Subtv Piiri ohjelma

Rajatieto ja -viihde, yhdistykset, kultit, historia, eli alan kulttuuri sekä lieveilmiöt
Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 20 Loka 2008, 21:44

Wespa kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:En nyt sentään ala ylimääräistä vapaa-aikaani kuluttamaan Piiriin.
Kun olen koneella, teen jotakin aivan muuta. Ei minulla sentään niin hinku Piiriin ole^^ (huh...)

Eikös se ole yhtäpaljon ylimääräisen vapaa-ajan kulutusta, katsot sen sitten tv:stä kun se tulee tai tietokoneelta myöhemmin?

Vitalie tarkoitti varmaan, että katsoisi sitä samalla televisiosta kun olisi tietokoneella?

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 20 Loka 2008, 21:50

Aaah... Menen itsekin ihan sekaisin...

Nyt kunnolla.

Kun olen koneella, en halua katsoa Piiriä, koska minulla on aivan hirveä kiire tehdä kaikkea muuta.

Kun en ole koneella, ei minulla ole mitään tekemistä. Joten yleensä se menee TV:n katsomiseen, ja näin on kätevämpää seurata Piiriä televisiosta.

Vielä kerran.

Ei koneella.
Vaan töllöstä.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja Wespa » 20 Loka 2008, 21:53

Kun et ole koneella, eikä sinulla ole muuta tekemistä, niin mene koneelle katsomaan se Piiri (jos kukaan muu ei käytä sitä). ;) :D
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
scottie
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 19 Loka 2008, 16:44
Viesti:

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja scottie » 20 Loka 2008, 22:57

Olin kerrankin elämässäni viisas! Tsekkasin oisko Piiri ilmaisessa netti-tv:ssä subin sivuilla... Olihan se!
http://www.sub.fi/netti-tv/index.shtml/ohjelmat/piiri

Woot! Katoin kaikki, tota on kiva kattoo ku voi ottaa huumorilla koko touhun x'D
elämä hymyilee, minä en

Laamanni
Alieni
Viestit: 113
Liittynyt: 21 Loka 2008, 18:08
Paikkakunta: Hamina

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja Laamanni » 21 Loka 2008, 18:51

Ihan mukavan karmea teema ohjelmalla, mutta näyttelyä näyttää puolet ohjelmasta olevan. En kyllä ole valmiina chipsien ja Pepsin kanssa melkein keskiyöllä ohjelmaa odottaen.

TAPS ja Riivatut Talot ovat paljon parempaa. Noh, onhan kyseessä suomalaiset, jotka yrittävät (ainoastaan miljoonannen kerran) tuoda Amerikan ohjelmat Suomeen, jotta pikkukakaratkin ymmärtävät.
Naapurin poika ajeli pyörällä ohi juuri tarpeeksi sumuisesti näkyen kameralle = Laitan sen YouTubeen ja saan kaikki uskomaan että hallitus kusettaa meitä.

Avatar
Terope
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 24 Loka 2008, 17:52
Paikkakunta: Ylikiiminki
Viesti:

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja Terope » 24 Loka 2008, 19:27

Täytyy kyllä minunkin todeta, että Piiri on varsinainen pettymys. Sarja on mielestäni kopio Riivatut talot -sarjasta (pienellä budjetilla), mutta enpä valita, sillä en pidä tästäkään sarjasta.
Enemmän olen Haamutiimin kannalla.
Will-o'-the-wisp

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja Zrud » 26 Loka 2008, 01:17

njoo. yritin iha tosissaa katella tota piiriä... yhtä jaksoa... siis eihä tota kato erkkikää..
melkei nukahin ekan 5 min jälkee.. siis ... lopettais koko tuotannon.
Feel the LOVE

Bugitus
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 02 Marras 2008, 13:39

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja Bugitus » 03 Marras 2008, 15:54

Ohjelma on paljon parempi kuin Riivatut talot. Tässä puhutaan ihan asiaa, jaksot ovat mielenkiintoisia ja tässä ei yritetä (liikaa) todistella kummitusten olemassaoloa. Tämä ohjelma on mielestäni suunnattu henkilöille, jotka ovat kiinnostuneet paranormaalista. Ei henkilöille, jotka ovat hyvin skeptisiä.

Pidän siis Piiristä.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 03 Marras 2008, 17:43

Menkääpäs joku katsomaan, kun ne kuvaavat tuota ohjelmaa. Sillä se selviää, että se on huijausta. (Menisin itsekkin, jos voisin)

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 03 Marras 2008, 20:36

Itse en pidä piiristä kovinkaan paljon. Enemmän tykkään riivatut talot ohjelmasta :) Mielipide kysymys varmaankin
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja tuputhy » 03 Marras 2008, 20:43

Yhä vain se Saija-Reetta siinä häiritsee, kuten eilenkin, huojumisineen.. Olisi edes ollut hiljaa, vaan kun pitää koko ajan jotain tuntemuksiaan selostaa. Ne hänen "tuntemuksensakin" voi jättää omaan arvoonsa, koska on kuullut historian ja meedion ennen sitä. Kyllähän siinä mielikuvitus alkaa laukkaamaan. Tunnen suorastaan myötähäpeää..älyäisi edes olla hiljaa...
Jalat maassa, pää pilvissä


Palaa sivulle “X-Kulttuuri”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija