Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

Salaliittoteoriat, paljastukset ja spekulaatiot suurista salaisuuksista esiripun takana
Avatar
4li3nb0y
Kummitus
Viestit: 57
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 14:46
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja 4li3nb0y » 30 Kesä 2008, 21:03

minna78 kirjoitti:Näemmä unohdin mainita :


USKON USKON !!! :alien3:


Ok ok... Olet kyllä ihan väärillä jäljillä... Vitsi! :) Jokainen uskoo mihin haluaa.
:demoni: :ghost2:
Olen oikeasti Gh0stb0y :D

Avatar
minna78
Valaistunut
Viestit: 48
Liittynyt: 17 Kesä 2008, 20:05
Paikkakunta: Kuru

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja minna78 » 01 Heinä 2008, 12:46

Niin no. mielipiteitä on monia.. turha niistä alkaa kiisteleen. toiset uskoo toiset ei... mutta kiitos mielipiteestäsi :P
Jos tahdot hallita, pidä itsesi järjestyksessä.

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja ninjani » 10 Heinä 2008, 20:06

Minä en ymmärrä ihmisiä! Minä en ymmärrä elämää! Minä en ymmärrä George W. Bushia! Minä en ymmärrä yhtään mitään!

Minkä takia ihmiset valehtelisi kuulennon?
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Avatar
4li3nb0y
Kummitus
Viestit: 57
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 14:46
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja 4li3nb0y » 12 Heinä 2008, 16:11

ninjani kirjoitti:Minä en ymmärrä ihmisiä! Minä en ymmärrä elämää! Minä en ymmärrä George W. Bushia! Minä en ymmärrä yhtään mitään!

Minkä takia ihmiset valehtelisi kuulennon?


Jotta ex neuvostoliitto ja muut maat uskoisivat USA:aan olevan paras maa?? :?
Olen oikeasti Gh0stb0y :D

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja Trauma » 12 Heinä 2008, 19:04

4li3nb0y kirjoitti:Jotta ex neuvostoliitto ja muut maat uskoisivat USA:aan olevan paras maa?? :?

Miksi niin monet luulevat USA:n olevan oikeasti joku hirmuvalta ja kamala maa? Ihmetyttää tuo asenne vaan...

Avatar
Stinttunen
Alieni
Viestit: 122
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 21:03
Paikkakunta: Ranua
Viesti:

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja Stinttunen » 13 Heinä 2008, 00:25

Ennen ollu iha varma et kuussa on käyty, mut nyt pisti vähän miettimään.. Outoa hommaa. Pitäs varmaan itellä rakentaa joku kiva pikku raketti ja pyyhkästä kuuhun :lol:
Elämässä ei ole voittajia, on vain selviytyjiä.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 13 Heinä 2008, 21:42

Kuussa on käyty. Piste.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
4li3nb0y
Kummitus
Viestit: 57
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 14:46
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja 4li3nb0y » 15 Heinä 2008, 15:02

Trauma kirjoitti:
4li3nb0y kirjoitti:Jotta ex neuvostoliitto ja muut maat uskoisivat USA:aan olevan paras maa?? :?

Miksi niin monet luulevat USA:n olevan oikeasti joku hirmuvalta ja kamala maa? Ihmetyttää tuo asenne vaan...


Siis olenkä mä nyt tehny jotain sua nyt niin loukkaavaa? :|
Olen oikeasti Gh0stb0y :D

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja ninjani » 15 Heinä 2008, 15:04

4li3nb0y kirjoitti:Jotta ex neuvostoliitto ja muut maat uskoisivat USA:aan olevan paras maa?? :?


En usko USA:aan enää yhtään. Kaikkea muuta löytyy, mutta ei totuuksia.
George W. Bush on kieroin ukko mitä tiiän. :evil:
Trauma ei Amerikassa ole mitään vikaa vaan Georgessa.
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 16 Heinä 2008, 18:17

Trauma kirjoitti:Miksi niin monet luulevat USA:n olevan oikeasti joku hirmuvalta ja kamala maa? Ihmetyttää tuo asenne vaan...


No onhan se rikas maa ja jos nyt väitteitä on uskominen niin tavallaan aika hirmuvaltakin :)
Esim. 9/11. Katsokaa ihmeessä 9/11 Fahrenheit (tai joku vastaava) Aika mielenkiintoinen oli.

Avatar
Ufomies
Peikko
Viestit: 234
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 01:34
Paikkakunta: Suomen Ateena

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja Ufomies » 17 Heinä 2008, 13:04

On niitä monin verroin paskamaisempiakin paikkoja kuin Yhdysvallat, arvaan ma.

Ehkäpä amerikkalaista kulttuuria on meikäläisten vaikea ymmärtää, kun siellä on tuo retoriikka niin arvossaan alalla kuin alalla. "Americans love to argue - and they have the right to do so."
Muutenkin ehkä käytännönläheisempi ja suoraviivaisempi kulttuuri kuin "hienostunut" euroopalainen, perinteinen poroporvarillisuus. Tämäkin taas siis sekä hyvässä että pahassa.
"Olipa kerran ufomies, joka lentotemput ties."

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 17 Heinä 2008, 14:23

Ufomies kirjoitti:On niitä monin verroin paskamaisempiakin paikkoja kuin Yhdysvallat, arvaan ma.

Ehkäpä amerikkalaista kulttuuria on meikäläisten vaikea ymmärtää, kun siellä on tuo retoriikka niin arvossaan alalla kuin alalla. "Americans love to argue - and they have the right to do so."
Muutenkin ehkä käytännönläheisempi ja suoraviivaisempi kulttuuri kuin "hienostunut" euroopalainen, perinteinen poroporvarillisuus. Tämäkin taas siis sekä hyvässä että pahassa.

Varmasti näinkin, mutta minä ainakin olen saanut sellaisen käsityksen amerikkalaisista että ne tunkee uskonnon ja jumalan aivan joka paikkaan (minusta todella rasittava asia) jossain missälie kongressissa ne rukoileekin ennen kuin ne alkaa neuvotella (ja sielä muka uskon vapaus)toiseksi usa on isänmaallisin maa (isänmaallisuus on aina helpoin veruke sodan käymiselle ns. "puolustetaan" isänmaata)
by the way usa ja somalia on ainoat maat jotka ei oo ratifioinu jotain lasten oikeuksin sopimusta
ja se viälä minkä kaikka tietääkin usa on ainoa teollisuus maa jossa kuoleman tuomio on vielä käytössä
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Ufomies
Peikko
Viestit: 234
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 01:34
Paikkakunta: Suomen Ateena

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja Ufomies » 19 Heinä 2008, 00:24

Uskonnonvapaushan se vasta paska juttu onkin. Islamistinen terrorismi ja inkvisitio ne vasta sitten ihmisen vapauttavatkin harhaoppisuuden kahleista...

Suomi on muuten luterilainen valtio. Yhdysvalloilla ei ole valtiouskontoa, mikset siis muuttaisi sinne vapauteen ja onneen sekularismin keskellä? Sinulle kun näyttää olevan niin sietämättömän käsittämätöntä, kun ihmiset harjoittavat uskontoaan... Vai koskiko antipatiasi vain juutalaisuutta ja kristinuskoa? Sinutkin on varmaan kastettu väkisin ja olet siitä kovin katkera. Tokihan kuitenkin "rationaalisena ateistina" tiedät, etteivät moiset rituaalit ole mitään muuta kuin kulissia ja harhaa. Kun mitään vaaraa ei siis ole, niin saat maksuttoman neuvonkin: "Muista myös se, että pistorasiaan mahtuu monta minikameraa."

Uskonnottomia valtioita on monia. Suosittelen sinulle erityisesti Pohjois-Koreaa jossa voit kokea todellisen vapauden, ja se (jostakin syystä väistämätön) "jumalasikin" tulee sitten olemaan lihaa ja verta. Sellaiseen jumalaan on helppo uskoa.
"Olipa kerran ufomies, joka lentotemput ties."

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 19 Heinä 2008, 01:50

Ufomies tunnut tekevän vähän liian pitkälle vietyjä johtopäätöksiä minun ajatusmaailmasta ja tuntuu arvelusi menevän päin persettä...(ja voisit taas yrittää tulla sieltä pilvistä takaisin meidän ihmisten joukkoon)
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 22 Heinä 2008, 22:40

Korvapuikko kirjoitti:Ufomies tunnut tekevän vähän liian pitkälle vietyjä johtopäätöksiä minun ajatusmaailmasta ja tuntuu arvelusi menevän päin persettä...(ja voisit taas yrittää tulla sieltä pilvistä takaisin meidän ihmisten joukkoon)


Kai hän tarkoitti näin lyhyesti/huonosti sanottuna että pitääkö sitä sinun "Jumalanvihaasi"
tunkea ihan joka keskusteluun. (Saatan kyllä hyvinkin olla väärässä mutta näin minä käsitin.)
Herranen aika topicin otsikko on "Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!" Ja täällä sitä vaan puhutaan kun amerikkalaiset rukoilee kongressien alussa :)

Onhan se pieni offtopic sallittua mutta vähän rajaa.

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja ninjani » 23 Heinä 2008, 15:25

Nämä aiheet johtaa toinen toiseensa ja siitä sitten lähtee liitämään. Tätä reaktiota ei voi estää. :mrgreen:
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Jemma
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 26 Heinä 2008, 18:56

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja Jemma » 26 Heinä 2008, 19:18

Kuulennot. Tarua vai totta? Mistä tiedätte että kuulennot eiväT ole totta? Herra/rouva presidentti :geek: vai alien :alien: kö kävi kertomassa? Jos kuussa ei olla sitten käyty, iin voihan olla että plutoa ei ole olemassakaan tai että ihminen on maapallon tyhmin eliölaji. Entä jos vaikka hiiret osaavatjo aikamatkustaa jaa ovat tarpeeksi fiksuja saamaan salattua kaikki vempeleensä? Ja kissat yrittävät saada hiiristä ulos tuon tiedon nappaamalla ja kiduttamalla niitä????? Ja koirat uskovat kissojen olevan saaneen tuon tiedon??? Entä se filmi missä oli käytettu kopiointityökaluja. Sehän on voitu kopioida vain koska kuva ei ole olut tarpeaksi korkea, kuvassa on ollut epätarkkuushäiriö tai kuvaushetkellä tähdessä on tapahtunut jonkinsorttinen valoilmiö joka olisi voinut säikkäyttää jotkin ihmiset luulemaan että alien oli siivnä räikeällä avaruusaluksellaa? Entä jos joku kuuluisuudenkipeä tai vastaava on halunnut pilata NASAn maineen levittämällä juorua että seon kadottaut kuvamateriaalia. Kiljoitin tan viestin siina vaiheessa kun pinnani alkoi kiehua. Eli jossain puolessa vhalissa??? luupsl

-Pikkutarkka, Yksityiskohtiin Puuttuva, Totuutta Etsivä Hiirrulainen Maasta (PYPTEHM)

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 26 Heinä 2008, 22:47

Jemma kirjoitti:Entä jos joku kuuluisuudenkipeä tai vastaava on halunnut pilata NASAn maineen levittämällä juorua että seon kadottaut kuvamateriaalia.

Nasan luotettavuus on jo mennyt aikoja sitten.

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja ninjani » 06 Elo 2008, 16:24

Tonza133 kirjoitti:
Jemma kirjoitti:Entä jos joku kuuluisuudenkipeä tai vastaava on halunnut pilata NASAn maineen levittämällä juorua että seon kadottaut kuvamateriaalia.

Nasan luotettavuus on jo mennyt aikoja sitten.


Niin on! En kyllä siltikään ymmärrä miksi ne sen valehtelisi, vaikka sainkin jo jonkin sortin vastauksen tuolla aikaisemmin.
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja Regendos » 06 Elo 2008, 20:22

4li3nb0y kirjoitti:
joni kirjoitti:Ette voi olla noin tyhmiä! Miks sitä sit kaikissa kouluissa hopötettäis ja kaikkialla, tuskin se on huijausta koska jos koko maailma tietää että on käyty kuussa niin miks sitä ei olis todistettu. Minä ainakin uskon että se on totta meinaan tuohan olisi maailman suurin huijaus!


No sitähän sanotaan maailman suurimmaksi huijaukseksi! Ja kerroppa miksi kuulento ei olisi huijausta? "Amerikan lippu liehuu salossa kuun pinnalla" HÄÄÄÄÄÄÄH?!?!?!?! Eihän kuussa voi edes tuulla!?!? Miten joku on voinut edes kuvata kuuraketin tulon kuuhun saatika sitten sieltä lähdön?! Suuri salaisuus kaikissa videoissa ja kuvissa on taustalla: tähdet! Missä on TÄHDET?! AI-kirjassammekin on muka oikea kuva kuusta, mutta MISSÄ ON TÄHDET?!?!?! Selittäkääpä se Einsteinit! Ei Wespallakaan taida löytyä vastausta tähtiin?


Hahhah! Eihän se lippu edes liehu. Kuvistako katsoit sen liehuvan? Lippu on todennäköisesti käsitelty jollain kovettavalla aineella, jotta se pysyisi samassa asennossa.


Palaa sivulle “Salaliitot ja salaseurat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa