Saatananpalvonta

Rajatieto ja -viihde, yhdistykset, kultit, historia, eli alan kulttuuri sekä lieveilmiöt
Avatar
chrissy666
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 27 Helmi 2008, 14:41

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja chrissy666 » 09 Heinä 2008, 14:05

Samoilla linjoilla mennään, olen huomannut että W7Xhao pitää itseään kaikkitietävänä, ja kieltää kaikkien muiden mielipiteet ja näkemykset. Kaikki muut ovat väärässä, ja vain hän on oikeassa. En edes jaksanut kirjoittaa tänne enään mitään, alkoi huvittamaan liikaa tuo W7Xhao:n kaikkitietävyys.. ja varsinkin hänen edellinen viesti.
Minä en silti mielipiteitäni ja näkemyksiäni asioista muuta vaikka W7Xhao niitä hänen mielipiteitään jakaakin täysinä tosiasioina (ja pyh).
"W7Xhao kirjoitti:
Sellainen krapula/väsymys päällä, että todennäköisesti tämä vastaus ei vastaa kaikkiin niihin kysymyksiin jotka esititte. En myöskään voinut kuitenkaan olla vastaamatta nyt, kun tämän nyt huomasin. Kysykää ihmeessä jos en kykene mielestänne vastaamaan tarpeeksi tyhjentävästi, tai unohdin jotakin.
Ufomies, sulle vastaan samaan viestiin viikon kuluessa. Nyt alkaa uni painaa päälle niin paljon, että en jaksa enää vastustaa."


Siinähän se, kysykää nyt vain lisää, meidän kaikkitietävä kertoo.
Kotoba wa iranai Kimochi ga aru kara
[Emme tarvitse sanoja Koska meillä on tunteet]

Avatar
W7Xhao
Alieni
Viestit: 110
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 17:24
Paikkakunta: Tku
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja W7Xhao » 11 Heinä 2008, 19:55

Onko teistä kukaan käsittänyt Saatanaa mitenkään? Onko teistä kelläkään minkäänlaista käsitystä Saatanasta? Teistä tuskin kukaan edes haluaa ymmärtää. Ensin, chrissy"666", painu vittuun. En jaksa yhtään sun vitun tokio hotel- paskaasi. Sä olet ymmärtämätön, tyhmä lammas. En edes halua enää selittää sulle mitään. Mene pois.
Zrud, olet varmaan vitun kova "Saatananpalvoja", kun olet lukenut LaVeyn Saatanallisen Raamatun tai vastaavan läpi. Juuri sun tapaistesi juutalaiskristillisten kapinalapsien takia Ari Koivunen on olemassa. Painu sinäkin vittuun.
En perustellut tähän mitään koska olen perustellut jo tarpeeksi. En ymmärrä miksi olen edes selittänyt teille mitään. Te ette ymmärrä Saatanaa mitenkään. Teitä ei kiinnosta s*atana. Te olette vain osa jutkukristillistä vitun mediaa.
Vittuun Siion. Vittuun te. Menkää pois.

Jos mut poistetaan foorumilta tämän takia niin vittuako siitä. Tein mielipiteeni vaan selviksi. Painukaa vittuun.

Avatar
Erobouzu
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 21:01

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Erobouzu » 11 Heinä 2008, 21:06

Jep jep, minäkin olen sitten varmaan tosiuskovainen, kun lueskelen raamattua. Ainiin, mutta sitten olisin myös satanisti, muslimi ja vaikka mikä muu, koska olen lukenut myös La Veyn saatanallista raamattua, sekä käynyt läpi koraania.

Sanoisin tähän vain sen, että jos on kiinnostunut esimerkiksi satanismin merkityksestä, ja lukenut kirjan, ei se automaattisesti tee ihmisestä kovaa satanistia. Ja mikäli satun oikein raamatun lauseita muistamaan, niin jopa Pietaria sanottiin yhdessä vaiheessa saatanaksi. Miksi?

Lucifer, eli kavereitten kesken s*atana, on ilmeisesti kuka tahansa ihminen, joka toimii oman tahtonsa mukaan, sen sijaan että toimisi jumalan tahdon mukaan (ei ihme että jeesus kutsuu ihmisiä lampaiksi, kuulostaa nimittäin suhteellisen kornilta tuollainen zombimainen totteleminen).

Ja tämän johtopäätöksen kautta, olisi siis kuviteltavissa, että Zrud ei ole vain
W7Xhao kirjoitti:vitun kova "Saatananpalvoja"
vaan s*atana itse. Hohhoh. Ei muuta kun manaajat esiin. Mutta hetkinen, silloin minäkin olisin samanmoinen. Ja... muutama miljoona muuta ihmistä...

Mielenkiintoinen näkökulma, eikö totta?

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Zrud » 12 Heinä 2008, 00:13

Juuri niin Erobouzu. Joten tulemme johtopäätökseen, W7Xhao ei tiedä itse asioasta hevonpaskan vertaa, ja yrittää päteä niillä tiedon rippeillä mitä itsellään on ja taivuttelee niitä oman mielensä mukaan... ja toivon että kyseinen apina poistetaan foorumeilta. Moista lapsellista käytöstä ei tarvitse täälä katsella, ja W7Xhao kannattaisi ottaa FAKTAT selville ennen FIKTIOITA.
Asia on juuri niinkuin Bouzu sanoi. EI niinkuin sinä sanot olevan. Joten "ME KAIKKI" täälä foorumilla olijat voimme varmaan yksissä mielin sanoa. Painu V****** sinun true kaikki tietäväisen tosi satanisti mielipiteisi kanssa. Mistään et mitään tiedä ja luulet että niin teet.
Olet säälittävä ihminen, sinunlaisesi kaatuvat ensimmäisinä maailmassa. Mikä tosin on vain hyvä asia. Koska se olisi heikoille väärin jos ne täälä joutuisi liian kauan kärvistelemään.
Mene sinä sen oman lahkosi saatananpalvonnan kanssa takametsää kaatelemaa hautakiviä ja juomaan verta. Täälä ei sinua kaivata.
Feel the LOVE

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Gitarre » 12 Heinä 2008, 01:17

En nyt tahtoisi ottaa touhon teidän kinasteluun mitään kantaa mutta mitenkäs Zrud voi tietää noin paljon W7Xhaosta vaikka Zrud on kirjoittanut vasta 6 viestiä? Mutta on se kyllä totta että välillä W7Xhao yrittää hyvinkin vahvasti kumota muiden näkemykset asioista...
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Zrud » 12 Heinä 2008, 02:36

Sain tietää kaiken tarvittavan kun luin ton w7hamataron kommentit.
Ja sen asenne todellaki mättää.
Kaikkea en voi kaikesta tietää enkä haluakkaan. Ja vaikka tietäisin ja uskoisin omalla tavalla. en sitö muille ala tyrkyttämään. toisin kun eräät.
Satanismi, on uskonto siinä missä kaikki muutkin.
ja kaikista uskonnoista tulee lahkoja jotka uskoo eritavalla kun muut.
Ja w7hoo tuntuu just olevan jonkun oman lahkosa jäsen joka pitää omaa uskoaan oikeana ja muiden uskoa vääränä. vähä sama ku amerikassa se joku Westic Paptik curch tai mikä ihme olikaa. Se miten sinä uskot. ei ole meidän päänvaivamme. ja jos ei meitä kiinosta sinun uskomuksesi. siitä on turha ottaa itseensä. Minun uskoni on se oikea usko minulle. ja olen siihen tyytyväinen. vaikka w7houmu ei olisikaan siihen tyytyväinen. ei hänen silti siitä tarvitse sotaa nostaa. Käyttäytyy hän samalla tavalla kun tosi kristinuskovaiset. jos muut uskonnot ei mee mun pillin mukaa nii se o sit sota.
Feel the LOVE

Avatar
chrissy666
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 27 Helmi 2008, 14:41

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja chrissy666 » 12 Heinä 2008, 11:47

W7Xhao kirjoitti:Onko teistä kukaan käsittänyt Saatanaa mitenkään? Onko teistä kelläkään minkäänlaista käsitystä Saatanasta? Teistä tuskin kukaan edes haluaa ymmärtää. Ensin, chrissy"666", painu vittuun. En jaksa yhtään sun vitun tokio hotel- paskaasi. Sä olet ymmärtämätön, tyhmä lammas. En edes halua enää selittää sulle mitään. Mene pois.
Zrud, olet varmaan vitun kova "Saatananpalvoja", kun olet lukenut LaVeyn Saatanallisen Raamatun tai vastaavan läpi. Juuri sun tapaistesi juutalaiskristillisten kapinalapsien takia Ari Koivunen on olemassa. Painu sinäkin vittuun.
En perustellut tähän mitään koska olen perustellut jo tarpeeksi. En ymmärrä miksi olen edes selittänyt teille mitään. Te ette ymmärrä Saatanaa mitenkään. Teitä ei kiinnosta s*atana. Te olette vain osa jutkukristillistä vitun mediaa.
Vittuun Siion. Vittuun te. Menkää pois.

Jos mut poistetaan foorumilta tämän takia niin vittuako siitä. Tein mielipiteeni vaan selviksi. Painukaa vittuun.


JoopaJoo, onko sinusta nämä kaksi asiaa sen takia sama asia koka milemmissa on sana SATANisti tai SAATANAnpalvoja..
Tai niin olen aikaisemmista viesteistäsi käsittänyt...
Ei se nimitys tee asiasta samaa.
Ja miten tuo minun nimimerkin 666 liittyy asiaan,
minulle 666 on ruumis, sielu ja henki.
Wikipediasta lainattua:
Yksi tulkinta on, että 666 tarkoittaa ihmistä tai ihmiskuntaa itseään, joka asettaa itsensä Jumalan sijaan. Johannes puhui hepreaa, mutta kirjoitti kreikaksi. Niinpä on oletettavaa, että Johannes käytti heprealaista gematriaa. Kun ihmistä tarkoittava kreikan sana "anthropos" (ανθρωπος) translitteroidaan vastaaviksi heprean kielen kirjaimiksi ja lasketaan numeroiksi, tuloksena on 666. Tällöin "pedon luku on ihmisen luku" saa luonnollisen selityksen. Jumalan lukuna pidetään numeroa 7, ja 777 symbolisoi Pyhää kolminaisuutta. Ihmisen luku on tällöin 666 - ruumis, sielu ja henki. Numero 6 (pienin täydellinen luku ja yhtä vähemmän kuin 7) symboloi Kabbalassa yleisesti ihmistä.


Ja sen verran vielä, minä en itse ole saatananpalvoja, enkä satanisti.
Enkä usko jumalaan tai mihinkään muuhunkaan.
W7Xhao, Minä en ole tyhmä, minä en tyrkytä ihmisille asioita josta en tiedä mitään, ja mitkä eivät pidä paikkansa, minä en vedä hernettä nenään joka asiasta, toisin kun eräät.
Ja minä taidan ymmärtää asioista pikkaisen enemmän kuin sinä.
Ja toiseksi minun musiikkimakuni ei liity edelleenkään tähän mitenkään.
Kotoba wa iranai Kimochi ga aru kara
[Emme tarvitse sanoja Koska meillä on tunteet]

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Zrud » 12 Heinä 2008, 13:15

Veit jalat suustani neiti.
Feel the LOVE

Avatar
W7Xhao
Alieni
Viestit: 110
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 17:24
Paikkakunta: Tku
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja W7Xhao » 12 Heinä 2008, 14:53

Ketään teistä ei oikeasti kiinnosta aihe. Koitatte päteä asioilla joista ette ymmärrä.
Onneksi Zrud ja chrissy kuuluvat siihen wikipedia-eliittiin, joka ymmärtää kaikesta kaiken. Copy-paste toimii.
Teistä ketään ei kiinnosta aihe yhtään. Teistä kenelläkään ei ole omia mielipiteitä.
Mieti siitä sitten ketkä kuuluvat lampaisiin.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Zrud » 12 Heinä 2008, 16:23

wikipediaa en ole käyttänytkään kyseisessä aiheessa. Joten teit väärän johtopäätöksen. Vie omat mielipiteesi muualle. Me ei niistä välitetä. Saat tyrkyttää omia päätöskäsi millämitalla. Mutta se ei muuta mitään.
Meitä ei kiinosta mitä mieltä sinä olet. Minä olen oikeassa omasta mielestäni ja olen sujut sen kannsa että muut eivät ajattele samalla tavalla kuin minä. Mutta sinulle se näyttää olevan maailmanloppu jos muut eivät nuole sinun persettäsi. Olet henkisesti jällkeenjäänyt kakara jota kenties hemmoteltiin lapsena. Ja nyt olet kovis ja tutkionut elämän työksi saatanaa ja ilmeisesti harrastanut seksiä hänen kanssaan kun niin olet hyvin perillä kyseisen henkilön mielestä.
Eli Ei tarvitse meille sinun uskomuksiasi ytyrkyttää. lopeta jo. kasva aikuiseksi.
Elämä ei siihen lopu jos meidän usko ei ole sinun uskosi. Tajuat sen vielä joskus... ehkä.
Mutta en tiedä mikä olet miehiäsi, eikä se minua hetkauta. En tuomitse mitä teet, vaan miten sen teet. Teet asiasi nimittäin ihan päin persettä.

Miksi se on sinulle niin vaikeaa ymmärtää että sinun usko ei ole meidän uskomme.
ja että me emme tiedä asioista mitään jos emme usko kuin sinä. Miksi se on niin vaikea ymmärtää. Jokainen joka tätä lukee. TIETÄÄ että sine olet tässä asiassa väärässä, vaikka oman uskomuksesi mukaan oletkin oikeassa. sille emme voi mitään.
Asiasta on tosin turha ottaa itseensä.
Sanon tämän vielä viin 'tun monennen lerran: Minun uskoni on se oikea usko minulle. Ja sinun uskosi on omasi. Tiedän Omasta uskostani kaiken. Niinkuin sinä tiedät omastasi.
Kyseistä asiaa et voi kumota vaikka tekisit mitä.
En ole Saatananpalvoja niinkuin sinä minun sanot olevan.
Etkä todellakaan ymmärrä niiden eroa, joka viittaa siihen että perus tietosi ovat hakoteillä.
En Tiedä mitään saatanasta ja hänen ajattelutavastaan.
Eikä kukaan tiedäkkään. Kaikki kirjat mitä ovat maanpäällä kirjotettu saatanasta.
ovat IHMISTEN tekemiä. s*atana ei ole itse kirjottanut elämänkertaasa, ja kirjaa ajattelutavastaan ja miten toimia.
Ihminen luo omat jumalansa. jokaisen ihmisen luoma jumala on se ainut ja oikea hänelle.
Jumalaa EI ole. Ihminen on oman itsensä jumala joka saa ohjenuoria kyseisitä kirjoista jotka perustuvat hänen sen hetkiseen uskoonsa.

En tiedä jaksatko lukea tätä ilman että alat taas itkemään kuinka sinun uskosi on oikea ja me emme tiedä mitään. En sille voi mitään.
Mutta jos osaisit irroittaa ajattelumaailmasi laajemmalle alueelle kuin oman näpäsi ympärille.
Ymmärtäisit ehkä enemmän.
Asiaa en jaksa enää sinulle perustella kun sinun umpiluu pääsi ei sitä näemmä pysty suodattamaan että tässä asiassa olemme kaikki oikeassa.
Feel the LOVE

Avatar
Werttinen
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 15:18
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Werttinen » 12 Heinä 2008, 16:40

Äijät nyt rauha maahan keskustelkaa yksityisviesteillä turha tätä aihetta mennä kinastelulla pilaan... /wnb mod :lol:
Eksyin kerran viisauden valtatielle.

Avatar
W7Xhao
Alieni
Viestit: 110
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 17:24
Paikkakunta: Tku
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja W7Xhao » 13 Heinä 2008, 13:26

"Kasva aikuiseksi"
"Olemme kaikki oikeassa"
Parasta oikeastaan kuitenkin oli kun kysyit yksityisviestillä missä asun :).

- Mulla ei ole tarvetta esittää olevani vanhempi kuin olenkaan, enkä ymmärrä ihmisiä joilla kyseinen tarve on.
- Mahdottomuus.
- Jos haluat tulla kasvokkain asiat selvittämään niin tervetuloa vain. Tapaaminen alueella Raisio-Turku-Rusko/lähikunnat.

Olen sun mukaasi hemmoteltu koska ilmoitin yksinkertaisesti teidän olevan väärässä. Olen harrastanut kuulemma seksiä Saatanan kanssa koska totesin teidän olevan väärässä.
Se siitä aikuismaisuudesta.
En ole missään vaiheessa tyrkyttänyt uskomuksiani, kunhan perustellut oman kantani siitä, josta kaikki tuntuvat tietävän jotakin, mutta ei kuitenkaan mitään.
Elämä ei lopu tosiaan siihen, että mun uskoni ei ole teidän uskonne. Elämä loppuu siihen että teidän uskonne on mun uskoni.
En tiedä oletko huomannut, mutta mun osaltani tästä topicista löytyy myös viestejä, joissa olen perustellut kantani. Sun osaltasi viestit ovat lähinnä keskittyneet siihen miten "jälkeenjäänyt, hemmoteltu ja kakara" mä olen.
En ole missään vaiheessa kutsunut sinua Saatananpalvojaksi vakavasti. En kykenisi yksinkertaisesti siihen sillä vaikutelmalla jonka olen susta saanut.

Et voi tietää Jumalankaan olemassaolosta yksinkertaisesti mitään, koska Jumalahan on välttämättä se yksi ja sama kristitty Jumala josta raamatussa puhutaan.

Miksi MUN pitäisi laajentaa MUN omaa ajatusmaailmaani OMAN napani ympärille TEIDÄN takianne?

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Zrud » 13 Heinä 2008, 13:49

Niin... Maailma ei lopu siihen kun meidän uskomme on sinun uskosi. koska sinun uskosi on oma uskosi ja sinun omituisella ajattelu tavallasi kukaan muu ei kykene asioita suodattamaan.
Ja se on hyvä asia.
Olet 18. Tiedät kaiken paremmin kuin me... jota vahvasti epäilen.
Ja viittaus siihen että olet ollut suhteessa saatanan kanssa, tarkoitin sitä että luulet tietäväsi jumalaasi saatanaa paremmin kuin kukaan muu. jotai ei todistettavasti ole edes olemassa.
Sinun kantasi on tullut ihan hyvin selville. mutta se että et hyväksy muiden ihmisten uskomuksia tekee sinusta tyhmän. Ja omasta mielestäni perustelin kantani ihan hyvin omaan uskooni.
Mutta ilmeisesti se meni läpi pääsi kun et sitä nähnyt.
Niin, et ehkä tosissasi ole kutsunut minua saatanan palvojaksi. KOSKA
en ole saatananpalvoja, ENKÄ koskaan tule olemaakaan saatananpalvoja.
Luokittelen itseni Satanistiksi, mutta sinä kun et noiden kahden asian eroa huomaa, en jaksa tästä aiheesta enää puhua. Ja KUKAAN ihminen maailmassa ei tiedä mitään jumalasta, onko sellaista, ja miten hän ajattelee. Oli Jumala sitten sinun tai muiden jumala. Et edes SINÄ tiedä mitään jumalastasi muutakuin sen mitä haluat uskoa/tietää. Ilmeisesti sinä todella uskot että s*atana on joku henkilö jossain maailmassa, ja mitenhän sen todistat... et mitenkään. Voit perustella USKOASI niin paljoin kuin sinua huvittaa. Mutta se EI todista mitään.
Minun uskoni sinä ehkä jo taidat tietää, jos nyt uskosta puhutaan niin itse luokittelen saatanaksi ihmiset jotka ajavat omaa etuaan muiden sijasta. Niinkuin varmaan tiedät... jos tiedät. Ja Uskon tyrkyttämisestäsi... noh, sen voi luokitella sen että et hyväksy meidän muiden uskomuksia, ja että meidän uskomme on väärä ja emme siitä mitään tiedä. Kuin taas sinä tiedät kaiken omasta uskostasi, jolla ei ole mitään tekemistä minun/muiden uskomme kanssa.
Tässä perustelen oman näkökantani suhteellisen tarkasti, jos sen vain osaat lukea.
Niinkuin sanoin. Tiedän kaiken omasta uskomuksestani, sinun uskostasi en välitä enkä halua edes oppia. Tiedän periaatteen ja se on minulle enemmän kuin tarpeeksi.
Ja lykkyä pyttyyn sen sun alkoholin litkimisen kanssa ;) kun sitä näköjään jokapäivä juot.
On näemmä jo tuhonnut aivosolujasikin :lol:
Feel the LOVE

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 13 Heinä 2008, 21:40

Noniin. Paholaisen riivaama topic. Hienoa.
Kaikki sotaan vain mielipidettään puolustamaan, ohoi!
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Stinttunen
Alieni
Viestit: 122
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 21:03
Paikkakunta: Ranua
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Stinttunen » 13 Heinä 2008, 22:10

Aqua vitae kirjoitti:Noniin. Paholaisen riivaama topic. Hienoa.
Kaikki sotaan vain mielipidettään puolustamaan, ohoi!

Niimpä, täällä on täys sota-tila.
Elämässä ei ole voittajia, on vain selviytyjiä.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Zrud » 14 Heinä 2008, 00:08

Siis en tä tähä ois ryhtyny muuten jos en tykkäis kunnon kiistelyistä :mrgreen:
Oli kiistelyn aihe sitte mikä tahansa mutta se o aina mukabaa hommaa :D
Feel the LOVE

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 14 Heinä 2008, 00:39

Kyllä olen aivan samaa mieltä tuosta.
Se vain riippuu siitä, kuinka toinen osapuoli kestää argumentit! XD
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Zrud » 14 Heinä 2008, 03:32

:-3 toi w7whojojoo ei oikee taida sitä kestää.... kunnon argumentti o aina tervettä ^^
Feel the LOVE

Avatar
chrissy666
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 27 Helmi 2008, 14:41

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja chrissy666 » 14 Heinä 2008, 08:38

W7Xhao kirjoitti:Ketään teistä ei oikeasti kiinnosta aihe. Koitatte päteä asioilla joista ette ymmärrä.
Onneksi Zrud ja chrissy kuuluvat siihen wikipedia-eliittiin, joka ymmärtää kaikesta kaiken. Copy-paste toimii.
Teistä ketään ei kiinnosta aihe yhtään. Teistä kenelläkään ei ole omia mielipiteitä.
Mieti siitä sitten ketkä kuuluvat lampaisiin.


Hmmm... Minä en kyllä minun tietämyksiäni satanismin ja saatanapalvonnan eroista ole niinkään wikipediasta ottanut, selvä järkihän sen sanoo että ne eivät liity toisiinsa. Kyllä minua kiinnostaa Satanismi erittäin paljon, Saatananpalvonta ei niinkään, mutta siihenkin olen perehtynyt. Olen viimeiset 7 vuotta saanut selvää satanismista että myös saatananpalvonnasta kirjoista ja muusta kirjallisuudesta, mutta myös siskoltani ja hänen mieheltään. He ovat itse minua vanhempia, ja ovat perehtyneet asioihin erittäin paljon jo kauan aikaa,ennen kuin sinäkään W7Xhao olet edes päässyt edes vaipoistasi eroon, ja heidän kanssaan keskusteltuani vielä tästä asiasta, he ovat minun kanssani (ja monen muidenkin täällä) samaa mieltä näistä asioista. En tietenkään voi sanoa että hekään tietävät kaiken kaikesta (toisin kuin eräät).
Ja minähän olen juuri aikaisemmin mielipiteitäni ja näkemyksiäni kirjoitellut, mutta kun ne näköjään menee ohi sinulta kokonaan kun vain luet sen mitä haluat, ja kiellät kaiken muun.
Ja mielestäni sinä et ole millään muulla lailla perustellut näkökantaasi kuin että "molemmissa on s*atana käsite, `niissä on melkein samanlaiset sanat hei´ SATANisti ja SAATANAnpalvoja" tuota olen nyt nähnyt useassakin viestissäsi perusteluna. Mutta kun se ei riitä.
Mutta W7Xhao voisit luovuttaa jo. Nuo sinun tekstitkin alkavat olla erittäin huolestuttavan lapsellisia, en uskoisi että olisit edes 18 vuotta, 8 kuvaisi tekstejäsi paremmin.
Ihanaa Zrud,että vihdoin täällä on joku järkevä ja osaa myös perustella näkökantansa. ja osaa kirjoittaa fiksusti :)
Minulla on vain se huono puoli, jos lähden jotain kirjoittamaan, se venyy ties kuinka pitkäksi tekstiksi,enkä silti saa selvästi selitettyä asiaani.

W7Xhao, voisitko yhdessä viestissä nyt perustella ja kertoa näkökantasi ja tietämyksesi? Minä olen jo ensimmäisessä viestissäni kertonut minun näkemykseni ym asiasta, voin laittaa sen uudelleen tänne;

¤Saatananpalvojat ovat nimen omaan useimmiten näitä hautakivien kaatajia/kirkon polttajia, jotka perustavat asioitaan Saatanaan, ja palvovat sitä.
¤Saatananpalvoja pilkkaa kristinuskoa ja sen takia tekevät juuti noita em. asioita ja muita kristinuskoa pilkkaavia asioita.
¤Saatananpalvojille (kuten nimityskin jo kertoo) s*atana on kaikkivaltias, samalla tavalla kuin Kristityille Jumala.
¤Satanismi on kaukana saatananpalvonnasta.
¤Satanistit ovat enemmänkin filosofisia,painottaen luovuuteen, älykkyyteen ja yksilöllisyyteen.
¤Satanisti EI palvo Saatanaa, vaan näkee että ihminen on itse keksinyt kaikki jumalat ja uskonnot. Ja pitää itseään jumalana että saatanana.
¤s*atana on satanistille metafora joka edustaa häntä, hänen ajatusmaailmaansa ja hänen elämäntapaansa.
¤Satanistille s*atana ei ole mikään elävä olento tai jumala, vaan saatanallisten julkilausumien mukainen kielikuva, symbolinen nimitys luonnon voimille ja ihmisen perimmäiselle olemukselle.
¤s*atana on näin ollen satanistille vapauden, aistillisuuden ja älykkyyden arkkityyppi.
Sanon vielä sinulle, että mielestäni Satanisti ei ole ateisti, niinkuin olet jo käsittänyt että tarkoitan sitä.

Ja ZRUD nähtävästi tietää enemmänkin asiasta, joten korjaa jos on korjattavaa, ja pahoittelen jos on. Kiitos.
Kotoba wa iranai Kimochi ga aru kara
[Emme tarvitse sanoja Koska meillä on tunteet]

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 16 Heinä 2008, 00:38

Heh. Ärsyttääkö, ettet pärjää wikipedialle?? :D
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.


Palaa sivulle “X-Kulttuuri”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa