Saatananpalvonta

Rajatieto ja -viihde, yhdistykset, kultit, historia, eli alan kulttuuri sekä lieveilmiöt
Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 04 Kesä 2008, 22:21

Wespa kirjoitti:Zeitgeist ei sisällä, kun about 50 asiavirhettä, jotka ovat suoraan sanottuna ilman pohjaa/suoraa valhetta. En kuitenkaan mitenkään puolla kristinuskoa, enkä kirkkoa, mutta vähän huono on perustaa ajatteluaan Zeitgeistin pohjalle.

USA:ssa kirkko aivopesee ihmisiä alistumaan presidentin/valtion hallintaan ("tottele", "alistu", "ole orja", "älä ajattele, Jumala hoitaa" -kaikki pappien suusta). Paljon on viitteitä siitä, että USA:sta tulee sotilasvaltio, jossa armeija kulkee kadulla valvomassa ihmisiä.
Kannattaa katsoa tämä video, joka todistaa asian :
http://www.livevideo.com/video/soca7/FA ... ns-13.aspx

Mitä asiavirheitä siinä on?
Oikeasti haluan tietää, en siis kysy tätä sitä varten että voisin kumota ne
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Wespa » 04 Kesä 2008, 23:13

Korvapuikko kirjoitti:
Wespa kirjoitti:Zeitgeist ei sisällä, kun about 50 asiavirhettä, jotka ovat suoraan sanottuna ilman pohjaa/suoraa valhetta. En kuitenkaan mitenkään puolla kristinuskoa, enkä kirkkoa, mutta vähän huono on perustaa ajatteluaan Zeitgeistin pohjalle.

USA:ssa kirkko aivopesee ihmisiä alistumaan presidentin/valtion hallintaan ("tottele", "alistu", "ole orja", "älä ajattele, Jumala hoitaa" -kaikki pappien suusta). Paljon on viitteitä siitä, että USA:sta tulee sotilasvaltio, jossa armeija kulkee kadulla valvomassa ihmisiä.
Kannattaa katsoa tämä video, joka todistaa asian :
http://www.livevideo.com/video/soca7/FA ... ns-13.aspx

Mitä asiavirheitä siinä on?
Oikeasti haluan tietää, en siis kysy tätä sitä varten että voisin kumota ne

En muista tarkkaan, mutta netissä oli joku lista, johon oli listattu 50 virhettä. Muistaakseni mm. Jeesuksen syntymäpäivä oli dokumentissa mainittu väärin.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 04 Kesä 2008, 23:44

Wespa kirjoitti:
Korvapuikko kirjoitti:
Wespa kirjoitti:Zeitgeist ei sisällä, kun about 50 asiavirhettä, jotka ovat suoraan sanottuna ilman pohjaa/suoraa valhetta. En kuitenkaan mitenkään puolla kristinuskoa, enkä kirkkoa, mutta vähän huono on perustaa ajatteluaan Zeitgeistin pohjalle.

USA:ssa kirkko aivopesee ihmisiä alistumaan presidentin/valtion hallintaan ("tottele", "alistu", "ole orja", "älä ajattele, Jumala hoitaa" -kaikki pappien suusta). Paljon on viitteitä siitä, että USA:sta tulee sotilasvaltio, jossa armeija kulkee kadulla valvomassa ihmisiä.
Kannattaa katsoa tämä video, joka todistaa asian :
http://www.livevideo.com/video/soca7/FA ... ns-13.aspx

Mitä asiavirheitä siinä on?
Oikeasti haluan tietää, en siis kysy tätä sitä varten että voisin kumota ne

En muista tarkkaan, mutta netissä oli joku lista, johon oli listattu 50 virhettä. Muistaakseni mm. Jeesuksen syntymäpäivä oli dokumentissa mainittu väärin.

Siinä minun mielestä sanottiin sen olevan 25 päivä mikä se minun mielestä onkin.
Jotkut voivat luulla jeesuksen syntymäpäivää 24. päiväksi koska silloin vietetään joulua joten se saatetaan merkata virheeksi turhaan. En nyt siis ole ihan varma
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Mya_
Kummitus
Viestit: 89
Liittynyt: 30 Huhti 2008, 18:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Mya_ » 05 Kesä 2008, 12:45

Jostain oon lukenut, että eihän se Jesse ollut syntynyt joulukuussa lainkaan, törkkäsivät sen synttärit nyt vaan siihen koska silloin oli suuri pakanallinen juhla, joten näidenkin olisi helpompi sitten hyväksyä joku uusi jumalhahmo tms....

