kuka vieraili yöllä makuuhuoneessani.?

Tieteen hyväksymät anomaliat, sekä erikoiset asiat joille on löytynyt luonnollinen selitys
maiskuliini
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 10 Loka 2011, 12:43

kuka vieraili yöllä makuuhuoneessani.?

ViestiKirjoittaja maiskuliini » 28 Loka 2011, 10:08

Olen saanut nyt useampana yönä peräkkäin vierailijan makuuhuoneeseen. Tässä viime öiset kokemukset: Juuri kun olin nukahtamaisillani ja minulla oli silmät kiinni näin valon välähdyksiä(näin on käynyt jo monet kerrat) jotka olivat pääväriltään vihreitä vaikka aiemmin ovat olleet kirkkaita. Sitten kyllä nukahdin tämän jälkeen. Flunssan takia kuitenkin uneni on ollut nyt katkonaista sillä herään yskimiseen mutta eipä sitä aina ole flunssalla näitä kokemuksia voinu selittää jos nytkään :)

Jostain syystä heräsin unesta(on käynyt aiemminkin), avasin silmäni ja näin makuuhuoneen seinän vieressä jonkun läpinäkyvän hahmon ja siellä se liikkui, sitten katosi. Tämä kävi vähän ajan kuluttua uudelleen kun havahduin tällä kertaa unesta yskimiseeni ja huomasin saman läpinäkyvän hahmon mutta tällä kertaa eri kohdassa huonetta(seinän vieressä), sitten se taas katosi aivan yhtäkkiä. Sitten nukahdin uudelleen jonkin aikaa kunnes taas tunsin tarvetta avata silmäni ja no tällä kertaa tämä läpinäkyvä hahmo olikin sänkyni vieressä. Nyt kun hahmo oli jo niin lähellä niin sain siitä paremmin selvää miltä se näytti. Se oli aika lyhyt taikka sitten se oli siinä polvillaan mutta uskon enemmän että oli niinkun vaan pieni(ehkäpä lapsi)ja seisoi siinä.
Sillä oli pitkät hiukset ja sitten hän piti käsiä niin että ikään kuin olisi halunnut tarttua käteeni tai koskea minuun. Tätä sitten säikähdin, tyhmä minä! Minulla ei ollut rohkeutta antaa sen jatkaa :( Sitten se taas katosi

Aina nukkumaan mennessäni pyydän suojausta ja teen maadoituksen.
Onkohan läpinäkyvä hahmo mikä? Mitä tämä voi tarkoittaa?

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: kuka vieraili yöllä makuuhuoneessani.?

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 28 Loka 2011, 12:32

Valon välähdykset kun silmät ovat kiinni juuri ennen nukahtamista ovat hyvin mahdollisesti astiharhoja vain. Sama kuin minulle tulee aina välillä tunne ennen nukahtamista että sänkyni alkaa pyöriä koko ajan kiihtyvää vauhtia ympäri.
Läpinäkyvä hahmo on voinut olla joko flunssan ja väsymyksen yhdistelmän aiheuttama uni, unihalvaus tai hallusinaatio. Jos asunnossasi on ollut samantyylisiä kokemuksia tai muita outoja ilmiöitä joita voisi ajatella paranormaaleina, oman kokemuksesi selitys paranormaalina vahvistuu, vaikka ei sitä vielä välttämättä todistaisikaan.

Mitä muuten tarkoitat sillä että pyydät suojausta ja teet maadoituksen?
"There's something out there and it ain't no man"

maiskuliini
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 10 Loka 2011, 12:43

Re: kuka vieraili yöllä makuuhuoneessani.?

ViestiKirjoittaja maiskuliini » 28 Loka 2011, 13:45

en itse usko että ainakaan hallusinaatio olisi ollut sillä minä en ole ollut kuumeessa ja sitten kun näitä kokemuksia on muitakin vastaavia.
no itse uskon että mulla on kyky nähdä henkimaailman olentoja. mun mummolla on kykyjä ja siltä oon tainnut periä tän näkemisen ihanan lahjan.
suojaus on sitä että luodaan itsensä ympärille turvallinen kehä joka estää sen ettei sua voida lähestyä tämän suojakehän läpi. on hyvä tehdä suojaus ihan siksi ettei alemman tason henget pysty olemaan lähelläsi.

maadoitus on taas vaikeampia selittää mutta sillä turvataan se ettet ajattele liikaa eteenpäin etkä taaksepäin vaan elät tässä hetkessä etkä ota stressiä mistään mitkä lisäävät huonoja energioita. voi olla että joku osaa kertoa näistä mua paremmin :)

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: kuka vieraili yöllä makuuhuoneessani.?

ViestiKirjoittaja Hartsa » 28 Loka 2011, 15:01

Noita valonvälähdyksiä tuppaa tulemaan tietyssä pisteessä ennen nukahtamista.. yleensä tuossa vaiheessa on vain älli jo niin pois että niitä ei tajua/muista, mutta syystä tai toisesta näitä näkee monesti niin että muistaakin juuri silloin kun on sairaana. Astraali-irtoamisessa tuo vaihe tulee ja menee tietyssä kohtaa ennen irtoamista, kun siinä mennään normaalin nukahtamispisteen ohi hereillä. Spontaaneja irtoamisiakin tuntuu tulevan enemmän sairaana. Kenties fyysinen keho on lepoa vailla niin kovasti, että nukahtaa nopeammin, olipa sitä vielä hereillä tai ei.

Hahmot nyt voi olla melkein mitä tahansa, oletettavasti normaalin näkökyvyn ulkopuolelta. Tuskin kuitenkaan mitään negatiivista jos ei huonoja fiiliksiä jäänyt. Maadoitus ja suoja varmaan ihan hyvä ratkaisu jos häiritsee.

Edittiä:
Tuosta maadoituksesta tuli vielä mieleen, kun sitäkin on monella tapaa tullut vastaan. Meinaatko sillä huonojen/negatiivisten energioiden purkamista johonkin (esim maahan, josta nimikin lie tulee tässä versiossa). Toisaalta taas olen kuullut ja käsittänyt tämän värähtelyjen laskemisena fyysiselle tasolle, vaikkapa syömällä jotain raskasta, mikä yleensä sulkee pois korkeamman tason häröt.. vai jotain ihan muuta? Itse käytän molemmista metodeista maadoitus termiä, mutta sinun lyhyt kuvauksesi kuulosti tietoisuuteen keskittymiseltä ja kenties siitäkin käytetään samaa termiä, ei vaan ole tullut vastaan.
"I reject your reality and substitute my own"

maiskuliini
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 10 Loka 2011, 12:43

Re: kuka vieraili yöllä makuuhuoneessani.?

ViestiKirjoittaja maiskuliini » 28 Loka 2011, 15:38

joo mä en oikein osannut selittää tota maadoitusta mutta olet oikeilla jäljillä :)
oon vaan siinä maadoituksessa kiinnittänyt huomiota siihen että kaikki huolet ja murheet pois, ollaan vain siinä tässä hetkessä. maadoitus on jäänyt silti aika vähäiseksi verrattuna suojaukseen.

Avatar
Renkku
Valaistunut
Viestit: 35
Liittynyt: 04 Touko 2011, 23:17
Paikkakunta: Oulu

Re: kuka vieraili yöllä makuuhuoneessani.?

ViestiKirjoittaja Renkku » 29 Loka 2011, 17:57

Oiskohan voinu olla valveuni? Ainakin siitä että heräilit vain vähäksi aikaa kerrallaan ja että olento katosi kun kiinnitit siihen tarkemman huomiosi näin voisi päätellä. Kaverillani näin on tapahtunut usein ja kertoo sen olevan äärimmäisen ahdistavaa. Valveunessa olet tietoisesti hereillä, mutta alitajuntasi ikään kuin jatkaa unikuvan tekemistä, niin että saatat nähdä ympärilläsi asioita, jotka eivät oikeasti ole siinä. Eli olennon säikähtäminen sai sinut sitten kokonaan hereille ja olennon katoamaan.

Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: kuka vieraili yöllä makuuhuoneessani.?

ViestiKirjoittaja WM_ » 30 Loka 2011, 18:17

Mielenkiintoinen kokemus. Harmi kun en osaa sanoa mitään vastauksia. Mutta tuli mieleen, että tämä foorumi käsittelee pääasiassa juuri henkisiä asioita, jospa siellä olisi ihmisiä, jotka tietäisivät jotain! (:
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Avatar
minna78
Valaistunut
Viestit: 48
Liittynyt: 17 Kesä 2008, 20:05
Paikkakunta: Kuru

Re: kuka vieraili yöllä makuuhuoneessani.?

ViestiKirjoittaja minna78 » 19 Heinä 2013, 20:18

Itse monesti herään yöllä ja olen näkevinäni liikettä ulkona olevissa puissa jne.. Laitan sen aina mielikuvituksen piikkiin ja aistiharhojahan ne ovat..
Jos tahdot hallita, pidä itsesi järjestyksessä.

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: kuka vieraili yöllä makuuhuoneessani.?

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 17 Joulu 2013, 14:01

:demonbunny:
Viimeksi muokannut Teresia_, 18 Helmi 2014, 23:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: kuka vieraili yöllä makuuhuoneessani.?

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 17 Joulu 2013, 14:09

:demonbunny:
Viimeksi muokannut Teresia_, 18 Helmi 2014, 23:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: kuka vieraili yöllä makuuhuoneessani.?

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 17 Joulu 2013, 14:21

:demonbunny:
Viimeksi muokannut Teresia_, 18 Helmi 2014, 23:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: kuka vieraili yöllä makuuhuoneessani.?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 19 Joulu 2013, 14:18

Kaukonäkijät ja ruumiistairtautujat nyt periaatteessa voivat seurata toisen tekemisiä tarkasti.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

KatieMicaela

Re: kuka vieraili yöllä makuuhuoneessani.?

ViestiKirjoittaja KatieMicaela » 20 Joulu 2013, 01:54

Meilläkin on öinen vierailija tai se on kylläkin 24/7 makkarissa.

Mulla on sellanen peti jonka päällysosa on Tempur eli sitä viskoelastista kehon mukaan muovautuvaa avaruusmateriaalia. Tempur on uusi lisä ja siis tänä vuonna ostettu (sängyn alaosa on vanhempi). Käyttänyt aina petiä ajatuksella että se pysyisi tasaisena eli nukkunu eri kohdissa. Miehen ollessa meillä yötä (eri asunnot) hän nukkui vakio paikalla aina petissäni.

Mieheni kuoli tuohon patjalle tänä vuonna.
Ja nyt vähitellen se kohta missä hän aina nukkui on alkanut painumaan monttuun.
Vaikeaa tuollaista korjata mitenkään. Mulla ei ole koskaan ollut mitään monttusänkyjä :D tai toislaitaisia, syy lukee yllä.
Tähän asti jousipatja (alla) ja Tempur osio olleet moitteettomassa kunnossa.

Miehen kuollessa kehonesteitä tms ei tullut patjaan, sekään ei selitä. Ei se tuossa oliskaan jos noin olisi käynyt!

Olen nyt jotakin kolmisen kuukautta nukkunut enimmäkseen tuon montun vieressä ja kallellaan :roll: kun koittanu eroa tasottaa jotenkin.

Koskaan kestään kuolleesta ole nähnyt niin paljon unia kuin nyt ukosta, seikkailee liki joka yö unissa.

Nyt jos joku enempi tietävä vois kertoa, että jäikö hänen haamunsa tai energiansa tuohon vakipaikalleen jossa hän aina nukkui? Käytännön läheisemmätkin arvailut käy.
Kyllä se vahvasti tuntuu että siinä joku nukkuu, tietty ku on se painauma. Muista tuntemuksista en osaa varmuudella sanoa, ne on niin "heikkoja".
Minä en uskaltanut häntä löytää vaan poliisi. En siis tiedä mihin kohtaan tuossa petissä hän on yksin ollessaan kuollut.

Koskaan ei oo pelottanut nukkua tuossa vaikka tiedän että siihen on kuoltu.

Yugata
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Loka 2009, 13:14
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: kuka vieraili yöllä makuuhuoneessani.?

ViestiKirjoittaja Yugata » 16 Helmi 2014, 13:38

KatieMicaela kirjoitti:Meilläkin on öinen vierailija tai se on kylläkin 24/7 makkarissa.

Mulla on sellanen peti jonka päällysosa on Tempur eli sitä viskoelastista kehon mukaan muovautuvaa avaruusmateriaalia. Tempur on uusi lisä ja siis tänä vuonna ostettu (sängyn alaosa on vanhempi). Käyttänyt aina petiä ajatuksella että se pysyisi tasaisena eli nukkunu eri kohdissa. Miehen ollessa meillä yötä (eri asunnot) hän nukkui vakio paikalla aina petissäni.

Mieheni kuoli tuohon patjalle tänä vuonna.
Ja nyt vähitellen se kohta missä hän aina nukkui on alkanut painumaan monttuun.
Vaikeaa tuollaista korjata mitenkään. Mulla ei ole koskaan ollut mitään monttusänkyjä :D tai toislaitaisia, syy lukee yllä.
Tähän asti jousipatja (alla) ja Tempur osio olleet moitteettomassa kunnossa.

Miehen kuollessa kehonesteitä tms ei tullut patjaan, sekään ei selitä. Ei se tuossa oliskaan jos noin olisi käynyt!

Olen nyt jotakin kolmisen kuukautta nukkunut enimmäkseen tuon montun vieressä ja kallellaan :roll: kun koittanu eroa tasottaa jotenkin.

Koskaan kestään kuolleesta ole nähnyt niin paljon unia kuin nyt ukosta, seikkailee liki joka yö unissa.

Nyt jos joku enempi tietävä vois kertoa, että jäikö hänen haamunsa tai energiansa tuohon vakipaikalleen jossa hän aina nukkui? Käytännön läheisemmätkin arvailut käy.
Kyllä se vahvasti tuntuu että siinä joku nukkuu, tietty ku on se painauma. Muista tuntemuksista en osaa varmuudella sanoa, ne on niin "heikkoja".
Minä en uskaltanut häntä löytää vaan poliisi. En siis tiedä mihin kohtaan tuossa petissä hän on yksin ollessaan kuollut.

Koskaan ei oo pelottanut nukkua tuossa vaikka tiedän että siihen on kuoltu.


Hänpä se siinä saattaa vielä olla. Varsinskin, jos sinulla ei ole pelon tunnetta. Monesti olen kuullut, että silloin kun ihminen ei halua hyväksyä kuolemaansa ja kokee, että tänne maan päälle jää vielä jotain tärkeää tai jotain mikä pitäisi vielä tehdä loppuun, niin silloin kyseinen henkilö ei halua poistua täältä...

Toisaalta, ruumiistairtautumiskertomuksissa potilas laitetaan "keinokuolemaan" leikkauksen ajaksi. Esimerkiksi aivoleikkauksen aikana. Yleensä kyseessä on leikkaus jolla puretaan mahdollinen tuleva aivoverenvuoto koska suonessa on veripullistuma joka voi poksahtaa hetkenä minä hyvänsä.

Potilas laitetaan keinotekoisesti kuolleeksi leikkauksen ajaksi. Nämä potilaat ovat kertoneet kokeneensa ruumiistairtautumisen ja sen yhteydessä on kuulemma ollut lämmin ja miellyttävä olotila. Osa on sanonut ikäänkuin loittonevan siitä leikkaussalista ylös ja ylös valoa kohti, jolloin he saavat viestin (ei välttämättä sanoina, mutta tuntemuksena) että vielä ei ole heidän aikansa. Tämän jälkeen he ovat heränneet sairaalassa ja leikkaus on ohi.

Pointti oli siinä, että monet kokee mielihyvää ja eivät koe maallista kehoaan omakseen. Eivät ikäänkuin jää kaipaamaan mitään täältä.


Miehesi kuolemasta tulee mieleen tätini. Kuoli aivoverenvuotoon. Hänen miehensä oli mennyt töihin ja hän itse oli siis työtön, jolloin jäi aina nukkumaan pidempään. Miehensä löysi töistä kotiin tultuaan hänet sitten sängystä elottomana. Täti ei tietääkseni ole kummitellut talossa. Talo on 60km päässä lähimmästä kaupungista keskellä metsää ja se on vanha ja valtava kaksikerroksinen 5 makuuhuoneen omakotitalo. Aina siellä käydessä oli hyvin creepy olo ja varsinkin se kellari oli pelottava...

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: kuka vieraili yöllä makuuhuoneessani.?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 16 Helmi 2014, 14:44

Kyllä sellaiset tuntemukset tuosta nousee että miehesi energia on läsnä siellä.

KatieMicaela

Re: kuka vieraili yöllä makuuhuoneessani.?

ViestiKirjoittaja KatieMicaela » 25 Helmi 2014, 12:01

Tällähetkellä ainoa selitys, että siinä se ukko jollain konstilla makaa vielä tänäänkin.
Onneks ei tykkää kyttyrää, että joskus nukun myös hänen paikallaan siinä montussakin :D
Päällänsä?

Kuolleen äitini kanssa kävi vähän samaan tyyliin. Hällä oli lempi "esine" ja eläissään sitä ei saanut liikuttaa. Pelkkä liikuttamis-yritys on nykyään saanut aikaan sen että tuo laite on lakannut siksi aikaa toimimasta.
Äidin elossa ollessa nauroimme moiselle esineeseen "omistautumiselle" ja nauramista ei ole vieläkään näin ollen voinut lopettaa :mrgreen:

oosakatama
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 28 Elo 2015, 05:50

Re: kuka vieraili yöllä makuuhuoneessani.?

ViestiKirjoittaja oosakatama » 28 Elo 2015, 06:19

Nämä potilaat ovat kertoneet kokeneensa ruumiistairtautumisen ja sen yhteydessä on kuulemma ollut lämmin ja miellyttävä olotila.
ดาวน์โหลดจีคลับ

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: kuka vieraili yöllä makuuhuoneessani.?

ViestiKirjoittaja Wespa » 12 Helmi 2016, 03:57

Itselläni käy myös vierailijoita öisin. Jotenkin virittäydyn syvässä unessa sellaiselle taajuudelle, että herätessä voin aistia erilaisten olentojen läsnäolon... tai no viimeksi se oli sellanen pieni apina (en muista rodun nimeä), joka kiipeili mun päällä ja rapsuttelin sitä, sitten vajosin takaisin uneen.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: kuka vieraili yöllä makuuhuoneessani.?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 16 Helmi 2016, 15:02

Kyllähän niitä käy meillä kaikilla, harva meistä vaan sitten enää aamulla muistaa mitään, missä sitä ollaan oltu. Mennään tuon unohduksen verhon lävitse kun palataan takaisin kehoon. Mutta kun unessa ollaan siellä astraalin ylemmillä tasoilla noin enimmäkseen, toki ylempänäkin voidaan olla, niin joskus voi käydä niinkin että kun herää, huomaa tiedostavansa kahta eri paikkaa samanaikaisesti. Joskus tuo on niin voimakasta että jatkuu vielä minuutteja sen jälkeen kun on herätty ja jääty istumaan vaikka sängyn reunalle. Kerron esimerkin, oman kokemukseni tällaisesta. Eli normi herääminen aamulla. Huomaan olevani hereillä tarkkailen tuttua makuuhuonetta, samalla huomaten tarkkailevani jotain toista tilaa missä huone tai tila jossa olen, on valtavan suuri. Huomaan että tässä suuressa tilassa on paljon väkeä ja ovat pukeutuneet tiukkaan ihoa myötäilevaään asuun. Seuraavaksi ymmärrän olevani isolla aluksella, katse yrittää tavoittaa kohtaa/seinää, jossa alus päättyy, siinä kuitenkaan onnistumatta. Seuraavaksi ymmärrän taas istuvani makkarin sängyn reunalla ja sitten taas tarkkailen alusta jossa tietoisuuteni on läsnä edelleen. Tätä jatkui arviolta 2-3 minuuttia heräämisen jälkeen ja sitten huomio kiinnittyi aamutoimiin, ja tietoisuuteni oli täysin läsnä täällä Telluksella.

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: kuka vieraili yöllä makuuhuoneessani.?

ViestiKirjoittaja Varjotar » 04 Maalis 2016, 23:45

Joku levoton henki välitilassa, joka pyytää päästä eteenpäin tai tahtoo kertoa jotain joka auttaa eteenpäin. Kysy siltä seuraavaksi mitä asiaa. Pelätä niitä ei tarvitse.
I do not know if you do not know.. :ghost:


Palaa sivulle “Hämärän rajamailla”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija

cron