Saatananpalvonta

Rajatieto ja -viihde, yhdistykset, kultit, historia, eli alan kulttuuri sekä lieveilmiöt
Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 13 Syys 2008, 12:15

Exitium kirjoitti:
Tonza133 kirjoitti:
Exitium kirjoitti:Minua vain sattuu ärsyttämään hyvin paljon ihmiset jotka oikeasti luulevat tietävänsä jotain.

Taidat ärsyttää itseäsi aika paljon... :roll:


Hah hyvähän se nimimerkin takaa on provota.

Sitä samaa sinulle.

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Exitium » 13 Syys 2008, 12:17

Tonza133 kirjoitti:
Exitium kirjoitti:
Tonza133 kirjoitti:
Exitium kirjoitti:Minua vain sattuu ärsyttämään hyvin paljon ihmiset jotka oikeasti luulevat tietävänsä jotain.

Taidat ärsyttää itseäsi aika paljon... :roll:


Hah hyvähän se nimimerkin takaa on provota.

Sitä samaa sinulle.


Voi kuule en nyt halua sortua typerään provoosi.
Telecvovim!

Avatar
UkkoPoikaPieni
Maahinen
Viestit: 183
Liittynyt: 10 Syys 2008, 17:02

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja UkkoPoikaPieni » 13 Syys 2008, 12:20

Noh, tytöt tytöt, rauhoittukaas nyt ja jaetaan se.
Eli takaisin aiheeseen!
RESPECT!!!!

Hulluuden ja
mielipuolisuuden ero on
että toisesta nauttii.
JA MINÄ NAUTIN!

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 13 Syys 2008, 12:20

Exitium kirjoitti:
Tonza133 kirjoitti:
Exitium kirjoitti:
Tonza133 kirjoitti:
Exitium kirjoitti:Minua vain sattuu ärsyttämään hyvin paljon ihmiset jotka oikeasti luulevat tietävänsä jotain.

Taidat ärsyttää itseäsi aika paljon... :roll:


Hah hyvähän se nimimerkin takaa on provota.

Sitä samaa sinulle.


Voi kuule en nyt halua sortua typerään provoosi.

Säälittävää, mutta offtopic sikseen.

Itse en ainakaan ymmärrä näitä saatananpalvojia, jotka uhraavat muita ihmisiä. Itsensä saavat mielestäni uhrata ihan vapaasti.

tonzka313
Valaistunut
Viestit: 25
Liittynyt: 13 Syys 2008, 20:35

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja tonzka313 » 14 Syys 2008, 01:09

Itse ajattelen sillä lailla että kristinusko ja muut uskonnot on ihmisten keksimä valhe, että ihmiset eivät olisi niin pahoja ja ihmisiä saataisiin kahlittua uskonnon avulla.

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Exitium » 14 Syys 2008, 11:37

Tonza133 kirjoitti:
Exitium kirjoitti:
Tonza133 kirjoitti:
Exitium kirjoitti:
Tonza133 kirjoitti:
Exitium kirjoitti:Minua vain sattuu ärsyttämään hyvin paljon ihmiset jotka oikeasti luulevat tietävänsä jotain.

Taidat ärsyttää itseäsi aika paljon... :roll:


Hah hyvähän se nimimerkin takaa on provota.

Sitä samaa sinulle.


Voi kuule en nyt halua sortua typerään provoosi.

Säälittävää, mutta offtopic sikseen.

Itse en ainakaan ymmärrä näitä saatananpalvojia, jotka uhraavat muita ihmisiä. Itsensä saavat mielestäni uhrata ihan vapaasti.


Saatananpalvontaan ei kuulu toisen ihmisen uhraaminen, saatananpalvoja antaa oman henkensä ja verensä saatanalle joka on ainut uhraus. Se että saatananpalvojat uhraisivat muita ihmisiä on median luoma myytti.
Telecvovim!

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Zrud » 14 Syys 2008, 17:03

Mutta kaikille nyt TTU tiedoks.
Oli oma uskontosi mikä vaa.
Nii toisten uskontoja kun alat tuomitsemaan ja haukkumaan.
Sinäo let se K*sipää. eli oman maineesi vuoski piä turpas kii.
Kaikki uskonnot o täyttä fiktiota.
Jumalia ei ole olemassa. Ei edes saatanaa
On vain himiset ja heidön aivonsa ja mielikuvituksenta
Joilla he luovat "suurempia tahoja" eli jumalia.
Eli jos jaksat vielä mollata että ihmiset ei tiedä mitään.
niin et tiedä sinäkään.
jota nassu kii ja jatka sen tuttipullos imemistä.
Feel the LOVE

Avatar
Calemran
Ylläpitäjä
Viestit: 85
Liittynyt: 12 Touko 2008, 11:40
Paikkakunta: Pohojanmaa
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Calemran » 14 Syys 2008, 21:20

Aika paskamainen tapaus tämä, jossa kahdeksan saatananpalvojaa tappoi neljä goottia Venäjällä ja sitten rituaalinomaisesti puukottivat näitä 666 kertaa ja paloittelivat. Kyllä sitten hävettää, jos tässäkin rituaalinomaisessa puukotuksessa tuli pieni laskuvirhe. Halveksin kaikkein eniten tätä saatananpalvontaa uskonnoista. Arvostan eniten ehkä Wicca-uskontoa, mutta minun mielestäni aatteet ja elämänkatsomukset voi luoda ilman mitään uskontoa. Uskoa voi ilman mitään uskontoa. Turhia ovat kaikenmaailman uskonnot.
The wind blows through my heart, shivers me one last time, as I now reach out in the dark, no one there.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Zrud » 15 Syys 2008, 06:49

Nii'in. Mutta Loppujen lopuksi... maailma olisi parempi paikka ilman kiihko uskojia.
Feel the LOVE

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Exitium » 15 Syys 2008, 07:20

Zrud kirjoitti:Mutta kaikille nyt TTU tiedoks.
Oli oma uskontosi mikä vaa.
Nii toisten uskontoja kun alat tuomitsemaan ja haukkumaan.
Sinäo let se K*sipää. eli oman maineesi vuoski piä turpas kii.
Kaikki uskonnot o täyttä fiktiota.
Jumalia ei ole olemassa. Ei edes saatanaa
On vain himiset ja heidön aivonsa ja mielikuvituksenta
Joilla he luovat "suurempia tahoja" eli jumalia.
Eli jos jaksat vielä mollata että ihmiset ei tiedä mitään.
niin et tiedä sinäkään.
jota nassu kii ja jatka sen tuttipullos imemistä.


Ja sinä jatkat äidinkielen tunneilla käymistä ok?
Telecvovim!

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Exitium » 15 Syys 2008, 07:21

Calemran kirjoitti:Aika paskamainen tapaus tämä, jossa kahdeksan saatananpalvojaa tappoi neljä goottia Venäjällä ja sitten rituaalinomaisesti puukottivat näitä 666 kertaa ja paloittelivat. Kyllä sitten hävettää, jos tässäkin rituaalinomaisessa puukotuksessa tuli pieni laskuvirhe. Halveksin kaikkein eniten tätä saatananpalvontaa uskonnoista. Arvostan eniten ehkä Wicca-uskontoa, mutta minun mielestäni aatteet ja elämänkatsomukset voi luoda ilman mitään uskontoa. Uskoa voi ilman mitään uskontoa. Turhia ovat kaikenmaailman uskonnot.


Ei ne tyypit ensinnäkään olleet saatananpalvojia.
Telecvovim!

Avatar
chrissy666
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 27 Helmi 2008, 14:41

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja chrissy666 » 15 Syys 2008, 10:50

Ja sinä Exitium olet varmaan todellinen true Saatananpalvoja. Olet vasta 18v. teini, mitä sinä tiedät enemmän kuin muut? et varmaan mitään, hyvä että olet päässyt vaipoistasi eroon ja alat latelemaan muka totuuksia.. hohhoijaa. Ärsyttää kun sinunlaisesi 18vuotiaat alkavat päteä asioilla joista eivät itsekään mitään tiedä. Muistapas poju että jokaisella ihmisellä on omat käsityksensä ja mielipiteensä, eikä kukaan niin sanotusti ole oikeassa tai väärässä. Joka asiasta voi saada sodan syttymään, minä en tullut tänne kinastelemaan kuin pahaiset kakarat, vaan keskustelemaan ja jakamaan ja lukemaan mielipiteitä ym. aiheesta. Mutta suurin osa täältä, jotka ovat sinua nuorempia tai saman ikäisiä, osaavat keskustella asioista aikuismaisemmin kuin sinä. Sulla nyt on vaan joku tarve päteä. Onko sinulla huono itsetunto tai jotain muita henkisiä ongelmia? Otappas poju vähän takapakkia ennen kuin alat latelemaan muka totuuksia ja asioita että vain sinä olet oikeassa ja muut aivan väärässä.
Kotoba wa iranai Kimochi ga aru kara
[Emme tarvitse sanoja Koska meillä on tunteet]

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Zrud » 15 Syys 2008, 20:24

Älä inise Exitium. Edellinen henkilö puhuu faktaa.
Sinä luulet tietäväsi paremmin kuin muut, kun todellisuudessa et tiedä mitään.
Että QQ vähä lisää Bitch.
Feel the LOVE

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Zrud » 15 Syys 2008, 20:28

Exitium kirjoitti:
Calemran kirjoitti:Aika paskamainen tapaus tämä, jossa kahdeksan saatananpalvojaa tappoi neljä goottia Venäjällä ja sitten rituaalinomaisesti puukottivat näitä 666 kertaa ja paloittelivat. Kyllä sitten hävettää, jos tässäkin rituaalinomaisessa puukotuksessa tuli pieni laskuvirhe. Halveksin kaikkein eniten tätä saatananpalvontaa uskonnoista. Arvostan eniten ehkä Wicca-uskontoa, mutta minun mielestäni aatteet ja elämänkatsomukset voi luoda ilman mitään uskontoa. Uskoa voi ilman mitään uskontoa. Turhia ovat kaikenmaailman uskonnot.


Ei ne tyypit ensinnäkään olleet saatananpalvojia.


Ja kuka SINÄ olet sanomaan että he eivät olleet saatananpalvojia.
He ovat Saatananpalvojia jos he itse niin sanovat,
he uskovat omalla tavallaan.
Vaikka ihmiset eivät usko kuin sinä, ei tarkoita sitä että he olisivat väärässä.
Kasva aikuiseksi.
Sinä et ole kukaan sanomaan kuka on mitä ja ei ole.
Feel the LOVE

Avatar
chrissy666
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 27 Helmi 2008, 14:41

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja chrissy666 » 16 Syys 2008, 09:44

Aivan, Zrud puhuu asiaa. Niinkuin aina.
Ja Exitium, sinä et ole mitenkään järkevästi perustellut näkökulmaasi ym. asioihin, olet vain tullut suoraan tänne lässyttämään että sinä olet oikeassa ja sinä tiedät kaiken, ja kieltämään kaikkien muiden kirjoittamat. Mutta et ole mitenkään kertonut mitään mikä valottaisi asiaasi. Voisitko vähän perustella sanomisiasi, olisi mielenkiintoista tietää sinun näkemyksesi asiasta. Haluaisin tietää kauan olet ollut kiinnostunut saatananpalvonnasta (kauan olet ollut ns. saatananplvoja), ja mistä voit tietää kaiken tuollaisen mitä olet heittänyt. Ikäsi perusteella et ole kovinkaan montaa vuotta ole voinut olla ns.saatanapalvoja, joten miten voit tietää kaiken niin todeksi, se on sinun ajatusmaailmasi ja asiasi, miten sinä harjoitat saatananpalvontaa, sinulla on omat tietosi, mielipiteesi ja kokemuksesi, mutta älä kiellä muiden tietoja ym. Miten voit sanoa sinun olevan täysin oikeassa ja muiden väärässä. Minun näkemystäni saatananpalvojista etkä satanismista saa muutettua vaikka kuinka yrittäisit, ja tuskin saan kunnon vastausta edes aiheeseen, mutta yritä. Ja miten voit sanoa että nuo venäläiset jotka tappoivat rituaalimaisesti 4 goottia eivät olleet saatananpalvojia, tunsitko kenties heidät, sanoivatko he niin vai mistä sen voit niin varmana sanoa että he eivät ole saatananpalvojia? Minulla on kuule paljon kysyttävää sinulle, koska minusta voit tunkea "tietosi" sinne minne aurinko ei paista, jos et osaa perustella järkevästi väittämiäsi. Tottakai sinulla saa olla mielipiteitä ym. mutta älä tule niin raivokkaasti vastaan.
Kotoba wa iranai Kimochi ga aru kara
[Emme tarvitse sanoja Koska meillä on tunteet]

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Zrud » 16 Syys 2008, 10:04

indeed Chrissy. indeed. Tämä Apina on samaa luokkaa kuin se 1 edellinenki kaikkitietävä kakara.
Feel the LOVE

Avatar
chrissy666
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 27 Helmi 2008, 14:41

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja chrissy666 » 16 Syys 2008, 10:54

Olisi kyllä ihan mielenkiintoista kuulla exitiumin perustelut sanomisilleen, ei ikä nyt niinkään, mutta ikään liittyen sen verran että miten 18v voi alkaa sanomaan hänen sanomisiaan ainoaksi oikeaksi? tai oli hän vaikka 10 tai 50 vuotta niin silti voisi hiukan ajatella että maailmassa on muitakin kuin hän ja hänen "true" saatananpalvontansa, että kaikilla on oma ajatusmaailma joka käsittelee tietoa ja mielipiteitä oman käsityksen mukaan eikä kukaan voi olla asiasta täysin samaa mieltä, saatananpalvontaakin liittyy varmasti niin monia eri näkökulmia, kuten olemme huomanneet, ettei sitä voi yksi ihminen sanoa että hän on oikeassa ja kaikki muut väärässä, että hän tietää asian menevän niin kuin hän sanoo. Voi kun tämäkin poju sen ymmärtäisi. Jokaisella on oma uskontonsa eikä kukaan niihin voi sanoa että se olisi niinkään väärä. On saatananpalvojia, jotka ovat mieleltään sekaisin, jotka tekevät rituaalimurhia, polttavat kirkkoja ym. (lähinnä kristinuskoa halventavaa), mutta näillä tiedoilla exitium ei kuulu siihen saatananpalvonta tyyppiin joka niitä tekisi, eli hänellä on erilainen näkemys saatananpalvonnasta, ja on jollain lailla selväjärkinen siinä suhteessa. Hyvä niin, se olisikin huolestuttavaa jos hän rituaalimurhia ym. tekisi. Ja pyytäsin exitiumilta yhtä asiaa, ennen kuin menee luokittelemaan ja arvostelemaan ihmisiä musiikkimaun ym takia ja epäilemään ihmisen takana olevaa tietoutta em. asian takia, ottakoot ensin selvää asiasta. ((Poistuen aiheesta hetkeksi, vaikka kuuntelen mm. Tokio Hotelia,ei se tarkoita että olisin tyhjäpäisempi kuin muut tai että olisin huonompi ihminen kuin esim. sinä joka kuuntelet ainoastaan ja vain sitä sinun true black metallia, mistä muut eivät taaskaan tiedä mitään, vain sinä. Niinkuin olet sanonut. Musiikkimaku ei liity mitenkään mihinkään asiaan, tottakai se kertoo itse ihmisestä hiukan, mutta en ketään menisi luokittelemaan ihmistä hyväksi tai pahaksi musiikkimaun takia)) Minulla riittää aiheesta riittävästi tietoa ja paljon muutakin, mutta en silti tule tänne selittämään kaikkea todeksi, vaan kerron ne omana tietoinani ja mielipiteinäni, haluten kuulla muidenkin ajatuksia. Koska kuten jo aikaisemmin sanoin, Saatananpalvontaakin voi harjoittaa monella eri tavalla, mutta näin luokitellen, suurin osa saatananpalvojista ovat niin omistautuneita itse saatanalle että tekevät niitä julmuuksia mitä tekevät. Mutta tämä on taas minun asiani, ei se tarkoita että asia juuri noin on, joten Exitium, elä vedä hernettä nenään.
Tottakai on mukava että on jokaisella on oma pää. ja että asiasta saadaan kunnon keskustelu.
Kotoba wa iranai Kimochi ga aru kara
[Emme tarvitse sanoja Koska meillä on tunteet]

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja Zrud » 16 Syys 2008, 11:14

Nii'in. Viisat ja aikuistuneet ihmiset ymmärtävät mitä minä ja Chrissy ajamme takaa.
Mutta lapsoset jotka tuijottavat vain omaan napaansa ja ei välitä pätkääkään muista ihmisistä,
EIVÄT ymmärrä. niinkuin tämä pikku kaikkitietävä kakaramme täälä.
Joten voimme varmaan vastaavaisuudessa jättää tämän sivistymättömän lapsen jokellukset omaan arvoonsa koska hänen sanoissaan ei ole pätkääkään viisautta.
Feel the LOVE

Avatar
chrissy666
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 27 Helmi 2008, 14:41

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja chrissy666 » 16 Syys 2008, 11:22

Kyllä, aivan totta. Kuten olen aikaisemmin sanonut, minun tapani selittää näkemyksiäni ym. on ehkä hiukan sekava, mutta se on hyvä että zrud sentään ymmärtää :) Olen huono kirjoittamaan asioita lyhyesti ja selvästi. Mutta yhdessä asiassa exitium on samaa mieltä kanssamme, että saatananpalvonta ja satanismi ei ole millään lailla toisiinsa yhteydessä. Tai näin olen käsittänyt. Tiedä sitten mitä hän nyt taas keksii saadakseen väittelyn aikaiseksi ja huomion keskittymään itseensä. ja hänen true saatananpalvontaansa. Ja siihen että hänen uskonsa on ainoa ja oikea. Niinkuin musiikkinsa.
Kotoba wa iranai Kimochi ga aru kara
[Emme tarvitse sanoja Koska meillä on tunteet]

Avatar
chrissy666
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 27 Helmi 2008, 14:41

Re: Saatananpalvonta

ViestiKirjoittaja chrissy666 » 16 Syys 2008, 11:37

Eläs nyt zrud :) minä ainakin odotan innolla hänen selitystään kaikelle sanomalleen. Olisi mukava uppoutua syvälle hänen ajatusmaailmaansa, että saataisiin mekin ymmärrettyä häntä hiukan edes. vaikka hänen ymmärryksensä meihin ja aiheeseen näyttää olevan erittäin minimaalinen. Kuten exitium aikaisemmin tuolla toisessa topicissa sanoi minulle ettei voi kunnioittaa minua pätkääkään ainoastaan vain koska kuuntelen Tokio Hotelia (Anteeksi, taas aiheen vierestä, mutta ei sen enempää minulta enää musiikista tässä topicissa), haluan todeta vain että en minäkään häntä voi kunnioittaa hänen uskomuksensa takia, enkä myöskään muita saatananpalvojia. tai saatananpalvontaa yleensäkään. olivatpa ne minkälaisia tahansa.
Kotoba wa iranai Kimochi ga aru kara
[Emme tarvitse sanoja Koska meillä on tunteet]


Palaa sivulle “X-Kulttuuri”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron