Madonna Frozen

Tieteen hyväksymät anomaliat, sekä erikoiset asiat joille on löytynyt luonnollinen selitys
A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Madonna Frozen

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 10 Touko 2021, 23:28

Sinä näet sen mitä sinun silmäsi haluavat nähdä.

Laitoin tämän videon koska eräs näkijä eräässä tilaisuudessa halusi katsoa jotain henkilökohtaista esinettä minulta, olin sitä ennen kertonut sen aikaisia outoja selväkuuloisuus tapahtumia. Kun hän jonkinaikaa tunnusteli avaimiani, niin hän näki henkioppaani, hyvin kaunis egyptiläinen henkiopas neuvoi minua tietyllä tavalla, tumma nainen jolla kultainen koriste kolmannen silmän paikalla. Tämä ilmassa leijuva nainen videon alussa oli jotain selvästi henkisesti korkeampaa käsitettä, sitten käänsin laulun sanat, kuinka heti tajuaisin miksi asiani on niin kuin on, sinä näet mitä sinä haluat nähdä, kuinka rajoitettua, entäs sydämmesi, onko se jäässä, kylmetetty? Videosta aistii korkeaa henkistä naisenergiaa, sen vain tuntee tai haluan sen niin sitten nähdä, korkea naisenergiaa vuosisatojen takaa, mihin se olisi muuttunut? Näkijä sanoi että henkiopas neuvoi minua tietyllä tavalla? Mitä hän oikein näki, mitä ei voinut sanoa minulle suoraan.
Pimeydenkö kautta? Maailma on gnostilaisuuden mukaan demonin luoma, sen ymmärtäneenä ymmärtää pimeyden jonka takaa löytää maailman kiertoon kiinni jääneen sydämmen missä se helposti jäätyy. Voisiko pimeyden voimien ymmärtämisen kautta sulattaa jäätyneen sydämmen?

Tämä samainen näkijä näki samalla kertaa asioita 1,5 vuotta eteenpäin, kaikki toteutui nyt ennusteen mukaan, yritin jopa kysellä tarkemmin silloin ennustusta, mutta hän vain sanoi ettei näe sitä niin tarkasti, eli päädyin siihen että hän näki muttei kaikkia lankoja voi tietää, eli kuin olisi katsonut kuvaa mikä hänelle näytettiin, mutta ennustus kun sen nyt luin tekstiviestiin tallennettuna, täsmää täysin tämän hetken tapahtumiin eikä tuolloin voinut mitenkään arvata oikein lopputulosta mikä oli täysi yllätys. En halua kertoa tätä yksityisasiaa tarkemmin, joten nyt vain näin vähän tästä.

Joten ehkä ennusteen loppukin on oikein: Kehittyisin selvätietoiseksi kokemaan yliaistein maailman. Täytyy sanoa että koronan puinti hidastaa kehityksen. Ennuste oli pari kuukautta ennen koronan alkamista annettu. Tosin metsässä koin aivan äsken selvätuntoisuutta ympäröivistä energioista hyvin vahvana, selvätuntoisuutta, mikä vielä uupuisi, varmasti uupuu paljonkin, mutta avain olisi tällöin jo minulla.

Mutta se minulle tärkeämpi, missä on tämä tietty nainen jonka kanssa olisin ikuisesti yhtä? Jäätyneellä sydämmellä olen kuitenkin ikuisesti erossa, mutta minulla on avain. Tämä Madonnan kappale on todellakin muuta kuin pelkkä diskokappale, silloin jos ymmärtää sen takana piilevän elämän syvyyden. Jos pystyisi näkemään muutakin kuin mitä haluaa nähdä.

Madonna Frozen
https://www.youtube.com/watch?v=XS088Opj9o0
Viimeksi muokannut A MAN OF A TIME STORM, 11 Touko 2021, 08:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Madonna Frozen

ViestiKirjoittaja Andromeda » 11 Touko 2021, 08:24

Jep, energia virtaa huomion suuntaan. Mikä saa huomiosi (Korona?) sinne energiasi virtaa. Tätä valtavirta on syöttänyt meille reilun vuoden verran, että on korona. Eli sinä näet mitä valtaapitävät haluavat sinun näkevän. Kaikki muunlaiset näkemykset ovat "vääriä" ja ne on leimattu salaliittoteoriaksi, vaikka oikeasti ei pitäisi puhua enää teoriasta vaan salaliitosta.

Näkijä on juuri niin hyvä, miten pitkälle hän on edennyt omassa kasvussaan. Tämä selittää nuo erilaiset näkemykset, jotka asiaa tuntemattomat leimaavat samantien huuhaaksi. Miten helppoa onkaan rytätä asiat joista itse on täysin erilinjoilla.

Mutta takaisin aiheeseen, välillä on niin ettei näkijä saa kertoa aivan kaikkea mitä hän näkee, jottei liiaksi johdattelisi ketään tiettyyn suuntaan. Ettei tekisi valintaa hänen puolestaan kenelle asiaa katsoo.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Madonna Frozen

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 11 Touko 2021, 08:43

Nyt maailma on todella sekaisin, koronan takia mitä ei todellisuudessa ole sen enempää kuin aiemmin. Intia, valtavasti nyt ongelmaa, mutta laittakaa köyhä maa sulkutiloin kiinni, mitä tapahtuu, sairaudet leviää kuin rutto köyhyyden takia, syöt kadulta mitä löydät, siihen se johtaa, meille syötetään että se on koronasta johtuvaa, jotta pelkäisimme. Demonien vallassa olevia jäätynein sydämmin päättämässä sulkutiloista.

Meillä joillekin on myös annettu tehtävämme, vaikka se hidastaisi omaa kehitystäsi, tai siten se voi myös johtaa kehitykseen.
Mutta jotain pitää myös kokea, mitä ei saanut, jos olisi valaistunut, tätä tarvetta ei tietenkään olisi.
Mutten ole valaistunut enkä valaistu ennen kuin löydän sen mitä etsin, eli en irtaannu elämän kierrosta.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Madonna Frozen

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 15 Touko 2021, 08:11

Palaan vielä tähän Madonnan Frozen videoon ja kappaleeseen.
https://www.youtube.com/watch?v=XS088Opj9o0

"Sinä näet vain sen minkä sinun silmäsi haluaa nähdä, kuinka elämä voisi olla sellaista kuin haluat sen olevan? sinä olet jäätynyt kun sydämesi ei ole auki, olet niin kulutettu, mitä siitä saat?
Tuhlaat vain aikaasi vihaan ja katkeruuteesi. Sinä olet hajonnut koska sydämmesi on jäässä."

Yes.
Tämä demoninen tai noidaksi kuvattu nainen kuitenkin haluaa avata sydämmesi ja olla ikuisesti yhtä ja valinta on sinulla, avain on vain sinulla. Tietysti vain jos ymmärtää tämän, jollei ole liian unessa, jotta sen mitä haluaa saavansa, saa vain jättämällä vihan ja katkeruuden ja avaamalla sydämmensä. Madonna on hienosti oivaltanut sen että suurin ymmärrys tulee demonisena pidetyltä naiselta, hän levitoi ja hänessä on merkkejä sekä tummiin pukeutunut, muuttaa muotoa ja määräänsä, ym. Mutta kuin elämän viisauden löytäisi vasta sen tummankin puolen ymmärtäneenä, pystyisi neuvomaan vasta sen ymmärtäneenä, sinun pitää kuitenkin tehdä valinta, avain on vain sinulla. Mutta jos haluaa elämän sellaisena kuin sen haluaisi, sydän haluaisi, niin on vain yksi valinta, avata sydän.

Tässä ei ole ihan kaikki, tämä koko elämän kiertokulku on siten, minkä Madonnakin salatusti tuo esiin videossaan, vielä syvempää. Oletetaan että Gnostikot ovat oikeassa, koko elämän hienous rakkauden kyllästämänä, jolla se on onnistunut, niin on kuitenkin demonin luomaa, eli harhaa, hyvin hienoa harhaa, niin hienoa että tähän elämän kiertokulkuun haluaa aina uudelleen, mutta parempi niinkin kuin elää jäätyneenä, se on menetettyä sielua. Myös tämä noitanainenkin eli vielä harhassa, oli jäänyt kiinni seireenien kutsuun, hienoon kutsuun. On vielä yksi tie, korkein tie, eli valaistuminen, en oikein ole löytänyt kunnollista tietoa muusta kuin Patanjalin rajajogasta, se on puhdasta mielen joogaa. Eli siinä pyritään ohi tämän elämän kiertokulun, valaistuneeksi. Mutta se ei ole minun tie, Madonnan neuvomassa tiessä on jo tavoitetta minullekkin, tämä aika ei ole myöskään helppo, jollet ummista silmiä jotta sydämmesi pelastuisi, mutta joskus pitää vain ottaa etäisyyttä ja sulkea se radio, varmasti viisaat sanoisi, että elä kanna koko maailman murheita, omissakin on jo kannettavaa. Ottaisin oppia nuorista, he eivät katso yleensä uutisia ja kuuntelevat omia äänitteitä, eivät radiota, he valitsevat.


Palaa sivulle “Hämärän rajamailla”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa