Pelottavat Yöt ja yö unet

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 11 Maalis 2009, 02:01

Sounds like rottendotcom
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
EileenMay
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 10 Maalis 2009, 07:49
Paikkakunta: jumalan selän takana :D

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja EileenMay » 18 Maalis 2009, 11:35

tuli mieleen yhtäkkiä ne unet mitä näin pienenä. Yleensä näin unta et Akakabuto tulee meidän seinän läpi ja tappaa meidät kaikki (koirat ja ihmiset) tai sitten näin unta tappajahaista :oops: Ilmeisesti liikaa tollasia elokuvia lapsena :roll:

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 18 Maalis 2009, 14:06

Näin viimeyönä outoa, pelottavaa ja miellyttävää unta, uni oli siis kaikkea tätä sekaisin. Unessa olin entisessä koulussani jossa oli myös vanha ystäväni ja kaksi nais puolista henkilöä. Seurustelen ja seurustelin myös unessani, mutta unessa nämä kaksi naishenkilöä tulivat koko ajan luokseni ja viettelivät jne, suutelin molempia ja kaverini suuteli myös toista näistä, jonka jälkeen tämä tuli luokseni kiehnäämään (siis nainen joka suuteli kaverini kanssa) josta taas kaverini ei pitänyt ja sanoin sitten naisille, että seurustelen jne.. Noh sitten jossain vaiheessa kaverini sekosi täysin hän meni ensin kertomaan kaiken tapahtuneen tyttöystävälleni jonka jälkeen hakkasi tämän aivan tohjoksi, kun sain kuulla tästä, niin hetken päästä minulla oli kädessäni kaljatölkki joka oli samalla myös ase (lol) Ammuin kaveriini koko tölkin sarjana ja näin kun lihanriekaleet lenteli pisin käytävää ja nämä molemmat tytöt edelleen kiehnasi minussa kiinni ja olin erittäin ahdistunut mutta samalla tyytyväinen. Lopuksi kaljatölkki avautui ja piti sihahduksen ja tiputin sen tyhjänä maahan... Koko unen ajan oli erittäin epämiellyttävä olo ja silti välillä samaan aikaan miellyttävä.. Ei kuulosta kovin ihmeelliseltä mutta se tunnelma unessa oli ERITTÄIN omituinen.
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
Dezil
Kummitus
Viestit: 84
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 16:35

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Dezil » 07 Huhti 2009, 15:51

Nää unet on kyl aika jänniä.Kun olin joku 6 - 10 vanha näin melkein joka yö sellaista unta että jokin kutittaisi mua kainalosta... Esim yks uni oli sellanen et ovikello soi ja menen avaamaan oven ja sit sielt tulee mun broidi joka nostaa mut ja kutittelee mua (sattuu) ja työntää mua mun eteisessä ja mun eteinen venyy ja venyy loputtomiin.
Ne oli aika karmivia :S Sit joskus näin unta et mun sisko oli riivattu sellanen ku manaajassa ja sen naama välkky vihreeks ja se puhu hirveen möreel äänel ja huus mulle aina.. Onneks en nää tollatteita unia enään =/

blood
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 13 Tammi 2009, 16:22

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja blood » 10 Huhti 2009, 20:51

Yhtenä yönä minulle tuli kolme outoa välähdystä. Kahdessa ekassa näkyi pelkkää valkoista ja vikassa erotin oudot valkoiset kasvot, mustat pitkät hiukset ja mustat silmät. Mies se oli. Ja näiden aikana minulla oli silmät kiinni.

Ulwoja
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 10 Huhti 2009, 16:01
Paikkakunta: Haamulandia

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Ulwoja » 12 Huhti 2009, 14:56

Nään aina unia joissa voin itse hallita itseäni että siis itse liikutan sitä mikä oon, mutta jos lopetan sen niin sitten tulee niinku automaattiohjaus. :) Ei oo lähiaikoina tullu nähtyä painajaisia.
Kun tunnet käden olkapäälläsi, tiedä että minä olen turvanasi.

Avatar
LoneWolf
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 02 Huhti 2009, 20:50
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja LoneWolf » 12 Huhti 2009, 19:14

Ulwoja kuulostaisi siltä että näet siis selkounia? Mutta tarkoitatko että pystyt kontrolloimaan omia liikkeitäsi unessa, mutta jos esim. pysähdyt etkä tee mitään, niin se alkaa pyöriä taas tavallisena unena? :?

Ulwoja
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 10 Huhti 2009, 16:01
Paikkakunta: Haamulandia

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Ulwoja » 13 Huhti 2009, 00:30

Jep. Jos alkaa väsyttää ittensä ohjaus niin automaati päälle vaan. Varsinkin painajaisiksi tarkoitetuisa unissa tää on hyvä taito. Kerran unessa tapois karhun sipsipurkilla. XD
Kun tunnet käden olkapäälläsi, tiedä että minä olen turvanasi.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Gitarre » 13 Huhti 2009, 00:45

^^ Olet siis katsonut liikaa Macgyveria! :'D
I'd rather regret doing something than not doing something.

Ulwoja
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 10 Huhti 2009, 16:01
Paikkakunta: Haamulandia

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Ulwoja » 13 Huhti 2009, 00:46

En es tiiä mikä se on. XD
Kun tunnet käden olkapäälläsi, tiedä että minä olen turvanasi.

Avatar
Navras
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 30 Maalis 2009, 02:53
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Navras » 16 Huhti 2009, 22:47

Näin tuossa reilu viikko sitten hyvin todentuntuista unta. Unessa heräsin omasta sängystäni aikaisin aamulla ja huomasin, että mummoni tuli huoneeseeni. Hetkessä tajusin, että mummo oli tullut hyvästelemään minut ja kävimme lyhyen henkevän keskustelun. Jostain syystä mummo muutti vähänväliä muotoaan aina joksikin toiseksi sukulaisekseni. Samassa heräsin sitten ihan oikeasti ja aloin itkeä todella hallitsemattomasti. Tajusin kyllä herätessäni, että olin nähnyt unta, mutta säikähdin kovasti, sillä olen joskus nähnyt enneunien tapaisia. Piti saman päivänä ihan soittaa vanhemmilleni, että onhan mummolla kaikki hyvin.
"Let the might of your compassion arise to bring a
Quick end to the flowing stream of the blood and tears."

Avatar
Frost
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 11 Elo 2008, 18:28
Paikkakunta: Turku

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Frost » 22 Huhti 2009, 09:53

Viime yö oli pelottava. Heräsin tasan 3.00. Juuri kun olin katsonut kelloa ja mennyt takaisin makuulle, alkoi huoneessani kuulua murinaa, aivan kuin jokin olisi murissut sänkyni vieressä/alla tai sen lähettyvillä :shock: toki kissani murisevat sillointällöin, mutta kun menin etsimään kissojani, ei niitä näkynyt missään huoneessani tai edes sen lähellä.

Jostain oudosta syystä olen myös nähnyt aika monia unia, joihin liittyy jokin suuri tuho, demoni tai erittäin paha ihminen :?
I'm blessed, yet damned, I'm fallen, yet resurrected

Avatar
hummingbird
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 21 Huhti 2009, 16:32

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja hummingbird » 22 Huhti 2009, 15:47

Muutama vuosi sitten mulla oli vaihe, että näin todella todentuntuisia unia. Tai siis uniksi luokittelen ne sen takia, että olivat niin käsittämättömiä. Tosin en missään vaiheessa tajunnut olevani unessa, tai havahtuvani hereille. Nämä olivat esimerkiksi sen tapaisia, että katostani alkoi valua valkoista, hohtavaa verkkoa päälleni. Sain samalla hengenahdistusta ja kylmiäväreitä. Sitten verkko vain katosi juuri ennen kuin oli osumassa minuun. Siinä meni sitten koko yö miettiessä että näinkö unta vai en. Koko ajan siis tunsin olevani hereillä, ennen tätä kokemusta, sen aikana ja sen jälkeen.
Tästä muutama yö eteenpäin 'näin näyn', tai miksi sitä nyt ikinä voikaan sanoa, tällainen samankaltainen todentuntuinen uni tai harha mikälie, että sänkyni alta tuli kymmeniä käsiä sänkyni läpi. Tämä oli vielä karmivampaa, ja en saanut taas unta koko loppuyönä.
Näin näitä muutaman viikon ajan, mutta nuo kaksi olivat mieleenpainuvimmat. Unet kuitenkin katosivat ja sen jälkeen en ole onneksi niitä nähnyt.

Friikkipupu
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 27 Helmi 2009, 16:17
Paikkakunta: Oulu

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Friikkipupu » 02 Touko 2009, 22:00

j0int kirjoitti:yks yö oli aika jännä.. Heräsin siihen kun kuulin musiikkia jostain mun huoneesta, ajattelin et mp3 soiti oli jääny päälle mu ei siin ollu ees virtaa ja silti kuullu musiikkia, en tiedä vieläkää mist se kuulu, sit se lakkas jonku 15 min pääst ja sit parin tunin pääst heräsin taas samaan, sitku sammutin valot nii kuulu sellane kopsahdus jostai, ku joku ois lyöny seinää o.o ja sit avasin het valot ja tarkkailin ympärille.. ja sit sammutiin taas ja sama juttuo.o kyl siin yöunet meni:D

Mulle on kerran ainakin käynyt samalla tavalla... Nousin joskus tosi myöhään illalla sulkemaan ikkunaa ja kuulin musiikkia, ihan pään sisältä. :alien2:
Jos hulluus olisi viisautta, olisin Einstein.

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Aurelia » 03 Touko 2009, 12:07

Frost kirjoitti:Viime yö oli pelottava. Heräsin tasan 3.00. Juuri kun olin katsonut kelloa ja mennyt takaisin makuulle, alkoi huoneessani kuulua murinaa, aivan kuin jokin olisi murissut sänkyni vieressä/alla tai sen lähettyvillä :shock: toki kissani murisevat sillointällöin, mutta kun menin etsimään kissojani, ei niitä näkynyt missään huoneessani tai edes sen lähellä.

Jostain oudosta syystä olen myös nähnyt aika monia unia, joihin liittyy jokin suuri tuho, demoni tai erittäin paha ihminen :?

Kuulostaa tosi hullulta, mutta kokeilepa siunata asuntosi. Jostain syystä ketjua selaillessani pysähdyin viestiisi ja tuli sellainen huono tunne, en osaa asiaa sen kummemmin selittää, eikä hirveästi tässä julkisesti kiinnostakaan alkaa puimaan. Jos mielesi tekee "jutella" niin laitapa yksityisviestiä. Voimia!
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Ulwoja
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 10 Huhti 2009, 16:01
Paikkakunta: Haamulandia

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Ulwoja » 06 Touko 2009, 08:01

Tänä yönä näin hieman pelottavaa unta. Tai oikeestaan se pelotti vasta herättyäni:

Menin meidän pihalle yksin ja siellä oli laskeutuneena ufo. Se lähti sitten lenttään taivaalle ja katsoin sinne niin oli valopalloja järjestyksessä tähän maalliin: 6
7
5
Kun tunnet käden olkapäälläsi, tiedä että minä olen turvanasi.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Regendos » 06 Touko 2009, 15:51

Friikkipupu kirjoitti:
j0int kirjoitti:yks yö oli aika jännä.. Heräsin siihen kun kuulin musiikkia jostain mun huoneesta, ajattelin et mp3 soiti oli jääny päälle mu ei siin ollu ees virtaa ja silti kuullu musiikkia, en tiedä vieläkää mist se kuulu, sit se lakkas jonku 15 min pääst ja sit parin tunin pääst heräsin taas samaan, sitku sammutin valot nii kuulu sellane kopsahdus jostai, ku joku ois lyöny seinää o.o ja sit avasin het valot ja tarkkailin ympärille.. ja sit sammutiin taas ja sama juttuo.o kyl siin yöunet meni:D

Mulle on kerran ainakin käynyt samalla tavalla... Nousin joskus tosi myöhään illalla sulkemaan ikkunaa ja kuulin musiikkia, ihan pään sisältä. :alien2:

Joskus musiikkia kuunnellessani kuulen äitini kutsuvan minua, mutta se on pelkkää vainoharhaa. Luulisin, että kyseessä ei ole kummempaa kuin epätavallisen voimakasta päässäsointia, mutta kuka minä olen sanomaan kun en oel tuolla tavalla öisin heräillyt.

Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 13 Touko 2009, 19:28

Tämä saattaa kuulostaa vähän tekaistulta...
En sillee nähny mitään erityistä unta... Aamulla herään, pesen hampaat, laitan vaatteet... Sitten katon itteäni peilistä ja mulla on ykkösen näköinen arpi rinnassa. Mitä ihmettä? Meen syömään ja meidän ruokapäydässä on tismalleen sama merkki. Vähän outoa...
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

Avatar
Navras
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 30 Maalis 2009, 02:53
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Navras » 18 Touko 2009, 23:20

Olen viimeaikoina kärsinyt jatkuvista painajaisista. Painajainen tosin ei ehkä välttämättä ole oikea sana kuvaamaan näitä unia, sillä silloin kun näen painajaisia, ne ovat oikeasti niin pahoja, että yleensä herään omaan hysteeriseen itkuuni. Nämä unet ovat ehkä enimmäkseen painostavia, hektisiä ja ikäviä ja ne jäävät aika selvästi mieleen. Viimeisen kuukauden ajan olen nähnyt unia, joissa juoksen tai lennän pakoon "pahoja ihmisiä". Ilmeisesti minulla on jotain heille kuuluvaa tai yritän suojella jotain jota nämä ihmiset havittelevat. Näitä samankaltaisia unia on jatkunut jo monen yön ajan ja tuntuu että unet voisivat olla syy jatkuvaan väsymykseeni päiväsaikaan. En edes muista milloin viimeksi olisin nähnyt jotain mukavaa unta. Tuntuu että alkaa pikkuhiljaa käymään fyysisen terveyden päälle...
"Let the might of your compassion arise to bring a
Quick end to the flowing stream of the blood and tears."

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Wespa » 19 Touko 2009, 00:36

Navras heitän pikaisen tulkintani unestasi. Unessa joskus/usein kaikki henkilöt kuvaavat sinua itseäsi. Voisin tämän perusteella siis sanoa, että pakenet omaa pahuuttasi tai vastuuta tekemistäsi pahoista asioista. Toinen tulkinta voisi olla, että sinusta tuntuu, että sinulla on jotain/joku ominaisuus jota muut havittelevat ja tämä vaikuttaa sinuun vahvasti ja sen pohjalta et välttämättä ole aina oma itsesi vaan esim. jätät tekemättä asioita joista nautit. Tarkempaa tulkintaa on kuitenkaan vaikeata antaa, sillä en tiedä koko unen kuvausta ja monesti unet ovat aika henkilökohtainen asia. Tässä kuitenkin sinulle jotain pohdittavaa. Pelottavat unet lakkaavat yleensä kun joko unessa kohtaa pelkonsa tai sitten, kun hereillä ollessaan pääsee käsiksi omiin pelkoihinsa (joskus alitajuisiin) ja voittaa ne.

PS. Kannattaa miettiä aina unta tulkitessaan mitä tapahtui edellisenä päivänä, tai mitä mietit ennen nukkumaan menoa, sillä nämäkin vaikuttavat vahvasti uniin. Joskus näihin pohdittuihin asioihin tulee unissa vastauksia/uusia vaihtoehtoja.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa