Pelottavat Yöt ja yö unet

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
FaBle
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 09:21

Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja FaBle » 21 Maalis 2008, 09:32

Mä oon ollu jo pari vuotta sillee että suljen joka ilta aina kaikki ovet ja ikkunat ennen kun meen nukkuu. En vaa tajuu miks?! Sit aina tuntuu et joku tulis sängyn alta. Ja sit en oo nähny 3kk mitää muita unia ku jotai jossa on siitä "kauna" leffast se tyttö. Uni alkaa normaalisti, kunnes joudun jostain portista juna-asemalle. Siellä on joku joka juoksee tosi nopeasti. Mutta sitä ei voi nähdä ja se ei näe minua, ennen kun olen juonut viiniä eräänlaisesta pikarista. Huudan apua ja minua katsotaan, kunnes ystävänikin juovat viiniä. Uni loppuu aina kun minut vedetään veden alle juna-asemalla.

Mä herään siihen aina ja rupeen mukamas näkee et se likka istuis mun huonees. PERHANAN YLIVILKAS MIELIKUVITUS!! :ghost3: :alien3:

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja viltsu » 21 Maalis 2008, 11:08

Minullakin on ollut muutamia toistuvia unia....Toisessa herään keskellä yötä. Näen oven aukeavan. Sitten uni vain loppuu kuin seinään, :)
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

FaBle
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 09:21

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja FaBle » 22 Maalis 2008, 09:18

Mulla o kans ollu semmone et nään manaajan kasvot kun kato pimeesee nurkkaa, tai katon mun sammutettua telkkuu niin tulee se valkonen rinkula keskelle sitä tv. Niinku siin ring

Se johtuu vaa ylivilkkaasta mielikuvituksesta

Avatar
j0int
Alieni
Viestit: 140
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 10:17

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja j0int » 27 Maalis 2008, 08:26

yks yö oli aika jännä.. Heräsin siihen kun kuulin musiikkia jostain mun huoneesta, ajattelin et mp3 soiti oli jääny päälle mu ei siin ollu ees virtaa ja silti kuullu musiikkia, en tiedä vieläkää mist se kuulu, sit se lakkas jonku 15 min pääst ja sit parin tunin pääst heräsin taas samaan, sitku sammutin valot nii kuulu sellane kopsahdus jostai, ku joku ois lyöny seinää o.o ja sit avasin het valot ja tarkkailin ympärille.. ja sit sammutiin taas ja sama juttuo.o kyl siin yöunet meni:D

Ja sit toine yö, kaveri kerto tosijuttui sen aave ja spiritismi kokemuksist meses ja sinne neki yöunet meni,olin yksin himas niin sitku sai just ku sain nukahdettuu ii hirvee myrsky ulkona, hirveen kova ukkonen ja sade hakkas kattoo:D Vielku asuu metsäkeskel nii oli kivaa:D sit aamul vaa paisto aurinko normaaliin tapaa mitä edellisenki päivän:D

Avatar
Sorrow
Kummitus
Viestit: 77
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 17:49

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Sorrow » 01 Huhti 2008, 21:51

Taas tapahtu eile yöllä sillee että talon yläpuolelta kuuluu huminaa. Nyt alko jo pikkusen pelottaa. Tämä tapahtui n. klo 22.30 kun olin kattomassa Jackassiä.
The Bible is fiction and God is a lie

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja viltsu » 02 Huhti 2008, 17:11

Itsekkin kuulin huminaa,mutta huomasin että se olikin vain ilmanpuhdistin. :cry:
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

ropsoni
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 14 Helmi 2008, 18:31

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja ropsoni » 02 Huhti 2008, 19:33

...........
Viimeksi muokannut ropsoni, 24 Tammi 2011, 15:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja joni » 03 Huhti 2008, 19:24

mulla käy aina niin että kun nukun yöllä ja on hirvee vessa hätä niin mää kökö ajan heräilen ja sitten nukahdan ja näen unta että olisin vesassa :D Ja näen joskus sellaisia unia esim. Joku ampuu minua aseella vaikka rintaan niin kun herään minua sattuu siihen paikkaan.
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

ropsoni
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 14 Helmi 2008, 18:31

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja ropsoni » 03 Huhti 2008, 19:42

.........
Viimeksi muokannut ropsoni, 24 Tammi 2011, 15:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja ninjani » 04 Huhti 2008, 14:01

Minä kerran kun olin menossa nukkumaan pienenä luulin, että joku nakkasi kranaatin minun huoneen ikkunasta sisään kun jokin kolahti. Katoin ikkunaa, että onko se rikki. Ei se tietenkään ollu. Noh.. Sitten katoin pöydän että näkyikö kranaattia. Ei mitään. Mutta silti lähin huutaen juoksemaan kohti isän ja äidin huonetta. :D Yritin ennen saaha kolahdukseen selvitystä, mutta en ole keksinyt mitään. Nykyään naurattaa ajatella, että minkälaisen selityksen keksin kolahdukselle pienenä :D
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Arctica » 13 Huhti 2008, 11:09

mä näin kerran unta että mun koira osas sanoo jonku lauseen, en saanu selvää mitä se sano. sit näin 2 seuraavana yönä saman unen.
Nyt kävi
näin

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja aavenainen » 15 Huhti 2008, 09:56

kerran näin unen jossa elmstreetin painajaisesta ne kynnet tuli patjan sisästä kuten leffassa :D ja the ring oli toinen jossa näin että samara lähti kohti ryömimään..

hei muutes jos olet nainen fable niin se on myös ihan biologiaa naiset pelkää sängynalta tulevaa uhkaa koska naiset aikoinaan nukku puussa ja uhka tuli alhaalta ja miehet pelkää jonkun tulevan ikkuna ovi koska ne nukku maassa ja uhka tuli sivulta :D
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Zipuli » 15 Huhti 2008, 17:22

Mä en ole ikinä nähnyt mitään painajaista. En ainakaan muista yhtäkään.

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Gitarre » 16 Huhti 2008, 13:16

Zipuli kirjoitti:Mä en ole ikinä nähnyt mitään painajaista. En ainakaan muista yhtäkään.

etkö edes pienenä :shock:
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Zipuli » 16 Huhti 2008, 14:49

En siis sellaista mitä olisin pelännyt. En ainuttakaan ikinä. Unia olen kyllä mutten painajaisia.

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Arctica » 16 Huhti 2008, 15:55

mä en tiedä mistä tää johtuu, mut oon nähny unta susista lähes AINA sen jälkeen kun mun koirani kuoli. mistä tää johtuu?
Nyt kävi
näin

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Gitarre » 16 Huhti 2008, 15:57

No koirathan helposti sekoittuvat susiin varsinkin unissa ja nyt se sinun koirasi on varmaan jäänyt pyörimään ali tajuntaasi
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Zipuli » 17 Huhti 2008, 19:49

Niin sulla on ikävä sun koiraasi : /

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Avatar
Samahe
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 27 Huhti 2008, 19:51
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Samahe » 27 Huhti 2008, 20:52

Itsellä tulee melko harvoin nähtyä mitään erityisen pelottavia unia, mutta tuossa muutama yö sitten näin unen, joka ei ollut mikään miellyttävin.
Pohjustukseksi voisin mainita, että inhoan sitä, jos herään keskellä yötä ja avaan vahingossa silmät, koska säikyn helposti pimeää. Tämä pelko oli ilmeisesti sitten tullut tähän kyseiseen uneen: unessa oli yö, ja avasin silmäni katsoen huoneeni ovelle. Katselin sinne pimeään käytävään, ja oletin näkeväni jotain. Yhtäkkiä kuuluu hirmuinen säikäytysmusiikki, sellainen kuten esimerkiksi kauhuelokuvissa, ja erotan käytävässä tumman miehen hahmon (joka kuitenkin paljastui tässä unessa vain julisteeksi). Tuli tietysti sitten kylmät väreet ja niskakarvat nousi pystyyn, ja heräsin tähän. Olin näköjään oikeastikin kääntynyt asentoon, jossain katsoin kohti huoneeni ovea. Itselleni se oli tosiaan melko pelottava uni, mutta eipä tuo ole erityisemmin jäänyt vaivaamaan.

Yleisiä ovat myös unet ufoista, mutta ne ovatkin yleensä kovin mielenkiintoisia, eivätkä pelottavia :D
Mikä tahansa on mahdollista.

Avatar
s3nsi
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 12:15

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja s3nsi » 01 Touko 2008, 22:04

Reilu viikko sitten oli aika paha liskojen yö. Tuli ryypättyä parina päivänä ennen sitä. Nukuin tyttöystävän luona kapeassa sängyssä, enkä saanut mitenkään unta. Menin sitten jalkopäähän nukkumaan, jos onnistuisi paremmin. Sitten näin unta siitä, että yritin saada unta siinä samassa sängyssä. Yhtä-äkkiä rupesin leijumaan ympäri huonetta ja paiskaiduin kattoon ja seiniin mielivaltaisesti. Yritin päästä maan tasalle siinä onnistumatta. Sitten uni taas alkaa alusta ja yritän siinä kaikin tavoin herättää itseäni. Kierin alas sängyltä jos se auttaisi. Taas "heräsin" uudelleen samaan uneen. Kurkkuni on uskomattoman kuiva. Juon monta lasia vettä, eikä se auta yhtään. Tuntuu, että kohta tukehdun ja kuolen. Unessa muistaakseni hakkaan itseäni, että heräisin. Lopulta saankin itseni herätettyä. Olen ihan hikinen. Tyttöystävä sanoi, että olin jotain ulissut ja hengittänyt tosi nopeasti sekä raskaasti. Oli juuri aikeissa herättää mut. Äkkiä menin jalkopäästä turvaan tyttöni viereen. Oli pahin painajainen tähän mennessä. Osin siksi, että se tuntui niin todelta. Kyllä se viina on myrkkyä...
Believe The Unbelievable...

11:11

http://www.youtube.com/user/abbazaba


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa