Sikainfluenssa-pelotekampanja on jälleen käynnissä

Salaliittoteoriat, paljastukset ja spekulaatiot suurista salaisuuksista esiripun takana
Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Sikainfluenssa-pelotekampanja on jälleen käynnissä

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 18 Helmi 2014, 16:28

http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=2&id=9758
Sikainfluenssa-pelotekampanja on jälleen käynnissä

Avatar
freyan
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Helmi 2014, 01:40
Paikkakunta: Pori

Re: Sikainfluenssa-pelotekampanja on jälleen käynnissä

ViestiKirjoittaja freyan » 21 Helmi 2014, 16:41

Tämäkin on niin vaikea juttu. On niitä, jotka pelottelevat sikainfluenssalla, on niitä, jotka pelottelevat rokotteella ja sitten mm. niitä, joiden mielestä kaikki on vain keksittyä/liioiteltua. Itse olen tuon rokotteen vuosia sitten ottanut, eikä siitä mitään muuta haittaa ollut kuin hetkellinen pahoinvointi.

Tiedän asiasta niin vähän, ettei kai ole järkeä kovin paljoa ottaa asiaan kantaa. Enpä mä ole pahemmin possunuhaa saati sitä rokotetta pelännyt, vaikka kyllähän se vähän mietitytti, kun ei sitä vissiin paljoa oltu sillon testailtu kun sen otin? En muista. Monet rokotukset voi olla ihan hyvinkin "salaliittoja ja kusetusta", mutta en silti kyllä rokotusten totaalikieltäytymistä ymmärrä.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Sikainfluenssa-pelotekampanja on jälleen käynnissä

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 22 Helmi 2014, 11:40

freyan kirjoitti:Tämäkin on niin vaikea juttu. On niitä, jotka pelottelevat sikainfluenssalla, on niitä, jotka pelottelevat rokotteella ja sitten mm. niitä, joiden mielestä kaikki on vain keksittyä/liioiteltua. Itse olen tuon rokotteen vuosia sitten ottanut, eikä siitä mitään muuta haittaa ollut kuin hetkellinen pahoinvointi.

Tiedän asiasta niin vähän, ettei kai ole järkeä kovin paljoa ottaa asiaan kantaa. Enpä mä ole pahemmin possunuhaa saati sitä rokotetta pelännyt, vaikka kyllähän se vähän mietitytti, kun ei sitä vissiin paljoa oltu sillon testailtu kun sen otin? En muista. Monet rokotukset voi olla ihan hyvinkin "salaliittoja ja kusetusta", mutta en silti kyllä rokotusten totaalikieltäytymistä ymmärrä.

Siinäpä se onkin, minkä rokotteen uskaltaa tänä päivänä enää ottaa, ettei siitä seuraa narkolepsiaa tai jotain muuta sairautta sen jälkeen. Kyllä Suomen kärkikaarti henkisellä sektorilla on sitä mieltä että tuo ko. rokote on ns.apuharvennuskonsti maailman väestön vähentämiseksi. Immuunipuolustuksemme kun on pääosin suolistossamme ja rokotteissa on aineita, jotka sitten jäävät tuonne suolistoomme pidemmäksi aikaa, usein heikentäen tätä immuunijärjestelmäämme. Kuinka moni muistaa vielä v.2006 lintuinfluenssa hypetyksen? Silloin jäljet johtivat USA:n puolustusministeri Rumsfeldiin. Herra keksi ostaa tähtianisviljelmiä joita käytetään esim Tamiflu lääkkeen raaka-aineena. Sitten presidentti nuoremman Bushin avustuksella luotiin pandemian uhka maailmalle ja Rumsfeld sitten myikin tähtianisviljelmänsä lääketehdas Rochelle useiden miljardien dollarien voitolla. Suomessakin Tamiflu loppui apteekeista alle aikayksikön. Vuonna 2009, 3-vuotta myöhemmin luotiin taas possuflunssa pandemian uhka. Ihmiset saatiin ottamaan tuo rokote, josta seurasi sitten narkolepsiaa hyvin monelle rokotteen ottaneelle. Tässä yhteydessä on hyvä muistaa sellainen asia, että lääketeollisuus on maailman paras business. Siellä liikkuvat kaikista suurimmat rahat. Heti kakkosena tulee sotateollisuus. Kun aletaan vähän penkomaan asioita, löydetään samoja omistavia tahoja molemmista. V.2009 monet kausi-influenssaan sairastuneet luokiteltiin possuflunssaan sairastuneiksi. Näin tilastot saatiin näyttämään siltä että todellisesta epidemiasta olisi ollut kyse. Kausi-influessaa on aina vähintäänkin kymmenen ellei satakertainen määrä liikkeellä kun esim. possuflussaa. Ilman diagnoosia siis näin tehtiin. Muutoinkin THL:n asema viranomaisena on vähintäänkin kyseenalainen. Saavat miljoonaluokan sponsoritukea esim. GSK:ltä joka tuon Pandemrix rokotteen on kehittänyt. Englantilaisille tuota samaa rokote-erää tarjottiin mutta eivät huolineet sitä. Seurasin aihetta paljonkin silloin v.2009

Avatar
freyan
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Helmi 2014, 01:40
Paikkakunta: Pori

Re: Sikainfluenssa-pelotekampanja on jälleen käynnissä

ViestiKirjoittaja freyan » 23 Helmi 2014, 04:54

Kyllä mä noihin perusrokotteisiin uskaltaisin luottaa, niihin mitä pienille lapsille annetaan. Mitähän niitä nyt on kaikkia. Eihän silti sitäkään tiedä, mitä ne niihinkin nykyään laittaa, mutta oman käsitykseni mukaan(voin siis olla väärässäkin) noiden rokotteiden haitat on kuitenkin laajuudeltaan vaarattomampia kuin jotku sairaudet itsessään.

Silloin lintuinfluenssan aikoihin taisin antaa koko hullunmyllyn vaan tulla ja mennä, kunhan jätin kuolleet linnut koskematta. No, en mä niihin muutenkaan koskenut. :D

Mä kun en tosiaan ole tota possunuha-tapaustakaan sen suuremmin seurannut, niin kuinka todistettiin niiden narkolepsiaan sairastuneiden sairastumisyhteys siihen rokotteeseen? Sen uskon kyllä, että aivan varmasti tautia liioiteltiin.

Eihän sitäkään tiedä, että vaikka näitä uusia "epidemioita" tulisi vähän väliä ja kun niihin aletaan turtumaan niin lasketaan liikkeille joku nykypäivän rutto, jota ei sitten enää oteta vakavasti, kun edellisetkin ovat olleet sen verran mitättömiä ja poks kaikki kuolee.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Sikainfluenssa-pelotekampanja on jälleen käynnissä

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 23 Helmi 2014, 17:29

freyan kirjoitti:Kyllä mä noihin perusrokotteisiin uskaltaisin luottaa, niihin mitä pienille lapsille annetaan. Mitähän niitä nyt on kaikkia. Eihän silti sitäkään tiedä, mitä ne niihinkin nykyään laittaa, mutta oman käsitykseni mukaan(voin siis olla väärässäkin) noiden rokotteiden haitat on kuitenkin laajuudeltaan vaarattomampia kuin jotku sairaudet itsessään.

Silloin lintuinfluenssan aikoihin taisin antaa koko hullunmyllyn vaan tulla ja mennä, kunhan jätin kuolleet linnut koskematta. No, en mä niihin muutenkaan koskenut. :D

Mä kun en tosiaan ole tota possunuha-tapaustakaan sen suuremmin seurannut, niin kuinka todistettiin niiden narkolepsiaan sairastuneiden sairastumisyhteys siihen rokotteeseen? Sen uskon kyllä, että aivan varmasti tautia liioiteltiin.

Eihän sitäkään tiedä, että vaikka näitä uusia "epidemioita" tulisi vähän väliä ja kun niihin aletaan turtumaan niin lasketaan liikkeille joku nykypäivän rutto, jota ei sitten enää oteta vakavasti, kun edellisetkin ovat olleet sen verran mitättömiä ja poks kaikki kuolee.

Niin kyllähän se immuunivasteemme voi laskeekin jos alamme jatkuvasti pelkäämään kaikenlaisia asioita. Pelko kun laskee omaa värähtelytasoamme, jolloin olemme alttiimpia sairastumaankin. Pelolla rokotteita juuri on myytykkin, yhtään maailmanlaajuista pandemiaa näistä ei ole kuitenkaan seurannut mutta lääketehtaat ovat tehneet satojen miljardien dollarien nopeita pikavoittoja, tämä on fakta jota ei voida kiistää.


Palaa sivulle “Salaliitot ja salaseurat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa