Paul McCartney

Salaliittoteoriat, paljastukset ja spekulaatiot suurista salaisuuksista esiripun takana
Avatar
Gnu
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 04 Heinä 2010, 14:04

Paul McCartney

ViestiKirjoittaja Gnu » 02 Elo 2010, 14:03

Okei, katselin eilen erästä sivustoa joka esitti väitteen, että Paul McCartney kuoli auto-onnettomuudessa. Kyseinen sivu: http://digilander.libero.it/jamespaul/fc1.html

sivu on englanniksi joten kielitaitoiset sinne siis. Itse luin sen alusta loppuun enkä tiedä juurikaan mitä ajattelisin - kun väite on kerran aika hyvin perusteltukin. Keskustelua ja mielipiteitä tänne.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Paul McCartney

ViestiKirjoittaja Koalani » 06 Marras 2011, 01:12

Olipa paljon lukemista, mut kannatti! Niin, oikein hyvin perusteltu, mulla ei oo epäilyjä, Paul Mc Cartney kuoli ja sen paikka otti toinen.

Ja tässä todennäköinen syy, miksi niille meni niin hyvin alussa ja niin huonosti lopussa:

http://www.mindpowernews.com/JohnLennon.htm

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Paul McCartney

ViestiKirjoittaja Phantom » 06 Marras 2011, 02:35

Ja Kysysmys kuuluukin että mikä olisi motiivi moiseen vaihtoon...itse en ainakaan keksi mitään.
Ps. Kekkonen elää :tapu: :tapu:
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Paul McCartney

ViestiKirjoittaja Koalani » 07 Marras 2011, 01:55

Mä ymmärsin niin, et Beatles:eilla oli uransa huipulla eikä halunnut menettää kaikkea. Tuskin niillä olisi ollut samanlaista menestystä jos maailma olisi saanut tietää, et kaksi jäsenistä oli kuollut. Mut voi hyvinkin olla, et syyt oli syvemmät. Jossain mainittiin CIA:ta ja muuta sellaista.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Paul McCartney

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 07 Marras 2011, 09:24

Näitä sivustojahan netistä löytyy massoittain missä on koottu erilaisia julkkiksia joiden väitetään kuolleen jossain vaiheessa uraansa ja heidät olisi korvattu kopioilla, esim. Sylvester Stallone on yksi näillä sivuilla mainituista. Itse en ole oikein uskonut yhteenkään näistä teorioista
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Paul McCartney

ViestiKirjoittaja Phantom » 05 Helmi 2012, 16:51

Mä en tajuu mitä hyötyä siitä olisi kennellekkään valehdella jos joku olisi kuollut. Esim : Stallone
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK


Palaa sivulle “Salaliitot ja salaseurat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa