Sienitripit

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Sienitripit

ViestiKirjoittaja Gitarre » 05 Huhti 2009, 23:05

Ihme juttuja aikoinaan.. Antakaa anteeksi ja haudatkaa topic, aiheelle on osuvampiakin foorumeita. ;)
Viimeksi muokannut Gitarre, 25 Loka 2011, 02:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Sienitripit

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 06 Huhti 2009, 08:48

Itelläni oli kanssa vaihe jolloin halusin kokeilla... meni onneks ohi :D ..
Muista ainakin, että jos kokeilet niin olet varma mikä sieni on kyseessä ja että et ole yksin kun syöt / trippaat
I believe..

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Sienitripit

ViestiKirjoittaja Gitarre » 06 Huhti 2009, 15:10

Juu yksin en ole ajatellut lähteä testailemaan... : )
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Sienitripit

ViestiKirjoittaja Jaarno » 06 Huhti 2009, 16:05

Heh, tulikos Madventures katsottua? :)

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Sienitripit

ViestiKirjoittaja Gitarre » 06 Huhti 2009, 16:13

Pakko myöntää että tuli katsottua! Mutta tosin olen jo kauemmin ollut kiinnostunut kokeilemaan, tosin nyt vasta otin paremmin selvää sienistä.. Voisi ensi kesänä kokeilla kannabista ja syksyllä keräillä sieniä. Sitten ensi keväänä kun sienet ovat tarpeeksi kuivuneet niin sitten vasta niitä, eli noin vuoden päästä : P
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Sienitripit

ViestiKirjoittaja Jaarno » 06 Huhti 2009, 16:15

Itselläkin tuo kannabis on nyt ollut kovassa halussa, mutta semmoista aluetta että jos täällä koittaa sitä ruveta hommaamaan niin tiedä mitä saa ja mitä tulee tapahtumaan. Laillista aikaa tai Hollantiin menoa odotellessa!

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Sienitripit

ViestiKirjoittaja Regendos » 06 Huhti 2009, 17:40

Pakko nyt päästä pätemään, antakaa minulle anteeksi.

Sanoit, ettet huumeisiin aijo kajota. Mielestäni sana "huume" tarkoittaa huumaavaa ainetta, oli se sitten mikä tahansa, kuten alkoholi, kannabis, heroiini tai vaikkapa sienet. Kunhan oikaisen käsitteitä ;)

Asiaan. Itse aijon syksynmittaan mahdollisesti trippailla sienien kanssa. Tarkoitus olisi ainakin, että kaverin kanssa mentäisiin keräilemään suippomadonlakkeja ja hän trippailisi ja seuraan mitä tapahtuu. Päätän sitten, että aijonko kokeilla. Samainen sälli käyttää marijuanaa, mutta enpä ole lähtenyt kokeilemaan, vaikka houkuttaisikin.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Sienitripit

ViestiKirjoittaja Gitarre » 06 Huhti 2009, 18:57

Itse meinaan huumeilla lähinnä näitä "raskaampia" tuotteita kuten heroiinia, amfetamiinia yms. : )
Sienet ovat melkeinpä vaarattomia oikein käytettyinä mutta nämä KUNNON huumeet ovat vaarallisia joka tilanteessa.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Sienitripit

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 07 Huhti 2009, 05:57

Gitarre kirjoitti:Itse meinaan huumeilla lähinnä näitä "raskaampia" tuotteita kuten heroiinia, amfetamiinia yms. : )
Sienet ovat melkeinpä vaarattomia oikein käytettyinä mutta nämä KUNNON huumeet ovat vaarallisia joka tilanteessa.



kun muistat vaan, että sienistäkin voi väärin otettuna joutua psykoosiin.. yks tuttu joutu kerran hoitoon, kun sillä sekos kuuppa totaalisesti kun trippaili liikaa
I believe..

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Sienitripit

ViestiKirjoittaja Regendos » 07 Huhti 2009, 09:00

Tunhhu kirjoitti:
Gitarre kirjoitti:Itse meinaan huumeilla lähinnä näitä "raskaampia" tuotteita kuten heroiinia, amfetamiinia yms. : )
Sienet ovat melkeinpä vaarattomia oikein käytettyinä mutta nämä KUNNON huumeet ovat vaarallisia joka tilanteessa.



kun muistat vaan, että sienistäkin voi väärin otettuna joutua psykoosiin.. yks tuttu joutu kerran hoitoon, kun sillä sekos kuuppa totaalisesti kun trippaili liikaa

Liika on aina liikaa, mutta esim marijuanasta ei voi menettää järkeänsä, ellei sitten ole mielenterveydellisiä taipumuksia muutenkin.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Sienitripit

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 07 Huhti 2009, 10:32

Regendos kirjoitti:
Tunhhu kirjoitti:
Gitarre kirjoitti:Itse meinaan huumeilla lähinnä näitä "raskaampia" tuotteita kuten heroiinia, amfetamiinia yms. : )
Sienet ovat melkeinpä vaarattomia oikein käytettyinä mutta nämä KUNNON huumeet ovat vaarallisia joka tilanteessa.



kun muistat vaan, että sienistäkin voi väärin otettuna joutua psykoosiin.. yks tuttu joutu kerran hoitoon, kun sillä sekos kuuppa totaalisesti kun trippaili liikaa

Liika on aina liikaa, mutta esim marijuanasta ei voi menettää järkeänsä, ellei sitten ole mielenterveydellisiä taipumuksia muutenkin.


no siitä ei juu voi :D .. siitä tulee liikaa käytettynä vaan v**un huono olo :shock:
I believe..

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Sienitripit

ViestiKirjoittaja Regendos » 07 Huhti 2009, 14:56

Varmasti tulee, mutta yliannostukseen tarvittaisiin kiloja marijuanaa. Poltettaessa kyse on kuitenkin vain grammoista.

Jehabi
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 07 Heinä 2009, 16:43

Re: Sienitripit

ViestiKirjoittaja Jehabi » 14 Heinä 2009, 15:20

EI kannabiksesta tule halluja... :lol:

Sienistä kuulema tulee mutta en suosittele... jos vedät niin katso ettei niihin pääse hometta kuivata ne sienet hyötykasvikuivurilla ei maksa kun 30-50 euroa... Kasvaako suomessa tsykedeelisiä sieniä.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Sienitripit

ViestiKirjoittaja Zrud » 14 Heinä 2009, 15:51

no tuol kuusaankosken uudella hautuumaalla o saatu välil kiinni jotai puleja keräämäs sieniä haudoilta :P
kai niistä sit jotai kiksei saa.
Feel the LOVE

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Sienitripit

ViestiKirjoittaja Gitarre » 14 Heinä 2009, 17:06

Empä tiiä, tuo taisi olla tuommoinen muutaman päivän päähänpisto. Ei nyt edes jaksa enää kiinnostaa, mutta katsotaan sitten syksymmällä ;)
I'd rather regret doing something than not doing something.

Jehabi
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 07 Heinä 2009, 16:43

Re: Sienitripit

ViestiKirjoittaja Jehabi » 14 Heinä 2009, 22:01

Gitarre kirjoitti:Empä tiiä, tuo taisi olla tuommoinen muutaman päivän päähänpisto. Ei nyt edes jaksa enää kiinnostaa, mutta katsotaan sitten syksymmällä ;)


Kyllä sitä pärjää elämään ilmankin "ns. huumeita" mutta joskus on kiva rentoutua pitkän lenkin jälkeen ja pistää tulille suosittelen jos ei halua olla sekasin kokopäivää ja ilman krapulaa tietenkin vasta sitten kun suomessa se laillistetaan. En halua yllyttää ketään kokeilemaan kannabista.

Uskokaa tai älkää en oo koskaan ollu kännissä. :) Nyt soi hälytys lenkille gotta go, palasin lenkiltä ihan p**** kunto alussa kun juoksin syke 200 loppuun alkaa vähän tasaantumaan niin alkaa kyllä vauhtikin matkaa tuli ruhtinaalliset 2,9991 km :alienownage:

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Sienitripit

ViestiKirjoittaja Gitarre » 14 Heinä 2009, 23:13

Jehabi kirjoitti:
Gitarre kirjoitti:Empä tiiä, tuo taisi olla tuommoinen muutaman päivän päähänpisto. Ei nyt edes jaksa enää kiinnostaa, mutta katsotaan sitten syksymmällä ;)


Kyllä sitä pärjää elämään ilmankin "ns. huumeita" mutta joskus on kiva rentoutua pitkän lenkin jälkeen ja pistää tulille suosittelen jos ei halua olla sekasin kokopäivää ja ilman krapulaa tietenkin vasta sitten kun suomessa se laillistetaan. En halua yllyttää ketään kokeilemaan kannabista.

Uskokaa tai älkää en oo koskaan ollu kännissä. :) Nyt soi hälytys lenkille gotta go, palasin lenkiltä ihan p**** kunto alussa kun juoksin syke 200 loppuun alkaa vähän tasaantumaan niin alkaa kyllä vauhtikin matkaa tuli ruhtinaalliset 2,9991 km :alienownage:

Siis meinasin sieniä tuolla päähänpistolla, ganjaa on tullut sauhuteltua useastikkin :)
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Nemesia
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 12 Joulu 2009, 19:53

Re: Sienitripit

ViestiKirjoittaja Nemesia » 03 Tammi 2010, 20:29

Kannattaa miettiä kahteen kertaan, kestääkö pää trippailua. :o :x
Viimeksi muokannut Nemesia, 08 Elo 2017, 23:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
feed the fire

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Sienitripit

ViestiKirjoittaja Gitarre » 03 Tammi 2010, 22:17

.
Viimeksi muokannut Gitarre, 09 Huhti 2012, 23:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Sienitripit

ViestiKirjoittaja Regendos » 04 Tammi 2010, 18:54

Minä olen sitä mieltä, että päihteistä olisi syytä pysytellä erossa eikä totutella niihin. Sanottakoon, että olen ollut ja olen nykyäänkin äärimmäisen kiinnostunut sekä sienistä että ganjasta, mutta olen siihen tulokseen tullut, että se tuskin olisi sen arvoista. Sitä kun hakee rentoutumisen huumausaineista on vaikeaa osata kunnolla rentoutua ilman niitä. Siitä tulee väistämättä pienimuotoinen kierre, varsinkin jos kokee huumeen edesauttavan rentoutumista tehokkaasti. Älkää silti tulkitko minua väärin, en nimittäin tuomitse huumeiden käyttöä. Varsinkaan kun ganjakin tuntuu olevan terveellisempi vaihtoehto kuin alkoholi.

Minä pitäydyn yhäkin erossa tupakasta, pyrin juomaan alkoholia kohtuudella (sen ollessa ainoa laillinen hermostoon kunnolla vaikuttava huume) ja pitäytymällä erossa muista. Mikäli ganja laillistetaan suomessa, olen varmasti kokeilemassa. Siihen asti saunakaljat ovat minulle ok.


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa