Pelottavat Yöt ja yö unet

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja tuputhy » 04 Loka 2008, 19:43

Huh, en edes uskalla ajatella, mitä tarkoittaisi tuo sinun unesi..
Itse näin muutama aika sitten unta, että olin UFOssa. Siellä oli ihan tavallisen näköisiä ihmisiä, esim. joku mummeli villatakissaan. Joku antoi eteeni vieraskirjan ja käteeni kynän ja pyysi kirjoittamaan nimeni. Ajattelin, että mitenkähän se nimenkirjoitus näin unessa onnistuu, mutta yllätyksekseni se onnistui hyvin!
Katselin myös ulos ikkunasta ja näin maapallon samalla tavalla, kuin se avaruudesta otetuissa kuvissa näkyy. Oli aika jännää.
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Spiff
Kummitus
Viestit: 97
Liittynyt: 14 Touko 2008, 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Spiff » 08 Loka 2008, 10:47

Yhen varmasti häiriintyneimmistä painajaisista näin joku 5-7 vuotta sitten.

Olin hiekkarannalla joka jatku loputtomiin molemmilla puolilla. Se oli likainen ja kivikkoinen ranta ja taivas oli myös tasaisen paksun harmaa. Rantavedessä kellui mädäntyviä ihmisten ruumiita. Vähän kauempa alkoi nousta repaleisissa tummissa kaavuissa olevia hahmoja. Niiden kasvoja tai käsiä ei näkynyt, mutta ne pitivät matalaa korinaa ja muminaa. Ne hakeutuivat ruumiiden viereen ja alkoivat syödä niitä. Syömisestä kuului samanlainen ääni kuin jos rouskutat salaattia.
Juoksin tätä näkyä pakoon johonkin kirkon tapaiseen jossa oli iso kirjava ikkuna katonrajassa. Kuuntelin ja oli aivan hiljaa. Yhtäkkiä lasin läpi lensi yksi näistä olennoista kirkuen. Se tippui maahan ja alkoi tulla kohti. Ovista tuli myös lisää näitä ja ne syöksyivät minua kohti.
Ammuin itseäni haulikolla päähän ennenkuin ne ehtivät päästä minuun kiinni.

Sanomattakin selvää että heräsin yltä päältä hiestä ja olin sen päivän hieman tolaltani.
En muista oliko toi krapulayö, mutta vois hyvin kuvitella että oli.
Hey ho let's go!

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Olipahan v*ttumainen yö.

ViestiKirjoittaja Zrud » 11 Loka 2008, 08:47

Eli 10-11.10.2008 välisenä yönä. Katselin Supernaturaalia about aamu neljään,
ja noin neljältä kävin koisimaan. Nukahdin ja tuntui kuin olisi hautautunut hiekkaan...
niinkuin esim kuumaan hiekkaan... heräsin noin 3h myöhemmin siihen kun en saanut happea...
ja jonkun aikaa heräämisen jälkeenkin oli vaikeuksia saada happea...
vaikka astmaakaan minulla ei ole.... alkannut muutenkin viimeaikoina vähän sekottumaan tuo todellisuus ja unet :-/
Saa nähä mihin tää viel johtaa...
Liiankin usein herätessäni en tiedä näenkö unta vai olenko hereillä.
Feel the LOVE

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Olipahan v*ttumainen yö.

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 11 Loka 2008, 10:33

Zrud kirjoitti:Eli 10-11.10.2008 välisenä yönä. Katselin Supernaturaalia about aamu neljään,
ja noin neljältä kävin koisimaan. Nukahdin ja tuntui kuin olisi hautautunut hiekkaan...
niinkuin esim kuumaan hiekkaan... heräsin noin 3h myöhemmin siihen kun en saanut happea...
ja jonkun aikaa heräämisen jälkeenkin oli vaikeuksia saada happea...
vaikka astmaakaan minulla ei ole.... alkannut muutenkin viimeaikoina vähän sekottumaan tuo todellisuus ja unet :-/
Saa nähä mihin tää viel johtaa...
Liiankin usein herätessäni en tiedä näenkö unta vai olenko hereillä.

Ja kohta oletkin hullujenhuoneella.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Zrud » 11 Loka 2008, 18:38

sitä määki vähä mietin :D
Feel the LOVE

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Jaarno » 11 Loka 2008, 22:05

Jos tämä sama uni jatkuu kauon niin yritä vaikka keskittyä valveuneen pääsemiseen kun menet nukkumaan. Silloin et pääse ajattelemaan tätä kyseistä unta eikä se välttämättä tule. Itse ainakin näen todella useasti unta siitä mistä nukkumaanmennessä ajattelen.

E: Ihan pikkusen myöhäsä. Maaliskuusa näköjään postannu alotusviestin.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Zrud » 11 Loka 2008, 22:37

no en kyl iha nukkumaa mennes ajatellu että... Hei... hukutanpa itteni hiekkaan :D
mutta saa nähä mitä tuleman pitää.
Feel the LOVE

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Dala » 22 Marras 2008, 19:42

Tästä on jo muutama vuosi aikaa, mutta se oli ehkä hämmentävin uni jonka olen tähän mennessä nähnyt. Asuin silloin yksiössä ja kaverini oli luonani yötä. Katsottiin joku elokuva illalla ja ruvettiin nukkumaan levitetylle sohvalle. Minä nukuin reunan puolella. Siinä sitten hetken maattuani lähdin juomaan, join ja lähdin kävelemään takaisin sohvalle. TV oli auki ja siinä sohvalle kömytessäni vilkaisin vähän, että mitä ohjelmaa sieltä tulee. Luultavasti se oli joku dokkarin tapainen lapsien epämuodostumista kasvoissa. Tuli kauhean etova olo niistä kuvista ja käänsin katseeni pois. Kaveri nukkuu siinä selin minuun. Rupean itsekin nukkumaan ja hetken maattuani pistän merkille, että TV ei ole enää päällä. Tökin kaverini hereille ja kysyn, laittoiko hän äsken telkkarin kiinni. Kaveri oli ihan ymmällään ja sanoi, että TV on ollut kiinni siitä lähtien kun rupesimme leffan jälkeen nukkumaan. En siis ollut käynyt juomassakaan, vaikka tapahtuma oli vielä ihan tuoreena muistissa, kuin olisi tapahtunut oikeasti.

Tuo oli todella karmiva kokemus ja varmasti uneen vaikutti se, että katsomamme elokuva oli joku kauhuun liittyvä.

Tässä sitten ihan pari päivää sitten avokki kertoi mitä olin tehnyt tasan kolmen aikaan yöllä. :mrgreen: Olin ensin varastanut apinan raivolla hänen peittonsa enkä suinkaan aikonut sitä takaisin luovuttaa, sen verran tiukasti pidin siitä kiinni. Sitten hetken päästä ihan yks kaks nousen puoli-istuvaan asentoon ja suorastaan viskaan peiton mieheni päälle ja otan oman peittoni ja jatkan uniani. Avokki luuli minun olevan hereillä, mutta ei ainakaan ole mitään muistikuvia moisesta. :roll:
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 26 Marras 2008, 02:24

Uni jonka olen nähnyt aika monasti: Olen täysin valkoisessa huoneessa, sellainen neliön muotoinen suhteellisen pieni huone, aivan valkoinen. Toisella puolella huonetta seisoo mies selkä minua päin, valkoisissa vaatteissa. Katson muualle ja kun katson taas miestä se on muutaman askeleen lähempänä ja katsoo suoraa kohti, silmäkuopat ammottaa tyhjyyttä ja on mustat, silmän ympärystät myös tummunut, iho kelmeän harmaa ja suu auki, ei hampaita vain tyhjä aukko. Mies on kalju. Helvetin ahdistavaa, varsinkin kun tiedän sen unessa olevan unta mutta unen aikana epätoivo laskee ylle ja tuntuu siltä, että se on totta. Aina siis kun käännyn toiseen suuntaan mies on minua lähempänä enkä pääse pois huoneesta.
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Zrud » 26 Marras 2008, 04:04

kuulosta vähä samalta ku 1 uni minkä mä näin taanoin.
olin hautuumaalla. seisoin sellasel pienel tiellä hauta rivistöjen välissä katsoen kappeliin päin missä oli ovet auki... ovesta alkoi juoksemaan vähän niinkuin ihmisen varjo siis sellane ihmine että se näytti ns mustalta haamulta mutta kirkkaasti valkoiset silmät.
nii se alko juosta mua päin ja itte aloin juoksemaan sitä karkuun mut takaperin.
ja se mies saavutti mua kokoajan ja karkuun ei päässyt.
ja sitte heräsinki ku se sai mut kiinni. yltäpäältä kylmäs hies
:-( ei mukavaa.
Feel the LOVE

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Jaarno » 26 Marras 2008, 21:55

Itsellä parhaiten/pahiten jäänyt mieleen jokin uni jota näin pienenä muutaman viikon lähes joka yö. Aina yritin tehdä erilailla mutta en selvinnyt siltikään. Aina kun olin kuolemassa heräsin hiestä märkänä. Kyseessä oli siis jokin dinosaurus uni. Olin katsonut jonkin Jurassic Parkin ja tietenkin ihan paineesa sitten. En kyllä tajua miksi. :) Siinä juoksin juuri karkuun jonkun naikkosen kanssa tätä tyrannosaurusta vai mikä se oli. Aina se lopulta sai minut kiinni. Unet loppuivat kun kerran pääsin karkuun joki armeijan tankki tuli ja ampu sen. Voi näitä lapsuuden unia.

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Dala » 01 Joulu 2008, 10:23

Okei, mikä on todennäköisyys että näkee pelottavaa unta muumeista? :roll:

Minulle nyt kuitenkin näin pääsi käymään viimeyönä ja oli oikeasti todella ahdistava. Siinä oli "vierailevana tähtenä" myös nuuskamuikkusen pikkuveli, joka oli muuten lähes identtinen ulkonäöltään muikkusen kanssa, mutta hiukset vähän vaaleammat ja ei hattua. Muikkunen siinä vähän vihjaili, että olisi jopa älykkäämpi kuin hän itse. :lol:

Muumitalossa oli keskitolppana vähän mystinen puu, joka jotenkin sai huijattua muumipeikon mönkimään sisälleen ja sitten se imaisi sen täysin sisäänsä ja kidutti sitä siellä. Tällä puulla oli sisällään sellainen musta piste, jossa sen elämä, tai jokin elinvoima asui. No Pappahan sitten ottaa ronskisti moottorisahan ja vetäisee puun halki muumipeikon alapuolelta ja osuu vähän siihen mustaan pisteeseen. Puu kirkaisi ja ponkaisi yläilmoihin vetäisten samalla muutaman kerroksen talosta mukanaan. Muumipeikko oli luultavasti edelleen sen vankina. No koska muumit on erittäin fiksuja, niin ne hoksas heti, että puu ei kestä valoa ( :mrgreen: ) ja jokainen alkoi sohimaan leijuvaa puuta taskulampuilla. Muikkunenkin kera veljensä yrittivät auttaa, tosin tällä superälykkäällä veljellä oli lampun sijaan triangeli.. Noh, uni jäi kesken, enkä koskaan saanut tietää selvisikö muumipeikko vai ei.

Samana yönä näin unta myös että olin hevostallilla yöllä suihkussa.. :roll: (ikään kuin talleilla nyt suihkuja olisi, tai mistäpä voi tietää) Siellä oli pimeää ja tunnelma kammottava, kun vielä ulkoa kuului kolinaa. Sit siellä tehtiin remppaa ja remppamiehet halus välttämättä muurata kaikkien kännykät lattiaan.

Tuossa just mesetin avon kanssa, ja oli eilen illalla hukannut kännykkänsä, löytyi äsken jääkaapista. :roll: Ei näillä varmaan mitään yhteyttä ole, mutta jännä kuitenkin.
Uskoa se on epäuskokin

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Tiia » 03 Joulu 2008, 15:31

Mä näen melkein joka yö ihan omituisia unia.

Jokaisessa unessa melkein on UFOja ja niin edespäin. :S

tonzka313
Valaistunut
Viestit: 25
Liittynyt: 13 Syys 2008, 20:35

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja tonzka313 » 06 Joulu 2008, 03:38

Itse näin joskus 5-6 vuotiaana unta ja muistan sen vieläkin ihan tarkkaan ja se tuntuu aina ihan todelle, mutta se oli semmoinen että heräsin vanhempieni vierestä, sitten ikkunalaudalla olevat kasvit aaltoilivat sillei omituisesti ja yöpöydällä käveli pieni tonttu jonka hatusta tippui vettä ja haamu vilkutti isälleni kun hän nukkui, huone oli usvainen ja ihan harmaa, värit olivat vain musta/harmaa. Siinä se olikin mutta ihmettelen aina kun muistan tuon vieläkin aivan tarkasti ;)

blood
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 13 Tammi 2009, 16:22

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja blood » 28 Helmi 2009, 09:53

Itsekin suljen kaikki ovet ja ikkunat, ja välillä laitan yöpöydän laatikkoon jonkun aseen, jos joku vaikka tulisikin yöllä. Sängylle hyppään yleensä kaukaa, sillä jos siellä alla olisikin joku, se ei saisi jalastani kiinni. Kerran yöllä heräsin kauheaan janoon, mutta olin varma että alienit olivat keittiössä, joten en hakenut juotavaa, vaan jäin sänkyyn kitumaan.

Atomipommi
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 18 Syys 2008, 18:46

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Atomipommi » 07 Maalis 2009, 16:47

Itselleni tuli tässä mieleen uni, jota näin pienenä. Pahinta oli se, että näin samaa unta monta kertaa.

Unessa olin kahden serkkuni kanssa pienessä oudossa huoneessa. Tästä on jo kamalasti aikaa, mutta silti muistan että huoneessa oli joku hylly, jonka päällä serkkuni istuivat. Seinät olivat jotkut ruskeanpunertavat. Ei ikkunoita. Serkkuni eivät unen aikana sanoneet mitään, möllöttivät vain aloillaan. Sitten aloin saada huoneesta sähköiskuja. Oli aivan sama mihin huoneessa osuin, sain silti sähköiskun - joka ikinen kerta. Uni ei loppunut heti sähköiskujen alkamisen jälkeen, vaan jatkui jonkin aikaan, kunnes kiemurtelin tuskissani huoneen lattialla. Näin silmissäni salamoita.

Äärimmäisen epämiellyttävää. Uni toistui monta kertaa, tarkkaa lukua en kyllä muista. Saattoi mennä muutama kuukausi ilman unta, ja sitten se tuli taas. En ollut tuolloin vielä edes koulussa.

ONNEKSI sitä ei ole enää tullut.

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja viltsu » 07 Maalis 2009, 19:09

Atomipommi kirjoitti:Itselleni tuli tässä mieleen uni, jota näin pienenä. Pahinta oli se, että näin samaa unta monta kertaa.

Unessa olin kahden serkkuni kanssa pienessä oudossa huoneessa. Tästä on jo kamalasti aikaa, mutta silti muistan että huoneessa oli joku hylly, jonka päällä serkkuni istuivat. Seinät olivat jotkut ruskeanpunertavat. Ei ikkunoita. Serkkuni eivät unen aikana sanoneet mitään, möllöttivät vain aloillaan. Sitten aloin saada huoneesta sähköiskuja. Oli aivan sama mihin huoneessa osuin, sain silti sähköiskun - joka ikinen kerta. Uni ei loppunut heti sähköiskujen alkamisen jälkeen, vaan jatkui jonkin aikaan, kunnes kiemurtelin tuskissani huoneen lattialla. Näin silmissäni salamoita.

Äärimmäisen epämiellyttävää. Uni toistui monta kertaa, tarkkaa lukua en kyllä muista. Saattoi mennä muutama kuukausi ilman unta, ja sitten se tuli taas. En ollut tuolloin vielä edes koulussa.

ONNEKSI sitä ei ole enää tullut.


Ootko mahollisesti saanu pahoja sähköiskuja? Jospa olis jääny joku trauma?
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Atomipommi
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 18 Syys 2008, 18:46

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Atomipommi » 07 Maalis 2009, 20:14

^En sen kovempia, mitä saa autojen ovista.

Avatar
EileenMay
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 10 Maalis 2009, 07:49
Paikkakunta: jumalan selän takana :D

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja EileenMay » 10 Maalis 2009, 15:13

Mäkin näen aika usein sellasta unta et mä ilmeisesti joudun jonkun demonin tai jonkun valtaan ja se jotenki kuristaa ja vetelee ympäriinsä. jos oon esim. sängyllä siinä unes se vetää mua vaikka ovea kohti. :roll: se on aina yhtä ahdistavaa :shock: Tai sitten molemmat edesmenneet paapat tulee uneen ja aina se liittyy jotenki kuolemaan. Kai ne on jotenkin vieläkin alitajunnas

blood
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 13 Tammi 2009, 16:22

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja blood » 10 Maalis 2009, 23:06

viimeyö oli aika tuskaa: näin lattialla verisiä ihmisiä, ja en uskaltanut huutaa tai liikkua. :shock: kiitos kaverini, joka pakotti minun katsomaan videoita ihmisistä, joilta oli esim. pää murskaantunut auto-onnettomuudessa.


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa