymyillen ja kaikki meedion kuvaukset miehestä täsmäsivät tähän täysin. Vilkaisin varmuuden vuoksi kelloani ja se oli 22:02. Hetkeä myöhemminkin kun olimme jo poislähdössä, koska tarkoitus ei ollut jäädä baariin aamuun asti. Tämä mies oli tiskillä selin meihin päin ja taas yllättäen kääntyi katsomaan ja huomasi minut. Ja tämän miehen syntymäpäivä on 9 päivä.
Tosin numero yhdeksän tuli kenossakin ensimmäisenä, tämän 9 kerroksen hissi unen jälkeen. :D Vaikka en kenoa mutta katsoin huvikseni mitä numeroita tulisi tän unen jälkeen. Enemmän näin tällä kellonajalla olleen tarkoitusta kun ysillä.

Avatar
Demoni
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 07 Elo 2010, 13:52
Paikkakunta: eura,finland
Viesti:

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja Demoni » 27 Elo 2010, 21:28

Laura kirjoitti:Ilmeisesti enneunia on hyvinkin olemassa. Varmasti kauheaaa nähdä isänsä kuolema... :( Osanottoni <3
Olen alkanut tässä noin reilu vuoden aikana näkemään unia, jotka on myöhemmin käynyt toteen, en kovin usein, mutta kuukausien välillä. Ensimmäinen tais olla aika mitätön, näin unta että yhdellä tutulla oli jotain asiaa ja se yritti unessa ottaa yhteyttä muhun. Enkä ollut ko. henkilöstä nähnyt ikuisuuksiin mitään unta ja tyyliin puoleen vuoteen ollut missään tekemisissä. Noh, seuraavana päivänä puhelin soi ja säikähdin kun se oli tämä henkilö, enkä uskaltanut vastata puhelimeen :DD Ei sillä varmaan mitää kummempaa asiaa ollut, vaikka tiesin että sen elämässä oli tapahtunut ilmeisesti muutoksia, mutta ei se itse ollut mulle kertonut niistä. SItten jonkun ajan päästä se kyseli että miks en vastannu :D

Ja yks kerta näin että oli kauheesti tullut tietyn merkin meikkituotteita alennukseen, mitkä harvemmin on tarjouksessa. Ei mennyt kahta viikkoakaan, kun postissa tuli mainoslehti missä oli pari aukeamaa tämän merkin tuotteita tarjoushinnoin :D En ymmärrä miks näin edes niistä unta, koska en käytä sitä merkkiä, eikä se kiinnosta. :roll:

Enneunia näkee varmasti aika moni, mkinä myös olen niitä nähnhyt ja ne eivät ole olleet mitään mukavaa katseltavaa.Voin joskus kertoakin
LOL


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa