Internetin piti olla kaikille vapaa

Salaliittoteoriat, paljastukset ja spekulaatiot suurista salaisuuksista esiripun takana
Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

Internetin piti olla kaikille vapaa

ViestiKirjoittaja Andromeda » 14 Joulu 2017, 22:47

https://yle.fi/uutiset/3-9951699
Internetin piti olla kaikille vapaa, nyt verkon tärkein periaate on uhattuna Yhdysvalloissa – Säilyykö rajoittamaton internet Suomessa?

Yhdysvaltalaiset teleoperaattorit haluavat päästä vaikuttamaan internetliikenteeseen haluamallaan tavalla. Samalla ne vakuuttavat, etteivät he aio horjuttaa vapaan internetin periaatteita.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

Re: Internetin piti olla kaikille vapaa

ViestiKirjoittaja Andromeda » 15 Joulu 2017, 13:27

Juutuupista on jo poistettu muutamia ufoaiheisia videoita. Sellainen "kuuaalto" video oli poistettu. Onneksi siitä oli otettu kopioita. Nyt en ole katsonut onko edelleen katsottavissa siellä. Third base of moon ilmoitti myös hiljattain että jokin heidän laittama video on blokattu.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Andromeda » 16 Joulu 2017, 12:04

Eilen illalla en päässyt tänne paranormaaliblokiin. Aina tuli sellainen dns-ilmoitus eli sivustoa ei löytynyt vaikka koitin usealla eri selaimella. Kaikille muille sivustoille pääsin samantien, ainoastaan tämä oli estetty. Tänään sama juttu. Pääsin tänne kun tein google haun paranormaalibloki ja sitten klikkasin hakutulosta. Tiedossa on että google tallentaa aivan kaiken mitä nettiin kirjoitamme. Eiliseen liittyen googlelta tuli sellainen viesti jossa minun piti vahvistaa yhteystiedoistani esim. puhelinnumeroni. Tämä viesti tuli heti sen jälkeen kun noita dns-ilmoituksiakin alkoi tulla. Tarkistin moneen kertaan että olen kirjoittanut sivuston nimen oikein, joten ainakaan siitä se ei voinut johtua. Vanha sanonta google on ystäväsi ei taida enää pitää paikkaansa.
Mikään uusi juttu tämä ei ole minullekkaan, nyt vaan ei ole ollut pitkään aikaan tällaista, kaikki oli toiminut ihan hyvin pidemmän aikaa.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Andromeda » 16 Joulu 2017, 19:32

Nyt sitten vaan odottelemaan tulijoita sieltä uhvofoorumilta.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Andromeda » 17 Joulu 2017, 12:05

http://www.iltalehti.fi/digiuutiset/201 ... 8_dx.shtml
Google kerää Android käyttäjien sijaintitietoja, vaikka ne eivät olisi edes käytössä.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Andromeda » 19 Joulu 2017, 14:45

Operaattorilta soittivat tänään kun olin jättänyt heille soittopyynnön. Soittaja vakuutti minulle ettei operaattori saa tehdä mitään blokkeja kenellekkään ellei siitä ole oikeuslaitoksen päätöstä. No ehkä näin tai sitten ei. Soittaja oli sitä mieltä että tuo "vika" etten suoraan pääse tänne foorumille, koska mihin tahansa muualle kuitenkin pääsen ongelmitta, niin vika olisi tuolla palvelimella jossa tämä foorumi on. Jotakin asetusta on hieman muutettu heidän toimesta jotka kiusaa haluavat tehdä. Mitään uutta se ei ole. Tällaista on ollut tuntemillani immeisillä jo tuossa 90-luvun puolellakin. Itselläkin ajoittain, silloin tällöin.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Andromeda » 21 Joulu 2017, 09:06

Eilen pääsin foorumille ihan suoraan, ilman hakukonetta. Tänään se ei onnistu. Kirjoitettu url-osoite ei kelpaa tulee se dns-ilmoitus jälleen.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Andromeda » 26 Joulu 2017, 11:47

Ketjun otsikon aiheeseen takaisin. Operaattorit siis vakuuttavat ettei "vapaan internetin periaatteita haluta horjuuttaa". No minäpä kerron teille että tuollainen ei pidä paikkaansa edes Suomessa. Internet on vapaa kansalaisille joilla ei ole poliittisia eikä muitakaan näkemyksiä, jotka kyseenalaistaisivat tämän nykyisen tavan joilla asioita on hoidettu ja hoidetaan.Kyllä he saavat olla ihan rauhassa ainakin toistaiseksi. Jos olet kontaktipersoona tms. asia muuttuu. Kun lankapuhelimet olivat ainoa tapa soittaa ennen kuin kännykät tulivat kuvaan mukaan, ajoittain oli jänniä kaikuja linjoilla lähes aina kun soitit tietyille henkilöille tai jos minulle soitettiin. Tätä oli varsikin 90-luvulla. Oli varpusia langoilla.
Tänään pääsin kirjautumaan ilman ongelmia.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Andromeda » 27 Joulu 2017, 11:22

Siellä toisella foorumilla eräs kaatoi kaiken minun niskaani ja oli sitä mieltä että kaikki bannit joita minulle laittoivat olin ansainnut. Meinasi että antisemitistiset kirjoitukset olisivat olleet se pää syy. Tilastojen mukaan II maailman sodassa kuoli 6 miljoonaa Juutalaista. Tätä on hoettu kuin mantraa. Eräs henkilö esitti kuitenkin epäilyksensä tästä asiasta. Hän mainitsi sen olevan mahdotonta koska rekisterien mukaan heitä oli vain 4,5 miljoonaa joten 1,5 miljoonan henkilön olisi pitänyt kuolla kahteen kertaan. Tästä on moni sitä mieltä että kuolleiden määrää on liioiteltu paljon. Asiasta ei saa kuitenkaan keskustella juuri missään ilman että syytetään antisemitismistä. Tästä voimme päätellä ketkä käyttävät sitä todellista valtaa joka kattaa myös Suomen.

Palaa sivulle “Salaliitot ja salaseurat”