Avatar
Ufomies
Peikko
Viestit: 234
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 01:34
Paikkakunta: Suomen Ateena

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Ufomies » 05 Kesä 2008, 13:39

Jostain oon lukenut, että eihän se Jesse ollut syntynyt joulukuussa lainkaan, törkkäsivät sen synttärit nyt vaan siihen koska silloin oli suuri pakanallinen juhla, joten näidenkin olisi helpompi sitten hyväksyä joku uusi jumalhahmo tms....



- Näin on näppylät. Se pakanallinen juhla on muuten meillä fennoskandeilla Joulu (Jul). Teemana on se perinteinen Valon voitto pimeydestä, eli päivän pidentymisen alkaminen talvipäivänseisauksesta. Joulupukkikin oli ennen Pyhää Nikolaosta ihan konkreettinen pukki. Kyllähän niitä vieläkin skandinaavit väsäilee niitä tuohipukkeja Joulun alla.

Perinteinen Joulun juhlinta on myös meillä vielä sitkeästi hallussa. Käytännössä siis Suomi-versiossa kunnon saunominen aamulla/päivällä, ja sitten iltaa kohden kunnon pidot joissa syödään possu (joka on rättipäille "saastainen" huom.) sekä juodaan olutta oikein helevetin isoista kolpakoista! 8-)
"Olipa kerran ufomies, joka lentotemput ties."

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 05 Kesä 2008, 15:15

kyllä mun on oltava korvapuikon kanssa samaa mieltä siitä että zeitgeist dokumentti oli omalla tavallaan avartava.. minäkään en ole enää ainakaan pariin vuoteen tiennyt mihin uskoa, mutta nyt se minun oma jumalakuva alkaa olla selvillä.. ja se ei todellakaan ole korruptoituneen kristinuskon esittämä jumala..
I believe..

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 05 Kesä 2008, 15:26

Tunhhu kirjoitti:kyllä mun on oltava korvapuikon kanssa samaa mieltä siitä että zeitgeist dokumentti oli omalla tavallaan avartava.. minäkään en ole enää ainakaan pariin vuoteen tiennyt mihin uskoa, mutta nyt se minun oma jumalakuva alkaa olla selvillä.. ja se ei todellakaan ole korruptoituneen kristinuskon esittämä jumala..

Kiitos että joku on minun kanssa samoilla linjoilla. Kuten olenkin sanonut aikaisemmin jossain: Jumalaan saa minun puolesta ihan vapaasti uskoa, mutta oikeasti, sen ei tarvi olla minkään uskonnon jumala...katsoskun kaikissa uskonnoissa on niin paljon mätää sisällä että ei hyvänen aika... (anteeksi nyt taas jos pilkkasin jonkun uskoa)
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
W7Xhao
Alieni
Viestit: 110
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 17:24
Paikkakunta: Tku
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja W7Xhao » 07 Kesä 2008, 19:39

Mya_, Satanismi ja Saatananpalvonta ovat sama asia.

Saatananpalvonnalla ja kristinuskolla ei ole mitään tekemistä keskenään. En jaksa ruveta edes perustelemaan, lue mun aikaisemmat viestit jos kiinnostaa.

Kaikki kristilliset juhlapyhät on siirretty pakanallisten juhlien päälle sen takia, että valloittava uskonto otettaisiin paremmin vastaan. "Juhlitte tänään muuten pääsiäistä, ette sitä ja tätä!" Pikkuhiljaa merkitykset vaihtuu.

Mihin Jumalaan saa uskoa? Kristilliseen? Miksi? Väsymys.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 07 Kesä 2008, 21:28

Jos rupeaa eri uskonnoista hakemaan syvällisempiä merkityksiä, niin niitä tutkiskelemalla selviää melko pian että valtaosissa uskontoja ihmisten uskottelulla haetaan jotain muuta vaikutusta... esim. kristinusko on pahin manipulaatio joka ohjaa ihmiset elämään juuri niinkuin nämä uskonnon "kehittäjät" ovat halunneet.. me emme edes tiedä mitä kaikkea esim. Raamatusta on jätetty kertomatta meille... siitä kuulemma puuttuu paljon psalmeja ja "jotkut ovat joskus ajanlaskumme alkuvuosina" päättäneet mitä osioita ns. "julkaistaan" ja mitä ei.. nämä eivät ole täysin faktatietoja, mutta hyvin vähän sitä faktaa on kyseisessä kirjassakaan.. :D
I believe..

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 07 Kesä 2008, 21:32

Tunhhu kirjoitti:Jos rupeaa eri uskonnoista hakemaan syvällisempiä merkityksiä, niin niitä tutkiskelemalla selviää melko pian että valtaosissa uskontoja ihmisten uskottelulla haetaan jotain muuta vaikutusta... esim. kristinusko on pahin manipulaatio joka ohjaa ihmiset elämään juuri niinkuin nämä uskonnon "kehittäjät" ovat halunneet.. me emme edes tiedä mitä kaikkea esim. Raamatusta on jätetty kertomatta meille... siitä kuulemma puuttuu paljon psalmeja ja "jotkut ovat joskus ajanlaskumme alkuvuosina" päättäneet mitä osioita ns. "julkaistaan" ja mitä ei.. nämä eivät ole täysin faktatietoja, mutta hyvin vähän sitä faktaa on kyseisessä kirjassakaan.. :D

Joo raamatus onkin yksi semmoinen kirja jossa käsketään tappamaan homot, lesbot, kurittomat lapset ja paljon muuta...

Jos ette usko katsokaa itse omasta raamatustanne se tais olla moos 3 jae 20
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
W7Xhao
Alieni
Viestit: 110
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 17:24
Paikkakunta: Tku
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja W7Xhao » 07 Kesä 2008, 21:42

Might is right.

Raamatun aikoihin ihmisen käsitys oli vielä nuori ja "yksinkertainen", jos homot, lesbot yms. olisivat oma rotunsa, he kuolisivat sukupuuttoon. Vahvat jyräävät heikot (Darwin). Miksi ei? Nykyinen "tasa-arvoinen" heikomman säännöillä toimiva yhteiskunta on luonnonvastainen.

Jotta ei nyt aivan kokonaan eksyttäisi aiheesta, niin ihmettelisin miksi tässä ketjussa on niin paljon keskustelua kristinuskosta? Kristinusko ja Saatananpalvonta eivät liity mitenkään toisiinsa kuitenkaan, vaikka monet tuntuvat ne sekoittaneen. Kristillisen Saatanan palvojia kutsutaan mun muistaakseni Luciferiaaneiksi tai vastaaviksi.

WM_

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja WM_ » 08 Kesä 2008, 14:42

Mielestäni (huomaa tuo sana, MIELESTÄNI) saatananpalvonnan ensimmäinen "virhe" tulee jo nimessä, en usko että mtn saatanaa on olemassa, sillä miten voisi olla mtn PAHAA ja jos on, miksi se voisi olla. Meinaan siis ruumiillistumaa pahaa. On vain rakkaus ja pelko. Se mitä pidetään "pahana" on vain ihmisten keksintö asialle mistä ei pidetä.
Ei ole myöskään oikeaa eikä väärää, on vain valintoja ja pitää itse valita se mikä on itelleen mieleen.
No, mutta kuten sanoin, näin vain minun mielestäni.
Ei mullla muuta aiheeseen :alienownage:

Avatar
Mya_
Kummitus
Viestit: 89
Liittynyt: 30 Huhti 2008, 18:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Mya_ » 08 Kesä 2008, 16:44

WM_ kirjoitti:Mielestäni (huomaa tuo sana, MIELESTÄNI) saatananpalvonnan ensimmäinen "virhe" tulee jo nimessä, en usko että mtn saatanaa on olemassa, sillä miten voisi olla mtn PAHAA ja jos on, miksi se voisi olla. Meinaan siis ruumiillistumaa pahaa.


Eihän saatananpalvojat varmaankaan usko saatanan olevan paha? Eikä missään näin ole edes määritelty, kristinusko vain antaa sellaisen kuvan.
Mutta juu, noin muuten olen kanssasi samalla kannalla.

WM_

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja WM_ » 08 Kesä 2008, 17:08

Mya_ kirjoitti:
WM_ kirjoitti:Mielestäni (huomaa tuo sana, MIELESTÄNI) saatananpalvonnan ensimmäinen "virhe" tulee jo nimessä, en usko että mtn saatanaa on olemassa, sillä miten voisi olla mtn PAHAA ja jos on, miksi se voisi olla. Meinaan siis ruumiillistumaa pahaa.


Eihän saatananpalvojat varmaankaan usko saatanan olevan paha? Eikä missään näin ole edes määritelty, kristinusko vain antaa sellaisen kuvan.
Mutta juu, noin muuten olen kanssasi samalla kannalla.


Aivan, pitäisi tietää tarkemmin millaisena he sitä pitää.. Mutta ehkä tuon yleisen käsityksen (s*atana on pahis) vuoksi se on niin järkyttävä monille tuo saatananpalvominen..

Avatar
chrissy666
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 27 Helmi 2008, 14:41

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja chrissy666 » 23 Kesä 2008, 14:12

Mielestäni Saatananpalvonta ja Satanismi ovat aivan eri asioita.
Saatananpalvontaan en ole niinkään perehtynyt mutta, Saatananpalvojat ovat nimen omaan useimmiten näitä hautakivien kaatajia, jotka perustavat asioitaan Saatanaan, ja palvovat sitä. Saatananpalvojille(kuten nimityskin jo kertoo) s*atana on kaikkivaltias, samalla tavalla kuin Kristityille Jumala.
Satanismi on kaukana saatananpalvonnasta.
Satanistit ovat enemmänkin filosofisia,painottaen luovuuteen, älykkyyteen ja yksilöllisyyteen.
Satanisti EI palvo Saatanaa, vaan näkee että ihminen on itse keksinyt kaikki jumalat ja uskonnot. ja pitää itseään omana jumalanaan.
s*atana on satanistille metafora, joka edustaa häntä, hänen ajatusmaailmaansa ja hänen elämäntapaansa.
Satanistille s*atana ei ole mikään elävä olento tai jumala, vaan saatanallisten julkilausumien mukainen kielikuva; symbolinen nimitys luonnon voimille ja ihmisen perimmäiselle olemukselle.
s*atana on näin ollen satanistille vapauden, aistillisuuden, älykkyyden arkkityyppi.
Kannattaa perehtyä kirjallisuuteen ja filosofiaan.
Pahoittelen jos olen jonkun mielestä väärässä, tämä on vain minun näkemykseni asioista.
Ja olen perehtynyt myös hiukan kirjallisuuteen satanismiin liittyen.
Vaikka itse en ole Satanisti. Enkä Saatananpalvoja.
Viimeksi muokannut chrissy666, 23 Kesä 2008, 14:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kotoba wa iranai Kimochi ga aru kara
[Emme tarvitse sanoja Koska meillä on tunteet]

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Gitarre » 23 Kesä 2008, 14:33

Juuri noin minäkin tämän asian näkisin, veit sanat suustani ;)
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
chrissy666
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 27 Helmi 2008, 14:41

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja chrissy666 » 23 Kesä 2008, 14:50

Täällä on niin paljon eri mielipiteitä Saatananpalvonnasta ja Satanismistä, mielestäni kenenkäään ole niinkään vääriä tai oikeita, jokaisella saa olla oma näkemys asiaan, mutta pyydän perehtymään asioihin ennen kuin alkaa väittelemään asioista, tai sanomaan että joku toinen on väärässä.
Ainoa asia mitä minä sanon olevan väärä on se jos joku väittää että Saatananpalvonta ja Satanismi on sama asia. Koska niin ei ole. Terve järkikin sen jo sanoo.
Saatananpalvojat ovat juuri näitä kristinuskon pilkkaajia, sen takia kaatavat hautakiviä, polttavat kirkkoja ym.
Minä en itse henkilökohtaisesti pidä juurikaan järkevänä tuollaista toimintaa, mutta Satanistien ajatusmaailmakin on aivan erilainen kuin Saatananpalvojien, eikä tietooni ole vielä ainakaan tullut tietoa että joku Satanisti olisi yrittänyt tuhota kristillistä uskomusta ja siihen liityviä asioita.
Kotoba wa iranai Kimochi ga aru kara
[Emme tarvitse sanoja Koska meillä on tunteet]

Avatar
W7Xhao
Alieni
Viestit: 110
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 17:24
Paikkakunta: Tku
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja W7Xhao » 24 Kesä 2008, 13:48

Mun mielestäni sä olet väärässä.

Jos ainoa ero Saatananpalvonnan ja Satanismin välillä on se, että toinen porukka palvoo fyysistä Saatanaa ja toinen enemmän "henkistä" Saatanaa, eikö kuitenkin molemmat tällöin palvo Saatanaa?
Tiedä sitten mistä olet käsityksesi Saatanasta saanut, mutta Saatanalle ei ole olemassa mitään valmiita "TÄMÄ ON NÄIN EIKÄ MITENKÄÄN MUUTEN!!"- tason vammailuja, eivät kaikki käsitä kaikkea samalla tavalla, ja kaikki eivät käsitä ollenkaan.

Avatar
chrissy666
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 27 Helmi 2008, 14:41

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja chrissy666 » 24 Kesä 2008, 14:23

W7Xhao kirjoitti:Mun mielestäni sä olet väärässä.

Jos ainoa ero Saatananpalvonnan ja Satanismin välillä on se, että toinen porukka palvoo fyysistä Saatanaa ja toinen enemmän "henkistä" Saatanaa, eikö kuitenkin molemmat tällöin palvo Saatanaa?
Tiedä sitten mistä olet käsityksesi Saatanasta saanut, mutta Saatanalle ei ole olemassa mitään valmiita "TÄMÄ ON NÄIN EIKÄ MITENKÄÄN MUUTEN!!"- tason vammailuja, eivät kaikki käsitä kaikkea samalla tavalla, ja kaikki eivät käsitä ollenkaan.



minä juuri sanoin että ihmisillä on eri mielipiteet ja näkemykset asioista...
Ja sanoin että mielestäni kenenkään ei ole oikea eikä väärä.
Se johtuu siitä koska meitä on niin moneen junaan eikä kaikki voi olla aina samaa mieltä kaikesta, ja suurimmalla osalla on erilainen näkemys ja tieto asioista.
Niin siis Saatananpalvojan ja Satanistin yksi huomattava ero on että Saatananpalvoja palvoo ja ihailee Saatanaa, Satanistit ei. Satanisti pitää itseään jumalana että Saatanana. Satanismi on individualistinen uskonto ja filosofia.
s*atana on Satanistille lähinnä nimitys ihmisten olemukselle ja vertauskuvallinen luonnonvoimille. Koska Satanisti pitää ihmistä eläimiäkin pahempana.

Lueppa myös aikaisempia viestejäni, olen niissä aika hyvin tarkentanut mielipiteeni.
Ja en tietenkään sano että minä olisin aivan oikeassa, mutta tämä on minun tietoni ja mielipiteeni asiasta.

Olen nyt erittäin pahoillani jos mielipiteeni suututtivat, mutta sellaista se elämä on, ei kaikesta voi pitää.
Kotoba wa iranai Kimochi ga aru kara
[Emme tarvitse sanoja Koska meillä on tunteet]

Avatar
Mya_
Kummitus
Viestit: 89
Liittynyt: 30 Huhti 2008, 18:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Mya_ » 24 Kesä 2008, 18:19

Siis oikeastihan satanismi ja saatananpalvonta on ihan eri juttuja :--D musta on kumma ettei ihmiset usko sitä.
Saatananpalvojat ovat sitä mieltä, että s*atana on väärinymmärretty, että s*atana on voimakkaampi kuin jeesus/jumala. He uskovat, että saatanan palvominen 'pelastaa' heidät. Ja että s*atana on oikeassa, eikä hän pakolla ole paha, vaan juuri väärinymmärretty. Tän takia juuri oon itse sitä mieltä, että saatananpalvojat on periaatteessa kristittyjä, tai uskovat kuten kristityt, mutta vain haluavat kääntää kaiken siinä ylösalaisin, ja tavallaan pilkkaavat kristinuskoa, vaikka uskovatkin itse yhteen sen luomaan 'hahmoon', saatanaan.
satanistit taas eivät usko itse saatanaan. Satanismi on itseasiassa vain filosofia, jossa ihminen on itseasiassa luonnon 'herra', siten satanismi on ehkä hieman itsekäskin filosofia, he ovat itse oma 'saatanansa/jumalansa', tosin tähän käsitteeseen he eivät itse usko.
ja pommitan teitä myös linkein: http://www.pakanaverkko.fi/uskonnoista/satanismi/ukk#1 . lukekaahan tarkkaan.


Palaa sivulle “X-Kulttuuri”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa