Tre:en kadonneet tytöt - illuminatin saatananpalvontauhreja?

Salaliittoteoriat, paljastukset ja spekulaatiot suurista salaisuuksista esiripun takana
Toveri
Maahinen

Re: Tre:en kadonneet tytöt - illuminatin saatananpalvontauhr

ViestiKirjoittaja Toveri » 04 Syys 2012, 12:35

Koalani kirjoitti:Illuminati ja sen uhrautumiset ja rituaalit ovat tosiasia, oliko tässäkin tapauksessa niin tai ei.

Todisteita? Kai nyt käsität, ettet voi selittää jokaista onnettomuutta tai luonnonkatastrofia maailmansalaliiton aiheuttamaksi. Normaalielämässä väitteille tarvitaan todisteita.

Väännetään rautalangasta:

Kävelen kauppaan ja nappaan mukaan kalleimman taulutelevision. Ulko-ovella hälyttimet piippaavat, vartija pysäyttää minut ja kysyy "Oletko maksanut tuon?" Pelkkä vastaus "Kyllä" ei riitä. Lisäksi tarvitaan todisteita,
kuitti kelpaa hyvin. Sen sijaan "Internetissä luki, että olen maksanut television." Tai "Ääni päässäni sanoo, että olen maksanut television" eivät kelpaa.

Siirretään sama hörhömaailmaan. Tapahtuu onnettomuus ja hörhö julistaa kyseessä olevan illujen kiero juoni. "illuminati teki sen" On tyhjä väite ilman todisteita, aidoksi todistettu video vapaamuurarijoukosta uhraamassa onnettomuuden uhria saatanalle taas olisi todiste. "Minusta tuntuu siltä, että kyseessä oli illuminati." Tai "Internetin mukaan..." eivät taaskaan kelpaa. subjektiiviset väitteet eivät todista mitään. Sinä sanot illujen olevan syypäitä, minä voin väittää maahisten olevan syyllisiä.
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

Palaa sivulle “Salaliitot ja salaseurat”