Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

Salaliittoteoriat, paljastukset ja spekulaatiot suurista salaisuuksista esiripun takana
Avatar
4li3nb0y
Kummitus
Viestit: 57
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 14:46
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja 4li3nb0y » 16 Huhti 2008, 18:07

En itse usko että ihminen on oikeasti käynyt kuussa. Tiedättekö miks? Sen näkee kaikista muka oikeista videoista ja kuvista. Ette taida ikinä arvata mikä niissä on... :mrgreen: :lol: :D
Olen oikeasti Gh0stb0y :D

Avatar
GhostHunter
Kummitus
Viestit: 78
Liittynyt: 22 Maalis 2008, 00:00

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja GhostHunter » 16 Huhti 2008, 18:20

4li3nb0y kirjoitti:En itse usko että ihminen on oikeasti käynyt kuussa. Tiedättekö miks? Sen näkee kaikista muka oikeista videoista ja kuvista. Ette taida ikinä arvata mikä niissä on... :mrgreen: :lol: :D
Jollain sivulla oli juttua ja todisteita siitä että kuussakäynti on kusetusta..kuvattu materiaali suoraan studiosta ja muokattu hitaammaksi.Kun kuvaa nopeutettiin niin hemmot meni ihan normaalisti, mitä nyt vähän loikkimalla! ja kun kuvaa sopivasti hidastaa niin näyttää kuin olisivat painottomassa tilassa. toinen epäkohta oli myös se kun buzzin vyötäröltä tippui joku esine niin hän samantien kääntyi katsomaan? Ko. tapahtuma olisi mahdotonta koska hän ei olisi voinut tuntea eikä kuulla esineen tippumista millään lailla KUUSSA! yritän tässä ettiskellä kyseisiä videoita.

Juup ja onhan siellä havaittu muitakin epäkohtia ;)
Video1

Video2

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja Gitarre » 16 Huhti 2008, 18:41

Ekan kerran edes kuulin teorian että ihminen ei olisi oikeasti käynyt kuussa :shock: itse olen sitä mieltä että kyllä se on totta koska kyllähän se olisi jo paljastunut huijaukseksi jos ihminen ei olisi oikeasti käynyt siellä :!:
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
GhostHunter
Kummitus
Viestit: 78
Liittynyt: 22 Maalis 2008, 00:00

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja GhostHunter » 16 Huhti 2008, 19:19

Gitarre kirjoitti:Ekan kerran edes kuulin teorian että ihminen ei olisi oikeasti käynyt kuussa :shock: itse olen sitä mieltä että kyllä se on totta koska kyllähän se olisi jo paljastunut huijaukseksi jos ihminen ei olisi oikeasti käynyt siellä :!:
No kaikki faktat on kuussakäyntiä vastaan..katso lähettämäni Video 2..kestää jonkun 40 minuuttia, mutta siellä on käsitelty melkein kaikki epäkohdat ;) itse en usko kuussakäyntiin koska japani, venäjä ja yhdysvallat ovat niin kilpailuhenkistä kansaa että jos jenkit ovat käyneet kuussa niin miksi japani ja venäjä eivät ole lähteneet käymään myös? Vastaus: Nyky tekniikallakaan ei ole vielä kovinkaan luotettavia noi planeetalle laskeutuvien värkkien tekniikka ja vielä vähemmän on saada ne vielä takaisin ilmaan! vai oletteko kuulleet jostain laskeutuvasta tutkimus luotaimesta joka on tehnyt myös paluumatkan kotiin??? ette! koska sellaista ei ole vielä pystytty tekemään. miksi olisivat osanneet tehdä 60- luvulla miehitetyn täysin toimivan laskeutumis aluksen?? Heillähän olisi ollut mahdollisuus tulla samalla tavalla myös maahan eikä tippua avuttomana mereen.

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja joni » 16 Huhti 2008, 19:29

Ette voi olla noin tyhmiä! Miks sitä sit kaikissa kouluissa hopötettäis ja kaikkialla, tuskin se on huijausta koska jos koko maailma tietää että on käyty kuussa niin miks sitä ei olis todistettu. Minä ainakin uskon että se on totta meinaan tuohan olisi maailman suurin huijaus!
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
GhostHunter
Kummitus
Viestit: 78
Liittynyt: 22 Maalis 2008, 00:00

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja GhostHunter » 16 Huhti 2008, 19:36

joni kirjoitti:Ette voi olla noin tyhmiä! Miks sitä sit kaikissa kouluissa hopötettäis ja kaikkialla, tuskin se on huijausta koska jos koko maailma tietää että on käyty kuussa niin miks sitä ei olis todistettu. Minä ainakin uskon että se on totta meinaan tuohan olisi maailman suurin huijaus!
Kyllähän ne lapset uskoo kun opettajat opettaa ;) ittekkin uskoin et joulupukki on oikeesti olemassa kun aikuiset vannoi, mutta kun kasvoin isommaksi niin maailma murtui kun se ei ollukkaan totta! tiedätkö joni, miksi siitä ei ole virallista tietoa että koko kuulento olisi kusetusta? siksi että siinä menee yhdysvaltojen, NASAN ja astronauttien maine ja sponsori rahat joiden summa on niin iso että sillä saisi paljon leluja :roll: ja eihän kukaan halua mainetta menetettävän, eihän?!

Avatar
4li3nb0y
Kummitus
Viestit: 57
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 14:46
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja 4li3nb0y » 16 Huhti 2008, 19:57

joni kirjoitti:Ette voi olla noin tyhmiä! Miks sitä sit kaikissa kouluissa hopötettäis ja kaikkialla, tuskin se on huijausta koska jos koko maailma tietää että on käyty kuussa niin miks sitä ei olis todistettu. Minä ainakin uskon että se on totta meinaan tuohan olisi maailman suurin huijaus!


No sitähän sanotaan maailman suurimmaksi huijaukseksi! Ja kerroppa miksi kuulento ei olisi huijausta? "Amerikan lippu liehuu salossa kuun pinnalla" HÄÄÄÄÄÄÄH?!?!?!?! Eihän kuussa voi edes tuulla!?!? Miten joku on voinut edes kuvata kuuraketin tulon kuuhun saatika sitten sieltä lähdön?! Suuri salaisuus kaikissa videoissa ja kuvissa on taustalla: tähdet! Missä on TÄHDET?! AI-kirjassammekin on muka oikea kuva kuusta, mutta MISSÄ ON TÄHDET?!?!?! Selittäkääpä se Einsteinit! Ei Wespallakaan taida löytyä vastausta tähtiin?
Olen oikeasti Gh0stb0y :D

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja joni » 16 Huhti 2008, 20:19

siis opettaja opetti jotain 3 vuotta sitten...
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
4li3nb0y
Kummitus
Viestit: 57
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 14:46
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja 4li3nb0y » 16 Huhti 2008, 20:20

Ok...? :roll:
Olen oikeasti Gh0stb0y :D

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja joni » 16 Huhti 2008, 20:23

Mitä tolla meinaat?
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja Zipuli » 16 Huhti 2008, 20:24

Minä uskoin että se oli totta kunnes luin tämän topan alusta lopuun. Laittoi miettimään...

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Avatar
4li3nb0y
Kummitus
Viestit: 57
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 14:46
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja 4li3nb0y » 16 Huhti 2008, 20:37

En ymmärtäny että mitä järkeä tossa oli ku sanoit että opettaja opetti ton jutun kolme vuotta sitte. Ymmärsitkö Joni? :|
Olen oikeasti Gh0stb0y :D

Avatar
4li3nb0y
Kummitus
Viestit: 57
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 14:46
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja 4li3nb0y » 16 Huhti 2008, 20:39

Zipuli kirjoitti:Minä uskoin että se oli totta kunnes luin tämän topan alusta lopuun. Laittoi miettimään...


Niinpä!
Olen oikeasti Gh0stb0y :D

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja joni » 16 Huhti 2008, 20:40

Jaa mutta ei tarvitse esittää vanhaa.
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja Trauma » 16 Huhti 2008, 21:01

Miksi kuulento olisi feikattu? Miten kaikki avaruusalusten lähdöt olisi feikattu? Jos kaikki onkin feikkiä niin miksi käyntikohteeksi valittiin mitäänsanomaton kuu eikä jotain kaukaisempaa ja vaikuttavampaa planeettaa? Ja miksi ihmiset olisivat keksineet jonkun niin hullun jutun kuin, "ihminen kävi kuussa". Vaikka kuinka yritän niin en keksi mitään järkeenkäypää syytä siihen miksi avaruuslennot olisi feikattuja. En myöskään näe mitään hyötyä siitä, että ne feikattaisiin. Faktoja ei voi muuttaa, mutta voi myös katsoa asioita toisilta kuvakulmilta. En sano tähän vielä mitään.

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja Eob » 16 Huhti 2008, 21:12

4li3nb0y:
No sitähän sanotaan maailman suurimmaksi huijaukseksi! Ja kerroppa miksi kuulento ei olisi huijausta? "Amerikan lippu liehuu salossa kuun pinnalla" HÄÄÄÄÄÄÄH?!?!?!?! Eihän kuussa voi edes tuulla!?!? Miten joku on voinut edes kuvata kuuraketin tulon kuuhun saatika sitten sieltä lähdön?! Suuri salaisuus kaikissa videoissa ja kuvissa on taustalla: tähdet! Missä on TÄHDET?! AI-kirjassammekin on muka oikea kuva kuusta, mutta MISSÄ ON TÄHDET?!?!?! Selittäkääpä se Einsteinit! Ei Wespallakaan taida löytyä vastausta tähtiin?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- Kameran valotus on hyvin alhaalla, koska kuun pinta on päiväsaikaan erittäin kirkas. Siksi tähtiä ei näy. :l
Niin ja siinä lipun yläosassa on kuulemma tanko joka pitää sitä lippua suorassa.
Viimeksi muokannut Eob, 16 Huhti 2008, 21:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja Zipuli » 16 Huhti 2008, 21:13

En kyllä haluaisi uskoa että kuun pinnalla ei olekkaan käyty.

PS. tuo video 2 tuolla noin on feikki : D

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja Wespa » 16 Huhti 2008, 21:20

Miksi kuulento olisi feikattu?

Ensinnäkin se tai osa siitä on feikattu!
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... -kuukuvia/

Syitä voi olla monia, mutta heitän omat teoriat kehiin:

1. Venäjä on ollut aina USA:ta edellä avaruusmatkailussa ja se piti ohittaa, jotta saataisiin siihen henkinen etu.
2. Kuussa käytiin, mutta siellä oli jotain mitä ei haluttu näyttää ja siksi näytettävä materiaali piti olla simuloitua.

Blogissa on muitakin aiheeseen liittyviä videoita ja yhden taustalla näkyy mm. koira, joka viittaasiihen, että homma on kuvattu studiossa. Paljastavinta on kuitenkin se, että varjot heittävät kuvissa moniin eri suuntiin, vaikka kuussa pitäisi olla vain yksi valonlähde (aurinko).
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja Eob » 16 Huhti 2008, 21:39

Eri suuntiin menevät varjot eivät kyllä kerro kahdesta valonlähteestä vaan perspektiivistä (jos olisi käytetty kahta valonlähdettä jokaisella objektilla olisi kahdet varjot). Laskeutumiskraateria ei ole, koska kuussa ei ole ilmaa, jolloin rakettimoottorin voima kohdistuu todella pienelle alueelle, eikä hiekka lennä niinkuin Maan olosuhteissa.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Onko Kuulento totta vai ei mielestänne?!

ViestiKirjoittaja Wespa » 16 Huhti 2008, 22:24

Se on ihan sama mikä perspektiivi on, mutta varjojen pitää osoittaa aina yhteen ilmansuuntaan, jos on vain yksi valonlähde. Kannattaa katsoa tuosta mainitsemastani linkistä ainakin se alempi video, jossa on löydetty NASA:n virallisista kuukuvista myös selviä kuvanmuokkauksen jälkiä (kloonaustyökalun käyttö). NASA on myös salaperäisesti "kadottanut" suuren osan kuukuvistaan.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here


Palaa sivulle “Salaliitot ja salaseurat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa