Kanada
Izabela katsoo Kanadan lähitulevaisuuteen, (laitan omaa kommenttia sulkuihin), tuon esiin vain mielestäni tärkeimmät näyt tulevasta osin omin sanoin reilusti lyhennettynä tämä.
Pohjoiskanadan merillä valaiden outoa käytöstä.
Kanadalaiset ovat hyvin väsyneitä WEFfin politiikkaan, jota on vetänyt WEF yuongleader agentti Trudeau.
Kanadan kansa yhdistyy yhteisen päämäärän eteen. Koko politiikka tulee kokemaan suuren muutoksen, Usan osavaltioksi ei liitytä, mutta yhteistyö ja kaupankäynti kukoistaa Usan kanssa. (Miten politiikka voi muuttua, kun luin ettei heille tarjota muita vaihtoehtoja kuin globalistejä Trudeaun tilalle?)
(Vastaus tuleekin heti) Trudeau korvataan ensin toisella globalistillä (WEF agentilla), mutta kansa ajaa hänet varsin nopeasti ulos pääministerin pallilta, ei tätä samaa enään yhtään lisää sanoo kansa!
Sitten tulee ihme, nainen astuu lähes tyhjästä kansaa johtamaan ja hän on kuin enkeli josta tulee kaikkien rakastama auttaen kaikessa kansaa ja toisaalta voimakas kuin leijona ajaen käärmeet pakosalle paljastaen heidät voimillaan, hän puhdistaa kuin Trump Kanadan mutta omaa lisäksi yliluonnollisen selvännäkö kyvyn, joka auttaa hänet kansoineen voittoon demoneista, (mieleeni nousee Izabelan kuvauksesta, kuin kuvailisi enempi henkeä, hänhän kuvailee täysin Jeanne dArchin inkarnaation, joka julistettiin kirkon toimesta pyhimykseksi, eli 1400 luvulla ja nosti alistetun Ranskan taisteluhengen yliluonnollisilla näkijän kyvyillään joilla näki myös ennakkoon kaikki taistelut ja osasi ohjata joukot oikein näkyjen avulla ja Ranska ajoi hänen kyvyillään, taisteluhengellä Englannin pakoon Ranskasta ja vapautui miehittäjistä, hänet poltettiin kuitenkin noitana roviolla Rooman demonin käskystä.)
(Rooman imperiumi periytyy alunperin ennen Egyptiä demonisilta muukalaisilta, sen ideologia, pyrokratia, suurvalta pyrkimykset, kaikki, sama demoni jota nyt kukistetaan Usasta alkaen, joka elää muukalaisälynä vaikuttaen nukkuviin tiettyihin ihmisiin, en saisi tuoda näitä demoneita enään esiin jotta itse nousisin, mutta se on lähinnä totuus länsimaisesta imperiumista, ketä me osin olemme ja kuin tarpeen ollessa suurimmillaan syntyy jumalallisia olentoja kuin tyhjästä joille on annettu tärkeä tasapainottava tehtävä toimia demonia vastaan joiden kohtaloksi on ollut lopulta demonin käskystä päätyä poltettavaksi roviolle. Myös Trump yritettiin murhata, vangita, häpäistä estää kaikin keinoin hänen valtansa tulo, mutta monen ihmeen kautta epäonnistuivat, se on määrätty todella korkeammalta, historian tärkeät tapahtumat jotka tuntui uskomattomilta voitoilta, niitä on useita, kuten Aleksanteri Suuren lähestyessä valloittamaan Tiibetin hengellisiä keskuksia, yrittäessään ylittää viimeisen esteen, eli joen kantonorsut pelästyi ja pakeni lentäviä lautasia jotka ilmaantui kuin hyökäten norsujen kimppuun ja Aleksanteri Suuren oli pakko jättää valloitusretkensä tämän joen kupeelle ja palasi takaisin!)
Mutta palataksemme ennustukseen, niin tämä nainen nostaa Kanadan takaisin siihen missä se oli ennen WEF agendaa, (joka oli myös Kanadassa täysi jatke Roomasta periytyneelle kansanvastaiselle alistavalle imperiumille. Erään ennustajan mukaan, pari kolme vuotta sitten hän katsoi minulle ja sanoi että Taistelin Roomaa vastaan jossain joukoissa ja olin korkea sotapäällikkö, koska minulla oli vaunut, mustakullatut vaunut hevosen vetämänä, hän kertoi rohkeudestani että menin myös yksin Roomalaisten tykö neuvottelemaan. En usko tätä näkyä oikeaksi, mutta aika vasta hän toisti ilman että edes halusin tietää häneltä tulevaisuudestani yhtään mitään tietyistä syistä, ennustaja näki että taistelin Roomalaisia vastaan jota piti huonona, hän itse kuului tuohon aikaan Rooman puolelle, oli sen aiemmin sanonut ja että olimme vastakkaisilla puolilla! En usko näyn olevan kuitenkaan oikein koska se ei tuntunut mitenkään omalta, se ei täsmää muiden ennustajien näkyihin joissa olen enempi ollut henkinen, ei täsmää omiin tuntemuksiini, muistikuviini, nykyiseen tekemiseeni mikä heijastuu edellisistä elämistä, puhutaan syntymä lahjoista mitä minullakin on, ei täsmää mieltymyksiini, ei täsmää miltään osin minuun mitä olen, mutta ennustajan näyissä täytyy olla kuitenkin jotain perää ja se selvisi nyt.)
(Tämä kun Izabela kertoo tästä naisesta joka tulee johtamaan Kanadaa selvännäkö kyvyillään voittoon, niin minulla nousi samantien mieleen Jeanne dArch ja valtava tunnekuohu täytti minut, kuin hyvin rakkaan menetys, en koskaan aiemmin Izabelan videoita katsoessani ole kokenut vastaavaa voimakkaiden tunteiden nousua, kuin vanhan ystävän kohtaaminen joka oli mennyt lopullisesti pois mutta hänen henkensä nousee kuoleman takaa minun eteeni, tunne oli hyvin voimakas ilman mitään pelkoa, yhteys syntyi syvältä henkiseltä tasolta nousevien muistojen herätessä Izabelan kautta henkeen jota hän toi esiin näkynä. Uskoisinkin paremminkin että ehkäpä jopa elin todella noita 1400 luvun aikoja ja minulla olikin jokin yhteys Jeanne dArchin hänen näkyjensä takia. Ehkä autoin Ranskaa Englantilaisia vastaan karkoittamaan valloittajat, se tuntuu hyvin omalta, mutten taistelukenttien sotapäällikkönä ole ollut, tein jotain henkisempää voittaaksemme sodan demonia vastaan ja ehkä olin tuolloinkin kiinnostunut näyistä, varmasti olin, tämä sopii paljon paremmin kuvioon kuin ennustajan näky Roomaa vastaan taistelevasta sotapäälliköstä vaunuineen joka olisi tietysti korkea saavutus, muttei se kuulu minuun, siinä yhteys entisiin elämiin koska olin ehkä tekemisissä näkijä kanssa Ranskan sodan voittamiseksi.)
Lopetan tähän Kanadasta, tärkeinhän tulikin, eli tämä nainen joka muuttaa henkisillä kyvyillään kaiken Kanadassa, nostaa Kanadan kukoistukseen ja ajaa käärmeet pois Kanadasta, kuin Jeanne dArch Ranskan historiassa ajoi Englantilaiset valloittajat pois Ranskasta täysin henkisillä kyvyillään.
Katsokaa video jos haluatte yksityiskohtia. Update Canada - A reading with Crystal Ball and Tarot https://www.youtube.com/watch?v=cKO3KZbpIeU
Mutta yksinkertaisuudessa ja suoruudessa Kanadan pelastaa Jeanne dArchin inkarnaatio. Käykö näin? aika näyttää sen, jotain siellä on tulossa.
https://historianet.fi/sota/suuret-sota ... telutahdon