Isoveli valvoo

Salaliittoteoriat, paljastukset ja spekulaatiot suurista salaisuuksista esiripun takana
Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Isoveli valvoo

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 18 Syys 2008, 16:34

Itsellä ei tuo itsensä googlaus ole koskaan tuottanut tulosta... Harmi vain?
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Isoveli valvoo

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 18 Syys 2008, 18:04

Heh... irrottaa sen gps piirin sieltä piilosta, ja jättää pihalle...

Avatar
Maigi
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 17 Syys 2008, 17:39

Re: Isoveli valvoo

ViestiKirjoittaja Maigi » 18 Syys 2008, 21:44

Aqua vitae kirjoitti:Itsellä ei tuo itsensä googlaus ole koskaan tuottanut tulosta... Harmi vain?


En nyt välttämättä pitäisi tuota niin harmina ;) Itse laitoin oman nimeni Googlen kuvahakuun, ja näytölle ilmestyi Facebook-profiilini kuva :| Tuntuu jotenkin niin hassulta.

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Isoveli valvoo

ViestiKirjoittaja Ali G- » 18 Syys 2008, 21:51

Kylhän se valvoo, USA;t kaikki. Kamera joka nurkassa, gps-paikantimet joka autos, pian tunnistimet joka rantees...

Niin se menee
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Isoveli valvoo

ViestiKirjoittaja Exitium » 21 Syys 2008, 18:59

Ali G- kirjoitti:Kylhän se valvoo, USA;t kaikki. Kamera joka nurkassa, gps-paikantimet joka autos, pian tunnistimet joka rantees...

Niin se menee


Kamerat on hyvä juttu sen takia ettei sun kaltaiset seiniin pimppejä piirtävät nyt ihan hurjaks alkais. Pamppua jakaukseen vaan sanon minä.
Telecvovim!

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Isoveli valvoo

ViestiKirjoittaja Zipuli » 21 Syys 2008, 19:50

Exitium kirjoitti:
Ali G- kirjoitti:Kylhän se valvoo, USA;t kaikki. Kamera joka nurkassa, gps-paikantimet joka autos, pian tunnistimet joka rantees...

Niin se menee


Kamerat on hyvä juttu sen takia ettei sun kaltaiset seiniin pimppejä piirtävät nyt ihan hurjaks alkais. Pamppua jakaukseen vaan sanon minä.


Jotenkin repesin tolle kommentille :''DD
Itse en usko, että ihan joka ihmiselle tunnistimet laitetaan. Mutta kyllä ne kamerat iha hyvä juttu on. Maailma menee vaan väkivaltasemmaksi.

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Isoveli valvoo

ViestiKirjoittaja Exitium » 22 Syys 2008, 08:22

Zipuli kirjoitti:
Exitium kirjoitti:
Ali G- kirjoitti:Kylhän se valvoo, USA;t kaikki. Kamera joka nurkassa, gps-paikantimet joka autos, pian tunnistimet joka rantees...

Niin se menee


Kamerat on hyvä juttu sen takia ettei sun kaltaiset seiniin pimppejä piirtävät nyt ihan hurjaks alkais. Pamppua jakaukseen vaan sanon minä.


Jotenkin repesin tolle kommentille :''DD
Itse en usko, että ihan joka ihmiselle tunnistimet laitetaan. Mutta kyllä ne kamerat iha hyvä juttu on. Maailma menee vaan väkivaltasemmaksi.


Näin on sillä itsekkin joudun puukkoa kantamaan povitaskussa että jos joutuu tuntemaan itsensä uhatuksi niin ei muutakun hemmo reikiä täyteen.
Telecvovim!

Avatar
Esimerkki
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 03 Syys 2008, 17:42

Re: Isoveli valvoo

ViestiKirjoittaja Esimerkki » 25 Syys 2008, 20:55

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/36000-p ... ea-netissa

Kauhajoen kouluammuskelu ja siihen liittyneet videot ovat saaneet sisäministeriön tehostamaan internetin valvontaa. Keskusrikospoliisin tietotekniikkarikosyksikkö käy nyt kaikkea netissä olevaa materiaalia läpi ja seuraa sisältöjä erityisen aktiivisesti ainakin kuukauden ajan.

–Poliisi tarkkailee nyt periaatteessa ihan kaikkea netissä. Lähtökohtana tässä tarkkailussa on nollatoleranssi. Katsotaan, mihin se johtaa ja mitä saadaan selville, poliisiylijohtaja Mikko Paatero kertoi.

Lisää henkilökuntaa yksikkö ei tähän työhön saa, mutta Paateron mukaan poliisi pystyy priorisoimaan netin tarkkailun muiden töiden edelle. Kuukauden jälkeen katsotaan, miten seurantaa jatketaan, ja onko sitä tarpeen tehdä edelleen tehostetusti.

–Se, mistä lähdetään liikkeelle nettimateriaalin läpikäynnissä, on yksikön asia. Mutta toki videoista aloitetaan, Paatero arvelee.
Jokelan tapauksen jälkeen internetin valvontaa on tehostettu jonkin verran, mutta systemaattista kokonaisvalvontaa ei ole järjestetty. Paatero sanoo, ettei siihen ole pitkällä aikavälillä mahdollisuuksia.

-Pitää miettiä, voidaanko netin sisältöjä muilla keinoilla esimerkiksi rajoittaa. Netti sisältää aivan valtavasti materiaalia. Siellä pitäisi puuttua moniin asioihin, jos puuttumaan lähdettäisiin.
Yleisöltä ei poliisille tule netin sisällöistä vihjeitä usein, vaikka Jokelan jälkeen nettivideoista on ilmoitettu aiempaa aktiivisemmin.

–Kyllä yleensä poliisit itse huomaavat siellä olevia asioita. Normaalissa työssä kaikki poliisit seuraavat nettiä, mutta tehostettu valvonta on keskusrikospoliisin yksikön vastuulla.
Paatero pitää sivustojen ylläpitäjien vastuuta epäselvänä ja toivoo, että asiaa tarkasteltaisiin uudelleen. Hän vaatii, että ylläpitäjille säädettäisiin jokin vastuu niistä sisällöistä, joita he nettiin laittavat.

–Näyttää siltä, ettei siihen ole kovin selviä järjestelmiä tällä hetkellä. Toivottavasti tätäkin keskustelua voidaan käydä.


Joo-o miten internetin sensuroiminen auttaa kouluammuskeljen ehkäisemisessä. Tässä on varmasti jotain muutakin takana, kuin pelkkä kouluammuskelujen ehkäiseminen.
Kyllähän kouluun voi mennä aseen kanssa tappamaan muita ilman, että pistää videoita ja kuvia nettiin. Luulisin, että päättäjät/poliisi on odottanut tämmöstä tilaisuutta, että pääse sensuroimaan jollain tekosyyllä. Aika kovasti loukkaa suomen perustuslakia tietääkseni. Mielipiteitäkin jo sensuroidaan.
Kohta tulee suomeen kiinameininki.

Aletaan tekemään lakiehdotuksia yksittäistapausten ja tunteiden mukaan. Eduskunta on täynnä kusipäitä ja kyllä ois kirveellä tekemistä.
Nyt tuuli kuiskaa hiljaa, että pimeys kylmää tuo
Taakse jäävät vuodet maan se uutta aikaa kasvattaa

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Isoveli valvoo

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 25 Syys 2008, 21:15

Uh... äiti ei halua, että käyn missään "paranormaaliblogilla" tai muilla "epäilyttävillä" sivuilla.
Hän luulee, että minusta tulee jokin psykopaatti joka ammuskelee kouluissa tai joku paranoiainen mielipuoli, joka etsii haamuja joka kulmasta.

Nyt hän on tiukentanut kantaansa Kauhajoen jälkeen. Huoh, ottaa päähän. Eikö yhtään luottoa tippuisi? Ja mitä vikaa on paranormaaliblogissa? Eikö hän tunne minua jo tarpeeksi hyvin, jotta tietäisi, että minä en ole altis vaikutteille. Huoh x2...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Isoveli valvoo

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 25 Syys 2008, 21:21

Aqua vitae kirjoitti:Uh... äiti ei halua, että käyn missään "paranormaaliblogilla" tai muilla "epäilyttävillä" sivuilla.
Hän luulee, että minusta tulee jokin psykopaatti joka ammuskelee kouluissa tai joku paranoiainen mielipuoli, joka etsii haamuja joka kulmasta.

Nyt hän on tiukentanut kantaansa Kauhajoen jälkeen. Huoh, ottaa päähän. Eikö yhtään luottoa tippuisi? Ja mitä vikaa on paranormaaliblogissa? Eikö hän tunne minua jo tarpeeksi hyvin, jotta tietäisi, että minä en ole altis vaikutteille. Huoh x2...

Ei tuosta psykopaattisemmaksi voi tulla...
Sinullahan on melkein yhtä paha äiti kuin minulla... :D

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Isoveli valvoo

ViestiKirjoittaja Wespa » 25 Syys 2008, 23:02

Tonza133 kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:Uh... äiti ei halua, että käyn missään "paranormaaliblogilla" tai muilla "epäilyttävillä" sivuilla.
Hän luulee, että minusta tulee jokin psykopaatti joka ammuskelee kouluissa tai joku paranoiainen mielipuoli, joka etsii haamuja joka kulmasta.

Nyt hän on tiukentanut kantaansa Kauhajoen jälkeen. Huoh, ottaa päähän. Eikö yhtään luottoa tippuisi? Ja mitä vikaa on paranormaaliblogissa? Eikö hän tunne minua jo tarpeeksi hyvin, jotta tietäisi, että minä en ole altis vaikutteille. Huoh x2...

Ei tuosta psykopaattisemmaksi voi tulla...
Sinullahan on melkein yhtä paha äiti kuin minulla... :D


Joo vaikuttaa vähän siltä, että Aqua Vitaen äiti on itse potentiaalisempi kouluammuskelija, kun Aqua Vitae itse. :D
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Isoveli valvoo

ViestiKirjoittaja tuputhy » 25 Syys 2008, 23:10

Aqua Vitae voisi suositella äidilleen näitä paranormaalisivuja! Sitten äiti tietäisi, ettei täällä mitään semmoisia hörhöjä ole! Saattaisi vaikka kuinka innostua!!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Isoveli valvoo

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 26 Syys 2008, 09:20

Haha! Taidanpa jättää kuitenkin väliin. En ota riskejä, kiskoo kuitenkin vielä nettipiuhat irti. ^^'
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Isoveli valvoo

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 26 Syys 2008, 15:29

Wespa kirjoitti:Joo vaikuttaa vähän siltä, että Aqua Vitaen äiti on itse potentiaalisempi kouluammuskelija, kun Aqua Vitae itse. :D

En kuitenkaan suosittele sanomaan tuota vitalien äidille... :roll:

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Isoveli valvoo

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 04 Loka 2008, 11:21

Yle.fi uutiset kirjoitti:Senaatin lakiasianvaliokunnan puheenjohtajan Patrick Leahyn mukaan ohjeet antavat FBI:lle oikeuden tunkeutua kansalaisten yksityiselämään. Valiokunnan jäsenet esittivät huolensa myös siitä, että kansalaisia tullaan valvomaan heidät poliittisen tai uskonnollisen vakaumuksensa vuoksi.


Näin yhdysvalloissa. Ketä tahansa voidaan tutkia rodun, tai etnisen alkuperän takia, ilman rikosepäilyä...
Nyt alkaa jo vähän huolestuttaa.
Ja eikös rasismia pitäisi vähentää...
Viimeksi muokannut Tonza133, 26 Loka 2008, 19:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Isoveli valvoo

ViestiKirjoittaja Ali G- » 04 Loka 2008, 21:30

Tonza133 kirjoitti:
Yle.fi uutiset kirjoitti:Senaatin lakiasianvaliokunnan puheenjohtajan Patrick Leahyn mukaan ohjeet antavat FBI:lle oikeuden tunkeutua kansalaisten yksityiselämään. Valiokunnan jäsenet esittivät huolensa myös siitä, että kansalaisia tullaan valvomaan heidät poliittisen tai uskonnollisen vakaumuksensa vuoksi.


Näin yhdysvalloissa. Ketä tahansa voidaan tutkia rodun, tai etnisen alkuperän takia, ilman rikosepäilyä...
Nyt alkaa jo vähän huolestuttaa.


Ja että nyt jenkit on paljastamassa omaa vakoilu-järjestelmäänsä, on se näköjään oikeessa, toi Tonza, Isoveli valvoo, Martin Luther Kingiähän hiostettiin jopa sänkypuuhiin asti!! :lol: :roll:
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Isoveli valvoo

ViestiKirjoittaja Phantom » 26 Loka 2008, 18:52

Exitium kirjoitti:
Zipuli kirjoitti:
Exitium kirjoitti:
Ali G- kirjoitti:Kylhän se valvoo, USA;t kaikki. Kamera joka nurkassa, gps-paikantimet joka autos, pian tunnistimet joka rantees...

Niin se menee


Kamerat on hyvä juttu sen takia ettei sun kaltaiset seiniin pimppejä piirtävät nyt ihan hurjaks alkais. Pamppua jakaukseen vaan sanon minä.


Jotenkin repesin tolle kommentille :''DD
Itse en usko, että ihan joka ihmiselle tunnistimet laitetaan. Mutta kyllä ne kamerat iha hyvä juttu on. Maailma menee vaan väkivaltasemmaksi.


Näin on sillä itsekkin joudun puukkoa kantamaan povitaskussa että jos joutuu tuntemaan itsensä uhatuksi niin ei muutakun hemmo reikiä täyteen.

Kolikolla on myös kääntö puoli ja se on että olet itse reikiä täynnä kun kaveri onkin parempi puukko sankari....Tai toisella on kalibeeria taskussaan.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Doc
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 03 Marras 2008, 16:23

Re: Isoveli valvoo

ViestiKirjoittaja Doc » 25 Marras 2008, 16:48

Eiköhän suurimmilla KIINNIJÄÄNNEILLÄ rikollisilla ole jo siru niskassa... Varsinkin niillä jotka kokoajan pakenee...
Kuva
Uskokoon ken tahtokoon

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Isoveli valvoo

ViestiKirjoittaja Jaarno » 25 Marras 2008, 18:38

Näihin kouluammuskeluihin takaisin. En usko että tähän pahemmin vanhemmat ja kansanedustajat yms. voi vaikuttaa. Näissäkihän syynä on ollut kiusaus ja siitä syntynyt viha ihmisiä kohtaan. Tärkeinhän tapahtuu siellä oman ikäisten seurassa. Ja tietenkin omassa päässä.

Jos nyt tulee näitä kiristyksiä aselakeihin niin ei se näitä tapauksia tule vähentämään. Aina sen aseen jostain saa.

Avatar
Nemesis
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 04 Joulu 2008, 18:49

Re: Isoveli valvoo

ViestiKirjoittaja Nemesis » 08 Joulu 2008, 12:02

alotus viestistä saa sen käsityksen että "Puhelin on sankarimme, se pelastaa!" entäpä jos puhelin hajoaa,akku loppuu, jää kotiin tms? mitäs sitten tehdään ku ollaan vaikka keskellä mettää ja karhu hyökkää, ja sitte ku oot verinen mutta hengissä et pääse yksin oikeastaan mihinkään pitäs hakea apua, ei ketään lahimaillakaan ja kännykkä ei oo mukana, sieltäpä sitte kävelet monta kilometriä lähimpään taloon soittamaan ja hyvällätuurilla talossa ei ole ketään..
We're Bleeding Well In Hell


Palaa sivulle “Salaliitot ja salaseurat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa