Unissakävely/puhe

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
Hauntedhead
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 20 Elo 2008, 13:25

Re: Unissakävely/puhe

ViestiKirjoittaja Hauntedhead » 24 Elo 2008, 09:14

Ku mä ja kaverit pelleiltii koulus, et me nostetaa kädet natsitervehdykseen ja sanotaa: "Hitler oli oikeassa!". meidän vika tunti oli mussaa. Me jouduttii laulaa joku ihmeen "saku sammakko"...

Sit kun vihdoin menin nukkumaan, äiti sanoi aamulla että olin käynyt hakemassa olohuoneen pöydältä seiskan (7-Päivää lehti) ja nostanu mun käden ylös ja sanonu "saku oli oikeassa" ja lähteny huoneeseen takasin. ihmeellisesti heräsin seiska kainalossa :D
Im a thing from outer space
Im a thing from outer space
Im a thing from outer space
Im a thing from outer space
Im a thing from outer space
Im a thing from outer space
Im a thing from outer space
Im a thing...

WHAT THE HELL UR LOOKING AT, MY PENIS?

the freak
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 11 Syys 2008, 17:32
Paikkakunta: isojoki

Re: Unissakävely/puhe

ViestiKirjoittaja the freak » 13 Syys 2008, 13:20

itsellä pikkusiskoni(6v) melkei joka yö huutaa ja itkeä.

Avatar
UkkoPoikaPieni
Maahinen
Viestit: 183
Liittynyt: 10 Syys 2008, 17:02

Re: Unissakävely/puhe

ViestiKirjoittaja UkkoPoikaPieni » 13 Syys 2008, 13:34

Meikä oli nähnyt unta että olin löin serkkuani, ja ihmeellisesti olin yöllä kävelly vanhempieni sängyn viereen ja alkanut lyömään aitinä, luullen häntä serkuksi! :o
Viimeksi muokannut UkkoPoikaPieni, 13 Syys 2008, 20:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RESPECT!!!!

Hulluuden ja
mielipuolisuuden ero on
että toisesta nauttii.
JA MINÄ NAUTIN!

punkka5886
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 13 Syys 2008, 13:26
Paikkakunta: Isojoki
Viesti:

Re: Unissakävely/puhe

ViestiKirjoittaja punkka5886 » 13 Syys 2008, 13:38

Yleensä kuumeessa kävelen unissani ja puhun jotain ihmeellistä. Kerran olin kuumeessa kotona ja aamuyöllä luulin että olen jossakin kasvi paikassa ja luulin puristuvani ihmeellisesti niitten väliin. Sen jälkeen joka päivä on joskus tuntunut hetkellisesti samalta. Ja kerran kaverini The freak(foorumilla sekä oikessa elämässä.)oli kuumeissaan luullut digiboxin punaista valoa liekiksi.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Unissakävely/puhe

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 14 Syys 2008, 16:21

UkkoPoikaPieni kirjoitti:Meikä oli nähnyt unta että olin löin serkkuani, ja ihmeellisesti olin yöllä kävelly vanhempieni sängyn viereen ja alkanut lyömään aitinä, luullen häntä serkuksi! :o


Se oli vain tekosyy, jotta pääset purkamaan tunteitasi! ;)
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
UkkoPoikaPieni
Maahinen
Viestit: 183
Liittynyt: 10 Syys 2008, 17:02

Re: Unissakävely/puhe

ViestiKirjoittaja UkkoPoikaPieni » 14 Syys 2008, 16:39

Hehe, niimpä :mrgreen:
RESPECT!!!!

Hulluuden ja
mielipuolisuuden ero on
että toisesta nauttii.
JA MINÄ NAUTIN!

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Unissakävely/puhe

ViestiKirjoittaja Gitarre » 14 Syys 2008, 16:44

UkkoPoikaPieni kirjoitti:Hehe, niimpä :mrgreen:

UkkoPoikaPieni, yritä välttää tuollaisia viestejä koska noista tulee lähinnä mieleen että vaan keräilet viestejä koska eihän noissa ole mitään sisältöä! Ja tuo nyt ei ollut ainoa tuon tyylinen viestisi.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Unissakävely/puhe

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 14 Syys 2008, 16:48

Gitarre kirjoitti:
UkkoPoikaPieni kirjoitti:Hehe, niimpä :mrgreen:

UkkoPoikaPieni, yritä välttää tuollaisia viestejä koska noista tulee lähinnä mieleen että vaan keräilet viestejä koska eihän noissa ole mitään sisältöä! Ja tuo nyt ei ollut ainoa tuon tyylinen viestisi.

Ja 28 viestiä päivässä kertoo myös jotain...

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Unissakävely/puhe

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 14 Syys 2008, 16:51

Järjettömillä teorioilla saa paljon aikaan yhdessä päivässä. Niitä vastaan taistelemisessa oli kova työ...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
UkkoPoikaPieni
Maahinen
Viestit: 183
Liittynyt: 10 Syys 2008, 17:02

Re: Unissakävely/puhe

ViestiKirjoittaja UkkoPoikaPieni » 14 Syys 2008, 16:57

Eli en saa vastata mihinää mikä ei liity aiheeseen eli en myöskään saisi kirjoittaa tätä viestiä?
Ja muutenkaan en varmasti ole ainoa joka on sortunut tähän.
Ja muutenki monet viestini saattavat myös olla merkki siitä että minulla on paljon ajatuksia joita te ette hyväksy ja joudun täten puolustamaan niittä.
RESPECT!!!!

Hulluuden ja
mielipuolisuuden ero on
että toisesta nauttii.
JA MINÄ NAUTIN!

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Unissakävely/puhe

ViestiKirjoittaja Riikervo » 14 Syys 2008, 17:27

UkkoPoikaPieni kirjoitti:Eli en saa vastata mihinää mikä ei liity aiheeseen eli en myöskään saisi kirjoittaa tätä viestiä?
Ja muutenkaan en varmasti ole ainoa joka on sortunut tähän.
Ja muutenki monet viestini saattavat myös olla merkki siitä että minulla on paljon ajatuksia joita te ette hyväksy ja joudun täten puolustamaan niittä.

Kyse ei ole siitä, etteikö saisi vastata mihinkään mikä ei liity aiheeseen, vaan ideana on osata keskustella niin, ettei keskustelun pääaihetta kuitenkaan unohdeta.

Viestien määrällä ei ole merkitystä, vaan niiden sisällöllä. Tuollaiset lyhyet viestit, jotka sisältävät vain yhden melko merkityksettömän sanan ja hymiön eivät anna keskusteluun mitään uutta. Kannattaa ihan oikeasti miettiä jo ennen kuin painaa sitä "vastaa" - nappia, että mitä siihen kirjoittaa ja kun sitä tekstiä alkaa tulemaan, niin mukaan olisi hyvä saada myöskin perustelut, tai jotain muuta mikä pohjustaa/vahvistaa mielipidettäsi.

Sanon tämän siis ihan hyvässä mielessä, eikä tarkoitukseni ole mitenkään loukata tai muuta pahaa. ;)
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
Sid
Maahinen
Viestit: 153
Liittynyt: 17 Syys 2008, 18:55
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Unissakävely/puhe

ViestiKirjoittaja Sid » 18 Syys 2008, 21:06

Muutamia kertoja äitini mukaan olen kävellyt ympäri asuntoa ja joskus puhunutkin jotain. Taitaapi olla melko yleistä tässä huushollissa, koska esimerkiksi siskoni puhuu unissaan & unissakävellyt ja toinen siskoistani on ainakin tehnyt samaa. Myös pikkuveljeni saattaa välillä unissaan nousta pystyyn, mutta menee nopeasti takaisin makaamaan.

Pitäisi joskus saada näitä tilanteita nauhalle, voisi sitten seuraavana päivänä naureskella mitä tulikaan tehtyä. 8-)

Avatar
vitamiini
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 02 Syys 2008, 21:39

Re: Unissakävely/puhe

ViestiKirjoittaja vitamiini » 20 Syys 2008, 19:25

Mä olen vähän nuorempana kävellyt unissani parvekkeelle ja lukinnut itteni sinne. Oli sitten ihan kiva herätä sieltä talvella :|
Kirameku namida wa hoshi ni!! :D

Avatar
Regina
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 20 Syys 2008, 17:04

Re: Unissakävely/puhe

ViestiKirjoittaja Regina » 20 Syys 2008, 19:28

Mä ite puhun ja kävelen unissani. Kerran pienenpänä olen mennyt olohuoneeseen ja karjunut etten pue tätä takkia päälleni. Oon myös kaadellut kyniä sänkyyni, mennyt katsomaan marsujani ja tullut pelaamaan tietokoneelle. Yks pahe on, että kiroilen paljon unissani ja itken. Ja sitten on näitä muuten vaan tepasteluja, oon kerran mennyt ulos kuselle vaikka on ollu ihan sisävessakin :D, kaverin mummo vaan tuli sit ohjaa mut kuulemma lopulta vessaan jossa sitten heräsin istuessani pytyllä. Meen perheessä muutenkin tätä unissa puhumista tapahtuu usein.
The Truth Is Out There.

Ava; Rebecca Lupin (FinFanFun.Fi)

Avatar
-Lucifer-
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 14 Heinä 2008, 13:04

Re: Unissakävely/puhe

ViestiKirjoittaja -Lucifer- » 30 Syys 2008, 20:03

Muistan ku äiti sano et olin kävelly sen huonesee ja se heräs siihen. Olin sit siinä ruvennu jotain laulamaa ja mp3 oli korvilla :D Vähän hävetti aamulla ku se kerto.

Avatar
akba
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 15 Loka 2008, 17:10

Re: Unissakävely/puhe

ViestiKirjoittaja akba » 02 Marras 2008, 14:47

Pienenä olen kuulemma kävellyt monta kertaa unissani, monestikin sekavaakin puhunu ja kerran olin antanut koiralleni unissani tyynyn ja olen joskus (nykyäänkin) herännyt väärinpäin, eli jalkani on tyynylläni ja pää jalkapuolella.
Maailmassa on tuhansia mielenkiintoisia asioita, joista kaikista voi oppia.

Avatar
akba
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 15 Loka 2008, 17:10

Re: Unissakävely/puhe

ViestiKirjoittaja akba » 02 Marras 2008, 14:48

JA sitten vielä kysymys, että mistäköhän nämä kaikki unissa kävelyt jne. johtuvat, osaisiko joku sanoa ?
Maailmassa on tuhansia mielenkiintoisia asioita, joista kaikista voi oppia.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Unissakävely/puhe

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 02 Marras 2008, 14:51

akba kirjoitti:JA sitten vielä kysymys, että mistäköhän nämä kaikki unissa kävelyt jne. johtuvat, osaisiko joku sanoa ?

Normaalisti aivot "halvaannuttavat" kehon niin, että et pysy unen aikana liikkumaan, mutta tietyillä ihmisillä se ei välillä toimikkaan, ja he alkavat kävelemään.

Avatar
akba
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 15 Loka 2008, 17:10

Re: Unissakävely/puhe

ViestiKirjoittaja akba » 02 Marras 2008, 15:00

Tonza133 kirjoitti:
akba kirjoitti:JA sitten vielä kysymys, että mistäköhän nämä kaikki unissa kävelyt jne. johtuvat, osaisiko joku sanoa ?

Normaalisti aivot "halvaannuttavat" kehon niin, että et pysy unen aikana liikkumaan, mutta tietyillä ihmisillä se ei välillä toimikkaan, ja he alkavat kävelemään.

Okei, kiitti tuosta tiedosta.
Maailmassa on tuhansia mielenkiintoisia asioita, joista kaikista voi oppia.

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Unissakävely/puhe

ViestiKirjoittaja Aurelia » 02 Marras 2008, 16:08

Oon aina puhunut ja kävellyt unissani. Yhteen aikaan jostain syystä kävin öisin aina kääntämässä kirjahyllyssä kaikki valokuvat seinään päin ja heräsin sitten aina vierasvuoteesta. Nukun herkästi pommiin joten joskus pistin kaksi herätyskelloa eri huoneisiin soimaan että varmasti heräisin. Seurvaana aamuna heräsin kun poikani kysyi miksi nukun taas vierasvuoteessa. Olin siis ensin omassa sängyssäni sammuttanut yhden herätyksen, kävellyt toiseen huoneeseen ja sammuttanut senkin herätyksen ja jatkanut unia. :)

Teininä isoveljeni säikähti minua kun oli juonut salaa ja hiipi yöllä kotiin nukkumaan. Istuin sängyssäni silmät auki kun hän tuli huoneeseen ja aloin taputtaa käsiäni yhteen ja nauraa mihin äitini heräsi ja veli tietty jäi kiinni touhuistaan. :lol:

Muutamia kertoja olen myös herännyt naama ihan suklaassa. Onneksi en ole yösyömisiini tukehtunut.
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa